Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Scrisoare deschisa catre Avocatul Poporului

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017
Done

#20
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017
Domnule Avocat al Poporului,

Copiilor din ciclul scolar gimnazial le este restrins dreptul de a avea o viata armonioasa in timpul studiilor si la acelasi nivel de relaxare accesibil tututor.

Trebuie sa fiti de acord cu mine ca a invata la scoala gimnaziala nu este o competitie cu scopul de a avea o medie cit mai mare in timpul celor 4 ani pentru a-ti asigura o sansa mai mare sa poti intra la liceul pe care ti-l doresti.
Daca ati citit Legea invatamintului, pina in 2020 invatamintul liceal va fi obligatoriu pentru toata lumea.

Este necesar ca procesul de admitere la sistemul de invatamint liceal de stat sa fie unul complet transparent.
Cred ca stiti si dvs. ce inseamna sa fii atent cu profesorii de gimnaziu ca sa nu-ti terorizeze copilul cu o nota mica.
Va rugam sa luati atitudine in aceasta privinta!

Dumneavoastra ca si om aveti un tel in viata? Va doriti sa faceti o diferenta prin statutul pe care il aveti in societate?

E cineva care poate sa dea exemple concrete de actiuni initiate de avocatul poporului in folosul cetatenilor sau legile sint foarte bune asa cum au fost date si votate si nici macar nu mai e nevoie de cineva sa le reverifice? Ca doar majoritatea le voteaza. Majoritatea stramba!

Edited by Cloudfare, 02 September 2017 - 19:00.


#21
CriCri99

CriCri99

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 02.11.2017
Pentru ca e dreptul nostru sa stim ca Avocatul Poporului si-a permis "cu mina lui" sa nu i se poata face nimic.... cu alte cuvinte are dreptul sa incaseze banii din salariu fara sa faca nimic... pentru ca are alti avocati ai poporului drept 'firewall' o sa pun dovada aici:


Attached File  24312944_172339580176071_4376732599989075533_n.jpg   73.3K   12 downloads

Si pentru ca eu inca mai sper ca Avocatul Poporului se ocupa cu "abuzurile" institutiilor publice impotriva cetatenilor o sa mai trec, de pe net, o scrisoare deschisa, se pare ca sint mai multe - poate-poate ii vine mintea la cap si se apuca si de treaba:

"
Va rog sa solicitati clarificari si sa sustineti corectarea in mod public a abuzurilor celor de la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor fiind o institutie care lucreaza pentru cetateni trebuie, ca si dumneavoastra, sa faca tot posibilul sa rezolve reclamatiile primite de la cetateni si sa nu ii incurce in mod inutil prin raspunsurile oficiale superficiale pe care le ofera.

O sa trec aici cateva solicitari pe care ma astept sa le analizati si apoi sa le adresati mai departe catre presedintele ANPC:

1. procedura de audienta la presedintele ANPC, prezenta pe pagina web a acestora, nu este corecta datorita faptului ca cetateanul nu ramane cu nici o dovada scrisa ca s-a intilnit cu presedintele ANPC (sau cu imputernicitul acestuia) si nici cu dovada intrebarilor si raspunsurilor emise/primite. Aveti deja semnalat un caz in acest sens cind reprezentantul presedintelui care s-a prezentat la o astfel de audienta nici macar nu a dorit sa isi spuna numele, cel mai probabil era imputernicit doar de "doamna de la relatii publice" care a fost de fata la discutie si care functionar stia ca certificarea lor ISO este primita "la cerere" si nu este permanenta!

2. cetateanul nu are acces la o procedura publica prin care sa poata sa semnaleze unei 'comisii de disciplina' abuzul comisarului care refuza sa-i analizeaza o cerere, comisarul evitand raspunsurile la obiect, cu privire la un produs neconform achizitionat si care produs este vandut public chiar si de catre o ruda de gradul intai a comisarului respectiv, sau un sef al acestuia, prin SRL-ul pe care ruda functionarului ANPC il detine.

3. cetateanului care se prezinta la audienta la presedintele ANPC, in sediul din Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, ii este ingradit dreptul de a se putea folosi de telefonul mobil in sediul acestora pentru a putea suna la numarul de urgenta 112 in cazul in care se simte in pericol. Nu are absolut nici un sens ca intr-o institutie publica care lucreaza pentru cetateni si in care cetatenii sint primiti in audienta STS sa blocheze semnalul GSM al telefoanelor mobile.

4. va rog sa clarificati daca ANPC detine ISO 9001 in termen de valabilitate si de la ce firma! (vezi HOTaRaRE nr. 1723 din 14 octombrie 2004 privind combaterea birocratiei)"

#22
Turnatoriu_de_orza

Turnatoriu_de_orza

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,864
  • Înscris: 14.10.2010
NU trebuie luate in deradere astfel de demersuri pe forumuri! Oricare dintre noi putem ajunge in situatia de a apela la AP sau ANPC. Poate ca initiatorul nu a venit cu
exemple concrete, dar a subliniat corect deficientele ce exista la aceste institutii.

   Eu insumi am apelat la aceste institutii, platite din banii contribuabililor, si nu am primit raspunsuri clarificatoare. In loc sa cerceteze, nemijlocit, cazurile semnalate, acestea(institutiile) trimiteau hartii la partile reclamate si luau de bun raspunsurile acestora!!!
   Un caz hilar la AP: am reclamat o primarie pentru un abuz privind aplicarea Codului fiscal si am cerut sa-mi spuna daca un paragraf din acesta este valabil, sau nu, in cazul meu. Deci trebuia sa verifice, cu legea "in mana" daca am sau nu dreptate. Ce a facut ,AP? A trimis sesizarea mea la primarie si apoi mi-a transmis raspunsul acesteia!? O adevarata bataie de joc si fuga de responsabilitate.

#23
CriCri99

CriCri99

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 02.11.2017
Avocatul Poporului, oricare dintre cei trei, nu doreste sa creeze precedente din care sa reiasa ca rezolva probleme punctuale pentru ca apoi va avea tot mai multi "clienti" si e posibil sa strice afacerile ilicite sau nu ale celorlalti functionari publici de rang mai mic sau mai mare.
Si totusi, eu cred ca poate fi constrans sa-si faca treaba, uite precedent: https://www.ziarulde...ui--159589.html

Faza e ca orice om inteligent stie sa se descurce singur si sa accepte o pierdere.
Abuzul unui functionar public nu trebuie dus in instanta asa cum ne spune chiar Avocatul Poporului in raspunsurile lui ci trebuie dus la seful sefului functionarului public care sef ar trebui "monitorizat" procedural chiar de catre... Avocatul Poporului.
Crezi ca au chef sa ... munceasca?

#24
DIY-MODDING

DIY-MODDING

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 31.10.2012

View PostTurnatoriu_de_orza, on 25 decembrie 2017 - 21:03, said:

NU trebuie luate in deradere astfel de demersuri pe forumuri! Oricare dintre noi putem ajunge in situatia de a apela la AP sau ANPC. Poate ca initiatorul nu a venit cu
exemple concrete, dar a subliniat corect deficientele ce exista la aceste institutii.

   Eu insumi am apelat la aceste institutii, platite din banii contribuabililor, si nu am primit raspunsuri clarificatoare. In loc sa cerceteze, nemijlocit, cazurile semnalate, acestea(institutiile) trimiteau hartii la partile reclamate si luau de bun raspunsurile acestora!!!
   Un caz hilar la AP: am reclamat o primarie pentru un abuz privind aplicarea Codului fiscal si am cerut sa-mi spuna daca un paragraf din acesta este valabil, sau nu, in cazul meu. Deci trebuia sa verifice, cu legea "in mana" daca am sau nu dreptate. Ce a facut ,AP? A trimis sesizarea mea la primarie si apoi mi-a transmis raspunsul acesteia!? O adevarata bataie de joc si fuga de responsabilitate.

Exact la fel am patit !!! Se pare ca este procedura standard de a rezolva petitiile cetatenilor !
Adica mai pe limba noastra=pai vezi nene ca tot administratia are dreptate, Imi dau lacrimile cind AP se sfarama pentru politicieni ... si partide, e chiar Avocatul BOBORULUI !

#25
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Avocatul Diavolului ca al poporului nu are cum sa fie in niciun caz este doar o sluga a statului, a se vedea ce-a facut Ciorbea....
Nu va bazati pe slugile sistemului corupt!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate