Motor calat - Hyundai Accent MC diesel
Last Updated: Oct 25 2017 17:29, Started by
snipe1975
, Aug 15 2017 09:38
·
0
#73
Posted 18 August 2017 - 15:52
@tehnics
unul in portofel si cam atat... scuze de offtopic... Edited by arg, 18 August 2017 - 15:52. |
#74
Posted 18 August 2017 - 16:18
ionutz_joe2009, on 18 august 2017 - 15:51, said:
Lambda citeste nivelul concentratiei de oxigen.Ce face ea cand de ex se trage aer fals?Poate detecta o functionare defectuoasa a chiuloasei? Legat de aer fals, lambda nu poate detecta aer fals pentru ca ea nu are rolul asta. |
#75
Posted 18 August 2017 - 16:23
Tu iti dai seama ce prostii spui?Aerul fals are oxigen in el ,da peste cap tot un cilindru care trage fals, le da si pe celelalte..Sa-mi bag...fa-te mecanic )Daca un piston trage fals, celelalte raman fara aer(ecu a spus sa dea mai putin aer, lambda a spus ca-i mult oxigen , dar venit fals pe unu doar)
Edited by ionutz_joe2009, 18 August 2017 - 16:27. |
#77
Posted 18 August 2017 - 19:52
Dar are cineva studii in domeniul asta? A proiectat cineva un motor? Nu vreau sa tai elanul acestei discutii aprinse, dar pe initiator nu cred ca il intereseaza aceste contre.
|
#78
Posted 18 August 2017 - 20:11
Pai...eu zic ca a luat decizia corecta, alta masina.Bomba aia pe roti nu mai merita reparata, a reusit sa arda chiuloasa, poate sa topeasca supape sau mai stiu eu ce pe acolo, fara sa dea cel mai mic semn in bord.
|
#79
Posted 18 August 2017 - 20:29
O chiuloasa arsa nu cred ca e un capat de tara. Se poate rezolva. Imi amintesc ca tatal meu a "prajit" un motor la un Opel, in anii '90. Tot la chiuloasa fisurata s-a ajuns. Da, a fost naspa. Dar s-a rezolvat pana la urma.
Decizia initiatorului mi se pare si mie una buna. Si il felicit ca isi permite asta, cand ii "crapa" motorul. Ia, mana sus cei care isi mai permit asta! |
#80
Posted 18 August 2017 - 20:35
Pbl e ca nu a dat check engine.Daca nu se oprea la benzinarie?Prost facuta/proiectata.
|
#81
Posted 18 August 2017 - 20:42
Cand s-a facut masina asta/proiectat erau alte norme si directive, nu era necesar senzor pe orice asa cum e acum. Si la alte masini mai vechi poti fierbe motorul, cu indicatorul lichidului de racire la 130 grade, nu-ti bipuie nimic, daca nu te uiti din obisnuinta la temp lichid, il fierbi.
Initiatorule, o sa ingropi o caruta de bani, dintr-o suparare, du masina la un mecanic cu experienta si in 3-4 zile ai masina functionala, repara si te mai poti folosi de ea bine mersi inca cativa ani. Pierderea la o masina noua e prea mare, si nu merita datorita bizonilor din trafic care nu-s atenti si datorita drumurilor slab calitative. E ca si cum ai merge cu o sacosa cu bani, iar printr-o gaura pe fund iti tot curg bani, exact asa e cu o masina cumparata de noua, cea mai proasta afacere. |
#82
Posted 18 August 2017 - 20:42
LauCalin, on 18 august 2017 - 20:29, said:
Decizia initiatorului mi se pare si mie una buna. Si il felicit ca isi permite asta, cand ii "crapa" motorul. Ia, mana sus cei care isi mai permit asta! Mai ales ca - vedeti si voi - se [va] merge pe bajbaite... Ca daca ai avea certitudinea ca bagi 1.500 euro si ai motor nou ar fi una. dar cand incepe "service-ul" sa isi scarpine ceafa si sa se apuce sa schimbe una alta, fara nici o siguranta ca ai gasit si rezolvat problema... Pe forum sau la o bere la terasa poate fi funny / instructiv, dar in viata reala astea se transforma in costuri. Asa ca... vrei nu vrei, "iti permiti"! Daca mai ai in vedere si valoarea de revanzare a respectivei masini... |
|
#83
Posted 18 August 2017 - 20:51
Deenman, on 18 august 2017 - 20:42, said:
Cand s-a facut masina asta/proiectat erau alte norme si directive, nu era necesar senzor pe orice asa cum e acum. Si la alte masini mai vechi poti fierbe motorul, cu indicatorul lichidului de racire la 130 grade, nu-ti bipuie nimic, daca nu te uiti din obisnuinta la temp lichid, il fierbi. Initiatorule, o sa ingropi o caruta de bani, dintr-o suparare, du masina la un mecanic cu experienta si in 3-4 zile ai masina functionala, repara si te mai poti folosi de ea bine mersi inca cativa ani. Pierderea la o masina noua e prea mare, si nu merita datorita bizonilor din trafic care nu-s atenti si datorita drumurilor slab calitative. E ca si cum ai merge cu o sacosa cu bani, iar printr-o gaura pe fund iti tot curg bani, exact asa e cu o masina cumparata de noua, cea mai proasta afacere. Eu am 2006 a dat check pt ca a simtit ca nu-i arderea buna pe cilindru 3(schimbat bujii, motorul mergea rotund si cu cele vechi).La una 2007 a dat check pt senzor temp combustibil defect.Acum, cum asta a fiert in halul ala si nu a dat nimic... Edited by ionutz_joe2009, 18 August 2017 - 20:57. |
#84
Posted 18 August 2017 - 21:14
arg, on 18 august 2017 - 13:48, said:
tu esti sigur ca masina ta nu este in trafic? Nu, dar urmaresc topicul "Intalniri in trafic" de pe Hyundai Club, sa vad daca pune BlueKing o poza cu ea, acolo. LauCalin, on 18 august 2017 - 20:29, said:
Si il felicit ca isi permite asta, cand ii "crapa" motorul. Ia, mana sus cei care isi mai permit asta! Nu imi permit eu neaparat, ci firma de leasing, sau banca. Altfel, masina are aproape 10 ani - si-a cam scos banii. |
#85
Posted 19 August 2017 - 07:24
salut
daca-ti permiti ia-ti una noua si pe asta vinde-o pentru piese. 10 ani ai liniste. |
#86
Posted 20 August 2017 - 13:01
ionutz_joe2009, on 18 august 2017 - 16:23, said:
Tu iti dai seama ce prostii spui?Aerul fals are oxigen in el ,da peste cap tot un cilindru care trage fals, le da si pe celelalte..Sa-mi bag...fa-te mecanic )Daca un piston trage fals, celelalte raman fara aer(ecu a spus sa dea mai putin aer, lambda a spus ca-i mult oxigen , dar venit fals pe unu doar) Legat de cunostintele mele de mecanica, citeste aici si te vei mai calma. Edited by tehnics, 20 August 2017 - 13:03. |
#88
Posted 20 August 2017 - 14:05
Sau se poate citi aici, nu zic ca nu stie mecanica @tehnics, chiar il admir insa nu are dreptate intodeauna. Nimenea nu stie tot insa cateodata exprimarea te lasa rece.
https://forum.softpe...elor-secundare/ |
#89
Posted 20 August 2017 - 16:43
tehnics, on 20 august 2017 - 13:01, said: Tu tot nu ai inteles un lucru: la gardnitura de chiuloasa arsa nu ai aer fals...dar nah, te las pe tine. Legat de cunostintele mele de mecanica, citeste aici si te vei mai calma. Gandeste-te putin.Dupa ce ramai fara apa complet sau mare parte, ce-ti trage in loc de apa in piston?S-a spus ca mirosea ciudat la toba, fum alb, masina aia a fiert rau, a dat apa afara pe la radiator , a tras si in piston.A tras aer cand apa s-a terminat. Din moment ce motorul ala s-a oprit, este clar ca e vb de o defectiune grava, nu toate motoarele fierte se opresc.Nu a dat nici check, nimic.Nu-i deloc normal ca ecu sa nu simta chiar nimic la nivelul ala.Nu merita reparatia, va fierbe iar( mai devreme sau mai tarziu). Eu am incercat sa vad lucrurile si ca utilizator al masinii. In acel caz nu tre sa verifici mereu lichidele, masina nu a dat check, nu s-a aprins nimic in bord, este treaba ei sa avertizeze in bord.Este treaba ECU sa verifice senzorii plus diferente suspecte intre diferite valori transmise de senzori.E o pierdere de timp reparati cat si restul. Edited by ionutz_joe2009, 20 August 2017 - 16:59. |
#90
Posted 20 August 2017 - 17:02
ionutz_joe2009, on 20 august 2017 - 16:43, said:
Gandeste-te putin.Dupa ce ramai fara apa complet sau mare parte, ce-ti trage in loc de apa in piston?S-a spus ca mirosea ciudat la toba, fum alb, masina aia a fiert rau, a dat apa afara pe la radiator , a tras si in piston.A tras aer cand apa s-a terminat. Tu vorbesti serios? Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users