Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Motor calat - Hyundai Accent MC diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#37
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View PostBaxon, on 15 august 2017 - 23:48, said:

No shit ?! Era un 286 in chiulasa sau un baie ?!
Daca zici tu, asa o fi.
Eu stiu doar ca-i calculatorul de injectie si ca e undeva sub capota pe langa motor.
Ca e pe, sub sau in motor sub un capac cred ca depinde de la caz la caz.

Edited by arg, 16 August 2017 - 00:04.


#38
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,222
  • Înscris: 29.07.2013
Inca o informatie, 2.0 de pe Tucson (nu stiu daca e si pe alte modele) incepand cu 2006 - anul motorului sh, nu au serie de motor stantata. Nici motorul meu din 2008 nu avea.
Asta-i verificata de mine :)

#39
snipe1975

snipe1975

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 17.06.2008
Cand am vazut ca se invarte, am tras sperante ca nu e calat. Dealtfel toata saptamana am auzit diverse opinii, cele mai traznite venind de la taximetristi. Cele mai amuzante erau cele cu cureaua de distributie.
Altfel, cati dintre noi verifica nivelul de lichid in radiator? Nu in vas, ci in radiator!

#40
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,696
  • Înscris: 06.07.2005
ECU care se sterge singur, radiator cat o punga de zahar, tare am mai ras,

snipe1975, pe unde pierde compresie ? Segmenti sau supape ? Daca nu-s segmentii scapi mai ieftin.
Pe mine m-a dus undeva la 1200 de lei toata distractia cu motorul fiert, dar am dat telefoane vreo 2 zile. Primul service la care am fost mi-a dat estimarea minima pe la 2700 de lei.

#41
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011

View Postsnipe1975, on 15 august 2017 - 20:58, said:



Nu tine.



Fiind pe lant, ma gandesc ca e mai greu de sarit.



Printre pareristi, au fost si cativa care au spus ca poate ajunge antigel in ulei, si atunci incepe sa arate spre maro.

Si in acest caz, compresorul AC ar putea fi cu pompa de apa  pe o cureapt accesorii(eu am 2 curele pt accesorii).Compresor gripat, a blocat cureaua pt accesorii, a crescut rapid temperatura si presiunea in sistemul de racire.A sarit furtun sau pur si simplu a cedat radiatorul la lipituri din cauza presiunii.In acest caz, s-ar fi petrecut in 60 de sec toata nebunia, viteza mare, motor forjat.

Eu zic ca de la compresorul AC a plecat tot.

Edited by ionutz_joe2009, 17 August 2017 - 11:29.


#42
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Problema cea mare este ca cei de la Hyundai s-au zgarcit la un senzor de nivel in tancul de expansiune....asta-i problema.

#43
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Eu sunt curios, cati km are masina, daca s-au schimbat curelele pt accesorii sau daca erau destul de intinse.Cum sa curga un radiator atat de rau dintr-o data?Sa pui apa si sa curga atat de rau?Eu nu stiu ce angrenaje antreneaza curele, dar daca e una care era slabita si care antreneaza pompa de apa si AC-ul...inculpatul e cam stabilit...cand a pornit ac-ul, s-a blocat cureaua si nu s-a mai facut circuitul de apa tur/retur(a bubuit undeva de la presiune, cu motor deja incins,in forja nu trebuie mai mult de cateva secunde sa sara de la 90 la 120 grade minim).

Edited by ionutz_joe2009, 17 August 2017 - 13:45.


#44
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
De unde stii tu ca pompa de apa este pe cureaua de accesorii ? Si daca ar fi, asa cum spui tu, tot ai simti problema asta la directie pentru ca pierzi si servo-directia si eventual ti s-ar aprinde martorul de incarcare in bord de la alternator.
Eu tind sa cred ca a luat vre-o pietricica in fagure, agatat pe undeva si nu m-ar mira daca ar fi chiar un defect de fabricatie....

#45
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View Posttehnics, on 17 august 2017 - 14:02, said:

....
Eu tind sa cred ca a luat vre-o pietricica.....
ca veni vorba de pietricele... stiti cat de fain ii cand se intepeneste una intre motor si caroserie?

#46
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Sunt mai multe curele.M-am uitat pe net.Una antreneaza ceva , alta altceva in functie de optiuni.Pana cand nu apare post de la initiator(sa verifice  si sa spuna), posturile mele raman doar niste explicatii logice.Am vazut ca-s asistate electronic, altele hidraulic.La cele fara ac e alta configuratie in angrenare.Sunt diferite...

Eu am tot 2 curele,alta marca insa, am vazut cu 3 la crdi Accent 2005.Si pe masina mea, aceeasi capacitate cilindrica, benzina, sunt 2 tipuri de motor in care se baga ulei diferit(difera un indice mai putin comun)...aceleasi specificatii, dar difera codul motorului.

Edited by ionutz_joe2009, 17 August 2017 - 14:24.


#47
snipe1975

snipe1975

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 17.06.2008
Masina are in jur de 175000 de km, cumparata de noua. Repet, masina a vazut doar service-uri Hyundai.
Distributia este pe lant. Cureaua de accesorii angreneaza AC si servo. Servo mergea fara probleme, deci nu cred ca avea ceva cureaua de accesorii.
Inca nu stiu pe unde pierde presiunea. Baiatul care se ocupa ma duce cu zaharelul, cum ca vrea sa repare motorul asta, si ca dureaza pana vin piesele, etc. si uite asa au trecut 3 saptamani, iar acum cica pleaca in vacanta.

@vimann - cum s-a rezolvat a ta?

#48
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,696
  • Înscris: 06.07.2005
Planare chiulasa, schimbat ceva simeringuri pe la supape, garnitura chiulasa noua, suruburi chiulasa noi, antigel si ulei. Musai sa gasesti service cu oameni cat de cat competenti care strang cu cheia dinamometrica nu "cu simtul".

#49
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Chiulasa se strange NUMAI cu dinamometrica si NUMAI intr-o anumita ordine si NUMAI la indicatiile producatorului (moment, unghi )...altfel nu faci nimic.

#50
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View Posttehnics, on 18 august 2017 - 08:45, said:

..altfel nu faci nimic.
ei nu !!!
mai faci rost de $$ ca mai vine clientul o data sa schimbe garnitura ca "curge", ca nu a fost buna.

#51
snipe1975

snipe1975

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 17.06.2008

View Postvimann, on 17 august 2017 - 23:51, said:

Planare chiulasa, schimbat ceva simeringuri pe la supape, garnitura chiulasa noua, suruburi chiulasa noi, antigel si ulei. Musai sa gasesti service cu oameni cat de cat competenti care strang cu cheia dinamometrica nu "cu simtul".

Mda. Se pare ca nu am nimerit unde trebuie. Am zis ca scap mai ieftin daca las masina pe mana cuiva cunoscut, si acum suport consecintele.
Ce am reusit sa alfu este ca am "mers mult si tare (repede) fara antigel, si ca s-a calat motorul". In 9 ani si ceva de cand am masina, nu am completat niciodata cu antigel, pentru ca nu a fost nevoie. Masina merge la service in mod regulat, si acolo i se fac toate cele. In ultimele luni am uitat sa ma mai uit si la nivelul de lichid, pentru ca nu am iesit cu masina mai mult de 10-15 km pe saptamana. Am stat linistit ca s-au uitat cei de la Hyundai, la faimoasa verificare generala anuala gratuita. Cred ca nu s-au uitat nici ei.

#52
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postarg, on 18 august 2017 - 08:47, said:

ei nu !!!
mai faci rost de $$ ca mai vine clientul o data sa schimbe garnitura ca "curge", ca nu a fost buna.
Pai nu-i fac chiuloasa guler ?
Eu cand sunt in Ro, orice problema la masina o duc la service, nu am timp de surubareala. Timpul e prea scump pentru mine. La service baiatul ma cunoaste ( e vecin de scara cu mine ) si stie ca ma pricep si nu incearca sa ma prosteasca. Dar am simtit ca la unele piese a incercat sa ma unfle, asa ca i-am zis sa lase piesa in pace ca o comand eu din alta parte si i-o aduc sigilata.

View Postsnipe1975, on 18 august 2017 - 09:14, said:

Mda. Se pare ca nu am nimerit unde trebuie. Am zis ca scap mai ieftin daca las masina pe mana cuiva cunoscut, si acum suport consecintele.
Ce am reusit sa alfu este ca am "mers mult si tare (repede) fara antigel, si ca s-a calat motorul". In 9 ani si ceva de cand am masina, nu am completat niciodata cu antigel, pentru ca nu a fost nevoie. Masina merge la service in mod regulat, si acolo i se fac toate cele. In ultimele luni am uitat sa ma mai uit si la nivelul de lichid, pentru ca nu am iesit cu masina mai mult de 10-15 km pe saptamana. Am stat linistit ca s-au uitat cei de la Hyundai, la faimoasa verificare generala anuala gratuita. Cred ca nu s-au uitat nici ei.
O masina proiectata corect ar trebui sa aiba senzor de nivel in tanc.
Pana si troaca mea de Bora din 2001 are senzor de nivel in tanc si chiar senzor de nivel pentru ulei in baia de ulei. Vad ca la masinile mai noi, dau astia cu oistea-n gard cand proiecteaza un motor.

#53
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
doar fac economie.

pe la Opel nici acum nu au pus piston de sustinere la capota, e tot cu tarus ca la dacie...

Edited by arg, 18 August 2017 - 10:37.


#54
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Da, exact si asta m-a frapat oleaca sa observ ca la Bora are cilindru hidraulic la capota iar la Ford canci, doar brat. La o Mazda noua, din 2014 nici macar izolare termica sub capota nu avea, era tabla goala.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate