Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motor calat - Hyundai Accent MC diesel
#19
Posted 15 August 2017 - 15:12
#20
Posted 15 August 2017 - 15:28
snipe1975, on 15 august 2017 - 09:38, said: Din pacate, ai cam pus-o! Este similar cu ce mi s-a intamplat si mie in 2008. Cu deosebirea ca masina mea era inca in garantie si, cu chiu cu vai s-a rezolvat. Drama este ca in orice service problema va fi tratata ca si aici pe forum [dar forumistii au o scuza]: prin iteratii repetate care in dinamica si suma lor vor deveni SI costisitoare pentru tine. Intra - daca vrei - si pe HC, reciteste patania mea si poate gasesti o sursa "de inspiratie" si de acolo. Bafta! Edited by BlueKing-69, 15 August 2017 - 15:28. |
#21
Posted 15 August 2017 - 15:35
@BlueKing-69
ne-ai facut curiosi, pe scurt cum ai rezolvat? ce-i ala HC? |
#22
Posted 15 August 2017 - 15:56
Rezolvare: Inlocuit motor de catre importator dupa 3 luni de la intrarea in service (pe platforma).
HC = HyundaiClub Motor oprit identic, dupa ce initial picase aerul conditionat, nici o semnalizare in bord, miros acut de ars (electric am zis eu) in momentul opririi... Cauza ar fi fost o lovitura in partea din fata a masinii, SUB bara, ceea ce a condus la deformarea a nu stiu ce pe acolo si deteriorarea unui buson in partea inferioara a radiatorului, iar pe acolo s-ar fi pierdut presiunea din instalatia de racire a motorului (la momentul opririi motorului aveam lichid de racire in vas... dealtfel nici in bord nu mi se aratase nimic). Interesant a fost ca lovitura a fost vazuta la mai bine de o saptamana de stat in service, pentru ca initial s-au apucat de inlocuit alea alea, fara nici u nrezultat dar si fara a ridica masina pe un elevator pentru o inspectie minima. Asiguratorul CASCO a platit ce a fost gasit deteriorat, importatorul motorul! Case closed! ______________________________________________________ Benderbut, on 15 august 2017 - 09:50, said:
Ai incercat sa te uiti din cand in cand la senzorul numit ”temperatura apei ”? Deenman, on 15 august 2017 - 09:51, said:
Vina este doar si numai a ta, pentru ca nu ai verificat deloc antigelul, macar odata pe luna. De ce prezumati ca nu si-a "citit" bordul, sau ca nu isi verifica deloc antigelul? _____________________________________ LE: Important de precizat: eu ajunsesem la limita, intrasem in rosu...cazul meu s-a rezolvat dupa ce deja incepuse sa se ocupe o casa de avocatura de el. Edited by BlueKing-69, 15 August 2017 - 15:59. |
#24
Posted 15 August 2017 - 18:22
Pai, daca se invarteste vibrochenull, trebuie facut test pe fiecare cilindru in parte.Daca tine presiunea, motorul e ok.
Eu stiam ca atunci cand e calat, nu se mai invarteste vibrochenul/pistoane/rulmenti/etc blocate. Poate ca-i distributie sarita de la punct de la socuri rezultate in urma compresorului AC, care eu zic ca e gripat(rulment).Poate ca de aia a venit fum sau ce era pe toba... Eu nu am scos ulei maro din masina pe motorina nici lcand avea masina 15 mii.Negru l-am scos mereu. Edited by ionutz_joe2009, 15 August 2017 - 18:41. |
#25
Posted 15 August 2017 - 20:58
ionutz_joe2009, on 15 august 2017 - 18:22, said:
Daca tine presiunea, motorul e ok. Nu tine. ionutz_joe2009, on 15 august 2017 - 18:22, said:
Poate ca-i distributie sarita de la punct de la socuri Fiind pe lant, ma gandesc ca e mai greu de sarit. ionutz_joe2009, on 15 august 2017 - 18:22, said:
Eu nu am scos ulei maro din masina pe motorina nici lcand avea masina 15 mii.Negru l-am scos mereu. Printre pareristi, au fost si cativa care au spus ca poate ajunge antigel in ulei, si atunci incepe sa arate spre maro. |
#26
Posted 15 August 2017 - 21:14
De unde sti ca nu tine presiunea? Si pe unde fasaie?
Tocmai ce gasisem le epiesa kit curea distributie cu tot cu pompa de apa pe la 6oolei. Cand ai antigel in ulei se vede de la 1km si nu-i vorba de ulei maro. Edited by arg, 15 August 2017 - 21:15. |
#27
Posted 15 August 2017 - 22:33
arg, on 15 august 2017 - 21:14, said:
De unde sti ca nu tine presiunea? Si pe unde fasaie? De la service. arg, on 15 august 2017 - 21:14, said:
Tocmai ce gasisem le epiesa kit curea distributie cu tot cu pompa de apa pe la 6oolei. La diesel e pe lant distributia. Edited by snipe1975, 15 August 2017 - 22:34. |
#28
Posted 15 August 2017 - 22:49
Si filmarea ultimelor clipe.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fNcAV4sk6oY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by snipe1975, 15 August 2017 - 22:49. |
|
#29
Posted 15 August 2017 - 22:58
tehnics, on 15 august 2017 - 14:48, said:
Cel mai nasol ca a ramas fara apa. Eu chiar am sa testez la mine daca ma anunta cand raman fara apa. argonaut, on 15 august 2017 - 15:04, said:
Sa nu uit, atentie mare, sa nu lasi masina fara baterie mai mult de cateva zile pentru ca i se sterge softul si va trebui sa mai platesti niste bani (nu putini) pentru resoftare !!!! Nu stiu de unde ai informatii de genul asta, dar sunt gresite. Nu se sterge nici un soft nici daca o lasi 20 de ani fara baterie. Ecu funtioneaza aproximativ ca un hard de laptop. Daca scoti bateria din laptop si-l lasi asa 300 de ani, ti se sterge windowsul de pe el? Ca se RESETEAZA dupa ce scoti bornele e cu totul altceva, insa nu presupune stergerea softului ci doar un simplu reset al ECU. Edited by boigeorge, 15 August 2017 - 23:00. |
#30
Posted 15 August 2017 - 23:24
boigeorge, on 15 august 2017 - 22:58, said:
Nu stiu de unde ai informatii de genul asta, dar sunt gresite. E propria experienta. A stat fara baterie vreo 2,5 - 3 luni, pana i-am cautat chiuloasa dar i-am gasit alt motor. L-au montat dar a trebuit sa o duc la resoftat, mecanicul mi-a zis ca asta-i cauza. |
#32
Posted 15 August 2017 - 23:29
Motorul de schimb, din dezmembrari, vine fara accesorii, senzori, injectoare, etc. E doar fierul. Toata electronica si electrica erau de pe motorul vechi, cel cu chiuloasa belita.
|
#33
Posted 15 August 2017 - 23:31
Fierul ca fierul, dar e alta dihanie ai ecu-ul trebuie dresat sa o stapaneasca....
Sunt alti parametri si setari... Edited by arg, 15 August 2017 - 23:32. |
|
#34
Posted 15 August 2017 - 23:37
Bre, daca eram mecanic continuam discutia
Eu v-am zis prin ce-am trecut si cum am rezolvat. Inclusiv aia de la reprezentanta au zis ca aia era cauza. Au mintit, mint si eu |
#35
Posted 15 August 2017 - 23:45
Ei da, tu nu, doar zici ce au zis ei.
Eu stiu poveste cu un Logan care tot timpul a mers prost, nu tragea etc. Dupa 1ook km au schimbat si calculatorul din motor si motorul a inceput sa se comporte normal si sa mearga bine desi inainte nu avea nici o eroare si mergea foarte prost. De altfel stiu si povestea cu masina luata din fata casei mecanicului cu cheia de rezerva (ca doar masina avea gps) si dupa o saptamana (la termen) mers in service pentru luat masina de la reparat. Si ia masina de unde nu-i. Edited by arg, 15 August 2017 - 23:49. |
#36
Posted 15 August 2017 - 23:48
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users