Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Audi&BMW 2007-2010 Second Hand

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017
Salut,

As dori sa intreb pe aceasta cale, pe cei care au, si nu numai, daca detin masini marca Audi&BMW cu motoare de 3 litri benzina; m-ar interesa costurile de utilizare(taxe, impozite, asigurari, costuri combustibil si consumabile).

Intreb deoarece m-ar interesa achizitia unui automobil Audi sau BMW, break sau berlina, cu cel putin 250 de cai putere, fabricatie 2007-2010, automobil folosit cu prepoderenta ca masina de weekend, de placere.

Am vazut ceva modele de masini, pe mobile.de, cu preturi acceptabile(10-15.000 de euro), ingrijite.

Multumesc anticipat,

Andrei

#2
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Tu chiar crezi ca unul ce-si ia masina de peste 200 de caluti o tine ca masina de weekend, si eventual dus copilul la scoala?
Multe dintre astea vad saptamanal circuitul de la Nürburgring, si au probabil cate 2-3 lovituri la activ.

Edited by Hider141, 14 August 2017 - 10:11.


#3
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Omul a scris clar "de placere". Fiecare cu hobbyurile lui mai ales daca ai buget pentru asa ceva. In cazul asta mai conteaza cat a fost forjata sau cate reparatii a avut?

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Pai vezi pe mobile in anunturi ca scrie si consumul mediu. Impozitul e cam 2000lei pe an. Restul nu stiu.

#5
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostNumbAnn, on 14 august 2017 - 10:01, said:

Salut,

As dori sa intreb pe aceasta cale, pe cei care au, si nu numai, daca detin masini marca Audi&BMW cu motoare de 3 litri benzina; m-ar interesa costurile de utilizare(taxe, impozite, asigurari, costuri combustibil si consumabile).

Intreb deoarece m-ar interesa achizitia unui automobil Audi sau BMW, break sau berlina, cu cel putin 250 de cai putere, fabricatie 2007-2010, automobil folosit cu prepoderenta ca masina de weekend, de placere.

Am vazut ceva modele de masini, pe mobile.de, cu preturi acceptabile(10-15.000 de euro), ingrijite.

Multumesc anticipat,

Andrei

Cand te bagi la asa ceva, consumul, costul taxelor si intretinerea masinii ar trebui sa fie irelevante.  Dar asa, ca idee, consumul unui motor de 3000 cmc cred ca este 15-20 l/100 km (urban), extraurban 12-14. Intretinerea, vezi pe autokarma sau pe epiesa (distributie, suspensie, directie etc.). Asigurare si impozite, cauta pe net.

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Dc vrei masina de placere, cauta masini mici, sport, chiar si cu doua locuri.
Cand te uiti la berlina/break, deja vorbesti de 3l benzina, care e insetata cam degeaba.

#7
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
iar si iar se scriu prostii :)). Aia cu breakuri de 3 litri benzina le baga pe Nurburgring? :)) Si au lovituri, ca ce? sunt mai nervosi si le dau de gard?
Consumul e de la 7  la 12 13 in functie de cum mergi cu ea. Urban nu cred ca il intereseaz! din moment ce a zis ca e masina de weekend.
Un sedan, break de 3 litri, mai ales daca iei turbo, iti ofera destula placere. 300 de cai pe 1500 1600 kg e mai mult decat decent.  
Cu 10 15 k gasesti de la 335i pana la s4, masini cu un handling foarte bun si care fug mult mai tare decat un golf gti sau hothatch de exemplu.

#8
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017
Multumesc tuturor,

In procent de 95% decizia e luata, mai raman cele 5%(problematice).

#9
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Cauta un 330i 335 pe injectie directa, adica variantele facelift. Si neaparat tractiune spate, fara integrala
Audi ofera un plus de calitate in interior, dar cam atat. Bmw-urile sunt mai sportive, un seria 3 sau 5 isi va face cu brio treaba.
Impozit 2300 lei pe an. Asigurarea tot pe acolo. Consumul unui 330 aspirat 15-16 urban, 10-11 extra daca ai talpa grea.
Intretinerea  4 vs 6 cilindrii nu este chiar asa de scumpa. 2 bobine in plus, 2 injectoare 2 cilindrii, 2 bujii, 2 L de ulei in +, discuri placute mai mari si evident mai scumpe, suspensii si tren de rulare usor mai performant.  Jante pe 17/18, evident si anvelope mai scumpe.
Distributia ca e 325 sau 335 tot pe acolo e costul, sau un amortizor sau un simplu bec.

Edited by Claudiu998, 14 August 2017 - 11:55.


#10
NumbAnn

NumbAnn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 24.07.2017

View PostClaudiu998, on 14 august 2017 - 11:54, said:

Cauta un 330i 335 pe injectie directa, adica variantele facelift. Si neaparat tractiune spate, fara integrala
Audi ofera un plus de calitate in interior, dar cam atat. Bmw-urile sunt mai sportive, un seria 3 sau 5 isi va face cu brio treaba.
Impozit 2300 lei pe an. Asigurarea tot pe acolo. Consumul unui 330 aspirat 15-16 urban, 10-11 extra daca ai talpa grea.
Intretinerea  4 vs 6 cilindrii nu este chiar asa de scumpa. 2 bobine in plus, 2 injectoare 2 cilindrii, 2 bujii, 2 L de ulei in +, discuri placute mai mari si evident mai scumpe, suspensii si tren de rulare usor mai performant.  Jante pe 17/18, evident si anvelope mai scumpe.
Distributia ca e 325 sau 335 tot pe acolo e costul, sau un amortizor sau un simplu bec.
Multumesc frumos,

Ma gandeam la un 330 break sau un 535 break...

Ramane sa ma hotarasc intre astea doua...

#11
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
330 este aspirat. 335/535 bi turbo.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate