Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Alegere intre Focus 2010 si Mercedes C Klasse

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
ce motoare sufera de aceasta problema? doar benzinarele? care anume dintre ele?

#20
pyxysh

pyxysh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 11.09.2008
Mersi de atentionare i860,in caz ca dau peste vreun exemplar...cum verific
ce-ai zis tu mai sus.Mai exact,in afara ca desfaci si vezi ce-i inauntru sunt si alte semne
care ...anunta dezastrul?

#21
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Motoarele afectate sunt m271, pe orce model de Mercedes 2005-2007 ( cum ai noroc ), nu poti verifica decat desfacand motorul.
Am avut un c class la care s-a dus motorul in schimb la slk nu au fost problema ala l-am vandut cu 240k km si era ok.

http://imgur.com/a/06Pcj

http://www.slkworld....-sprockets.html

Edited by i860, 14 August 2017 - 17:24.


#22
euxirius

euxirius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 15.08.2007
Wikipedia spune ca: C 180/200 Kompressor de 1,8L, in anii 2005/2006 nu ar avea motorul m271. Apare doar in anii 2002,2004, 2007,2008.

https://en.m.wikiped...enz_M271_engine

#23
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
m271 s-a pus din 2003 pana recent ( W212 / W204 ) pe E200 , C180, C200 kompressor . Tot M271 e si cel de dupa cu injectie directa si turbo ( motoarele CGI ) , il cheama M271 evo.

Din 2003 pana in 2006 la jumatate a fost M271.948 ( cel cu 163 de cp ) , apoi din 2006 la jumatate ( la C-class incepand cu generatia W204, la E-class W211 facelift ) M271.956 cu 184 cp.
La varianta de facelift au facut cateva revizuiri la intinzator si problemele cu lantul sunt mai rare sau oricum apar peste 200.000 km, iar daca sunt ignorate duc si la distrugerea dintilor variatorilor de la axele cu came, cauzand lantul sa sara si distrugeri ulterioare. Acest lucru se intampla doar la pornirea motorului dupa ce a stat la rece mai mult timp, daca lantul e deja f intins iar variatorii sunt rosi pe portiuni. Intinzatorul nu are inca adunata suficienta presiune de ulei si lantul sare. Daca nu dai la automat in continuare si mergi la service, se rezolva. Daca insisti, faci praf valvele , poti sa avariezi si pistoane, tot ce e angrenat in sistemul de distributie.
De lasat, oricum nu te lasa in drum odata pornita.

Problema nu este la variatori in sine, desi si astia sunt cam moi, ci la faptul ca design-ul implica un lant simplex ( in loc de cele duble anterioare ) , ca la motocicleta, care in timp se poate intinde pe portiuni ( portiunile in care roade si in variatori) , iar intinzatorul nu mai compenseaza eficient. Autobild au dus M271.956 W204 la 360.000 km cu lantul original, dar in momentul ala a necesitat si schimbare de variatori. Dar cu intretinere doar la reprezentanta. Masina se apropie acum de 500.000 km si inca merge ok, mai fac ei cate un articol din 100.000 in 100.000.

La varianta M271.948 recomand sa schimbi lantul principal + intinzatorul la maxim 150.000 km ( sau de novo daca iei o masina SH la care proprietarul anterior e habarnist si nu stii daca a fost schimbat) si schimburi de ulei dese 0W40 sau 5W40 cu norma 229.5.
Ai kit de la Febi sub 1000 RON, care impacheteaza lant produs de IWIS ( care produc si lantul original pe care il pune Mercedes). Manopera daca nu schimbi si ghiduri ( si nu prea e cazul ) ar trebui sa fie maxim 1000 RON.
Sunt 3 furtune de aerisire carter si o valva pcv ( cred ca is 150 ron ) toate 3 care ar mai trebui schimbate preventiv ca se crapa.

In rest e un motor bun, intretinut te duce mult si bine. Iar Focus-ul ala chiar si cu 5 ani mai tanar va fi oale si ulcele mult inainte ca Mercedes-ul sa inceapa sa gafaie. Te-as sfatui sa iei cutie automata, e foarte fiabila si schimba total experienta de condus.

Ford-ul pe benzina e mai fiabil la rulaje mici ( de fapt nu e , dar nu-l duce nimeni pana la 500.000 km, pt ca nu ajunge acolo ), probabil o sa-l gasesti mai putin rulat ar fi mai corect zis, dar senzatia la condus nu se compara. O sa fie mai apropiat calitativ de Logan-ul pe care l-ai avut anterior decat de Mercedes. Dar depinde daca ai un ban in plus pentru intretinere si consum. Sfatul meu: orice iei, cauta o masina cu istoric complet direct in Germania si du-te dupa ea.

Edited by Mihai_mb, 15 August 2017 - 13:00.


#24
pyxysh

pyxysh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 11.09.2008
Frumoasa recenzie Mihai...se vede ca esti pasionat.Mersi si pentru sfat.
Mai,stii ce mi-a sarit in ochi la modelele astea de Mercedes(fie E klasse fie C klasse)
ca si-au pastrat valoarea de piata mult in timp.(un semn ca nu-s rele)Ma uitam de ex. pe mobile.de si masini de peste
10 ani le mai vezi inca la peste 10.000 euro.
Si acum o intrebare de noob: ce avantaje are distributia asta pe lant,in afara de faptul ca se schimba mai rar(fata de curea)
Si Mercedes are si modele cu distributie pe curea...sau totul pe lant.

Edited by pyxysh, 15 August 2017 - 15:50.


#25
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Sunt ok.
Am avut un SLK 200 1.8 kompresor 2 ani
-sonda lambda
-brate  pivoti
-pompa vacum
-o boxa
-shimbat ulei cutie si filtru
-schimbat ulei si filtre motor
-bujii
-arcuri fata
Deci nimic grav, consum mixt in 42k km  11l la 100.

Am avut un C class 200 avangarde 1.8l
Luat la 130k parca si de ala nu am avut parte dupa cum am scris s-a mucit motorul, pana atunci am inlocuit
-ammortizoare spate
-sonda lamda
-un brat

Acum am un slk 350 3.5l si nevasta are un c280 de 3.0l .

#26
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

View Postpyxysh, on 15 august 2017 - 15:49, said:

Ma uitam de ex. pe mobile.de si masini de peste
10 ani le mai vezi inca la peste 10.000 euro.
Si acum o intrebare de noob: ce avantaje are distributia asta pe lant,in afara de faptul ca se schimba mai rar(fata de curea)
Si Mercedes are si modele cu distributie pe curea...sau totul pe lant.

A mea (E200) e din 2007 si am dat 14000 pe ea, poti sa vezi la jurnal de bord. Un proprietar, 73.000 km, luata de noua de la reprezentanta, cu toate reviziile la ei si data inapoi la buy-back tot la ei pt alta mai noua. Am preferat-o in detrimentul unei compacte noi, cu riscurile aferente unui SH de 10 ani. Pana acum nu regret deloc. Fiecare masina are povestea ei in spate, care se reflecta in pret. Crede-ma ca gasesc si mai scumpe ca a mea din aceeasi perioada. Plus ca la cele intretinute si cu istoric din anii 80-90 deja le creste valoarea binisor.

Distributia pe lant e traditie la Mercedes / BMW , nu o sa gasesti model fara. Avantaje: teoretic tine cat motorul fara mentenanta. Dezavantaje: afirmatia de mai sus era adevarata pana au inceput reduceri de costuri si pe partea asta, vezi BMW cu lanturi rupte sau motorul asta cu lant simplu in loc de dublu, nu mai zic de producatorii mai de volum care au cochetat cu aceasta implementare ( VW) . Cel mai simplu, avand in vedere ca sunt piese after market de calitate comparabila cu originalul si relativ accesibile ca pret, e sa-l tratezi ca un item de mentenanta la acest motor la o perioada destul de mare ( 150.000 km i-as da eu), daca vrei sa tii masina pe termen lung si pt rulaje mari. Il bugetezi in achizitie si iti iei de-o grija.

Edited by Mihai_mb, 15 August 2017 - 21:41.


#27
euxirius

euxirius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 15.08.2007

View PostMihai_mb, on 15 august 2017 - 21:39, said:



A mea (E200) e din 2007 si am dat 14000 pe ea, poti sa vezi la jurnal de bord. Un proprietar, 73.000 km, luata de noua de la reprezentanta, cu toate reviziile la ei si data inapoi la buy-back tot la ei pt alta mai noua. Am preferat-o in detrimentul unei compacte noi, cu riscurile aferente unui SH de 10 ani. Pana acum nu regret deloc. Fiecare masina are povestea ei in spate, care se reflecta in pret. Crede-ma ca gasesc si mai scumpe ca a mea din aceeasi perioada. Plus ca la cele intretinute si cu istoric din anii 80-90 deja le creste valoarea binisor.

    Si pe mine ma intereseaza sa imi iau un E200 din 2006/2007, 1,8 L benzina, cutie automata. Tu de cand ai masina? Ce motorizare ai si cat de buna este? Cam la ce preturi s-ar invarti un E200 ca cel specificat de mine?

#28
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
In primul rand, ai grija sa iei facelift-ul, care s-a fabricat incepand cu a doua jumatate a lui 2006. Are multe imbunatatiri. Vezi pe Jurnal de Bord topicul meu. Preturile variaza intre 7-8000 pt masini cu dotari standard, km foarte multi, istoric incert / posibil accidente , luate de pe la turcaleti sau eventual cu tuning de prost gust si 16-17000 pt masini cu unic proprietar, istoric complet, km f putini ( 60.000 km ) , dotari mai multe. Eu pe a mea am dat 14.000 luata de la reprezentanta cu 73.000 km si carte de service completa prin martie. Acum am cam 87.000 km, i-am facut o revizie ( filtre, ulei, bujii ) si am schimbat un pivot si doua brate la directie pana acum ( Lemforder, vreo 800 lei ), dar din vina mea, ca am bagat-o pe un drum forestier foarte prost.
E inca devreme sa ma pronunt, dar dpdv confort si comportament rutier, nu as avea ce sa-mi doresc in plus de la o masina deocamdata. Dar depinde de fiecare ce isi doreste, eu niciodata nu am prezentat-o ca pe solutia ideala pt toata lumea. Pentru mine a fost compromisul ideal, nici prea veche ca un W124 sa am tot timpul de mesterit cate ceva la ea, pt ca desi mi-ar placea, nu am timp, nici prea noua ( W212 - W213 ) sa ma deranjeze cu reduceri de costuri ( turbo, injectie directa, cutii automate pline de electronica ) si cu tehnologie de dragul marketingului - luminite si ecrane, parcare singura si alte lucruri care ma lasa rece.

Edited by Mihai_mb, 21 August 2017 - 09:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate