Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen, decizie dubioasa!
Last Updated: Aug 13 2017 22:49, Started by
clasique
, Aug 13 2017 11:59
·
0
#19
Posted 13 August 2017 - 12:41
Baxon, on 13 august 2017 - 12:35, said:
Decat sa scoata cazanele alea de acolo si sa si bage bani in ele pt a fi revandute ( costuri uriase ) mai bine le lasa dracului si uita de ele , oricum sunt o pierdere . Asa ca prefera sa nu mareasca " gaura " de bani = poate nu intelegi dar asta e problema ta ! Cred că tu ești ala care nu înțelege. Costul de producție al unui astfel de autovehicul este mult mai mic decât msrp-ul. Pe plaja asta VAG se poate juca. Cred eu. |
#20
Posted 13 August 2017 - 12:46
clasique, on 13 august 2017 - 12:32, said:
Aș îndrăzni să spun că prima versiune e cea corectă. @alexa, sunt absolut sigur că după toate etapele menționate de tine VAG poate scoate profit 2000 euro plus per mașina. Și asta înseamnă profit și nu pierdere cum e acum. Fără lauda spun că e posibil sa da. Ori anumitor șefi de pe acolo le convine situația. Tu tre sa intelegi, ca daca vrei sa pui alt tip de motor pe un sasiu existent, tre sa modifici tot, prinderi, suporti, suspensie, centru de greutate, etc, nu e vb de o banala inlocuire.In plus, ce ti se pare tie acolo ca sint multe masini, e mizilic pentru ei. Edited by fqx, 13 August 2017 - 12:50. |
#21
Posted 13 August 2017 - 12:51
In vreo doi ani se mai imputineaza, apar pe OLX, "nu bate, nu troncane", "domne, a fost a lu' un american obez din ala, mergea doar pana la McDonald cu ea..."
|
#23
Posted 13 August 2017 - 12:56
#24
Posted 13 August 2017 - 12:58
Pai plateste pentruca au facut calculul si au ajuns la concluzia ca asta e cea mai ieftina solutie...
|
#25
Posted 13 August 2017 - 12:59
Interesant ar fi sa stim și vârstă medie a mașinilor trișate.
|
#26
Posted 13 August 2017 - 12:59
Plus ca isi mai scot din banii dati pentru depozitare din reciclarea/reutilizarea materialelor/ansamblurilor de pe masiniler respective ... in timp.
As spune chiar ca financiar iasa mai bine asa in comparatie cu ideea din primul post. Edited by Corupt, 13 August 2017 - 13:00. |
#27
Posted 13 August 2017 - 13:01
Deci daca vedeti o masina pe nume Volkswagen model Rabbit sa stiti de unde este ( golf=rabbit in sua )
|
#28
Posted 13 August 2017 - 13:24
clasique, on 13 august 2017 - 11:59, said:
Am văzut zilele trecute pe YouTube, că Volkswagen, în urma dieselgate, a depozitat în parcarea unui stadion părăsit din America zeci de mii de autoturisme cu buba mai sus menționată. Decât să prăpădească atâtea mașini prin abandonare și apoi casare și reciclare, nu era mai simplu să pună un filtru în plus? |
|
#29
Posted 13 August 2017 - 14:05
Se vor revinde in tari care au normele de poluare mai permisive.
|
#30
Posted 13 August 2017 - 14:29
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J05b95lpaUk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#31
Posted 13 August 2017 - 14:59
#32
Posted 13 August 2017 - 15:08
Singura chestie care ar merge e sa gaseasca un roman care sa le cumpere pe toate in bulk pt piese de schimb la dezmembrari , dar unde e romanul cu bani si initiativa ?! El ar vrea mokka ...
|
#33
Posted 13 August 2017 - 16:52
Masinile alea ar creste varsta parcului auto roman cu...10 ani . Samsarei dispusi sa le care in spate avem?
|
|
#34
Posted 13 August 2017 - 16:56
Ar fi @clasique dar nu-l vad sa faca credit ...
clasique, on 13 august 2017 - 12:41, said:
Baxoane, simt, în ambele postări ce-ți aparțin ceva acid. Cred că tu ești ala care nu înțelege. Costul de producție al unui astfel de autovehicul este mult mai mic decât msrp-ul. Pe plaja asta VAG se poate juca. Cred eu. |
#35
Posted 13 August 2017 - 18:01
Cand strang suficient de multe le urca pe vapor si le trimit in alta parte (Asia, America de Sud, etc.).
|
#36
Posted 13 August 2017 - 21:34
Mirela mă îndoiesc că US are un cuvânt de spus în asta. Că nu se încadrează în standardele lor și nu pot circula acolo bun, dar nu e treaba Americii dacă India le vrea. Din moment ce VAG a făcut buy back-ul înseamnă că masinile alea le aparțin lor, deci le pot muta in ce tara doresc atâta timp cât tara respectiva e de acord.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users