Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Volkswagen, decizie dubioasa!

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
clasique

clasique

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,839
  • Înscris: 23.11.2016

View PostBaxon, on 13 august 2017 - 12:35, said:

Decat sa scoata cazanele alea de acolo si sa si bage bani in ele pt a fi revandute ( costuri uriase ) mai bine le lasa dracului si uita de ele , oricum sunt o pierdere . Asa ca prefera sa nu mareasca " gaura " de bani = poate nu intelegi dar asta e problema ta !
Baxoane, simt, în ambele postări ce-ți aparțin ceva acid.
Cred că tu ești ala care nu înțelege. Costul de producție al unui astfel de autovehicul este mult mai mic decât msrp-ul. Pe plaja asta VAG se poate juca. Cred eu.

#20
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View Postclasique, on 13 august 2017 - 12:32, said:

Aș îndrăzni să spun că prima versiune e cea corectă.

@alexa, sunt absolut sigur că după toate etapele menționate de tine VAG poate scoate profit 2000 euro plus per mașina. Și asta înseamnă profit și nu pierdere cum e acum.


Fără lauda spun că e posibil sa da. Ori anumitor șefi de pe acolo le convine situația.
Te inseli amarnic.La ei, si la orice firma care are pretentii , deciziile se iau in functie de costuri, nu de logica.Tu nu tii cont de faptul, ca, chiar daca ar schimba motorul, este vorba de masini utilizate, la revanzare ar concura cu restul SH existent pe piata, si in plus, costurile ar fi foarte mari, nu e chiar atat de simplu, nu e vorba de un filtru, e vorba de emisiile co2, care nu se pot filtra.Singura solutie viabila din cate stiu este reducerea din soft a puterii motorului, pentru a reduce emisiile, doar ca proprietarii nu sint deacord cu asta.
Tu tre sa intelegi, ca daca vrei sa pui alt tip de motor pe un sasiu existent, tre sa modifici tot, prinderi, suporti, suspensie, centru de greutate, etc, nu e vb de o banala inlocuire.In plus, ce ti se pare tie acolo ca sint multe masini, e mizilic pentru ei.

Edited by fqx, 13 August 2017 - 12:50.


#21
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004
In vreo doi ani se mai imputineaza, apar pe OLX, "nu bate, nu troncane", "domne, a fost a lu' un american obez din ala, mergea doar pana la McDonald cu ea..."

#22
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
Sigur, daca ar avea samsarii nostri vapor...

#23
clasique

clasique

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,839
  • Înscris: 23.11.2016
Da, am plecat de la premiza că toate mașinile alea sunt noi. Însă multe din ele au fost deja folosite și de aici chestia. Însă chirie și firma de paza tot plătește VAG

View Postfqx, on 13 august 2017 - 12:54, said:

Sigur, daca ar avea samsarii nostri vapor...
Nu.i subestima, dacă nu au or să-și facă!

#24
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
Pai plateste pentruca au facut calculul si au ajuns la concluzia ca asta e cea mai ieftina solutie...

#25
clasique

clasique

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,839
  • Înscris: 23.11.2016
Interesant ar fi sa stim și vârstă medie a mașinilor trișate.

#26
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010
Plus ca isi mai scot din banii dati pentru depozitare din reciclarea/reutilizarea materialelor/ansamblurilor de pe masiniler respective ... in timp.
As spune chiar ca financiar iasa mai bine asa in comparatie cu ideea din primul post.

Edited by Corupt, 13 August 2017 - 13:00.


#27
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Deci daca vedeti o masina pe nume Volkswagen model Rabbit sa stiti de unde este ( golf=rabbit in sua )

#28
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,617
  • Înscris: 07.02.2003

View Postclasique, on 13 august 2017 - 11:59, said:

Am văzut zilele trecute pe YouTube, că Volkswagen, în urma dieselgate, a depozitat în parcarea unui stadion părăsit din America zeci de mii de autoturisme cu buba mai sus menționată.
Decât să prăpădească atâtea mașini prin abandonare și apoi casare și reciclare, nu era mai simplu să pună un filtru în plus?
La cazanele alea nu au ce sa le faca... un filtru serios e cat jumate din cazan la valoare.

#29
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Se vor revinde in tari care au normele de poluare mai permisive.

#30
Cossta

Cossta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 17.07.2012
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J05b95lpaUk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#31
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,617
  • Înscris: 07.02.2003

View PostJurasikMan, on 13 august 2017 - 14:05, said:

Se vor revinde in tari care au normele de poluare mai permisive.
Nu le pot scoate din tara...

#32
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Singura chestie care ar merge e sa gaseasca un roman care sa le cumpere pe toate in bulk pt piese de schimb la dezmembrari , dar unde e romanul cu bani si initiativa ?! El ar vrea mokka ...

#33
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Masinile alea ar creste varsta parcului auto roman cu...10 ani :) . Samsarei dispusi sa le care in spate avem?

#34
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ar fi @clasique dar nu-l vad sa faca credit ...

View Postclasique, on 13 august 2017 - 12:41, said:

Baxoane, simt, în ambele postări ce-ți aparțin ceva acid.
Cred că tu ești ala care nu înțelege. Costul de producție al unui astfel de autovehicul este mult mai mic decât msrp-ul. Pe plaja asta VAG se poate juca. Cred eu.
Crezi prost ..

#35
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Cand strang suficient de multe le urca pe vapor si le trimit in alta parte (Asia, America de Sud, etc.).

#36
clasique

clasique

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,839
  • Înscris: 23.11.2016
Mirela mă îndoiesc că US are un cuvânt de spus în asta. Că nu se încadrează în standardele lor și nu pot circula acolo bun, dar nu e treaba Americii dacă India le vrea. Din moment ce VAG a făcut buy back-ul înseamnă că masinile alea le aparțin lor, deci le pot muta in ce tara doresc atâta timp cât tara respectiva e de  acord.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate