Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Volkswagen, decizie dubioasa!
Last Updated: Aug 13 2017 22:49, Started by
clasique
, Aug 13 2017 11:59
·
0
#1
Posted 13 August 2017 - 11:59
Am văzut zilele trecute pe YouTube, că Volkswagen, în urma dieselgate, a depozitat în parcarea unui stadion părăsit din America zeci de mii de autoturisme cu buba mai sus menționată.
Decât să prăpădească atâtea mașini prin abandonare și apoi casare și reciclare, nu era mai simplu să pună un filtru în plus? Sau,ok, schimba motorul cu altul netrisat? Care-i treaba ? Nu prea înțeleg... |
#3
Posted 13 August 2017 - 12:04
In intelegerea avuta cu statul american a fost obligat sa rascumpere toate masinile vandute la cre proprietarii au solicitat acest lucru si nu au acceptat modificarile motoarelor ( filtru + upgrade firmware )
S-a disutat destul la vremea respectiva pe toate posturile TV, presa, chiar si pe-aici - pe aria Auto. |
#4
Posted 13 August 2017 - 12:06
Bun @eiffel, și dacă tot le.a răscumpărat, de ce nu le duc la uzina să le facă un refit și să le vândă în alte țări?
|
#5
Posted 13 August 2017 - 12:11
Mai bine ni le dadea noua gratuit, plateam noi transportul din America pana in Romania si le luam!
|
#6
Posted 13 August 2017 - 12:14
Memeito, și Io tot la asta mă gândeam, dar am zis să mai aștept să văd nivelul de ură al românilor la adresa VAG
|
#7
Posted 13 August 2017 - 12:16
link? cata parcare avea prietene stadionul ala de au incaput zeci de mii de masini ww.
|
#8
Posted 13 August 2017 - 12:16
Nu pleca de la cat costa masina aceea pentru client, ci de la pretul ei de productie in serie. Asa, iti vei raspunde cumva la intrebari.
|
#9
Posted 13 August 2017 - 12:17
#10
Posted 13 August 2017 - 12:20
@ Matei, sunt pe un telefon cu roată nu știu să fac copy paste cu linkul. Căuta și tu pe YouTube
@ yourgod, nici nu m.am gândit la costul vânzării, să le tii acolo sa zacă degeaba e mai rău dpdv economic decât să le treci in legalitate și să le dau la un discount. Daca nu cumva imi scapă ceva... |
|
#11
Posted 13 August 2017 - 12:24
Ia legatura cu ei si zi-le ca vrei sa intermediezi vanzarea lor in tarile fara " norme " ca vad ca ti-s atata de dragi ; oare e valabil si reciproca ?
|
#12
Posted 13 August 2017 - 12:25
clasique, on 13 august 2017 - 11:59, said: Decât să prăpădească atâtea mașini prin abandonare și apoi casare și reciclare, nu era mai simplu să pună un filtru în plus? Sau,ok, schimba motorul cu altul netrisat? Dupa care trebuie omologare...si asta costa...probabil omologare individuala...s.a.m.d Modificari de baze de date...programe... Plus ca trebui aplicata o reducere consistenta deoarece nu mai pot fi vandute ca masini noi...cel putin in tarile unde Gutza si Salam nu sunt vedete. |
#13
Posted 13 August 2017 - 12:27
clasique, on 13 august 2017 - 12:20, said: @ yourgod, nici nu m.am gândit la costul vânzării, să le tii acolo sa zacă degeaba e mai rău dpdv economic decât să le treci in legalitate și să le dau la un discount. Daca nu cumva imi scapă ceva... |
#14
Posted 13 August 2017 - 12:28
clasique, on 13 august 2017 - 11:59, said:
Am văzut zilele trecute pe YouTube, că Volkswagen, în urma dieselgate, a depozitat în parcarea unui stadion părăsit din America zeci de mii de autoturisme cu buba mai sus menționată. Decât să prăpădească atâtea mașini prin abandonare și apoi casare și reciclare, nu era mai simplu să pună un filtru în plus? Sau,ok, schimba motorul cu altul netrisat? Care-i treaba ? Nu prea înțeleg... |
#15
Posted 13 August 2017 - 12:32
ericmario, on 13 august 2017 - 12:27, said: Daca nu cumva is foarte retardati, sigur iti scapa tie ceva... @alexa, sunt absolut sigur că după toate etapele menționate de tine VAG poate scoate profit 2000 euro plus per mașina. Și asta înseamnă profit și nu pierdere cum e acum. fqx, on 13 august 2017 - 12:28, said: Crezi ca ei nu si-au facut socotelile? Sau socotesti tu mai bine ca ei? |
|
#16
Posted 13 August 2017 - 12:35
Decat sa scoata cazanele alea de acolo si sa si bage bani in ele pt a fi revandute ( costuri uriase ) mai bine le lasa dracului si uita de ele , oricum sunt o pierdere . Asa ca prefera sa nu mareasca " gaura " de bani = poate nu intelegi dar asta e problema ta !
|
#17
Posted 13 August 2017 - 12:37
clasique, on 13 august 2017 - 12:06, said:
Bun @eiffel, și dacă tot le.a răscumpărat, de ce nu le duc la uzina să le facă un refit și să le vândă în alte țări? Daca stai si aduni toate astea, s-ar putea sa dea cu minus rau de tot. Plus e vorba de imaginea firmei, in loc sa vina cu masini noi, de calitate, vin cu masini lasate de altii, cu anumite probleme (chiar daca de ordin ecologic). Tu cat de des cumperi produse resigilate de la magazine? Iar in state nu le pot revinde pt ca au lucrat fain americanii. Desi puteau sa faca modificarile necesare, le-au zis nexam. Un mic ghiont financiar nu strica la concurenta. Edited by Corupt, 13 August 2017 - 12:39. |
#18
Posted 13 August 2017 - 12:41
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J05b95lpaUk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users