Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Wolkswagen Jetta 1.2 TSI sau Hyundai i30, alegere masina noua
Last Updated: Sep 01 2017 22:14, Started by
Danosul
, Aug 12 2017 16:04
·
0
#19
Posted 12 August 2017 - 20:30
Este "Volkswagen", nu "Wolkswagen", mama ei de cultura generala!!!!
|
#20
Posted 12 August 2017 - 20:39
Vezi sã nu fie cu distribuția pe lanț. Din câte știu eu, alea aveau 105 CP. Cele cu distribuția pe curea, au 110 CP
Pretul de 14000 e cu Rabla inclus ? Edited by Ford3, 12 August 2017 - 20:40. |
#21
Posted 12 August 2017 - 23:08
Danosul, on 12 august 2017 - 18:02, said:
Nu va face liniuțe cu ea, față de actualul Logan cu 75cp cred ca se va vedea diferența clar, în plus cam 14000E e bugetul alocat pentru masina. 75cp pe o caroserie usoara vs 99cp (si aia fara turbo) pe un motor de 1.3 pe o caroserie mai grea. Crezi ca o sa fie mai ok ? |
#22
Posted 12 August 2017 - 23:57
Are motor turbo TSI 1.2 nu 1.3 , eu cred ca se va simti diferenta clar la toate capitolele de la Logan la Jetta.
https://www.auto-dat...ar&car_id=20384 |
#23
Posted 13 August 2017 - 07:44
#24
Posted 13 August 2017 - 08:50
TruculMagic, on 12 august 2017 - 23:08, said: 75cp pe o caroserie usoara vs 99cp (si aia fara turbo) pe un motor de 1.3 pe o caroserie mai grea. Crezi ca o sa fie mai ok ? Daca te-ai pricepe la masini, asa cum pretinzi, ai stii ca da. In plus, la o masina nu conteaza doar latura dinamica. Sau poate masinile cu motoare mai slabe ar trebui interzise, ca sunt "submotorizate". Ma rog, se pune problema asa in Ro. Aia din Germania nu au nici o problema sa mearga cu o Fabia de 75 CP... sau o Corolla de 99. |
#25
Posted 13 August 2017 - 12:14
#26
Posted 13 August 2017 - 17:18
Danosul, on 12 august 2017 - 16:04, said:
Salut! Merita Jetta 1.2 TSI 105cp pe la vreo 14500 euro echipata foarte bine sau un Hyundai i30, cumnatul meu vrea sa cumpere masina noua si nu stie la care sa se opreasca, acum are un Logan din 2011 varianta motor 1.2 si ar vrea o masina noua mai buna. Wolkswagen din cate stiu e cea mai bine dotata si foloseste materiale mai de calitate decat celelalte marci la acelasi pret, ceea ce nu-mi place mie la Jetta e ca e cam mare/lunga, i30 e mai scurta si mai usoara. Ar mai fi vreo masina la 13000-14000 de euro care sa concureze cu Jetta si care sa merite mai mult ? Eu am mers pe Jetta in defavoarea Hyundai Elantra (I30 berlina). Parerea mea este ca e o alegere buna. Am testat amandoua si mi-a placut mai mult motorul 1.2TSI. Au fost probleme cu vechiul 1.2 pe lant insa acum este pe curea si nu mai are acele probleme. Vei constata o vehementa in opinii pe forumuri pro/anti VW sau turbo vs aspirat de zici ca toti sunt destepti si priceputi iar tu cu opinia ta esti ultimul prost. De facut test drive si de pus in balanta avantaje/dezavantaje si eu cred ca nu exista alegere proasta. Inca odata, eu am ales Jetta. Succes! |
#27
Posted 13 August 2017 - 17:46
Corrola la 14000 e nivel de baza aproape. Eu cand m-am interesat de Corolla de 1.6 132cp (nu mi-a placut cum tragea) era vreo 17500 echipare terra fara rabla.materialele interioare si antifonarea sunt mai proaste decat la VW la acelasi nivel de pret, nu mai vb de un vw la 20-30k cum zicea un fanboy pe aici.
|
#28
Posted 13 August 2017 - 18:05
Monitoxus, on 12 august 2017 - 16:23, said:
Nu doar asta, dar cu un interior cu multe clase peste orice masina nemteasca nu de 12-14k ci de 30k Eu cand am testat versiunea 2016 parca, am fost socat cand am aflat pretul. Si la drum e ok, la orice. Nu am avut ce sa comentez. E cu adevarat una dintre masinile rare care efectiv au un pret vizibil mai mic de cat ai zice ca face. Naijax, on 12 august 2017 - 16:15, said:
Motorul Corollei este un motor clasic, aspirat, asa ca este longeviv.Se pare ca urmatoarea Toyota Corolla va fi echipata cu motoare pe benzina, turbo, de cilindree mica, ca si cum are in prezent Honda. LauCalin, on 12 august 2017 - 18:01, said:
Conform toyota.ro, Corolla 1.33 99 CP echipate Terra, 14 186 euro. Cu motorul de 1.6, pretul e de 15 098. La care probabil se mai aplica ceva reduceri. danX, on 13 august 2017 - 12:14, said:
Subscriu.Ai indicat cele mai bune optiuni. cepy, on 13 august 2017 - 17:46, said:
Corrola la 14000 e nivel de baza aproape. Eu cand m-am interesat de corolla de 1.6 132cp (nu mi-a placut cum tragea) era vreo 17500 echipare terra fara rabla.materialele interioare si antifonarea sunt mai proaste decat la VW la acelasi nivel de pret, nu mai vb de un vw la 20-30k cum zicea un fanboy pe aici. |
|
#29
Posted 13 August 2017 - 22:21
#30
Posted 13 August 2017 - 22:48
Eu din ce am inteles Jetta vandute acum nu mai sunt cu distributia pe lant ci tot pe curea si nu mai au acea problema, a vazut si Elantra, am fost chiar si eu cu el la o reprezentanta Hyundai si nu prea i-a suras Elantra desi arata foarte bine la exterior, dar la interior pe locurile din spate daca ai peste 1.85 atingi cu capul plafonul, mai mult era inclinat spre i30 cu motorul 1.4mpi de 100cp care avea dotari mai bune decat Elantra cam la acelasi pret.
Oricum cred ca 99% a ramas hotarat la Jetta cu motorul 1.2TSI, e cam cea mai dotata masina in aceeasi gama de pret comparativ cu altele, maine se duce sa vb cu cei de la Volkswagen sa vada ce au pe stoc ca vrea sa o cumpere imediat daca au pe stoc acea varianta. |
#31
Posted 13 August 2017 - 22:48
Motorul de 1.2 TSI nu e unul nou. Este acelasi motor proiectat acum 13-14 ani, dar cu distributie pe curea, in loc de lant. E ca si cum ai carpi" o masina cu probleme, iar ea ar merge in continuare. Cam asta s-a facut cu 1.2 TSI cand s-a trecut la distributia pe lant. Asa ca, cel putin dpmdv 1.2 TSI este un esec. Da, masina merge. Un proprietar nu va simti diferenta. Mai ales daca masina nu are un rulaj mai serios, de peste 100-120000 de km. Nu vorbim de un motor nou, gandit de la 0, precum 1.0 TSI, care e alta mancare de peste. Chiar, Octavia 1.0 TSI?
Si imi mentin parerea: calitatile unei Corolla in locul Jettei, se vad de la 120-130000 de km in sus. Cand multe chestii la VW sunt considerate consumabile sau normale. Bine, nu ma astept sa inteleaga prea multi asta. Pentru ca nu toata lumea are sau a avut vreodata de-a face cu o masina japoneza in viata de zi cu zi, ani de zile, zeci de mii sau sute de mii de km. Iar aia cum ca motorul de 99 CP e slab si puterea se simte la turatie maxima... bravo, ai descoperit "apa calda"! Asta e valabil la orice motor: puterea maxima se dezvolta in jurul valorii de turatie maxima, acceptata de motor. Fie ca vorbim de Dacia, fie ca vorbim de Lamborghini. Edited by LauCalin, 13 August 2017 - 22:49. |
#33
Posted 13 August 2017 - 23:03
Eu zic ca e un motor gandit altfel. Stii cum se spune si nu e o rusine: din greseli invatam si practia e cel mai bun "profesor". Cam asa e si cu 1.2 TSI. Nu vreau sa te sperii. Jetta nu e o greseala daca prietenul tau o va alege: confort ok, tinuta de drum ok, sta bine pe viraje... Adica sentimentul de masina inchegata e acolo si se simte. VW se pricepe de minune la asemenea "ambalaje".
1.0 TSI e motor nou. Cred ca are vreo 2 ani de cand e pe piata si este urmasul lui 1.2 TSI. De ce crezi ca pe Octavia nu se ofera acest motor de 1.2 TSI? Si cred ca Jetta e singurul VW cu asa ceva. |
|
#34
Posted 13 August 2017 - 23:18
Habar nu am de ce, nu ma pricep si nici nu am stat sa studiez ce si cum, ar fi prea mult de studiat la cate motoare sunt pe atatea masini, eu stiu doar ca 1.2 la prima vedere pe hartie pare mai bun decat 1.0 , 4 cilindri vs 3 de pe Octavia, etc.
Oricum daca e sa cumpere Jetta dupa cum ai spus si tu, nu cred ca se va pacali asa tare, mai ales ca nu vrea sa o tina mai mult de 5-6 ani, poate 7, acum are Logan din 2011 cu 58000km la bord, pe el il intereseaza mai mult sa aiba confort, dotari cat mai multe, il intereseaza AC climatronic automat nu manual, plus alte aspecte care la alte masini nu le gaseste in aceeasi bani. |
#35
Posted 16 August 2017 - 22:16
danX, on 13 august 2017 - 12:14, said: Am un focus pana imi vine a treia jetta. E adevarat, jettele ce le configurez sunt highline cu 140-150 cp, focusul ce il am de inchiriat e un 110 cp, dar sa mor io daca seamana a masina una cu ailalta. Tinuta de drum, spatiu, portbagaj etc, toate sunt in favoarea jettei. Am uitat, service-ul, la Ford m-au anuntat azi dimineata ca programarea mea telefonica la revizie nu exista pentru ca a uitat "colegul" sa ma treaca in varianta electronica... Iar de hyundai eu stiu ca faceau aspiratoare pe vremuri, nu masini. Te rog sa nu ma injuri, povestesc doar experienta mea, dupa vreo 300000 km cu 2 jette la care am avut zero probleme. In regim de 5000 km pe luna, nu povesti din balansoar. |
#36
Posted 17 August 2017 - 07:28
Pune un Focus Titanium cu Android Auto si optionale serioase si nu se face de rusine langa nici o Jetta. Si la tinuta de drum nu exista comparatie. Focus mi se pare mult mai agil decat Jetta, doar sa comparam echipari similare dpdv cauciucuri.
Piata e mare si e loc pentru toata lumea. Eu nu am cumpara nici mort VW din cauza preturilor nesimtite, atitudinii dealerilor si design-ului generic. Plus fiabilitate indoielnica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users