Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vom scapa de PSD?

Actualizare date banca

iOS 11.1.2 Vs iOS 11.4.1

Daca ați fi avut putere de decizi...
 Mayans 2018

Navigatie Alfa Romeo 156

Achizitie masina noua - buget 100...

Ati cumparat produse doar pentru ...
 Cauciucuri bicicleta

Universitatea Maritima

Bioshock Infinite.

Sfat achizitionare laptop
 RT Documentary HD

SoHo Unirii

Finalizare sistem

Comuna Voluntari s-a extins in Bu...
 

charging fault - martor baterie aprins E90

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Salut,

In drum spre Galati, mi s-a aprins martorul de la baterie si warning ul charging fault ..Am masurat la bornele de la baterie si mai mult de 12v nu am, nici macar sa fluctueze voltajul.....stiu ca atunci cand incarca trebuie sa aiba 13,99 - 14,00V.
Ce pot sa fac? Sa schimb alternatorul, releul..am gasit aici la galati alternator de E46 Diesel, E46 318i..se nimereste cu E90?


E ciudat pentru ca am mers 36Km  de la lacul sarat braila pana la galati si nu mi s-a oprit motorul.
Cand mi-a aparut martorul de la baterie am masurat imediat la bornele baterie  si aveam 12V, cand am ajuns la destinatie am masurat din nou 12,2V..


Ce pot sa mai fac? ce verificari? sa fie dusa bateria sa nu mai incarce?

Multumesc

#2
costea_nelu

costea_nelu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 24.11.2010
Perii la alternator, regulator, legaturi, masa,si poate ai rezolvat problema. Succes.

Nu am mentionat puntea, trebuie verificata.

#3
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
NU este de ajuns sa masor + - de la alternator sa vad daca baga curent in baterie?
Oricum o sa desfac alternatorul de pe masina sa ma uit la regulator.. e ok daca pun regulator de la e46, intrebasem mai sus?
Nu trebuia sa moara de tot bateria in 36Km avand in vedere ca am avut si clima deschisa?


12,4 V = bateria este încărcată  75 %  ;
12,2 V = bateria este încărcată  50 %  ;
12,0 V = bateria este încărcată  25 %  ;
11,9 V = bateria este descărcată;


Dupa valorile de mai sus ma situez intre 12.0 V si 11.9V .. deci clar, e bateria descarcata
Multumesc

Edited by sorin86, 12 August 2017 - 16:11.


#4
keta

keta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,027
  • Înscris: 31.12.2007
Cea mai simpla solutie o gasesti la un atelier specializat.
Daca te pricepi un pic atunci sigur ai sesizat ca alternatorul nu incarca. Deci procedezi la o verificare vizuala si vezi daca ai cureaua intreaga, toate conexiunile electrice in regula.

Daca totul este OK si nu incarca demontezi alternatorul. Dupa ce l-ai demontat prima si cea mai rapida verificare este sa vezi cum stai cu periile colectoare (carbunii)
Daca sunt uzati si gasesti de schimb si ai si uneltele necesare , va fi simplu si ieftin. Daca nu ... la atelier.

In cazul in care carbunii nu sunt uzati, mai ramane de verificat (mai degraba inlocuit) ansamblul regulator, pentru care gasesti codul exact inscris pe el.

Edited by keta, 12 August 2017 - 16:23.


#5
sctnicu

sctnicu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
intra pe bmwclub.ro, cu siguranta gasesti galateni ca sa te indrume spre un atelier de reparat alternatoare sau spre un meserias electrician de BMW.

Edited by sctnicu, 12 August 2017 - 16:31.


#6
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Cureaua e la locul ei nu e rupta, invarta fulia.. mai ramane sa vad periile..daca periile sunt ok inseamna ca trebuie schimbat regulatorul..am sunat pe aici prin galati pentru un alternator -- 500 de ron. putin cam mult

Ms

Edited by sorin86, 12 August 2017 - 16:31.


#7
robertmar

robertmar

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.03.2008
da cureaua mai exista?
le vad ca ai cureaua

Edited by robertmar, 12 August 2017 - 16:32.


#8
keta

keta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,027
  • Înscris: 31.12.2007
Un alternator in sine se strica foarte greu, respectiv doar daca ai norocul sa sara ceva in bobinaj si sa-l faca zdrente, altfel poate sta si in apa, (bobinajul, nu electronica).
Deci problema este carbuni sau regulator. Nicidecum 5 mil.

#9
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Regulatorul ala se gaseste cam greu..am sunat pe aici prin Galati, Braila si le vand cu alternator cu tot..

Intrebare, la E90 din 2006 benzina, daca moare bateria se opreste si masina?

Edited by sorin86, 12 August 2017 - 17:01.


#10
dan1980_25

dan1980_25

    98 de ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,303
  • Înscris: 06.07.2007
Pai cum sa nu se opreasca? Calculatoare, senzori etc, aia crezi ca merg cu vapori de ulei?
Problema pusa e oarecum gresita. Bateria nu moare in mers atata timp cat incarcarea din altenator e ok. Daca nu mai ai incarcare, se termina bateria si dupa cativa km moare motorul. De exemplu cu un Astra G am facut aproape 100 de km din momentul in care mi s-a aprins martorul de baterie. Bineinteles cu AC, faruri, muzica oprite toate. Apoi dupa acei km s-a oprit si motorul la vreo 2 km de casa.

Edited by dan1980_25, 12 August 2017 - 17:17.


#11
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Ok, m-am lamurit..sper sa fie de la perii..desi nici de aia nu gasesc in galati

#12
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,944
  • Înscris: 24.02.2006

 sorin86, on 12 august 2017 - 16:54, said:

Intrebare, la E90 din 2006 benzina, daca moare bateria se opreste si masina?

 dan1980_25, on 12 august 2017 - 17:13, said:

Pai cum sa nu se opreasca? Calculatoare, senzori etc, aia crezi ca merg cu vapori de ulei?


motoarele pe benzina sunt (in marea lor majoritate) motoare cu aprindere prin scanteie. asta inseamna ca in camera de combustie se introduce aer si benzina, apoi curentul electric trece prin bujie si produce o scanteie care aprinde amestecul.
deci pana la calculatoare si senzori, n-ai curent = n-ai scanteie = n-ai explozie in motor = motorul nu functioneaza.

#13
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Va multumes mult
pentru raspunsuri..am si niste intrebari pe
bmwclub si bmwforum si nu a raspuns nimeni..
Ma duc maine sa verific ce probleme are alternatorul si daca nu se poate rezolva merg si iau unu
de la dezmembrari ..500 de lei plus un an garantie..
Asa e cand esti prins "la mijloc" .. rezolvi sa poti sa pleci acasa..

Asa e cu masinile straine cumparate la mana a doua..

Edited by sorin86, 12 August 2017 - 20:06.


#14
dan78rom

dan78rom

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,275
  • Înscris: 28.02.2008
De ce, la alea straine cumparate de noi nu se uzeaza periile crezi?


#15
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Am desfacut alternatorul.. voi ce ziceti??
Carbunii sau rotorul /colectorul?

Attached Files



#16
keta

keta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,027
  • Înscris: 31.12.2007
Care colector ca nu mai exista. carbunii sunt varza, suportul carbunilor carbonizat.........

#17
sorin86

sorin86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 16.12.2012
Am schimbat alternatorul oricum cu unul sh luat dupa o masina din uk..l-am desfacut si pe ala sh si am verificat colectorul si carbunii.. e la jumatea vietii si ala.. Oricum il fac si pe asta al meu ca backup.

Se poate inchide topicul si multumesc mult pentru raspunsuri, cei mai tari sunteti!

Multumesc

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate