Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Gust amar lasat de Service Return

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
acidus

acidus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 30.01.2007
Gust amar? :) Sa vezi poveste. Cumpar recent un note 9. Dupa o saptamana de folosire constat ca suna ecranul intr-un colt, la apasare mai accentuata. Nu are rost sa zic ca investesv in carcasa, folie, tot ce trebuie sa grijesc bijuteria. Trimit in service la furnizor unde dupa o saptamana de insistente si nervi aflu ca telefonul meu a ajuns pe la return-service asta. Nu stiu exact la ce service a ajuns mai departe sa ma duc sa le dau telefonul de cap.
Azi primesc raspuns de la service ca s-a anulat garantia pentru ca este indoita carcasa de la note chiar in zona unde pusca ecranul. Note-ul a fost folosit o saptamana, trimis in service, de schimbare de 15 zile nu am beneficiat pentru ca telefonul a fost luat pe firma si uite asa mai departe. Azi cand primesc marea veste am facut cu capul. Pe langa faptul ca am primit 12 luni garantie pe telefon pentru a fost cumparat pe persoana juridica, acest service unde a ajuns telefonul meu ma anunta ca-mi taie si garantia de 12 luni pentru carcasa deformata. Sunt negru de nervi. Pe ce motiv taie astia garantiile la produse? Cum demonstreaza ei ca am indoit eu carcasa? Cum naiba nu-si dau seama ca daca e sa deformezi o carcasa de note 9 crapa si sticla si ecranul? Unde sa ma duc sa latru mai departe cu problema mea ?! Blocaj mintal azi la mine. Astept sa vina telefonul, direct in usa la ANPC ma opresc cu el, poate ma lamureste cineva de acolo. Sa se dea furnizorul peste cap, return service-ul asta, mama, tata... nu ma intereseaza. Va tin la curent.
Plangerea la ANPC am s-o fac chiar daca poate nu are rost dar nu mi se pare ok ce se intampla. Asa deschid si eu un kkservice si refuz din pix toate garantiile. Cumparaturi cu spor dragi romani.

#38
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007
Vezi ca ANPC o sa te trimita la plimbare, ca pt. ei consumator = persoana fizica.

Poate mai ai o sansa, daca telefonul a fost luat pe PFA, nu pe SRL, pt ca PFA nu este persoana juridica.

#39
acidus

acidus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 30.01.2007
Da, corect. M-am informat. Am constatat cu tristete ca persoanele juridice nu au nici un drept in acest sens decat sa cumpere, daca e o problema doar in instanta se poate rezolva. Ideea este ca telefonul se poate factura pe persoana fizica. Daca se factureaza, acea persoana fizica se poate indrepta catre ANPC. Devine persoana fizica nu? Posesor de telefon stricat (viciu de fabricatie). Traseul il vad asa: telefonul se trece pe persoana fizica, posesorul merge la ANPC, ei la randul lor vor merge la firma care a facturat catre aceasta persoana(firma de unde a fost cumparat acel telefon), firma care a facturat catre persoana fizica demonstreaza cu un AWB ca a trimis produsul catre furnizor care detine si service, deci persoana fizica intra cu drepturi legale in categoria persoanelor fizice care au dreptul in a depune o reclamatie,  deci persoana fizica este vizata direct si de legea garantiei cu acele 15 zile de reparatie samd. Sau ma insel? :)
Prea multa fizica :))
Mersi.

#40
acidus

acidus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 30.01.2007
Atasez si 2 poze sa va arat pe au anulat nemernicii aia de la return-service/quickmobile  garantia. Au zis ca ecranul pocneste din cauza ca am strambat eu carcasa in zona butonului de pornire. Daca voi vedeti undeva vre-o indoitura, lovitura, zgaietura, strambatura... eu nu vad nimic. Oi fi orb.

Attached Files



#41
ionutse

ionutse

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.07.2008
Nu mai cumparati nimic de la QuickMobile sau Service-Return!
Sunt niste hoti si sarlatani! Au preturi mai mici pentru ca produselor lor nu au garantie de la Producator, iar prin intermediul Service-Return incearca sa le repare pe la diverse service-uri din Baia Mare. Dar, inainte de toate, daca ai o problema, cauta orice motiv pentru a iti spune ca produsul a iesit din garantie, iar costul reparatiei este aproape cat produsul nou.
Asa am patit eu.
In mai 2018, am cumparat de la QuickMobile un telefon Samsung Galaxy Note 4 Duos, la pretul de aproximativ 1200 lei. Telefonul este facut doar pentru piata din China.
Garantie se ofera doar de catre Service-Return la Baia Mare. La inceput mi s-a parut destul de dubios acest lucru, dar mi l-am asumat.
Exact la aproximativ 1 an de la ultilizare, telefonul a inceput sa se blocheze si sa se restarteze singur; mai aveam garantie 1 an, asa ca am urmat procedurile de la Service-Return si am trimis prin curier telefonul deoarece mai aveam inca 1 an de garantie (asa ziceau ei). Ca o precizare suplimentara, cand am cumparat telefonul, am primit prin email factura si certificatul de garantie; acesta din urma nu arata deloc a certificat de garantie; era doar denumirea pdf-ului asa, iar continutul era sub form de reguli prin care eram instiintat ce sa fac si ce sa nu fac.
Dupa cateva zilele am primit mesaj ca telefonul a fost receptionat la Service-Return si ca va fi trimis unui service autorizat. Email-ul era semnat foarte simplu cu numele Paul, reprezentat Service-Return. Mi s-a parut dubios pentru ca era doar simplu Paul, fara nu nume de familie, fara date de contact etc. M-am uitat pe site-ul Service-Return si am vazut ca singurul numar de telefon de contact era unul la care trebuia sa platesc 1,5euro+TVA pe minut. Mi s-a parut iar suspect. Primeam un numar de contact normal, doar daca plateam extra garantie, 3 ani sau 4 ani.
Dupa o zi, m-a sunat cineva de la ei (de pe un numar normal) ca sa imi propuna sda imi extind garantia, dar nu am vrut si l-am intrebat cum e cu produsul meu. Mi-a raspuns ca se ocupa alt departament si sa astetp.
Am asteptat si dupa cateva zile am primit un email prin care mi se solicita modelul de deblocare al telefonului (eu nu l-am resetat pentru ca am vrut sa ramana in starea in care era). Am trimis un mail cu un fisier atasat cu modelul de deblocare.
Dupa alte cateva zile, am primit un nou mail tot de la „Paul” prin care imi spunea ca imi trimite in 24 de ore telefonul inapoi, fara interventie deoarece nu i-am raspuns la email. Am trimis un nou email (m-am chinui sa fac modelul de deblocare cu stelute in corpul mail-ului ca nu mai trimit ceva atasat), am sunat si la qiuckmobile si i-am pus si pe ei in CC.
Peste alte cateva zile ma suna d-l Paul si imi spune ca nu i-am trimis modelul de deblocare; i l-am comunicat telefonic, a fost ok. (tot de pe un numat de telefon normal ma sunase; am incercat sa sun inapoi pe acel numar, dar nu putea fi sunat).
Dupa alte cateva zile, am primit un ultim mail prin care mi se comunica faptul ca telefonul este iesit din garantie pentru ca avea niste zgarieturi in colturi, iar placa de baza era defecta (acele zgarieturi au fost provocate de o cadere la 1-2 luni de la achizitionare, iar placa de baza s-a defectat la 12 luni de la achizitie). Mi s-a propus o reparatie la pretul de 932 lei, precum si posibilitatea unei contraexpertize tehnice la pretul de 299 lei la un alt service autorizat (bineinteles gasit tot de ei), care sa imi certifice daca primul service are dreptate sau nu. In caz ca gresise primul service, Service-Return se obliga ca imi gaseasca un alt telefon cu caracteristici similare si sa mi-l dea gratuit); in acest nu mai putea sa imi repare placa de baza……..
Asa ca am renuntat la telefon si la serviciile lor…..
M-au pacalit…..asta e…dar am zis sa scriu review-uri peste tot astfel incat lumea sa nu mai cumpere de la acesti hoti, care fura…..banuiesc ca avand legea de partea lor….
Intre timp am mai studiat problema pe internet si am aflat ca nu sunt singurul pagubit de acesti hoti….e o practica frecvent, iar alte persoane chiar au depus sesizari la ANPC…bineintles fara succes…

#42
acidus

acidus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 30.01.2007
Imi pare rau sa aud. Trebuie sa invatam pe banii nostri din pacate. Si eu cu acest Paul am discutat. Se pare ca doar acest Paul este pe acolo, caruia cand i-am scris un mail mai horatat, a decis sa nu mai discute cu mine.

#43
danniell77

danniell77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 08.09.2009
Buna seara ! Si eu am patit ceva asemanator. Am cumparat un telefon HTC U11 de la Quickmobile,dupa 2 luni de functionare ,a aparut o problema cu butonul de aplicatii recente. Am trimis e-mail celor de la quickmobile despre defect si au zis sa il trimit la service return. L-am trimis si spre surprinderea mea ,telefonul a venit la fel. Asta sa intamplat anul acesta in primavara. L-am trimis din nou ,aceeasi problema ,l-am trimis si a treia oara ,dupa care spun ei au schimbat display-ul cu touchscreen. Surpriza ,butonul home cel cu amprenta nu mai functiona si problema cu butonul aplicatii recente care se activa singur nu a fost rezolvata. Le-am scris celor de la service return ca nu se poate asa ceva,sa trimiti un telefon de 3 ori cu aceeasi problema si sa nu fie capabili sa rezolve problema. L-am trimis deci a 4 oara in numai cateva luni,deocamdata nu l-am primit si cu siguranta nu vor rezolva problema, sunt dezamagit ,nu am sa mai cumpar niciodata de la quickmobile.

#44
Mvalentin

Mvalentin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.06.2016
Salutare
Problema este ca am cumparat de la Evomag un telefon care a ajuns tot la Service Return fiind scos din garantie pe motiv ca este indoita carcasa,telefonul nu are nici macar o zgarietura nu a fost scapat sau lovit.Din pacate asa se procedeaza la noi.

#45
jaguarrr

jaguarrr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.02.2007
Si la mine a fost un gust amar si scump ...
Am cumparat casti de pe quickmobile.ro. Dupa 2 saptamani, am realizat ca nu se incarca castile 100% si le-am intors si am vrut banii inapoi. Ajung castile mele la service-return.com, care imi zic ca sunt zgariate castile si ca imi iau 20% din valoarea castilor .... incredibil asa ceva, cum sa folosesc produsul, fara sa-l pun pe masa, unde inevitabil se poate zgaraia un pic. Am depus o plangere la ANPC, nu se poate asa ceva ... nu ma astept la multe, dar incerc macar.

#46
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,196
  • Înscris: 09.02.2007
Atat quickmobile cat si evomag lucreaza cu acesti hoti de la service return. Iar la evomag(ari) sunt probleme mult mai grave: nu se specifica nicaieri pe site cum ca telefoanele sunt din afara UE (piata gri), ca vin cu adaptoare etc, iar de ex un incarcator "original" de samsung cu super fast charging care costa 139 lei pe site-ul Samsung ei il dau cu 56 lei, insa e fix de pe aliexpress (desi ei se jura ca e original). Bineinteles ca nu are super fast charging si are si cu 20g mai putin (deci e clar ca are un transfomrator mai mic). In afara de emag, altex si inca vreo 2 magazine mai mari restul sunt niste jepcari notorii.

#47
M10073

M10073

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.05.2021
Magaria Quickmobile -Service-Return continua si in 2021. Anulat garantia la sony xperia10ii care sa inchis dupa 3 luni de la achizitie. Fisurat display in service . Protectia consumatorului imi recomanda expertiza tehnica apoi in instanta. Evitati acest magazin cu practici MURDARE.

#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Nu am cumparat niciodata produse scumpe gen telefoane, televizoare etc de la magazine gen Quickmobile etc. Chiar si astia de la Altex fac figuri uneori. Pana acum singurul care m-a multumit pe deplin a fost Emag. La inceput acum 5-6 ani erau probleme cu serviceul lor Depanero care avea o reputatie foarte proasta. Intre timp si-au mai revenit. Deocamdata Emag este recunoscut pt gradul de satisfactie al clientului in ceea ce priveste procesul de cumparare si serviciile conexele, service etc care este foarte ridicat. Sper sa ramana asa.

Edited by MembruAnonim, 25 May 2021 - 14:18.


#49
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,252
  • Înscris: 22.11.2009
Bp.

Edited by Cr1spy, 25 May 2021 - 16:07.


#50
LaurentiuAntohi

LaurentiuAntohi

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.01.2020
Am folosit/folosesc un asus rog 5(12gb RAM) varianta tencent cumpărat de la quickmobile. La inceput am fost foarte mulțumit(camera slabă, dar eu nu fac multe poze). In 6 luni nu am primit update și am făcut direct de pe site asus. După update, au început problemele..
1. Nu mai vibra
2. Se incalzea foarte tare
3. Mi-a ars/demagnetizat cartela SIM(era de 2 luni cumpărată cartela)
4. Încărcarea se făcea mai lent
5. Probleme wireless multiple
Plus altele pe care nu le mai țin minte.
L-am trimis în service și când l-am primit vibra, dar ciudat(râșniță cafea:))) ). După revenire la setările din fabrică și-a revenit vibrația. După fix 3 săptămâni, aceeași problema, momentan este în service(probleme hardware din câte înțeleg).
Eu nu zic că este un telefon slab, dar trebuie avut grija ce varianta primiti.

Am uitat de port-ul usb-c din lateral, nu mai mergeau Castile(asus cetra). Răspuns de la service și de la asus Romania" Acel port este doar pentru transfer date și încărcare"( dar pe alte telefoane rog 5 funcționează castile)! Eu le-am trimis mail să încerce ei să trimită date prin acel port și să îmi facă video, funcționează doar încărcarea.
Acum aștept să vedem cum o sa fie după a doua reparație.

Răspuns:)
Va multumim ca ati apelat la Service Return!
Produsul dumneavoastra Asus rog phone 5  inregistrat cu fisa service: GHJ-185473 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite),  ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 2520 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.

Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la [email protected]

In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse.

În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.

Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la [email protected]. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).

Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.

Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.

Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.

#51
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Vezi?Asta face diferenta intre Quickmobile si o firmă gen Emag sau Evomag?Dar cel mai bine era dacă-ti luai Asus-ul Rog 5 din Germania,Franta,Austria,etc.Acolo nu ai asemenea probleme când vine vorba de garantie!

#52
RegisBe

RegisBe

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 12.10.2015
Tocmai am patit-o si eu cu garantia - tot Service Return - tot Quickmobile.
Dar a dat cineva 300 lei pentru reconstatare? Il trimit la niste verisori de-ai lor sau spre un service chiar autorizat?
E menita sa descurajeze schema asta cu garantie a-la-Aliexpress (unde costa mai mult transportul dus-intors decat reparatia).Posted Image

Sor-mea a mai cumparat de la ei dar n-a trebuit sa trimita nimic in garantie. Am s-o atentionez ca are garantia doar pe hartie.

Mai lucreaza si alte magazine cu Service Return sau doar Quickmobile? Nu de alta, dar vine Black Friday 2022 si eu prefer garantie pe bune. Posted Image

#53
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Fii sigur că mai lucrează si alte magazine cu ei!Iar dacă tu vrei garantie pe bune,să stii că aia nu există in România!Garantie adevărată niciodată n-a existat!Caz concret: Televizor Led Nei cumpărat de nici 2 săptămâni,sosit defect,Dead on Arrive=Mort pentru Patrie!Televizorul a fost trimis Retur,doară ai acest drept,de-atunci televizorul stă bine mersi in Garantie!Nici bani,nici produs nou!
Attached File  EvomagService.png   124.89K   24 downloads

Si atentie!Vorbim de un produs nou care nu a functionat nici măcar o secundă!

#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postthomasstar, on 07 noiembrie 2022 - 10:47, said:


Nu te stresa, asteapta 15 zile. In a 16'a zi le dai mail si le transmiti contul IBAN unde sa iti vireze suma de bani condorm facturii. Produsul care nu se repara in 15 zile, fie este inlocuit fie primesti banii. De fapt ceri negatia de la service. Si cu engatia ceri banii inapoi/inlocuire de la magazin.

Edited by MembruAnonim, 07 November 2022 - 13:25.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate