Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Gust amar lasat de Service Return
Last Updated: May 17 2023 20:26, Started by
johny2222
, Aug 11 2017 22:03
·
3
#1
Posted 11 August 2017 - 22:03
Buna seara,doresc sa va impartasesc experienta neplacuta care am avuto cu cei de la Service Return Baia Mare care dupa parerea mea mi-au anulat garantia pe motive nefondate si mincinoase.Anul acesta am cumparat un telefon de la QuickMobile fiind vorba de un smartphone Lenovo Zuk Z2 care pana saptamana trecuta a functionat fara probleme dar Luni dimineata saptamana aceasta m-am trezit cu o pata galbena pe display vizibil foarte bine pe culoarea ALB,Luni dimineata am am intrat pe site-ul service return si am facut online o cerere de trimitere in garantie a produsului urmand apoi sa primesc prin e-mail un nr de tichet si in zilele urmatoare a si venit un agent Fan Courier sa ridice de la mine produsul.Doresc sa specific ca telefonul a fost foarte bine ingrijit fara a fi scapat vreodata pe jos si a fost tinut in husa din ziua in care l-am primit plus aplicat folie de sticla pe display tot in ziua primiri chiar si service l-am trimis tot cu folia de sticla fara a o mai da jos.Atentie foarte mare celor care au telefoane cu garantie la ei pentru ca eu personal am si depus o plangere la ANPC si ei refuza sa mai imi raspunda la e-mail iar cei de la QuickMobile imi tot spun sa ai sun eu telefonic pe cei de la service return si sa cer reverificarea produsului plus ca cei de la service return au ca si numar de telefon doua si unu este cu tarif normal iar celalalt este cu tarif de 1,5 euro/minut.Uitati si o poza cu constatarea mincinoasa facuta de dansii,iar pe e-mail nu am primit de la ei nici o poza cu constatarea carcasei indoite sau deformate cum au scris in fisa de lucru.
Attached Files |
#2
Posted 11 August 2017 - 22:18
Chiar daca nu l-ai lovit tu il lovesc ei si tot nu primesti garantie.
Asa e la QuickMobile si nu numai la ei. Ei nu au decontare la producator, trebuie sa plateasca din banii lor, de aceea fac tot posibilul sa iti gaseasca motive sa-ti refuze garantia. |
#3
Posted 11 August 2017 - 22:20
...De rasu-plansu... mai mult plansu'!
Telefon tinut corespunzator,detinatorul a avut grija de el si cei din service pun pentru reparatie,diagnostic de peste 800 RON... vezi schimbare ecran + touchscreen,schimbare placa de baza... intr-un cuvant, alt telefon cu totul! NU sunt de acord cu asemenea practici si sustin initiatorul in rezolvarea problemei cu ajutorul ANPC-ului! NU este corecta o astfel de abordare din partea service-ului in cauza! Problema nu a aparut datorita intretinerii necorespunzatoare ci unui viciu de fabricatie ce trebuia rezolvat prin garantia produsului. Concluzia: cei de la service,cauta prin orice mijloace sa impiedice aplicarea corecta a garantiei! Asa NU! |
#4
Posted 11 August 2017 - 22:26
alexa32, on 11 august 2017 - 22:18, said:
Chiar daca nu l-ai lovit tu il lovesc ei si tot nu primesti garantie. Asa e la QuickMobile si nu numai la ei. Ei nu au decontare la producator, trebuie sa plateasca din banii lor, de aceea fac tot posibilul sa iti gaseasca motive sa-ti refuze garantia. Da alexa32 acuma sa vad ce vor spune cei de la ANPC pentru ca ieri am depus plangere impotriva service return Da Tehnicianul1970 sunt foarte nesimtiti cei de la service return si nici nu vreau sa ma gandesc cu alti care ajung cu produsele lor in garantie la ei ce fac.....astia anuleaza garantii cred intr-o veselie fara a avea un motiv real de a face acest lucru Edited by johny2222, 11 August 2017 - 22:29. |
#5
Posted 11 August 2017 - 22:39
Tehnicianul1970, on 11 august 2017 - 22:20, said:
...De rasu-plansu... mai mult plansu'! Telefon tinut corespunzator,detinatorul a avut grija de el si cei din service pun pentru reparatie,diagnostic de peste 800 RON... vezi schimbare ecran + touchscreen,schimbare placa de baza... intr-un cuvant, alt telefon cu totul! NU sunt de acord cu asemenea practici si sustin initiatorul in rezolvarea problemei cu ajutorul ANPC-ului! NU este corecta o astfel de abordare din partea service-ului in cauza! Problema nu a aparut datorita intretinerii necorespunzatoare ci unui viciu de fabricatie ce trebuia rezolvat prin garantia produsului. Concluzia: cei de la service,cauta prin orice mijloace sa impiedice aplicarea corecta a garantiei! Asa NU! |
#6
Posted 11 August 2017 - 22:55
myshyk, on 11 august 2017 - 22:39, said:
Sa nu ai impresia ca aia de la service, nu-si scot piese in plus pe fiecare telefon ajuns la ei. Deh, romanul traieste de-acolo de unde lucreaza. credema ca daca telefonul s-ar fi defectat din cauza mea nu ma oboseam deloc sa il trimit la garantie in service dar constient fiind ca am avut grija de el si ca nu l-am scapat niciodata mai ales ca eu am cumparat produsul cu 920 lei si ei au tupeu nesimtit sa ceara suma de 839 lei Edited by johny2222, 11 August 2017 - 22:56. |
#7
Posted 11 August 2017 - 23:13
839 e pretul lui "la intrare" .
Chiar daca accepti plata reparatiei nu vor incerca sa schimbe piese...ca nu sunt in stare si iese o porcarie...iti dau altul si gata. In felul asta nu ies in pierdere. Nu sunt singurii care fac asa. Si Depanero face asa...si Cordon...mai toate care presteaza pentru firme care n-au decontare de garantie cu producatorul. La depanero daca ai carcasa zgariata si nu iti merge gps-ul ti-l scot din garantie. Edited by alexa32, 11 August 2017 - 23:16. |
#8
Posted 11 August 2017 - 23:19
e vb de valoarea actuala, aceea este, de 840 lei ca sa-ti dea un alt telefon. doar ca e mai pompos sa scrii ca inlocuieste aia si cu aia si cu ailalta si cu inca una ca sa fie siguri. daca iti scriau direct ca sa-ti iei un altul, te-ar fi suparat direct.
cineva s-a suparat cand i-am zis ca la noi romanii, inca nu se stie cum se trimite un produs in garantie. dupa explicatie mi-a dat dreptate, dar deh, pana nu se frige majoritatea, nici ca va face careva ceva corect. |
#9
Posted 11 August 2017 - 23:21
Vrei sa zici ca pana nu se frige unul de la guvern sau din parlament...ca de "fript" s-au fript destui fara nicio schimbare.
|
#10
Posted 11 August 2017 - 23:26
myshyk, on 11 august 2017 - 22:39, said:
Sa nu ai impresia ca aia de la service, nu-si scot piese in plus pe fiecare telefon ajuns la ei. Deh, romanul traieste de-acolo de unde lucreaza. Unii depanatori,unele service-uri (mai sunt si corecte printre "uscaturi"), inlocuiesc ceea ce este bun cu ceva uzat (pe unde se poate,mai greu cu componentele lipite pe cablaj, vezi procesoarele de la laptopuri care incepand cu generatia a 4-a, sunt lipite,nu mai sunt cu soclu). Scot piese in plus prin tot felul de tertipuri... cel mai bine daca nu ajungi pe mana lor. |
|
#11
Posted 12 August 2017 - 00:54
Atîta am citit despre QM încît nu as cumpără nici pe gratis de la ei
Deeeeciii... |
#12
Posted 12 August 2017 - 05:27
Iti meriti soarta.
Striga toata lumea pe forum ca fac magarii si voi tot cumparati de la ei. |
#13
Posted 12 August 2017 - 06:46
1. Nu as cumpara un telefon pentru care producatorul nu are service pe bune in tara mea. Nimeni nu ar trebui sa faca asta. Daca nu e asa, e teapa 99% cand vine vorba de reparatii.
Exemplu? F64 a vandut niste unitati Pixel. S-a spart sticla de pe spatele telefonului? Raspuns? NU se poate repara la noi Desi ofera "service". Adica ti-l schimba daca il duci la garantie si arata ca nou si nu se pot lua de nimic sa spuna ca garantia nu e valabila. Daca e scapat, logic ca nu mai e in garantie si in general telefoanele se mai scapa... Caz personal. 2. Apoi, nu as cumpara un telefon de la cineva care sare peste garantia/service-ul oficial si ofera el "ceva mai bun" si pe o durata mai mare. Desi aici totusi, cu factura, poti beneficia de garantia producatorului. Vezi cazul eMAG si Samsung. Unde eMAG ofera o garantie extinsa care e o gluma cand e vorba de service vs "reparatie intr-o ora" la un service Samsung oficial. Dar cu factura de la eMAG macar ai garantia normala la Samsung Romania. 3. Daca fac una dintre astea, inseamna ca de exemplu la Pixel nu exista alternativa si imi asum ca daca face poc, am facut si eu la buzunar. Si atunci nu are rost sa ma mai plang. Din pacate multi nu se informeaza si apoi raman si fara bani si fara produs la prima problema serioasa sau sunt plimbati cu lunile prin service-uri pana li se ia. QuickMobile nu e ca si cum "fac magarii" ci nu au cum sa faca service pe bune la toate telefoanele aduse de ei, multe dintre ele editii exotice ce nici macar nu se vand in UE. De aici si bubele. Vrei un S8+ de 128Gb si 6Gb RAM? Il au. Il poti repara la noi? NU. Sub nicio forma. Ofera garantie? Cica da dar e fix cazul de la punctul 1. Pe scurt, ori iei de la QM ori iei de pe Ebay, e fix acelasi lucru. Poate ca e mai cheap un pic pe Ebay. Atata timp cat intelegi asta, poti lua si de la ei si de oriunde vrei. Doar sa stii ca nu ai cum sa ai o garantie pe bune. alexa32, on 11 august 2017 - 23:13, said: Si Depanero face asa...si Cordon...mai toate care presteaza pentru firme care n-au decontare de garantie cu producatorul. La depanero daca ai carcasa zgariata si nu iti merge gps-ul ti-l scot din garantie. Fix cazul S8+ de la Emag cu "garantie extinsa" pe 4 ani daca vrei dar la Depanero. lol Unde legal ti-l pot tine 30 de zile pana sa iti spuna daca e stricat sau nu. Vs Samsung unde dureaza si O ORA |
#14
Posted 12 August 2017 - 06:57
monitoxus, legea zice ca in termen de 15 zile calendaristice operatiunea de service trebuie incheiata. mai exact de la data comunicarii de catre client a defectului pana la aducerea produsului la conformitate
sau dupa cum se mai mentioneaza in lege, un termen rezonabil. insa la cum se poarta astia din service, cel mai bine sa se mearga pe cele 15 zile. depasirea termenului se trage din exact problemele de mai sus, ei comanda din surse externe piesele, apoi o baga pe gat ca de fapt tre sa vina comanda si nu ai decat sa astepti pana atunci, adica la doamne ajuta, ca nici ei nu stiu cand le ajunge comanda. |
#15
Posted 12 August 2017 - 07:22
Inca nu am avut, din fericire, situatii de produse si/sau servicii defecte/defectuoase care sa nu fie rezolvate in favoarea mea de catre ANPC ! Incepand cu Orange (care au fost nevoiti sa modifice pana si modul in care-si fac reclama televizata !) si terminand cu Telekom (care acum imi ofera servicii la un nivel de calitate adecvat tarifului). Deci insistati in rezolvarea problemei prin ANPC. Au mijloacele legale si disponibilitatea de a ne apara impotriva acestor comercianti de 2 bani ... Bafta !
|
|
#16
Posted 12 August 2017 - 07:26
Sergice Return este serviciul mascat al lui QuckMobile.
Li s-a dus buhu ca sunt niste nespalati si tepari, asa ca in momentul cand au vreu sa faca un "Depanero", au facut-o fara sa lege f mult noul brand de QuickMobile. Dar QucikMobile = Service Return = mizerie |
#17
Posted 12 August 2017 - 07:36
E un topic pe aici cat o zi de port cu quick mobile si service return. Nu e nimic anormal ce ai patit, asa e la ei, in majoritatea cazurilor anuleaza garantiile. In cazurile extreme izbesc ei telefonul, sau ii sparg ecranul, sa aiba motiv de anulare.
|
#18
Posted 12 August 2017 - 07:38
Nu te puteai duce personal in service cu telefonul? Adica sa iti dea atunci pe loc o fisa de intrare in service in care sa se specifice starea telefonului cat si a markerului care indica contactul cu apa.
Si eu am pierdut odata garantia pe motiv ca aparatul a avut contact cu apa (prin tari straine; da se intampla si pe la altii), evident fara sa fie adevarat. De atunci insa nu am mai avut alte surprize. E drept ca folosesc de niste multi ani doar iphone care refuza sa se defecteze. Le schimb de batranete (uzura morala) odata la doua generatii si totul e OK. Edited by izometric, 12 August 2017 - 07:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users