Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
La ce se refera biblia cu voi sunteti Dumnezei
Last Updated: Sep 11 2022 12:30, Started by
Destini
, Aug 10 2017 23:13
·
0
#1
Posted 10 August 2017 - 23:13
La ce se refera Biblia cu "voi sunteti Dumnezei" in psalmul 82:6 si Ioan 10:34?
Raspuns: Sa observam psalmul 82 care e psalmul pe care Iisus il mentioneaza in evanghelia dupa ioan 10:34. Cuvantul ebraic care traduce Dumnezei e Elohim. E adesea utilizat cu referire la singurul adevarat Dumnezeu dar are si alte utilizari. Psalmul 82:1 spune: Dumnezeu locuieste in marea asemblee, el judeca intre Dumnezei. E clar ca din urmatoarele 3 versete se refera la magistrati, judecatori si alte figuri de autoritate si guvernare. A numi un magistrat uman un "Dumnezeu" indica 3 lucruri: 1 El are autoritate peste alti oameni 2 puterea care o detine ca si autoritate civica trebuie sa fie temuta 3 el are acea putere si acea autoritate de la Dumnezeu insusi care e reprezentat ca cel care judeca intreaga planeta in versul 8. Acest uz al cuvantului "Dumnezei" referit la oameni este rar, dar totusi este intalnit mai peste tot in vechiul testament. De exemplu cand Dumnezeu trimisese pe Moise la faraon spusese: vezi, eu te-am stabilit ca Dumnezeu pentru faraon ( exod 7:1 ). Asta inseamna ca pur si simplu Moise, ca mesager al lui Dumnezeu vorbind cuvintele lui Dumnezeu si ar fi fost reprezentantul lui Dumnezeu pentru rege. Si mai sunt si altele de spus dar las sa analizam mai intai astea. |
#3
Posted 10 August 2017 - 23:29
dumnezei dupa har nu dupa natura/fiinta
-Dumnezeu s-a facut om ca omul sa se indumnezeiasca |
#4
Posted 10 August 2017 - 23:31
Cuvantul ebraic elohim este tradus judecatori in exod 21:6 si 22:8,9 si 28.
Singurul punct din psalmul 82 este ca judecatorii pamanteni trebuie sa actioneze cu impartialitate si justitie adevarata avand in vedere ca judecatorii, intr-o zi vor trebui sa stea in fata judecatorului. Versetele 6 si 7 pun in garda magistratii umani ca si ei vor trebui sa fie judecati: "voi su teti Dumnezei voi toti fii Dumnezeului preainalt" dar voi veti muri ca si toti ceilalti oameni; voi veti cadea ca oricare alta imparatie. |
#5
Posted 10 August 2017 - 23:40
#7
Posted 11 August 2017 - 02:42
Ion_de_la_Raion, on 10 august 2017 - 23:40, said: Cum adica ? Fraza de sus nu prea are sens. "Sa mergem, credinciosilor, sa intampinam pe Ziditorul, Cel ce vine pe pamant, rasarind din Fecioara: cu curatie sa ne luminam, cu fapte bune sa stralucim, cu frica si cu bucurie sa ne gatim a privi cu ochii mintii pe Hristos, ajuns Prunc, Care ne indumnezeieste pe noi, oamenii, din milostivirea cea mare" (Mineiul pe Decembrie, ziua 20, Utrenia |
#8
Posted 11 August 2017 - 07:27
cristirg, on 11 august 2017 - 02:42, said:
Sfântul Atanasie cel Mare a remarcat faptul că Dumnezeu S-a făcut om pentru ca și noi, oamenii, să ne putem îndumnezei. "Sa mergem, credinciosilor, sa intampinam pe Ziditorul, Cel ce vine pe pamant, rasarind din Fecioara: cu curatie sa ne luminam, cu fapte bune sa stralucim, cu frica si cu bucurie sa ne gatim a privi cu ochii mintii pe Hristos, ajuns Prunc, Care ne indumnezeieste pe noi, oamenii, din milostivirea cea mare" (Mineiul pe Decembrie, ziua 20, Utrenia Sa nu adaugăm cuvintele oamenilor pentru a explica Cuvântul lui Dumnezeu. Atunci când un om se pocăiește, când îl primește pe Dl. Isus ca Domn și Mântuitor, el primește, totodată, și Duhul Sfânt, Persoană a dumnezeirii întreite, să locuiască în el. Îl timpul Vechiului Testament Duhul Sfânt venea PESTE oameni, El s-a așezat PE Dl Isus și, acum, locuiește ÎN Biserică ( totalitatea credincioșilor de pe întreg pământul cunoscuți de Dumnezeu). Deci, credinciosul adevărat este astfel îndumnezeit. Edited by orlandobarbulescu, 11 August 2017 - 07:28. |
#9
Posted 11 August 2017 - 08:57
cristirg, on 11 august 2017 - 02:42, said:
Sfântul Atanasie cel Mare a remarcat faptul că Dumnezeu S-a făcut om pentru ca şi noi, oamenii, să ne putem îndumnezei. "Sa mergem, credinciosilor, sa intampinam pe Ziditorul, Cel ce vine pe pamant, rasarind din Fecioara: cu curatie sa ne luminam, cu fapte bune sa stralucim, cu frica si cu bucurie sa ne gatim a privi cu ochii mintii pe Hristos, ajuns Prunc, Care ne indumnezeieste pe noi, oamenii, din milostivirea cea mare" (Mineiul pe Decembrie, ziua 20, Utrenia |
#10
Posted 11 August 2017 - 08:58
Voi sunteti Dumnezei ..inseamna ca omul este creator. El l-a creat chiar pe Dumnezeu ( din nimic..sau , ma rog ...de teama ca nu intelegea lumea din jurul lui ) . L-a inventat ...l-a promovat ...deci este un creator .
|
|
#11
Posted 11 August 2017 - 09:00
JurasikMan, on 11 august 2017 - 08:58, said:
Voi sunteti Dumnezei ..inseamna ca omul este creator. El l-a creat chiar pe Dumnezeu ( din nimic..sau , ma rog ...de teama ca nu intelegea lumea din jurul lui ) . L-a inventat ...l-a promovat ...deci este un creator . Eu am zis: "Dumnezei sunteţi şi toţi fii ai Celui Preaînalt". Dar voi ca nişte oameni muriţi şi ca unul din căpetenii cădeţi. Edited by mario_bril, 11 August 2017 - 09:01. |
#12
Posted 11 August 2017 - 09:14
Destini, on 10 august 2017 - 23:31, said:
Cuvantul ebraic elohim este tradus judecatori in exod 21:6 si 22:8,9 si 28. Singurul punct din psalmul 82 este ca judecatorii pamanteni trebuie sa actioneze cu impartialitate si justitie adevarata avand in vedere ca judecatorii, intr-o zi vor trebui sa stea in fata judecatorului. Versetele 6 si 7 pun in garda magistratii umani ca si ei vor trebui sa fie judecati: "voi su teti Dumnezei voi toti fii Dumnezeului preainalt" dar voi veti muri ca si toti ceilalti oameni; voi veti cadea ca oricare alta imparatie. |
#13
Posted 11 August 2017 - 09:17
cristirg, on 11 august 2017 - 02:42, said:
Sfântul Atanasie cel Mare a remarcat faptul că Dumnezeu S-a făcut om pentru ca şi noi, oamenii, să ne putem îndumnezei. "Sa mergem, credinciosilor, sa intampinam pe Ziditorul, Cel ce vine pe pamant, rasarind din Fecioara: cu curatie sa ne luminam, cu fapte bune sa stralucim, cu frica si cu bucurie sa ne gatim a privi cu ochii mintii pe Hristos, ajuns Prunc, Care ne indumnezeieste pe noi, oamenii, din milostivirea cea mare" (Mineiul pe Decembrie, ziua 20, Utrenia O fraza incalcita, propagandista si fara substanta. orlandobarbulescu, on 11 august 2017 - 07:27, said:
Sa nu adaugăm cuvintele oamenilor pentru a explica Cuvântul lui Dumnezeu. Atunci când un om se pocăiește, când îl primește pe Dl. Isus ca Domn și Mântuitor, el primește, totodată, și Duhul Sfânt, Persoană a dumnezeirii întreite, să locuiască în el. Îl timpul Vechiului Testament Duhul Sfânt venea PESTE oameni, El s-a așezat PE Dl Isus și, acum, locuiește ÎN Biserică ( totalitatea credincioșilor de pe întreg pământul cunoscuți de Dumnezeu). Deci, credinciosul adevărat este astfel îndumnezeit. Primeste oricum duh sfant. E default. Orice om are duh sfant in el. Si e pentru prima oara cand il aud facut pe Isus domn. Parca vad "Domnule Isus, ce parere aveti de... etc." Daca credinciosul adevarat (termen bombastic) e indumnezeit, inseamna ca are puterile lui ? |
#14
Posted 11 August 2017 - 11:06
cristirg, on 11 august 2017 - 02:42, said:
Sfântul Atanasie cel Mare a remarcat faptul că Dumnezeu S-a făcut om pentru ca şi noi, oamenii, să ne putem îndumnezei. "Sa mergem, credinciosilor, sa intampinam pe Ziditorul, Cel ce vine pe pamant, rasarind din Fecioara: cu curatie sa ne luminam, cu fapte bune sa stralucim, cu frica si cu bucurie sa ne gatim a privi cu ochii mintii pe Hristos, ajuns Prunc, Care ne indumnezeieste pe noi, oamenii, din milostivirea cea mare" (Mineiul pe Decembrie, ziua 20, Utrenia |
#15
Posted 11 August 2017 - 15:15
ericmario, on 11 august 2017 - 11:06, said: Cine mai e si Atanasie asta ca sa-l bag in seama? "Sfantul Atanasie cel Mare Viata. Sf. Atanasie s-a nascut in 295, la Alexandria. A fost facut citet in 312 si diacon in 318, data dupa care el a ajuns secretarul patriarhului Alexandru. Ca diacon si secretar, el il insoteste pe patriarh la Sinodul de la Niceea, in 325, unde joaca un rol decisiv in combaterea arianismului si in condamnarea lui Arie. Este ales episcop al Alexandriei, odata cu moartea Sf. Alexandru - 8 iunie 328. Sf. Atanasie a fost episcop pana in 373, adica 45 de ani. A suferit cinci exiluri, insa acestea nu l-au impiedicat sa desfasoare o bogata activitate teologica - mai ales o politica bisericeasca antiariana. Reuseste sa impiedice inlocuirea Simbolului niceean cu cel de la Rimini printre episcopii din Africa si il sprijina pe Sf. Vasile cel Mare in stradania sa pentru linistirea religioasa a Orientului. A scris mult contra arianismului si apolinarismului. A facut dovada unei sinteze ideale de severitate si blandete in toate actele de administratie bisericeasca. A murit la 2 mai 373, dupa 45 de ani de episcopat, din care aproximativ 20 au fost petrecuti in exil. A fost unul dintre primii episcopi nemartiri care au primit un cult public. Opera. Opera scrisa a Sf. Atanasie numara 36 de titluri - de opere. Apologetice. - Cuvant contra paganilor (grecilor) - 318-320, cuprinde doua parti: in prima combate paganismul, iar in a doua indica cele doua cai prin care omul poate reveni la cunoasterea lui Dumnezeu pe care L-a parasit: anume - studiul sufletului si acela al lumii exterioare - Cuvant despre intruparea Logosului - scris in continuarea lucrarii precedente. Este tratatul clasic patristic asupra doctrinei soteriologice a Bisericii primare. Sf. Atanasie dezvolta amplu cauzele si efectele intruparii Logosului. Dogmatico-polemice. - Cuvinte contra arienilor - cea mai mare si cea mai importanta opera dogmatica a sa, avand patru carti - discursuri (doar primele trei sunt autentice). - Despre intrupare si contra arienilor - Expunerea credintei - impotriva arianismului - Cuvant mai mare despre credinta - impotriva arianismului. Istorico-polemice. - Apologie contra arienilor - justificare in fata arienilor (date si informatii) - Contra lui Valens si Ursaciu - s-a pierdut - Apologie catre imparatul Constantin - scrisa pe la 357, ca aparare in fata imparatului Constantin (una din cele mai reusite opere ale sale - ca arta literara) - Apologie despre fuga sa - urmareste sa infirme acuzatiile arienilor ca el a fugit din lasitate in 356 din Alexandria - Istoria arienilor catre monahi - scrisa in 358, la cerinta monahilor in mijlocul carora se refugiase (o istorie a certurilor ariene, precedata de o scrisoare catre monahi) Exegetice. Cele mai multe s-au pierdut. S-au pastrat in catrene fragmente din interpretari la Iov, Cantarea Cantarilor, Matei, Luca, I Corinteni. - Interpretarea psalmilor - din ea avem cele ai multe framente (anii 366 - 373) - Scrisoarea catre Marcellin - despre talcuirea psalmilor - Despre titlurile psalmilor - Comentarii la Eclesiast si Cantarea Cantarilor Sf. Atanasie a scris putina exegeza la Cartile Noului Testament. Ascetice. - Despre feciorie - cuvant de mantuire catre o fecioara (manual de sanctificare) - Viata Sf Antonie - una din cele mai celebre scrieri ale sale. Aceasta este raspunsul pe care autorul il da dorintei unor calugari straini, de a le prezenta pe marele anahoret. Are 94 capitole. Autorul l-a cunoscut de aproape pe Sf. Antonie, multe din elementele descrierii fiind fapte controlate. Autorul face un panegiric al Sf. Antonie. El doreste sa prezinte un model desavarsit pentru monahi. Se pune accent destul de mult pe lupta cu diavolului si uneltirile acestuia. Luptele lui Antonie cu demonii umplu pagini intregi. Scrisori. Scrisorile Sf. Atanasie se impart in doua mari categorii: - oficiale - - Scrisorile festale sau pascale - pentru informarea credinciosilor asupra datei Pastelui si indemnarea acestora sa se pregateasca pentru eveniment. Postul Pastelui, era, la inceput, de 6 zile, mai apoi precizandu-se numarul de 40 de zile. Avem 15 scrisori intr-o traducere siriaca, din anii 329 - 348. In scrisoarea 39 sunt enumerate cartile canonice ale Sfintei Scripturi - prima atestare canonica a tuturor celor 27 de carti ale Noului Testament actual." SFANTUL ATANASIE CEL MARE |
|
#17
Posted 19 August 2017 - 23:32
raspunsul este direct pentru titlul temei si in special pentru autorul ei :
sunteti dumnezei se refera la faptul ca oamenii sunt co-creatori ai acestei lumi. orice gand emis in aceasta lume reprezinta o energie care schimba aceasta lume in functie de intensitatea ei. pentru cine este interesat pot sa sugerez anumite carti care merita citite. destini, cauta si vei gasi ! |
#18
Posted 26 August 2017 - 19:36
Termenul Dumnezeu este polisemantic, are și sens de ”judecător”.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users