Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Diferența imensã contor Enel
Last Updated: Nov 02 2022 11:18, Started by
Zarax
, Aug 10 2017 19:41
·
0
#38
Posted 11 August 2017 - 08:04
Ori e defect, ori fostul proprietar a furat in prostie curent si nimeni nu a verificat in teren daca ce autodeclara el e adevarat. Avand in vedere ca si tu spui ca zona cu contoare era o zona restrictionata si cu acces pe baza de cheie devine din ce in ce mai posibila varianta cu furtul. Si cand veneau baietii la citit periodic nu primeau cheia si plecau fara sa citeasca.
|
#40
Posted 11 August 2017 - 11:43
samebo, on 11 august 2017 - 08:04, said:
Ori e defect, ori fostul proprietar a furat in prostie curent si nimeni nu a verificat in teren daca ce autodeclara el e adevarat. Avand in vedere ca si tu spui ca zona cu contoare era o zona restrictionata si cu acces pe baza de cheie devine din ce in ce mai posibila varianta cu furtul. Si cand veneau baietii la citit periodic nu primeau cheia si plecau fara sa citeasca. Nu știu cum e la București, dar în Ploiești, de unde m-am mutat eu, dacă nu permiți accesul la contor cel puțin o dată pe an, ți se ia curentul. Și dacă vor face figuri, semnez cu Digi. Fata de Enel nu am nici o obligație in momentul de față. Electricianul vine diseară la 7, atunci incepe tura. |
#41
Posted 11 August 2017 - 11:51
Si cum taia curentul daca nu are acces la contor?
Stii ca la bloc sunt toate intr-un panou, de obicei unde e celebrul "uscator". Edited by samebo, 11 August 2017 - 11:52. |
#42
Posted 11 August 2017 - 13:16
Zarax, on 11 august 2017 - 11:43, said:
Nu știu cum e la București, dar în Ploiești, de unde m-am mutat eu, dacă nu permiți accesul la contor cel puțin o dată pe an, ți se ia curentul. Și dacă vor face figuri, semnez cu Digi. Fata de Enel nu am nici o obligație in momentul de față. Electricianul vine diseară la 7, atunci incepe tura. Electricianul nu poate da un verdict,el trebuie sa-ti puna un alt contor sa-l ia pe asta cu probleme sa-l sigileze si sa-l duca la metrologie si in functie de rezultat e defect nu platesti nimic,nu e defect vrei nu vrei vei plati pt a avea curent ,si vezi ce faci cu ala care ti-a vandut. |
#43
Posted 11 August 2017 - 19:10
Mr_Who, on 10 august 2017 - 22:35, said: Pai ce sa-ti mai zic? Consumul mediu anual intr-o locuinta din Romania e undeva pe la 1600 kwh si tu imi zici ca e posibil ca tipul asta sa fi consumat 40000 intr-o luna? Poate daca si-a cumparat o otelarie. Nici atunci, lua foc tot blocul la asemenea consum. |
#44
Posted 11 August 2017 - 19:22
#45
Posted 11 August 2017 - 19:31
Mr_Who, on 10 august 2017 - 22:35, said: Pai ce sa-ti mai zic? Consumul mediu anual intr-o locuinta din Romania e undeva pe la 1600 kwh si tu imi zici ca e posibil ca tipul asta sa fi consumat 40000 intr-o luna? Poate daca si-a cumparat o otelarie. Omul a spus in post ca ultimul index autodeclarat de proprietar e 29.000, dar nu a spus si cand a fost asta In plus e posibil ca fostul proprietar sa fi mers din 2007 cand spune ca e instalat contorul cu consumuri false autodeclarate, iar o citire efectiva sa nu se fi facut niciodata din cine stie ce motive. |
#47
Posted 17 August 2017 - 09:53
Revin cu informatii. A revenit electricianul. Intre timp contorul s-a busit si mai rau, de data asta a ramas blocat pe afisajul datei, care este in continuare in anul 8100. Deci si daca vrea sa citeasca indexul, nu are cum. A ramas ca saptamana viitoare sa vina cineva sa il inlocuiasca. Revin cu deznodamanul. Scuze de raspunul intarziat, sunt prins cu restul renovarilor.
|
#48
Posted 17 August 2017 - 15:20
Saptamana viitoare? Pai si daca acel contor ia foc cine e vinovat? E clar ca e defect...
|
#49
Posted 17 August 2017 - 16:47
#50
Posted 17 August 2017 - 20:46
Zarax, on 17 august 2017 - 09:53, said:
Revin cu informatii. A revenit electricianul. Intre timp contorul s-a busit si mai rau, de data asta a ramas blocat pe afisajul datei, care este in continuare in anul 8100. Deci si daca vrea sa citeasca indexul, nu are cum. A ramas ca saptamana viitoare sa vina cineva sa il inlocuiasca. Revin cu deznodamanul. Scuze de raspunul intarziat, sunt prins cu restul renovarilor. |
#51
Posted 17 August 2017 - 20:50
Ba da, aia e procedura. Eu am avut contor defect (mort complet, nu aveam energie deloc in locatie), am sunat la ei sa intervina, au venit, au constatat defectiunea, si neputand sa rezolve pe loc m-au legat pe direct, si cateva zile mai tarziu au venit sa instaleze alt contor. Asta de 3 ori pana acum, nu in aceeasi locatie.
Edited by samebo, 17 August 2017 - 20:53. |
|
#52
Posted 17 August 2017 - 21:37
Ce vorbesti?Adica aia ti-au dat voie sa consumi energie electrica necontorizata timp de cateva zile?Asta se numeste furt Ei trebuiau pe loc sa-tii inlocuiasca contorul iar pe cel vechi sa-l sigileze si sa-l duca la verificat asta-i procedura nu bazaconiile facute de ei sau descrise de tine.
Ca sa nu pierdem timpul cu polemici posteaza procesul verbal de constatare sau orice act doveditor altfel subiectul trebuie mutat la povesti nemuritoare sau la infractiuni comise de lucratori din regii in colaborare cu beneficiarii. Edited by anaki, 17 August 2017 - 21:41. |
#53
Posted 17 August 2017 - 21:48
Cum sa fie omule infractiune?
E reteaua lor, pot sa lege pe cine vrea cum vrea. Daca lor le ia 1 luna pana aduc contorul eu ce fac, stau in bezna? Normal si logic ca imi dau acces la retea pana atunci prin orice conditie considera ei optima. Cu ce te ajuta PV? scrie doar indexul celui vechi si indexul celui nou. Atat. Stai calm ca nu e mare paguba vreo 10kw acolo, cat sa consumi in cateva zile, doar nu au utilizatorii casnici echipamente industrial sa consume sute de kw per zi ... |
#54
Posted 17 August 2017 - 21:57
Posibil a se mentioneze undeva in PV un consum pausal gen media ultimilor luni impartit la perioada dintre declararea contorului vechi defect si instalarea celui nou. Poate nu au contor pe stoc sau il pregatesc pe noul proprietar ca sa-l pricopseasca cu unul "smart".
Scrie in PV ceva de faptul ca exista o problema cu contorul? daca scrie atunci e treaba lor cum rezolva si nu a proprietarului. Proprietarul si-a facut treaba anuntand defectiunea fapt demonstrat de acel PV. Proprietarul poate sa sune la electrica si sa se intereseze de soarta acelui PV si data introducerii in sistem. Din ce cunosc si aici se aplica regula celor 30 zile daca beneficiarul nu ramane fara alimentare cu energie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users