Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Trusa de chei! Care e mai buna?
Last Updated: Nov 26 2019 05:47, Started by
Tavi_Octavian
, Aug 10 2017 16:57
·
0
#19
Posted 11 August 2017 - 10:15
Faza e ca risti sa ai nevoie de o cheie care nu e printre alea 216 piese. Mie mi-a trebuit o cheie tubulara de impact pentru planetara (una normala nu intra in oala), 50 de lei bucata.
De asta e mai bine sa-ti faci tu trusa. |
#20
Posted 11 August 2017 - 11:22
Nu poate sa isi faca trusa el ca nu stie ce o sa i se strice la masina. Macar daca are aia cu 216 piese in masina sunt sanse mai mari sa aiba deja ce ii trebuie decat daca are doar un clichet si cateva chei
|
#21
Posted 11 August 2017 - 13:02
Da-o incolo de masina. Cu un buzunar de chei am facut-o toata bucati. vezi ce suruburi mai ciudate ai pe masina si iei cheile necesare. Cred ca trusa e pentru lucru acasa ca doar nu ai Dacia 1300 sa umbli cu lada de scule dupa tine. E posibil sa te descurci cu cheile obisnuite plus una, maxim doua mai neobisnuite. La Peugeot am un singur Torx mai ciudat. Am luat un bit corespunzator, in rest fixe, tubulare, inelare, imbusuri, torxuri etc, toate obisnuite.
La cielo am o caruta de suruburi cu cap hexanonal de dimensiuni atipice, de 15 si18mm, in rest chei obisnuite. |
#22
Posted 11 August 2017 - 14:03
Am tot stat si am citit azi si as lua o decizie. Citesc ca e destul de ok, ba chiar profesionala trusa Manessmann M98430 de 215 piese. As inclina spre asta, chiar daca exista piese pe care nu pe voi folosi vreodata. Ce ziceti?
|
#23
Posted 11 August 2017 - 14:22
Dupa cum scrii, ai si luat deja o decizie.
Daca iti place, ia-o, mai ales ca nu lucrezi mecanica toata ziua. Despre faptul ca ar fi profesionala, ori glumesti, ori nu ai fost prin servisuri serioase. Daca Manessman e profesiinala, ce sa mai zicem de IUS, sa nu ma duc pina la Stahwille sau Hazet? |
#24
Posted 11 August 2017 - 14:27
Nu am luat o decizie inca, pentru ca daca as lua.o nu stiu daca este cea buna, de aceea va si intreb ca altfel o cumparam deja pe asta. Si am zis ca am citit pe internet ca este profesionala, nu ca asa este. Dupa parerea mea, este semi.
|
#25
Posted 11 August 2017 - 14:52
Pe internet poate scrie oricine, orice. Eu sustin ideea lui rumegus si PoeOvidiu.
|
#26
Posted 11 August 2017 - 15:25
Vezi tu cand trebuie sa desfaci o planetara Eu am luat o tubulara Yato de 32 si am sudat o bara de 1.5metri direct pe ea, doar asa am reusit. A venit vecinul cu Subaru ca nu poate desface planetara de dimineata se chinuie, cu trusa profesionala. L-am urcat in masina, a pornit motorul sa functioneze servo si a apasat frana. In 5 secunde am desfacut cu neprofesionala sudata dupa ce s-a chinuit el jumatate de zi cu profesionala.
El a bagat prelungitor din teava pe parghie si a rupt capatul patrat al parghiei la profesionala. Asa ca tot la sudata mea a ajuns Edited by PoeOvidiu, 11 August 2017 - 15:27. |
#27
Posted 11 August 2017 - 15:47
Ia-le pe alea complete.. nu te mai lua după paranoicii care nu spală chiloții, ci cumpără noi și făcuți doar din in.
Dacă îți place să șurubărești o să folosești toată trusa. Ce faci dacă desfaci mașina și apoi vezi că nu ai o anumită cheie și nici posibilitatea de a cumpăra fix atunci? Stai cu mașina desfăcută două zile că te-ai hotărât să îți cumperi doar sculele de care ai nevoie și doar când ai nevoie? Cine are dare de mână să își ia trusă completă de 4000 lei. Până atunci, banii sunt la tine. |
#28
Posted 11 August 2017 - 15:48
Majoritatea masinilor mai noi au un numar limitat de dimensiuni diferite de suruburi/piulite. La banda nu sta nimeni cu trusa de jde piese, au direct cate un pistol cu tubulara/bitul potrivite montata, si nu sunt mai mult de 2-3 pistoale la o pozitie.
Chiar se folosesc mai mult suruburi decat piulite, per total, asa ca e probabil sa tii degeaba mare parte din trusa aia. Probabil cu PZ2, T15-30 si tubulara de 10, 13, 17, 19 pe clichet desfaci 3 sferturi dintr-o masina europeana, iar restul le cumperi cand ajungi sa ai nevoie prima data. |
|
#29
Posted 11 August 2017 - 15:49
Dar el nu schimbă mașina în fiecare lună. Poate nu are o mașină foarte nouă.
Nu doar mașinile au piulițe și șuruburi. |
#30
Posted 11 August 2017 - 15:55
Prin mai noua ma gandeam undeva la ultimii 10-14 ani. In gospodarie e si mai simplu, piulite de 6, 8, 10, 13 sau PZ1-2 rezolva mai tot. Hai si un inbus de 4 ca sa se bage si la mobila.
E un motiv pentru care se standardizeaza organele de asamblare. |
#31
Posted 11 August 2017 - 16:13
Atunci recomandati.mi o trusa ceva mai mica care sa reprezinte partea cea mai importanta, apoi s.o completez ulterior.
|
#32
Posted 12 August 2017 - 14:22
La cum te pricepi la chei, eu iti sugerez sa-ti duci masina in service, ca risti sa strici mai mult decit repari.
Nu-i o rusine, sint destui asa, dar cel putin nu incearca sa faca practica pe masinile lor... Un ciocan mititel, doua trei surubelnite, un patent mare, si citeva chei (in special pentru borne), e cam tot ce-ti trebuie. Pentru mai multe scule e nevoie si de mai multe cunostinte. |
#33
Posted 12 August 2017 - 14:45
dan78rom, on 12 august 2017 - 14:22, said:
La cum te pricepi la chei, eu iti sugerez sa-ti duci masina in service, ca risti sa strici mai mult decit repari. Nu-i o rusine, sint destui asa, dar cel putin nu incearca sa faca practica pe masinile lor... Un ciocan mititel, doua trei surubelnite, un patent mare, si citeva chei (in special pentru borne), e cam tot ce-ti trebuie. Pentru mai multe scule e nevoie si de mai multe cunostinte. |
|
#34
Posted 17 August 2017 - 13:14
https://www.olx.ro/o...ny-ID7WrMR.html
Am gasit niste review-uri nu prea bune despre Mannesmann de 216 piese si m-am cam razgandit. Am mai gasit firma asta Bgs. Ce parere aveti de pachetul asta? Citesc si despre astia tot felul de pareri:)) Edited by Tavi_Octavian, 17 August 2017 - 13:10. |
#35
Posted 18 August 2017 - 08:45
Pentru reparatii ocazionale(sunt situatii cand tre sa se ocupe altu',doar nu te apuci sa iti cumperi si presa hidraulica) nu as lua o trusa de top.
Am vrut sa iau trusa asta Yato pe care o abuzeaza un prieten mecanic, pe vremea aia era vreo 300 de lei. Un alt prieten chitibusar mi-a recomandat sa incerc o trusa Parkside: este absolut identica cu cea Yato (poate e rebranduita?), dar cu 100 de lei mai ieftina. M-am jucat cu Parkside cand l-au adus la Lidl si am plecat cu ea acasa. Clichetii nu sunt cei mai grozavi, dar nu vad sa se strice, oricum nu trebuie fortati la suruburi incapatanate. Capetele n-au joc si nu rotunjesc suruburile. Cum am zis si mai sus, asta in situatia ca mai schimbi o placuta, mai faci un schimb de ulei, mai un amortizor. Daca te bagi sub masina saptamana de saptamana, merita cu varf si indesat o trusa de calitate cat mai buna (sau o masina care sa se strice mai rar.) Edited by vimann, 18 August 2017 - 08:46. |
#36
Posted 12 October 2017 - 12:42
Salutare colegi! Am tot cautat si nu prea am gasit marci de top asa complete ca Yato, adica cu 216 piese. Pana la urma mi.am comandat yato 3884 de pe surubhouse cu 520 de lei cu transport gratuit plus o lanterna cadou. Eu zic ca o sa fie ok pentru inceput . Are 2 ani garantie. In caz de probleme pe viitor si se va strica ceva voi inlocui cu marci mai de top. Spre exemplu ( nu stiu daca e cel mai bun exemplu), am gasit in dedeman scule magnusson pe care scrie ca au garantie pe viata. Acum nu stiu cat de adevarata e treaba..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users