Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota - cutie manuala cu functia de coasting
Last Updated: Aug 27 2017 14:34, Started by
Adm
, Aug 09 2017 16:52
·
0
#19
Posted 09 August 2017 - 23:47
Trebuie să îmi iau coasting dăsta", că mă omoară artroza la genunchiul sting, ori o automata.
Nu stiu cum sint alții, mai merg si eu eco, dar cind mă apucăăăă... dacă nu simt accelerațiile si decelerarile in pipota, parcă nu trăiesc. A, si forțele G in viraje, deci nebun, io" Batrin si nebun. Cred că este un sistem bun, pentru cei care merg pe banda trei cu 30 km/h, si sint depășiți pe banda unu cu 80 km/h Edited by crisstonne, 10 August 2017 - 00:14. |
#20
Posted 10 August 2017 - 09:36
Cum ziceam, sistemul mi se pare excelent in trafic de semi-bara la bara, adica cand mergi incetisor si relativ constant.
Pisti putin acceleratia, apoi o lasi sa curga. In functie de panta si fortele de frecare, vei parcurge o distanta variabila. |
#21
Posted 17 August 2017 - 16:03
Sincer imi pare un risc in plus sa se strice cutia, daca tot e manuala, o pui pe liber sau calci ambreiajul (daca e moale) si face acelasi lucru.
La automata e alta discutie... Dar poate o iesi bine, mai ales ca e vorba de Toyota sau dau chiks la fel cum au facut cu pedala blocata. |
#22
Posted 21 August 2017 - 18:24
Sistemul Start-Stop si asta de Coasting sunt cele mai mari aberatii ca le-au scornit astia ca sa traga in piept audienta.
Start-Stop iti pune pe chituci electromotorul si bateria inainte de termen.Pe deasupra ramai fara AC, alternatorul nu mai baga curent si tu poate esti cu farurile,stergatoarele si aeroterma pornite(sa nu mai luam in calcul un sistem audio de mare putere). O tampenie curata care pentru o lingura de carburant bagi bani consistenti in baterii si electromotoare.O baterie sufatata omoara si alternatorul. Coastingul in putinele cazuri cand ai nevoie de el ai punctul neutru.Folositi-l fratilor ca nu musca. De oprit motorul in timpul coastingului nici nu incape pomeneala.Pe langa cele enumerate la paragraful anterior ramai fara servofrana si servodirectie care este sinucidere curata cand masina goneste tot mai tare la vale si in fata e haul. In timpul condusului motorul nu trebuie oprit! |
#23
Posted 21 August 2017 - 20:12
#24
Posted 23 August 2017 - 13:36
#25
Posted 23 August 2017 - 13:40
#26
Posted 23 August 2017 - 13:51
Asta e clar, nu are cum sa fie 0 daca motorul termic merge.
Dar lanfel de clar e ca in acel moment consumul e ff mic. Ideea e ca daca stii sa folosesti cruising, acesta ajuta, dar la drum lung. Stiu ca majoritatea sunt meseriasi la dat cu facaletzu in mamaliga, fmdar cutiile automate sunt de ani buni excelente. Vorbesc de masini premium, desigur. |
#27
Posted 23 August 2017 - 14:44
Acum si-au dat unii arama pe fata, in discutia cu consumul 0 sau nu in frana de motor.
|
#28
Posted 23 August 2017 - 21:32
La un motor de 3000+ va zic eu ca start-stop face divernta la mers cu multe opriri de peste 30 sec.!
geo123, on 21 august 2017 - 18:24, said:
.... Start-Stop iti pune pe chituci electromotorul si bateria inainte de termen.Pe deasupra ramai fara AC, alternatorul nu mai baga curent si tu poate esti cu farurile,stergatoarele si aeroterma pornite(sa nu mai luam in calcul un sistem audio de mare putere). O tampenie curata care pentru o lingura de carburant bagi bani consistenti in baterii si electromotoare.O baterie sufatata omoara si alternatorul. .... Sau esti si tu unul din cei care reproduc ce aud de la altii... Eu ce am vazut la masini mai vechi 7-8 ani este ca nu mai functioneza in cel mai rau caz functia start-stop, dar in rest e totul ok la masina. Edited by fotbal5, 23 August 2017 - 21:33. |
|
#29
Posted 24 August 2017 - 03:07
Este chestie simpla de logica.
Orice pornire consuma din periile colectoate si colector,uzeaza lagarele si bendixul. Cu cat mai multe porniri cu atat viata mai scurta. La fiecare pornire se consuma un curent important din acumulator!La asta daca mai aduni si faptul ca pe timpul pauzelor ai consumatori (faruri,aeroterma,stergatoare, sistem audio,etc) rezulta ca la un mers bara la bara cu multe start-stop bateria nu mai are timp sa se incarce si se distruge incet, incet prin sulfatare. O baterie sufatata are elementi in scurt care distrug si alternatorul. |
#30
Posted 24 August 2017 - 08:46
Asa este. Daca încerci sa simulezi start&stop pe o mașina care nu este proiectata pentru funcția asta.
Mașinile care au funcția din fabrica sunt proiectate sa reziste pe durata exploatării. Eu am 508, 2011 cu start&stop și pana acum nu i-am schimbat bateria și nici probleme cu motorul nu am avut. |
#31
Posted 25 August 2017 - 15:33
Multi uita ca aceste masini sunt facut pentru acest sistem (alt electromotor, alta baterie ...) si nu in ultimul rand daca dupa 150000 km nu te gandesti sa o schimbi sau sa te pregatesti sa bagi bani in ea e problema ta, producatorul sigur ca gandit sa mai si bagi bani in ea dupa un numar de km !
Inca nu am auzit pe multi sa se planga ca s-a stricat Start-Stopul sau ca au folosit acest sistem si a murit electromotorul. Tehnologia evolueaza si ea nu mai avem aceleasi electromotoare ca la Dacia 1310 care pornea dupa cateva lovituri de ciocan . La fel si cu noua cutie, s-ar putea sa fie un castig. Edited by fotbal5, 25 August 2017 - 15:34. |
#32
Posted 27 August 2017 - 14:34
Avut timp de 6 ani start stop pe masina precedenta, n am avut niciodata probleme, permite incadrarea masinii la noxe mai scazute, iese o varianta mai eco si am avut discount 4000 euro la cumparare, ai o baterie mai mare care nu te lasa la greu iarna, se dezactiveaza de la buton cand te enerveaza.
Pe masina asta noua parca intra mai greu, e mai destept sistemul, dar cutia automata dsg 7 cu modul asta coasting imi place mult mai mult decat automata nevestei hibrida CVT care decelereaza (pe de alta parte coasting asta n ar mai incarca la fel bateria daca ar exista). Consumul e excelent 5.4 la 2 litri motorina cu automata ...in schimb franezi mai mult cu coasting ul, ce economisesc la combustibil o sa dau pe placute. La vale totusi la dsg7 nu creste viteza ca la o manuala pusa pe liber, mi se pare ca franeaza usor totusi. Altfel pt frana de motor la coborare abrupta eu bag regulatorul de viteza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users