Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Probleme Suzuki Vitara V6 1998cmc , an 1997

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
NoGear

NoGear

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 08.08.2017
Datimi o idee sau un sfat , a inceput sa mi se aprinda becul pe care scrie "check engine" , moment in care scadea puterea, nu se mai accelera, se auzeau pocnituri in carburator, iar in anumite momente se stingea si mergea normal. Am crezut in prima fza ca este vorba de pompa de benzina pe care am si schimbat-o , i-am schimbat si uleiul, dar tot continua sa se aprinda becul , ceva mai mult ca inainte. Care ar fi problema. Ma puteti ajuta? Multumesc.

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,548
  • Înscris: 07.02.2003
Nu mai schimba piese pana nu ai o diagnoza clara a situatiei.

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pocnituri in carburator zici?

#4
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005
Eu as fi inceput cu bujiile, sau fisele acestora, dar......

Edited by florinel, 08 August 2017 - 21:42.


#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Am avut si eu fise intrerupte, dar nu se apindea nici un martor de-al lui iehova.
Poate difera de la producator la producator.

#6
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Are sonda lambda? Eu de acolo as incepe.

#7
rid

rid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,785
  • Înscris: 23.02.2006
Eu as incepe de la un service bun din orasul tau.

#8
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Pai...trebuie bagata pe tester...Eu am avut pbl cu check engine, dar am cam dedus de unde a venit eroarea.A fost in mare parte din vina mea pt ca am uitat-o pornita in garaj(a mancat vreo 25-30 de litri la relanti) si pt ca poate ca nu schimbasem nici bujiile.La mine clipea un martor la pornire,am unu mic pe led care clipeste la pornire(cod eroare).Apare apoi pe display o poza maaaare, mare ,un motor defect.Am cautat codul furnizat de martorul pe led, misfire pe cilindrul 3.O alergatura mare,a disparut, apoi am schimbat bujiile.De vreo 40 de mii nu a mai aparut.

Vezi daca nu cumva ai martor pt cod eroare, daca clipeste , cauta codul(de cate ori clipeste, cand, la ce intervale.Daca nu ai asa ceva, nici nu cred ca scapi ca mine, bag-o pe tester.

Edited by ionutz_joe2009, 08 August 2017 - 22:14.


#9
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
..

Edited by ionutz_joe2009, 08 August 2017 - 22:11.


#10
nila04rrw

nila04rrw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 18.10.2010
Carburator zici...pai daca e v6, are 24valve, este injectie multipunct, nu are carburator.
Din simptomele spuse de tine, par a fi rateuri in admisie, cauzate de probleme electrice:
- cea mai probabila- semnal defectuos catre bujii pe traseul, modul electronic aprindere>fise>bujii
-putin probabila: derglarea avansului
-daca esti foarte norocos, un contact imperfect la ceva mufe in circuitul de semnal

Cum spunea colegul mai sus, tester sau autodiagnoza mai intai

Edited by nila04rrw, 09 August 2017 - 07:39.


#11
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Sa nu fi ajuns ceva motorina in rezervor,semnele sunt la fel,nu ar fi imposibil

#12
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Cum zicea cineva mai sus SONDA LAMBDA
Eu la Logan am avut sonda lambda aval la vreo 230 000 km schimbata cu una din dezmembrari nici pana azi nu am mai avut probleme la 360 000 km
Rectific probleme de aprindere ai.
Asta inseamna ca pot fi bujiile sau fisele de bujii sau bobina de inductie.
Le poti schimba pe rand pana gasesti vinovatul.
Le-am pus in functie de pret cele mai ieftine bujiile si cea mai scumpa bobina de inductie

Edited by Nytro84, 09 August 2017 - 21:50.


#13
NoGear

NoGear

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 08.08.2017
Am dus pana la urma msina la un tester, de vina este Debitmetrul de aer, pe care incerc sa il schimb , dar este cam greu de gasit unul care se potriveste.Oricum, multumesc de sfaturi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate