Probleme Suzuki Vitara V6 1998cmc , an 1997
Last Updated: Aug 11 2017 12:31, Started by
NoGear
, Aug 08 2017 21:27
·
0
#1
Posted 08 August 2017 - 21:27
Datimi o idee sau un sfat , a inceput sa mi se aprinda becul pe care scrie "check engine" , moment in care scadea puterea, nu se mai accelera, se auzeau pocnituri in carburator, iar in anumite momente se stingea si mergea normal. Am crezut in prima fza ca este vorba de pompa de benzina pe care am si schimbat-o , i-am schimbat si uleiul, dar tot continua sa se aprinda becul , ceva mai mult ca inainte. Care ar fi problema. Ma puteti ajuta? Multumesc.
|
#2
Posted 08 August 2017 - 21:31
Nu mai schimba piese pana nu ai o diagnoza clara a situatiei.
|
#4
Posted 08 August 2017 - 21:41
Eu as fi inceput cu bujiile, sau fisele acestora, dar......
Edited by florinel, 08 August 2017 - 21:42. |
#5
Posted 08 August 2017 - 21:46
Am avut si eu fise intrerupte, dar nu se apindea nici un martor de-al lui iehova.
Poate difera de la producator la producator. |
#8
Posted 08 August 2017 - 22:06
Pai...trebuie bagata pe tester...Eu am avut pbl cu check engine, dar am cam dedus de unde a venit eroarea.A fost in mare parte din vina mea pt ca am uitat-o pornita in garaj(a mancat vreo 25-30 de litri la relanti) si pt ca poate ca nu schimbasem nici bujiile.La mine clipea un martor la pornire,am unu mic pe led care clipeste la pornire(cod eroare).Apare apoi pe display o poza maaaare, mare ,un motor defect.Am cautat codul furnizat de martorul pe led, misfire pe cilindrul 3.O alergatura mare,a disparut, apoi am schimbat bujiile.De vreo 40 de mii nu a mai aparut.
Vezi daca nu cumva ai martor pt cod eroare, daca clipeste , cauta codul(de cate ori clipeste, cand, la ce intervale.Daca nu ai asa ceva, nici nu cred ca scapi ca mine, bag-o pe tester. Edited by ionutz_joe2009, 08 August 2017 - 22:14. |
#10
Posted 09 August 2017 - 07:38
Carburator zici...pai daca e v6, are 24valve, este injectie multipunct, nu are carburator.
Din simptomele spuse de tine, par a fi rateuri in admisie, cauzate de probleme electrice: - cea mai probabila- semnal defectuos catre bujii pe traseul, modul electronic aprindere>fise>bujii -putin probabila: derglarea avansului -daca esti foarte norocos, un contact imperfect la ceva mufe in circuitul de semnal Cum spunea colegul mai sus, tester sau autodiagnoza mai intai Edited by nila04rrw, 09 August 2017 - 07:39. |
|
#11
Posted 09 August 2017 - 08:38
Sa nu fi ajuns ceva motorina in rezervor,semnele sunt la fel,nu ar fi imposibil
|
#12
Posted 09 August 2017 - 21:37
Cum zicea cineva mai sus SONDA LAMBDA
Eu la Logan am avut sonda lambda aval la vreo 230 000 km schimbata cu una din dezmembrari nici pana azi nu am mai avut probleme la 360 000 km Rectific probleme de aprindere ai. Asta inseamna ca pot fi bujiile sau fisele de bujii sau bobina de inductie. Le poti schimba pe rand pana gasesti vinovatul. Le-am pus in functie de pret cele mai ieftine bujiile si cea mai scumpa bobina de inductie Edited by Nytro84, 09 August 2017 - 21:50. |
#13
Posted 11 August 2017 - 12:31
Am dus pana la urma msina la un tester, de vina este Debitmetrul de aer, pe care incerc sa il schimb , dar este cam greu de gasit unul care se potriveste.Oricum, multumesc de sfaturi.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users