Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Romanii si sistemele de canalizar...

Intocmire PUZ pentru schimbare de...

Somiera cu lamele curbate + salte...
 Deconectare aragaz

Sfat achizitie masina noua buget ...

Companiile de telefoane si pretur...

centrala termica gaz
 Vanzare parte din teren

Iesire din devalmasie -concubinaj

Remediere izolatie planseu pod ne...

Miros parchet
 Sa vedem ce usb-stick-uri aveti s...

Instalatie termica pe Cu - Teava ...

Autentificare aplicatie cod acces

Laptop Facultate
 

Skyactiv X - noua generație de motoare Mazda pe benzina

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,096
  • Înscris: 04.12.2015
Sper sa fie cat mai mult, dar daca reuseau sa scoata acest motor acum 10 ani era bestial (daca ofera cele anuntate).

#20
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ar fi un supermotor.

#21
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,445
  • Înscris: 02.09.2005
Noua gama de motoare va beneficia inclusiv de o variantă plug-in hybrid, care urmează să fie lansată în 2021.

#22
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,641
  • Înscris: 23.09.2005
avantajul cel mai mare al unui motor cu aprindere prin compresie (fie disesel fie benzina), pe langa inbunatatirea eficientei (care depinde de raportul de compresie) este posibilitatea folosirii unui amestec foarte sarac.
Momentan intr-un motor pe benzina se foloseste un raport ~ 14,7:1 (14,7 parti aer la 1 parte combustibil), problema e ca scanteia bujiei nu poate aprinde un amestec mai scazut si atunci puterea motorului se regleaza din admisia aer (clapeta acceleratie care la diesel nu exista). Aprinderea prin compresie permite folosirea unor amestecuri foarte sarace cea ce inseamna un consum mult mai bun, iar puterea motorului se regleaza prin cantitatea de benzina injectata.
AVantajul major fata de diesel este ca benzina se amesteca repede cu aerul din cilindru si nu mai apar particulele.

#23
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,445
  • Înscris: 02.09.2005
Mazda’s ‘Holy Grail’ Of Gasoline Engines Is Completely Fascinating

#24
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002
Mazda este surprinsă de cererea peste așteptări pentru motorul pe benzină Skyactiv-X, care a generat 60% dintre comenzile noii generații Mazda 3 și 45% dintre comenzile SUV-ului CX-30
"De la lansarea motorului am primit un feedback încurajator: 60% dintre comenzile pentru Mazda 3 sunt pentru versiuni echipate cu motorul Skyactiv-X, la fel ca și 45% dintre comenzile pentru CX-30. Interesul este mult mai mare decât ne așteptam", afirmă Yasuhiro Aoyama, CEO-ul pentru Europa al constructorului japonez.
Datele raportate pentru Mazda 3 sunt cu atât mai spectaculoase cu cât versiunea cu motor Skyactiv-X a devenit disponibilă pe variantele hatchback și sedan la câteva luni după lansarea versiunilor cu motoare pe benzină și diesel tradiționale.
În plus, versiunile cu Skyactiv-X sunt mai scumpe cu câteva mii de euro decât variantele cu celelalte motorizări, mai ales că sunt oferite împreună cu un nivel de echipare mai generos.
Oficialii Mazda anticipează că CX-30 va deveni anul viitor cel mai vândut model al constructorului pe piața europeană, urmând astfel să detroneze actualul lider al clasamentului, CX-5.

#25
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,848
  • Înscris: 14.12.2007
Bă ej nebun?
Noul CX-50 va avea tracțiune spate, motor 6 în linie de 3 litri mildhybrid.

View Postcata, on 27 noiembrie 2019 - 16:24, said:


Oficialii Mazda anticipează că CX-30 va deveni anul viitor cel mai vândut model al constructorului pe piața europeană, urmând astfel să detroneze actualul lider al clasamentului, CX-5.
Și au avut dreptate.
Cel puțin în Romania, https://gadget.ro/ma...-luna-mai-2021/

#26
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,932
  • Înscris: 08.01.2021
Dacă ar fi pastrat un 6 (sau o alta berlina) cu rwd și skyactiv-x in 6 cilindri în oferta în ziua în care apărea pe piața ma duceam sa fac un buy back.
Păcat ca au pus și ei botul la suvizare și renunțarea la berline ca toți ceilalți. Mie mi se pare oarecum incompatibila chestia asta cu direcția premium în care merg, pe mine ideea de suv premium ma lasă complet rece.

#27
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,848
  • Înscris: 14.12.2007
Următorul 6 va fi cu tracțiune spate și mai mult ca sigur va avea și motorizarea 6 în linie.

Edited by ericmario, 18 July 2021 - 09:14.


#28
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,932
  • Înscris: 08.01.2021
Deocamdată din ce am văzut 6 nu mai e disponibil deloc în Europa...

#29
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,848
  • Înscris: 14.12.2007
Începând de la 27.890 euro la noi.
https://www.mazda.ro...cs-and-compare/

Poate ai căutat Europa satelitul lui Jupiter, acolo într-adevăr s-au vândut toate.

#30
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,932
  • Înscris: 08.01.2021
Asta e modelul vechi, cu motor skyactiv G si FWD.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate