Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Merita sa fac un srl in domeniul IT?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Norbi4

Norbi4

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.08.2017
Am 31 de ani, sunt programator cu experienta de aproape 10 ani si m-am saturat de programare deja.
Merita sa incep o firma de consultare de IT sau o firma care face proiecte mici(aplicatii mobile, jocuri, software pentrul motel.hotel, website-uri)?
Stiu ca la inceput e greu, trebuie sa investesc bani si timp, dar as vrea sa fiu si eu un CEO si sa am o companie buna(odata)......

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,600
  • Înscris: 30.07.2003
Daca intrebi asta pe necunoscuti si tu nu simti afacerea... nu, nu merita. Doar cand iti iese pe hartie totul cu plus (produs, cheltuieli, venituri, profit) poti sa intrebi una-alta pt. mici corectii, nu cand vrei da nu stii nimic fiindca pierzi banii degeaba.

Edited by neagu_laurentiu, 07 August 2017 - 15:31.


#3
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Sfatul meu e să faci freelancing câțiva ani și să îți crești rețeaua, apoi nevoia de srl va veni de la sine.

Sau să intri pe toptal, s-ar putea să dai de clienți care te vor trata ca partener. Depinde de cât de bun ești.

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088