Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare marca amortizoare
Last Updated: Aug 28 2017 21:11, Started by
vinciun
, Aug 07 2017 08:13
·
0
#19
Posted 07 August 2017 - 18:56
vinciun, on 07 august 2017 - 11:39, said:
Ok. Multumesc. Deci sachs. Initial credeam ca feby bilstein sunt superioare. In general, brandurile de top sunt calitative. Diferenta intre ATE si TRW (iti dau exemplu din frane ca asta e zona unde cunosc putin mai bine) nu o sa o resimti in conditii de mers normale, ci mai degraba la condusul la limita. Astfel, parerea mea este ca, atat timp cat alegi un brand cu istorie si performante dovedite in aplicatia respectiva, componenta se va comporta bine. Edited by Ann0nyym0us, 07 August 2017 - 18:56. |
#20
Posted 07 August 2017 - 19:00
Gata am vorbit cu cineva care lucreaza MB. O sa cumpar originale.
|
#21
Posted 07 August 2017 - 19:14
Cel mai bun raport calitate pret il vei obtine cu Bilstein.
Pe Logan am asa ceva pe gropile din Romania au tinut vreo 160 000 km aproximativ ca si cele originale Monroe pe fata. Arcuri nu are rost sa schimbi ca doar nu transporti marfa cu ea. Dar daca doresti un comportament mai sportiv al masini iti recomand amortizoare KYB sau Kayaba li se mai spune si arcurile de KYB sunt foarte bune. Posesorii de Skode se plangeau ca sunt cam tari pt drumurile din Romania aceasta combinatie |
#22
Posted 07 August 2017 - 19:34
#23
Posted 07 August 2017 - 20:01
Nytro84, on 07 august 2017 - 19:14, said:
Cel mai bun raport calitate pret il vei obtine cu Bilstein. Pe Logan am asa ceva pe gropile din Romania au tinut vreo 160 000 km aproximativ ca si cele originale Monroe pe fata. Arcuri nu are rost sa schimbi ca doar nu transporti marfa cu ea. Dar daca doresti un comportament mai sportiv al masini iti recomand amortizoare KYB sau Kayaba li se mai spune si arcurile de KYB sunt foarte bune. Posesorii de Skode se plangeau ca sunt cam tari pt drumurile din Romania aceasta combinatie Pai daca pun kyb si raman cu arcurile originale paote fi vreo problema? |
#24
Posted 07 August 2017 - 20:06
Daca amortizorul respecta dimensiunile si tolerantele constructive ale modelului de masina, nu. Adica, daca e compatibil cu masina, nu e nicio problema.
|
#25
Posted 07 August 2017 - 20:11
https://www.oscaro.c...-704295-10004-p
Le-am gasit. Vad ca sunt mai ieftine decat sachs sau feby. Parca nu-mi inspira incredere. |
#26
Posted 07 August 2017 - 21:40
Daca verifici mai bine vei afla ca KYB este o marca japoneza care producea amortizoare pt avioanele japoneze alea p zero parca.
Si cica ar fi scos din ocean un p zero prin 70-80 parca la care inca ii functionau amortizoarele. Acuma cat o fi de adevarat nu stiu. Nu are nimic daca pastrezi arcurile originale eu ti-am spus pt o combinatie un pic mai sport decat ce ai tu fara sa treci la eibach sau altele care numai ieftine nu sunt |
#27
Posted 08 August 2017 - 23:12
A auzit cineva de koni? Vad ca se potrivesc dupa referinta. In descriere spune ca-s special sport si oferă performante de circuit. Bine, eu nu caut masina de circuit, as vrea mai multa stabilitate dar nici nu-mi place când bate la denivelari. Scrie ca-s reglabile. 170€ perechea.
|
#28
Posted 08 August 2017 - 23:46
Imi fac cu ochiul si astea.
https://www.oscaro.c...-704295-10004-p Probabil ca o sa le iau pe ele. Ideea e ca vreau ceva mai stabil decât am acum, dar sa nu fie nici piatra. Referitor la koni,alea reglabile, stie cineva cum se efectuiaza reglajul? E simplu si rapid sau trebuie ridicata masina in service? |
|
#29
Posted 09 August 2017 - 10:57
Ai aici procedura si valorile de strangere la suruburi.
Attached Files |
#30
Posted 09 August 2017 - 10:59
#32
Posted 09 August 2017 - 16:30
Ann0nyym0us, on 09 august 2017 - 10:59, said:
E din WIS pdf-ul? Koni sunt pentru condus la limita, pe circuit, cum ai vazut si tu. Masina o sa fie putin mai rigida, insa eu personal nu vad cum te avantajeaza pe strada. Ma mai documentez. Mai am timp. Dupa cum spuneam, vreau ceva stabil dar fara a sacrifica prea mult confortul. Nu stiu cum erau amortizoarele originale cand erau noi. Ca o idee asa, maximul de rigiditate acceptabil pentru mine e cum sunt pe BMW E60 originale, standard. Poate as vrea un pic mai moi. |
#34
Posted 28 August 2017 - 21:11
Ia-ti Kayaba (KYB) cu incredere. Eu le-am schimbat in 2008 si pana in prezent functioneaza perfect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users