Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Recomandare marca amortizoare

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvinciun, on 07 august 2017 - 11:39, said:

Ok. Multumesc. Deci sachs. Initial credeam ca feby bilstein sunt superioare.

In general, brandurile de top sunt calitative. Diferenta intre ATE si TRW (iti dau exemplu din frane ca asta e zona unde cunosc putin mai bine) nu o sa o resimti in conditii de mers normale, ci mai degraba la condusul la limita. Astfel, parerea mea este ca, atat timp cat alegi un brand cu istorie si performante dovedite in aplicatia respectiva, componenta se va comporta bine.

Edited by Ann0nyym0us, 07 August 2017 - 18:56.


#20
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Gata am vorbit cu cineva care lucreaza MB. O sa cumpar originale.

#21
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Cel mai bun raport calitate pret il vei obtine cu Bilstein.
Pe Logan am asa ceva pe gropile din Romania au tinut vreo 160 000 km aproximativ ca si cele originale Monroe pe fata.
Arcuri nu are rost sa schimbi ca doar nu transporti marfa cu ea.
Dar daca doresti un comportament mai sportiv al masini iti recomand amortizoare KYB sau Kayaba li se mai spune si arcurile de KYB sunt foarte bune.
Posesorii de Skode se plangeau ca sunt cam tari pt drumurile din Romania aceasta combinatie

#22
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
Colegul, din ce inteleg, e in Franta, nu in RO. Au drumuri mai bune acolo.

View PostNytro84, on 07 august 2017 - 19:14, said:

Posesorii de Skode se plangeau ca sunt cam tari pt drumurile din Romania aceasta combinatie

Nu cumva erau alea PDG?

#23
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015

View PostNytro84, on 07 august 2017 - 19:14, said:

Cel mai bun raport calitate pret il vei obtine cu Bilstein.
Pe Logan am asa ceva pe gropile din Romania au tinut vreo 160 000 km aproximativ ca si cele originale Monroe pe fata.
Arcuri nu are rost sa schimbi ca doar nu transporti marfa cu ea.
Dar daca doresti un comportament mai sportiv al masini iti recomand amortizoare KYB sau Kayaba li se mai spune si arcurile de KYB sunt foarte bune.
Posesorii de Skode se plangeau ca sunt cam tari pt drumurile din Romania aceasta combinatie

Pai daca pun kyb si raman cu arcurile originale paote fi vreo problema?

#24
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
Daca amortizorul respecta dimensiunile si tolerantele constructive ale modelului de masina, nu. Adica, daca e compatibil cu masina, nu e nicio problema.

#25
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
https://www.oscaro.c...-704295-10004-p

Le-am gasit. Vad ca sunt mai ieftine decat sachs sau feby. Parca nu-mi inspira incredere.

#26
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Daca verifici mai bine vei afla ca KYB este o marca japoneza care producea amortizoare pt avioanele japoneze alea p zero parca.
Si cica ar fi scos din ocean un p zero prin 70-80 parca la care inca ii functionau amortizoarele.
Acuma cat o fi de adevarat nu stiu.
Nu are nimic daca pastrezi arcurile originale eu ti-am spus pt o combinatie un pic mai sport decat ce ai tu fara sa treci la eibach sau altele care numai ieftine nu sunt

#27
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
A auzit cineva de koni? Vad ca se potrivesc dupa referinta. In descriere spune ca-s special sport si oferă performante de circuit. Bine, eu nu caut masina de circuit, as vrea mai multa stabilitate dar nici nu-mi place când bate la denivelari. Scrie ca-s reglabile. 170€ perechea.

#28
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Imi fac cu ochiul si astea.

https://www.oscaro.c...-704295-10004-p

Probabil ca o sa le iau pe ele. Ideea e ca vreau ceva mai stabil decât am acum, dar sa nu fie nici piatra.

Referitor la koni,alea reglabile, stie cineva cum se efectuiaza reglajul? E simplu si rapid sau trebuie ridicata masina in service?

#29
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ai aici procedura si valorile de strangere la suruburi.

Attached Files



#30
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
E din WIS pdf-ul? :D

View Postvinciun, on 08 august 2017 - 23:46, said:

Imi fac cu ochiul si astea.

Koni sunt pentru condus la limita, pe circuit, cum ai vazut si tu. Masina o sa fie putin mai rigida, insa eu personal nu vad cum te avantajeaza pe strada.

#31
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Da.

#32
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015

View PostAnn0nyym0us, on 09 august 2017 - 10:59, said:

E din WIS pdf-ul? :D



Koni sunt pentru condus la limita, pe circuit, cum ai vazut si tu. Masina o sa fie putin mai rigida, insa eu personal nu vad cum te avantajeaza pe strada.

Ma mai documentez. Mai am timp. Dupa cum spuneam, vreau ceva stabil dar fara a sacrifica prea mult confortul. Nu stiu cum erau amortizoarele originale cand erau noi. Ca o idee asa, maximul de rigiditate acceptabil pentru mine e cum sunt pe BMW E60 originale, standard. Poate as vrea un pic mai moi.

#33
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,228
  • Înscris: 01.12.2007
Kayaba

#34
diasul

diasul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 06.03.2006
Ia-ti  Kayaba (KYB)  cu incredere. Eu le-am schimbat in 2008 si pana in prezent functioneaza perfect.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate