Impozit auto 2018
Last Updated: Dec 11 2017 19:10, Started by
mariovrs
, Aug 05 2017 16:35
·
0
#19
Posted 05 August 2017 - 19:58
Muta-te in Luxembourg, ce sa zic . Crezi ca faci fata ?! Io nu cred .
|
#20
Posted 05 August 2017 - 20:22
mariovrs, on 05 august 2017 - 19:46, said:
Ho bre...nu te ambala. In Luxemburg e 180 de euro la 3000 cm3. Ai dracu saraci si milogi.. Cam are dreptate mariovrs. La noi sunt niste taxe calculate aiurea. Raportat la alte taxe, la salariu, putere de cumparare, etc etc etc Romania se duce in jos. Romanul tot spera sa se indrepte ceva, dar nimic. Pe an ce trece Romania o ia la vale. Edited by andreiMembruAnonimut, 05 August 2017 - 20:22. |
#21
Posted 05 August 2017 - 20:37
Pai de ce ne trebuie putere de cumparare pe impozite de +2000cc? Adica daca vrei sa iti bati pwoola de aia cu motoare omenesti de 1 litru turbo, adica de pulime cum ar veni, pai plateste coane. Ori esti conas ori nu mai esti?
|
#22
Posted 05 August 2017 - 20:52
Dupa cum am spus si mai sus, eu am 1200 cm3. Nu ma intereseaza sa am in viitorul apropiat sau indepartat motor de 3000+ cm3.
Mariovrs a punctat bine la faza cu Luxemburgul. Sanatate! Edited by andreiMembruAnonimut, 05 August 2017 - 20:52. |
#23
Posted 05 August 2017 - 22:17
Daian95, on 05 august 2017 - 19:23, said:
Iar se maresc impozitele? Pfui si ma gandeam sa imi iau masina si sa o inamtriculez pe mine. Asta daca nu cumva ai vrut sa spui ca ai un handicapat sau un veteran in familie si ai trecut masina la el sa nu platesti impozitul ala penibil de mic |
#24
Posted 06 August 2017 - 06:45
izometric, on 05 august 2017 - 20:37, said:
Pai de ce ne trebuie putere de cumparare pe impozite de +2000cc? Adica daca vrei sa iti bati pwoola de aia cu motoare omenesti de 1 litru turbo, adica de pulime cum ar veni, pai plateste coane. Ori esti conas ori nu mai esti? Pai..ma uit si io prin alte tari. Acolo pulimea daca vrea sa se plimbe cu V8 poate. Adica nu-i 1500 de euro impozitul la un 4.2. Bani de benzina sa ai. Baxon, on 05 august 2017 - 19:58, said:
Muta-te in Luxembourg, ce sa zic . Crezi ca faci fata ?! Io nu cred . Baxon nu cred ca esti ok azi . Ai si zile mai bune.. Una peste alta eu cred ca mai mult ca sigur, daca umbla la alea de 1.6 umbla la toate. |
#25
Posted 06 August 2017 - 12:05
Potrivit Codului fiscal, impozitul pe maşini este calculat în funcţie de capacitatea cilindrică a motorului, prin înmulţirea fiecărei grupe de 200 cmc sau fracţiune din aceasta cu o sumă corespunzătoare din Codul fiscal.
Astfel, pentru autoturismele cu capacitatea cilindrică între 1.601 cmc şi 2.000 cmc inclusiv, suma fixă luată în calcul la stabilirea impozitului este de 18 lei/200 cmc, la cele cu capacitatea cilindrică între 2.001 cmc şi 2.600 cmc inclusiv - 72 lei/200 cmc, la cele cu capacitatea cilindrică între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv - 144 lei/200 cmc, iar la cele cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc suma de luat în calcul la stabilirea impozitului este de 290 lei/200 cmc. BONUS Poliţele asigurărilor obligatorii de răspundere civilă auto (RCA) se vor plati în funcţie de vârstă şi de capacitatea cilindrică a motoarelor. Acuma pe bune. Ce naiba faci in Romania cu un motor mai mare de 2000 cmc? Adevarat - ai ceva avantaje la volanul unei masini mai puternice dar numai cand si cel ce o conduce este priceput si stie ce face la volanul ei ceea ce nu prea este cazul la noi. Upssss ... na ca am zis-o |
#26
Posted 06 August 2017 - 13:46
#27
Posted 06 August 2017 - 18:11
Nu am vrut sa supar fitosii care vor sa epateze cu 3500-6000 cmc sub buci dar la ce ai nevoie pe strazile patriei si " multitudinea " de autostrazi de la noi , de motoare asa de mari ??
Cer un raspuns pertinent nu cocalarisme ! Plimbatul de acasa pana la terasa , 2-7 km mai incolo , ca vada lumea ca ai A8 sau mai stiu eu ce masina cu tzaspe sute de cai putere trebuie , obligatoriu impozitate pe masura , parerea mea ; ori faci parte din alta patura sociala si te supui cerintelor ori stai bland si-ti vezi de lungul nasului . Si daca pana acolo nu vad sa fie o problema mare impozitul , vad cum fac majoritatea smecherilor , o inmatriculeaza pe ei si dupa 2 saptamani fac un contract V-C fictiv cu care si-o scot de la impozit , masina in acte ramane pe el deci daca-l opreste Garcea in trafic n-are nici o treaba . |
#28
Posted 06 August 2017 - 18:43
Cea mai corecta metoda de impozitare ar fi sa se impuna trecerea sumei de achizitie pe CIV, iar impozitul sa se calculeze ca procent din aia, indiferent de vechime, si poate, de ce nu, combinat cu o cota fixa per cmc. Si desigur anularea legilor care prevad scutiri de impozit si imbunatatirea legii cu privire la obligativitatea trecerii masinii pe numele utilizatorului.
Astfel impusti doi iepuri dintr-o lovitura. Descurajezi si importul de rable si maresti si impozitele/incasarile. |
|
#29
Posted 06 August 2017 - 18:46
Pentru ca oamenii nu sunt roboti si au venituri , nevoi si principii diferite. Poate posesorul unui A8 4.2 sau 6.3 este administratorul unei firme mari si are nevoie sa ajunga frecvent in Germania cu inca 2-3 angajati pentru perfectarea unor contracte.Cand e pe acolo o mai calca putin pe autostrada (fie din lipsa de timp , fie pentru putina adrenalina) ! Care-i problema ? Sau trebuie sa se duca cu Logan 1.4 ca asa vor niste politicieni corupti si niste romani frustrati ?
E normal sa platesti mai mult daca ai un motor mai mare (sau polueaza mai mult) dar e anormal sa bagi taxe aberante(fara niciun motiv intemeiat) pentru a-i constrange pe posesori sa apeleze la diverse portite.(legale sau ilegale) Intre timp bulgarii ne-au depasit la km de autostrada. Daca vom calcula banii pierduti din RCA-uri , impozite si ITP in ultimii 10 ani cred ca vom constata ca si-au facut autostrazi pe banii nostri. Quote Cea mai corecta metoda de impozitare ar fi sa se impuna trecerea sumei de achizitie pe CIV, iar impozitul sa se calculeze ca procent din aia, indiferent de vechime, si poate, de ce nu, combinat cu o cota fixa per cmc. Impozitul ar trebui sa se calculeze in functie de criteriile care chiar conteaza .....si afecteaza infrastructura rutiera sau mediul . Nu ma interseaza ca unul a dat 2.000E pe o masina si altul 20.000E. Edited by polizei, 06 August 2017 - 19:11. |
#30
Posted 06 August 2017 - 20:34
Baxon, on 06 august 2017 - 18:11, said:
Cer un raspuns pertinent nu cocalarisme ! Plimbatul de acasa pana la terasa , 2-7 km mai incolo , ca vada lumea ca ai A8 sau mai stiu eu ce masina cu tzaspe sute de cai putere trebuie , obligatoriu impozitate pe masura , parerea mea ; ori faci parte din alta patura sociala si te supui cerintelor ori stai bland si-ti vezi de lungul nasului . Asta te doare pe tine, sa plateasca lumea in functie de cit de pizmuiti sint cind se duc cu masina la terasa? De aia e de 8 ori mai mare pe cc de exemplu intre 1.6 si 2.1? Atentie, pe CC - de 10.5x mai mare in total pe exemplul ales - care poate sa fie acelasi drac de masina, nu neaparat cine stie ce suparare - de exemplu Ford Mondeo. Baxon, on 06 august 2017 - 18:11, said:
Si daca pana acolo nu vad sa fie o problema mare impozitul , vad cum fac majoritatea smecherilor , o inmatriculeaza pe ei si dupa 2 saptamani fac un contract V-C fictiv cu care si-o scot de la impozit , masina in acte ramane pe el deci daca-l opreste Garcea in trafic n-are nici o treaba . Vorbesti din filme. Sint unii care nu reusesc sa-si scoata de la impozit masini vindute pe bune de 10 ani si faci tu repede VC fictiv si se inchina aia de la fisc. |
#31
Posted 06 August 2017 - 20:51
polizei, on 06 august 2017 - 18:46, said:
Impozitul ar trebui sa se calculeze in functie de criteriile care chiar conteaza .....si afecteaza infrastructura rutiera sau mediul . Nu ma interseaza ca unul a dat 2.000E pe o masina si altul 20.000E. |
#32
Posted 15 August 2017 - 09:38
polizei, on 06 august 2017 - 18:46, said:
Pentru ca oamenii nu sunt roboti si au venituri , nevoi si principii diferite. Poate posesorul unui A8 4.2 sau 6.3 este administratorul unei firme mari si are nevoie sa ajunga frecvent in Germania cu inca 2-3 angajati pentru perfectarea unor contracte.Cand e pe acolo o mai calca putin pe autostrada (fie din lipsa de timp , fie pentru putina adrenalina) ! Care-i problema ? Sau trebuie sa se duca cu Logan 1.4 ca asa vor niste politicieni corupti si niste romani frustrati ? |
#33
Posted 15 August 2017 - 10:11
Mda, lasa-l ca nu stie ce spune, orice administrator de firma mare nu face drumul pana in Germania cu masina, cu atat mai mult nu ca prostul, fiind sofer pe limuzina
Mai nou daca ai afaceri cu bisnita ordinara de tip auto si deseuri, fiervechi, etc care inevitabil trebuie sa aiba contact cu Germania esti administrator de firma mare |
|
#34
Posted 15 August 2017 - 10:57
f300, on 06 august 2017 - 20:34, said:
Asta te doare pe tine, sa plateasca lumea in functie de cit de pizmuiti sint cind se duc cu masina la terasa? De aia e de 8 ori mai mare pe cc de exemplu intre 1.6 si 2.1? Atentie, pe CC - de 10.5x mai mare in total pe exemplul ales - care poate sa fie acelasi drac de masina, nu neaparat cine stie ce suparare - de exemplu Ford Mondeo. Io nu am datorii la stat si nici n-o sa am vreodata pt ca de aia am cap pe umeri ca sa gandesc , se pare ca multi il au doar ca sa aiba o forma . f300, on 06 august 2017 - 20:34, said: Vorbesti din filme. Sint unii care nu reusesc sa-si scoata de la impozit masini vindute pe bune de 10 ani si faci tu repede VC fictiv si se inchina aia de la fisc. |
#35
Posted 15 August 2017 - 13:24
samebo, on 06 august 2017 - 18:43, said: Cea mai corecta metoda de impozitare ar fi sa se impuna trecerea sumei de achizitie pe CIV, iar impozitul sa se calculeze ca procent din aia, indiferent de vechime, si poate, de ce nu, combinat cu o cota fixa per cmc. Si desigur anularea legilor care prevad scutiri de impozit si imbunatatirea legii cu privire la obligativitatea trecerii masinii pe numele utilizatorului. Astfel impusti doi iepuri dintr-o lovitura. Descurajezi si importul de rable si maresti si impozitele/incasarile. Deci valoarea masinii ramane aceeasi pe toata durata vietii, asa? Si e normal sa fim taxati la valoarea de noua eventual, nu? )) Mama lir de chiaburi astia cu motoare peste 3000 ... trebuie ucisi din fasa....cum sa isi permita sa consime combustibil de cateva sute de euro pe luna, bani care intra in buget prin taxele din carburant... sa plateasca di cateva mii de euto pe an ca impozit daca au tupeul sa vrea in pic mai mult confort... Pffff |
#36
Posted 15 August 2017 - 20:52
Pai daca vrea un pic mai mult confort, sa plateasca, confortul se plateste
Ca idee, am detinut si eu in trecut masini cu motoare de neam prost, nu am simtit nici un confort in plus, probabil din cauza ca acest confort nu tine niciodata de motorul masinii ci de altele. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users