Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Impozit auto 2018

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
141 replies to this topic

#19
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Muta-te in Luxembourg, ce sa zic . Crezi ca faci fata ?! Io nu cred .

#20
andrei_ionut

andrei_ionut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 29.10.2016

View Postmariovrs, on 05 august 2017 - 19:46, said:

Ho bre...nu te ambala.

In Luxemburg e 180 de euro la 3000 cm3.  Ai dracu saraci si milogi..

Cam are dreptate mariovrs. La noi sunt niste taxe calculate aiurea. Raportat la alte taxe, la salariu, putere de cumparare, etc etc etc

Romania se duce in jos. Romanul tot spera sa se indrepte ceva, dar nimic. Pe an ce trece Romania o ia la vale.

Edited by andreiMembruAnonimut, 05 August 2017 - 20:22.


#21
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Pai de ce ne trebuie putere de cumparare pe impozite de +2000cc? Adica daca vrei sa iti bati pwoola de aia cu motoare omenesti de 1 litru turbo, adica de pulime cum ar veni, pai plateste coane. Ori esti conas ori nu mai esti?

#22
andrei_ionut

andrei_ionut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 29.10.2016
Dupa cum am spus si mai sus, eu am 1200 cm3. Nu ma intereseaza sa am in viitorul apropiat sau indepartat motor de 3000+ cm3.

Mariovrs a punctat bine la faza cu Luxemburgul.

Sanatate!

Edited by andreiMembruAnonimut, 05 August 2017 - 20:52.


#23
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View PostDaian95, on 05 august 2017 - 19:23, said:

Iar se maresc impozitele?


Pfui si ma gandeam sa imi iau masina si sa o inamtriculez pe mine.
Esti constient ca o poti pune pe numele tau, ca nu e RCA sa platesti in functie de varsta sau alte prostii. Impozitul e la fel pentru toata lumea.
Asta daca nu cumva ai vrut sa spui ca ai un handicapat sau un veteran in familie si ai trecut masina la el sa nu platesti impozitul ala penibil de mic :D

#24
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

View Postizometric, on 05 august 2017 - 20:37, said:

Pai de ce ne trebuie putere de cumparare pe impozite de +2000cc? Adica daca vrei sa iti bati pwoola de aia cu motoare omenesti de 1 litru turbo, adica de pulime cum ar veni, pai plateste coane. Ori esti conas ori nu mai esti?

Pai..ma uit si io prin alte tari. Acolo pulimea daca vrea sa se plimbe cu V8 poate. Adica nu-i 1500 de euro impozitul la un 4.2.  Bani de benzina sa ai.

View PostBaxon, on 05 august 2017 - 19:58, said:

Muta-te in Luxembourg, ce sa zic . Crezi ca faci fata ?! Io nu cred .

Baxon nu cred ca esti ok azi :). Ai si zile mai bune..

Una peste alta eu cred ca mai mult ca sigur, daca umbla la alea de 1.6 umbla la toate.

#25
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017
Potrivit Codului fiscal, impozitul pe maşini este calculat în funcţie de capacitatea cilindrică a motorului, prin înmulţirea fiecărei grupe de 200 cmc sau fracţiune din aceasta cu o sumă corespunzătoare din Codul fiscal.

Astfel, pentru autoturismele cu capacitatea cilindrică între 1.601 cmc şi 2.000 cmc inclusiv, suma fixă luată în calcul la stabilirea impozitului este de 18 lei/200 cmc, la cele cu capacitatea cilindrică între 2.001 cmc şi 2.600 cmc inclusiv - 72 lei/200 cmc, la cele cu capacitatea cilindrică între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv - 144 lei/200 cmc, iar la cele cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc suma de luat în calcul la stabilirea impozitului este de 290 lei/200 cmc.

BONUS
Poliţele asigurărilor obligatorii de răspundere civilă auto (RCA) se vor plati în funcţie de vârstă şi de capacitatea cilindrică a motoarelor.

Acuma pe bune. Ce naiba faci in Romania cu un motor mai mare de 2000 cmc?
Adevarat - ai ceva avantaje la volanul unei masini mai puternice dar numai cand si cel ce o conduce este priceput si stie ce face la volanul ei ceea ce nu prea este cazul la noi.
Upssss ... na ca am zis-o

#26
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

View Postmariovrs, on 05 august 2017 - 19:46, said:

Ho bre...nu te ambala.

In Luxemburg e 180 de euro la 3000 cm3.  Ai dracu saraci si milogi..
Da bre da in  Luxemburgul ala nu or fi la putere hotii. Aici fraierii trebuie bine storsi de bani. Motor peste 2000cm3 in zilele noastre deja sunt fite de cocalari.

#27
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nu am vrut sa supar fitosii care vor sa epateze cu 3500-6000 cmc sub buci dar la ce ai nevoie pe strazile patriei si " multitudinea " de autostrazi de la noi , de motoare asa de mari ??

Cer un raspuns pertinent nu cocalarisme !

Plimbatul de acasa pana la terasa , 2-7 km mai incolo , ca vada lumea ca ai A8 sau mai stiu eu ce masina cu tzaspe sute de cai putere trebuie , obligatoriu impozitate pe masura , parerea mea ; ori faci parte din alta patura sociala si te supui cerintelor ori stai bland si-ti vezi de lungul nasului .
Si daca pana acolo nu vad sa fie o problema mare impozitul , vad cum fac majoritatea smecherilor , o inmatriculeaza pe ei si dupa 2 saptamani fac un contract V-C fictiv cu care si-o scot de la impozit , masina in acte ramane pe el deci daca-l opreste Garcea in trafic n-are nici o treaba .

#28
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Cea mai corecta metoda de impozitare ar fi sa se impuna trecerea sumei de achizitie pe CIV, iar impozitul sa se calculeze ca procent din aia, indiferent de vechime, si poate, de ce nu, combinat cu o cota fixa per cmc. Si desigur anularea legilor care prevad scutiri de impozit si imbunatatirea legii cu privire la obligativitatea trecerii masinii pe numele utilizatorului.
Astfel impusti doi iepuri dintr-o lovitura. Descurajezi si importul de rable si maresti si impozitele/incasarile.

#29
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Pentru ca oamenii nu sunt roboti si au venituri , nevoi si  principii  diferite. Poate posesorul unui A8 4.2 sau 6.3  este administratorul unei firme mari si are nevoie sa ajunga frecvent in Germania cu inca 2-3 angajati pentru perfectarea unor contracte.Cand e pe acolo o mai calca putin pe autostrada (fie din lipsa de timp , fie pentru putina adrenalina) ! Care-i problema ? Sau trebuie  sa se duca cu Logan 1.4 ca asa vor niste politicieni corupti si niste romani frustrati ?

E normal sa platesti mai mult daca ai un motor mai mare (sau polueaza mai mult) dar e anormal sa bagi taxe aberante(fara niciun motiv intemeiat) pentru a-i constrange pe posesori sa apeleze la diverse portite.(legale sau ilegale)

Intre timp bulgarii ne-au depasit la km de autostrada.  Daca vom calcula banii pierduti din RCA-uri , impozite si ITP in ultimii 10 ani cred ca vom constata ca si-au facut autostrazi pe banii nostri.Posted Image

Quote

Cea mai corecta metoda de impozitare ar fi sa se impuna trecerea sumei de achizitie pe CIV, iar impozitul sa se calculeze ca procent din aia, indiferent de vechime, si poate, de ce nu, combinat cu o cota fixa per cmc.

Impozitul ar trebui sa se calculeze in functie de criteriile care chiar conteaza .....si afecteaza infrastructura rutiera sau mediul . Nu ma interseaza ca unul a dat 2.000E pe o masina si altul 20.000E.

Edited by polizei, 06 August 2017 - 19:11.


#30
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostBaxon, on 06 august 2017 - 18:11, said:

Cer un raspuns pertinent nu cocalarisme !

Plimbatul de acasa pana la terasa , 2-7 km mai incolo , ca vada lumea ca ai A8 sau mai stiu eu ce masina cu tzaspe sute de cai putere trebuie , obligatoriu impozitate pe masura , parerea mea ; ori faci parte din alta patura sociala si te supui cerintelor ori stai bland si-ti vezi de lungul nasului .

Asta te doare pe tine, sa plateasca lumea in functie de cit de pizmuiti sint cind se duc cu masina la terasa? De aia e de 8 ori mai mare pe cc de exemplu intre 1.6  si 2.1? Atentie, pe CC - de 10.5x mai mare in total pe exemplul ales - care poate sa fie acelasi drac de masina, nu neaparat cine stie ce suparare - de exemplu Ford Mondeo.

View PostBaxon, on 06 august 2017 - 18:11, said:

Si daca pana acolo nu vad sa fie o problema mare impozitul , vad cum fac majoritatea smecherilor , o inmatriculeaza pe ei si dupa 2 saptamani fac un contract V-C fictiv cu care si-o scot de la impozit , masina in acte ramane pe el deci daca-l opreste Garcea in trafic n-are nici o treaba .

Vorbesti din filme. Sint unii care nu reusesc sa-si scoata de la impozit masini vindute pe bune de 10 ani si faci tu repede VC fictiv si se inchina aia de la fisc.

#31
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View Postpolizei, on 06 august 2017 - 18:46, said:

Impozitul ar trebui sa se calculeze in functie de criteriile care chiar conteaza .....si afecteaza infrastructura rutiera sau mediul . Nu ma interseaza ca unul a dat 2.000E pe o masina si altul 20.000E.
Impozitul, in cazul in care nu stiai, in principiu trebuie sa se calculeze in functie de valoare. Cam asta e menirea lui. Pentru celelalte (mediu, infrastructura afectata/utilizata) exista taxe.

#32
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postpolizei, on 06 august 2017 - 18:46, said:

Pentru ca oamenii nu sunt roboti si au venituri , nevoi si  principii  diferite. Poate posesorul unui A8 4.2 sau 6.3  este administratorul unei firme mari si are nevoie sa ajunga frecvent in Germania cu inca 2-3 angajati pentru perfectarea unor contracte.Cand e pe acolo o mai calca putin pe autostrada (fie din lipsa de timp , fie pentru putina adrenalina) ! Care-i problema ? Sau trebuie  sa se duca cu Logan 1.4 ca asa vor niste politicieni corupti si niste romani frustrati ?
Administratorul acelei firme foloseste avionul deoarece timpul costa bani. Nu isi permite sa piarda 1-2 zile pe drum. Cu avionul face o ora jumatate. Timpul stat in aeroport poate fi folosit in mod productiv.

#33
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Mda, lasa-l ca nu stie ce spune, orice administrator de firma mare nu face drumul pana in Germania cu masina, cu atat mai mult nu ca prostul, fiind sofer pe limuzina :D
Mai nou daca ai afaceri cu bisnita ordinara de tip auto si deseuri, fiervechi, etc care inevitabil trebuie sa aiba contact cu Germania esti administrator de firma mare :D

#34
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postf300, on 06 august 2017 - 20:34, said:

Asta te doare pe tine, sa plateasca lumea in functie de cit de pizmuiti sint cind se duc cu masina la terasa? De aia e de 8 ori mai mare pe cc de exemplu intre 1.6  si 2.1? Atentie, pe CC - de 10.5x mai mare in total pe exemplul ales - care poate sa fie acelasi drac de masina, nu neaparat cine stie ce suparare - de exemplu Ford Mondeo.

Pe mine ma doare in spit ce trebuie sa plateasca altii la impozite , daca se plang ca nu au de unde , de ce-si cumpara motoare prea mari ? Adica fac iritatii daca merg la piata cu 1200 cc si nu cu 3500 cc ?
Io nu am datorii la stat si nici n-o sa am vreodata pt ca de aia am cap pe umeri ca sa gandesc , se pare ca multi il au doar ca sa aiba o forma .

View Postf300, on 06 august 2017 - 20:34, said:


Vorbesti din filme. Sint unii care nu reusesc sa-si scoata de la impozit masini vindute pe bune de 10 ani si faci tu repede VC fictiv si se inchina aia de la fisc.
Aia care nu au reusit in ultimii 10 ani sa-si scoata masinile de la impozit dupa ce le-au vandut is niste idioti lenesi care nu cunosc legea dar dau din gura ca se plictisesc .

#35
flp014

flp014

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 22.01.2010

View Postsamebo, on 06 august 2017 - 18:43, said:

Cea mai corecta metoda de impozitare ar fi sa se impuna trecerea sumei de achizitie pe CIV, iar impozitul sa se calculeze ca procent din aia, indiferent de vechime, si poate, de ce nu, combinat cu o cota fixa per cmc. Si desigur anularea legilor care prevad scutiri de impozit si imbunatatirea legii cu privire la obligativitatea trecerii masinii pe numele utilizatorului.
Astfel impusti doi iepuri dintr-o lovitura. Descurajezi si importul de rable si maresti si impozitele/incasarile.
Ce ai fumat sa iau si eu ca vad ca e buna tare....
Deci valoarea masinii ramane aceeasi pe toata durata vietii, asa? Si e normal sa fim taxati la valoarea de noua eventual, nu? :)))
Mama lir de chiaburi astia cu motoare peste 3000 ... trebuie ucisi din fasa....cum sa isi permita sa consime combustibil de cateva sute de euro pe luna, bani care intra in buget prin taxele din carburant... sa plateasca di cateva mii de euto pe an ca impozit daca au tupeul sa vrea in pic mai mult confort...
Pffff

#36
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Pai daca vrea un pic mai mult confort, sa plateasca, confortul se plateste :D
Ca idee, am detinut si eu in trecut masini cu motoare de neam prost, nu am simtit nici un confort in plus, probabil din cauza ca acest confort nu tine niciodata de motorul masinii ci de altele.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate