Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Continental: În șase ani, producătorii auto germani nu vor mai dezvolta noi motoare cu combustie
#37
Posted 04 August 2017 - 21:49
Motoarele hibrid sunt încă subdezvoltate. Nu știu dacă în șase ani vor putea recupera ecartul față de cele standard.
|
#38
Posted 04 August 2017 - 21:50
Atata timp cat exista surse de petrol, motoare pe benzina si diesel o sa fie pana la sfarsit, poate cu 2-3 catalizatoare in plus si softuri de tip "pacalici".
Si pana la urma, asta nu inseamna ca din sute sau mii de modele de masini nu am gasi suficiente cat sa ne facem treaba toata viata cu ele. Degeaba apar motare mici pe benzina cu turbo, pentru mine tot o Toyota supra veche sau un GT-R vor fi etalon cand vine vorba de motorizari pe benzina + turbina. |
#39
Posted 04 August 2017 - 21:50
Jammalan-the-Prophet, on 04 august 2017 - 21:43, said: Acum 2 ani in Februarie eolinele si panourile au produs fix 0 timp de 3 zile. Cu nu stiu ce centrala aflata in revizie Romania a reusit performanta sa importe energie. Sa te vad eu ce faci cand o sa ai o periaoda asemnatoare dar cu consum dublu. |
#40
Posted 04 August 2017 - 21:52
Tipule, delirezi grav, intai iti trebuie infrastructura, dupa aceea capacitate.
Edited by RealThing, 04 August 2017 - 21:52. |
#41
Posted 04 August 2017 - 21:54
andreic, on 04 august 2017 - 21:47, said:
Normal... costa mult dezvoltarea lor si pentru cata viata o sa mai aibe nu mai merita... vrand sau nevrand nu conteaza... tranzitia e obligatorie, preturile la petrol nu vor sta la infinit la valorile actuale dictate de piata dar si de carteluri, deja extractia si prelucrarea e destul de costisitoare. De parca ai lucra in domeniu prin orientul mijlociu sa stii cum sta treaba... _-AppleS-_, on 04 august 2017 - 21:39, said:
Panouri solare, eoliene, generatoare. Solutii exista. Pe langa faptul ca nu pot crede ca nu avem oameni capabili in toata tara sa faca reteaua sa reziste in final, mai ales ca trecerea nu o sa fie asa brusca cum vad ca dramatizati pe aici, cresterea va fi liniara si poate fi anticipata din timp, gandite si executate modificari ale retelei. Daca nu exista oameni capabili atunci ma mir ca am putut abandona caruta, ca e greu si cu combustibilu fosil de adus de pe nu stiu unde, de extras, de rafinat, e multe grele. E mai usor cu calu si caruta. Parca te vad cu o masina si cu un panou solar deasupra ei ca in desenele animate ) PS: Ti-ai recapatat imaginea pe facebook ? |
#42
Posted 04 August 2017 - 21:56
RealThing, on 04 august 2017 - 21:52, said:
Tipule, delirezi grav, intai iti trebuie infrastructura, dupa aceea capacitate. |
#43
Posted 04 August 2017 - 22:00
RealThing, on 04 august 2017 - 21:25, said:
Tu clar nu esti cel mai ascutit creion din penar. Ceea ce nu se întâmplă uzual nici într-un caz, nici în altul. |
#44
Posted 04 August 2017 - 22:00
_-AppleS-_, on 04 august 2017 - 21:50, said:
Raspunsul ti l-ai dat singur: Importi energie. Daca nu esti in stare atunci importi. Dar numai cu curentul se pare ca au fost probleme in cartea ta ? Petrolul a avut un flow continuu sau cum ? Eu sincer nu pricep ce spui, daca nu avem destul importam, nu la fel e si in cazul petrolului ? Cred ca actiune de a iti darama singur casa si a te muta in chirie (daca vrea sau are cineva sa iti inchirieze) e una extrem de inteligenta. tzopinel, on 04 august 2017 - 22:00, said:
El vroia să spună că de se anunță o criză, vin toți buluc la peco și da, se termină rezervele care sunt preconizate să țină n zile sau ore sau frasu știe cât. La fel și la priză, dacă bagă toți odată în priză, cade rețeaua. Ceea ce nu se întâmplă uzual nici într-un caz, nici în altul. Sector 3 , PARKLAKE inaugurat....trecut pe generatoare.,, de la 8 la 20 . Edited by Jammalan-the-Prophet, 04 August 2017 - 22:02. |
#45
Posted 04 August 2017 - 22:01
stlk, on 04 august 2017 - 21:27, said:
"Da ! azi nu scot masina din garaj ...ca ieri nu am avut curent electric...si nici azi !" In Romania pica curentul la greu de la cateva aparate de aer conditionat sau doua adieri de vant si o sa existe curent pentru milioanele de masini electrice ? |
#46
Posted 04 August 2017 - 22:04
danzi23, on 04 august 2017 - 21:45, said:
Se pot face parcari supraetajate unde EV-urile sa se si incarce. Solutii sunt destule. In plus, ai deja probleme cu parcarile in destule metropole, dar nu vad sa se inghesuie "se vor"istii sa faca parcari simple, d'apai cu incarcare in ele. danzi23, on 04 august 2017 - 21:45, said:
Da, nimic nu e pe gratis. Dar nici in cazul petrolului nu e ieftina infrastructura. Deocamndata nu exista masini autonome, asa ca luna de luna o firma trebuie sa plateasca soferi la cisterne. Sa consume mult carburant ca sa transporte carburant. Si benzinariile sunt mai scump de intretinut decat superchargerele Tesla (cost angajati + masuri ridicate de siguranta ce trebuie luate pentru stocarea benzinei) L.E. Sau, poftim, il cari cu acumulatori. Care sunt destul de grei. Cam cat consumi ca sa il cari? Edited by dexterash, 04 August 2017 - 22:07. |
|
#47
Posted 04 August 2017 - 22:09
Era vorba de costul infrastructurii pentru trasnportului energiei electrice VS transportul si stocarea benzinei pentru firme ce pun in vanzare aceste lucruri, nu cat te costa pe tine sa transporti o cisterna de 20 L ...
Edited by danzi23, 04 August 2017 - 22:14. |
#48
Posted 04 August 2017 - 22:26
dexterash, on 04 august 2017 - 22:04, said:
Diferenta este ca petrolul il poti transporta cu orice vehicul, pe cand curentul este limitat la cablu. N-ai cablu pana in punctul X sau e defect, adio alternativa (rapida). Sa nu uitam ca, la ora actuala, inca ai localitati si locatii in Romania fara curent electric - ala minim, de sa aprinda un bec. In fine... In parcarea de la blocuri cu firele de curent va fi intradevar o problema, dar nu e imposibil, ca sa tragi un fir cat de cat pana in parcare si o priza pe locul tau de parcare frumos cu acte. Intradevar multi se vor enerva ca nu mai pot parca pe trotuar in dreptul trecerii de pietoni ca nu vor avea priza aprobata de nimeni. |
#49
Posted 04 August 2017 - 22:29
Am vaga impresie ca nu prea le ai cu electricitatea. Si ca nu ti-a placut fizica prin clasele a IX-a / a X-a. Altfel nu incurcai curentul cu tensiunea si nici nu debitai aberatiile astea - ma scuzi.
Zic sa mai studiati nitel problema "curent" [nu tensiune], ce necesita, ce inseamna asta cand vine vorba de incarcare, ce inseamna asta cand e vorba de solar / vant, cum e cu inmagazinarea lui, alea alea. Flecustete din astea pe care orice copchil care a terminat liceul si nu a chiulit de la fizica ar trebui sa le stie [inainte de a debita diverse]. Edited by dexterash, 04 August 2017 - 22:31. |
#50
Posted 04 August 2017 - 22:36
Asta este titlul corect: "Este puțin probabil ca producătorii auto germani să dezvolte noi motoare cu combustie în șase ani", cu termenul "probabil".
|
#51
Posted 04 August 2017 - 23:16
Le ai,le ai, mi se părea mie ca stau de vb cu vreun olimpic...
Unde stocheaza sefu solarele si eolienele tale corentu ala ? In galeti ? In vreo baterie de acumulatori cumva ? |
|
#52
Posted 04 August 2017 - 23:38
Maşinile din parcarea blocului ar consuma la încărcare de vreo zece ori mai mult decât tot blocul, "firele" ar trebui să fie cabluri în toată regula, parcarea cu propriul post de transformare.
|
#53
Posted 04 August 2017 - 23:43
JPelorat, on 04 august 2017 - 23:16, said:
Le ai,le ai, mi se părea mie ca stau de vb cu vreun olimpic... Unde stocheaza sefu solarele si eolienele tale corentu ala ? In galeti ? In vreo baterie de acumulatori cumva ? In versiunea "statie incarcare cu upgrade", debiteaza 90KW/statie astfel incat sa incarce un auto in juma' de ora dand la pedale si antrenand un generator / dinam ceva... mihaicozac, on 04 august 2017 - 23:38, said:
Maşinile din parcarea blocului ar consuma la încărcare de vreo zece ori mai mult decât tot blocul, "firele" ar trebui să fie cabluri în toată regula, parcarea cu propriul post de transformare. --------- D'aia am zis ca este posibil asa ceva daca renuntam la dezvoltare [verticala] urbana si ne extindem orizontal. |
#54
Posted 05 August 2017 - 05:57
andreic, on 04 august 2017 - 21:47, said:
Normal... costa mult dezvoltarea lor si pentru cata viata o sa mai aibe nu mai merita... vrand sau nevrand nu conteaza... tranzitia e obligatorie, preturile la petrol nu vor sta la infinit la valorile actuale dictate de piata dar si de carteluri, deja extractia si prelucrarea e destul de costisitoare. Daca ei isi planifica acest lucru tot ce pot eu face este sa le urez succes. Tranzitia la motoare electrice nu se va face peste noapte, vezi programul Rabla. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users