Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Continental: În șase ani, producătorii auto germani nu vor mai dezvolta noi motoare cu combustie

- - - - -
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#37
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
Motoarele hibrid sunt încă subdezvoltate. Nu știu dacă în șase ani vor putea recupera ecartul față de cele standard.

#38
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Atata timp cat exista surse de petrol, motoare pe benzina si diesel o sa fie pana la sfarsit, poate cu 2-3 catalizatoare in plus si softuri de tip "pacalici".

Si pana la urma, asta nu inseamna ca din sute sau mii de modele de masini nu am gasi suficiente cat sa ne facem treaba toata viata cu ele.
Degeaba apar motare mici pe benzina cu turbo, pentru mine tot o Toyota supra veche sau un GT-R vor fi etalon cand vine vorba de motorizari pe benzina + turbina.

#39
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View PostJammalan-the-Prophet, on 04 august 2017 - 21:43, said:


Acum 2 ani in Februarie eolinele si panourile au produs fix 0 timp de 3 zile.
Cu nu stiu ce centrala aflata in revizie Romania a reusit performanta sa importe energie.

Sa te vad eu ce faci cand o sa ai o periaoda asemnatoare dar cu consum dublu.
Raspunsul ti l-ai dat singur: Importi energie. Daca nu esti in stare atunci importi. Dar numai cu curentul se pare ca au fost probleme in cartea ta ? Petrolul a avut un flow continuu sau cum ? Eu sincer nu pricep ce spui, daca nu avem destul importam, nu la fel e si in cazul petrolului ?

#40
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Tipule, delirezi grav, intai iti trebuie infrastructura, dupa aceea capacitate.

Edited by RealThing, 04 August 2017 - 21:52.


#41
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postandreic, on 04 august 2017 - 21:47, said:

Normal... costa mult dezvoltarea lor si pentru cata viata o sa mai aibe nu mai merita... vrand sau nevrand nu conteaza... tranzitia e obligatorie, preturile la petrol nu vor sta la infinit la valorile actuale dictate de piata dar si de carteluri, deja extractia si prelucrarea e destul de costisitoare.


De parca ai lucra in domeniu prin orientul mijlociu sa stii cum sta treaba...

View Post_-AppleS-_, on 04 august 2017 - 21:39, said:

Panouri solare, eoliene, generatoare. Solutii exista. Pe langa faptul ca nu pot crede ca nu avem oameni capabili in toata tara sa faca reteaua sa reziste in final, mai ales ca trecerea nu o sa fie asa brusca cum vad ca dramatizati pe aici, cresterea va fi liniara si poate fi anticipata din timp, gandite si executate modificari ale retelei. Daca nu exista oameni capabili atunci ma mir ca am putut abandona caruta, ca e greu si cu combustibilu fosil de adus de pe nu stiu unde, de extras, de rafinat, e multe grele. E mai usor cu calu si caruta.


Parca te vad cu o masina si cu un panou solar deasupra ei ca in desenele animate :))
PS: Ti-ai recapatat imaginea pe facebook ? Posted Image

#42
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View PostRealThing, on 04 august 2017 - 21:52, said:

Tipule, delirezi grav, intai iti trebuie infrastructura, dupa aceea capacitate.
Iar infrastructura se va dezvolta odata cu numarul masinilor electrice, nu e ca si cum brusc de maine va ploua cu masini electrice si vor fi luati pe nepregatite. Nici macar daca se va renunta brusc in toata industria sa se faca termice, nu va ploua deodata cu electrice, pentru ca nu toti vor putea trece la una electrica asa de repede.

#43
tzopinel

tzopinel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 405
  • Înscris: 02.03.2017

View PostRealThing, on 04 august 2017 - 21:25, said:

Tu clar nu esti cel mai ascutit creion din penar.
El vroia să spună că de se anunță o criză, vin toți buluc la peco și da, se termină rezervele care sunt preconizate să țină n zile sau ore sau frasu știe cât. La fel și la priză, dacă bagă toți odată în priză, cade rețeaua.
Ceea ce nu se întâmplă uzual nici într-un caz, nici în altul.

#44
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Post_-AppleS-_, on 04 august 2017 - 21:50, said:

Raspunsul ti l-ai dat singur: Importi energie. Daca nu esti in stare atunci importi. Dar numai cu curentul se pare ca au fost probleme in cartea ta ? Petrolul a avut un flow continuu sau cum ? Eu sincer nu pricep ce spui, daca nu avem destul importam, nu la fel e si in cazul petrolului ?

Cred ca actiune de a iti darama singur casa si a te muta in chirie (daca vrea sau are cineva sa iti inchirieze) e una extrem de inteligenta.

View Posttzopinel, on 04 august 2017 - 22:00, said:

El vroia să spună că de se anunță o criză, vin toți buluc la peco și da, se termină rezervele care sunt preconizate să țină n zile sau ore sau frasu știe cât. La fel și la priză, dacă bagă toți odată în priză, cade rețeaua.
Ceea ce nu se întâmplă uzual nici într-un caz, nici în altul.

Sector 3 , PARKLAKE inaugurat....trecut pe generatoare.,, de la 8 la 20 :).

Edited by Jammalan-the-Prophet, 04 August 2017 - 22:02.


#45
tzopinel

tzopinel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 405
  • Înscris: 02.03.2017

View Poststlk, on 04 august 2017 - 21:27, said:

"Da ! azi nu scot masina din garaj ...ca ieri nu am avut curent electric...si nici azi !"  In Romania pica curentul la greu de la cateva aparate de aer conditionat sau doua adieri de vant si o sa existe curent pentru milioanele de masini electrice ?  Posted Image
O fi prin zone izolate. La fel prin zone izolate nu găsești nici benzinării.

#46
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postdanzi23, on 04 august 2017 - 21:45, said:

Se pot face parcari supraetajate unde EV-urile sa se si incarce. Solutii sunt destule.
Majoritatea oamenilor din "viata reala" nu merg pe principii de "se vor", ci pe ceea ce exista.

In plus, ai deja probleme cu parcarile in destule metropole, dar nu vad sa se inghesuie "se vor"istii sa faca parcari simple, d'apai cu incarcare in ele.

View Postdanzi23, on 04 august 2017 - 21:45, said:

Da, nimic nu e pe gratis. Dar nici in cazul petrolului nu e ieftina infrastructura. Deocamndata nu exista masini autonome, asa ca luna de luna o firma trebuie sa plateasca soferi la cisterne. Sa consume mult carburant ca sa transporte carburant. Si benzinariile sunt mai scump de intretinut decat superchargerele Tesla (cost angajati + masuri ridicate de siguranta ce trebuie luate pentru stocarea benzinei)
Diferenta este ca petrolul il poti transporta cu orice vehicul, pe cand curentul este limitat la cablu. N-ai cablu pana in punctul X sau e defect, adio alternativa (rapida). Sa nu uitam ca, la ora actuala, inca ai localitati si locatii in Romania fara curent electric - ala minim, de sa aprinda un bec. In fine...


L.E. Sau, poftim, il cari cu acumulatori. Care sunt destul de grei. Cam cat consumi ca sa il cari?

Edited by dexterash, 04 August 2017 - 22:07.


#47
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Era vorba de costul infrastructurii pentru trasnportului energiei electrice VS transportul si stocarea benzinei pentru firme ce pun in vanzare aceste lucruri, nu cat te costa pe tine sa transporti o cisterna de 20 L ...

Edited by danzi23, 04 August 2017 - 22:14.


#48
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postdexterash, on 04 august 2017 - 22:04, said:

Diferenta este ca petrolul il poti transporta cu orice vehicul, pe cand curentul este limitat la cablu. N-ai cablu pana in punctul X sau e defect, adio alternativa (rapida). Sa nu uitam ca, la ora actuala, inca ai localitati si locatii in Romania fara curent electric - ala minim, de sa aprinda un bec. In fine...
Curentul nu e limitat la cablu, curentul poate fi creat la locul faptei prin generator, panou solar, eoliene. Nu ai cablu pana in punctul X sau e defect, atunci pui cablu iar acel cablu nu ai nevoie sa il pui in fiecare zi/saptamana/luna ca sa comparam cu transportul de petrol care chiar trebuie facut periodic. Exista localitati fara curent electric dar sunt ele mai numeroase decat localitatile fara nicio benzinarie ? Tesla se poate incarca si la 230V.
In parcarea de la blocuri cu firele de curent va fi intradevar o problema, dar nu e imposibil, ca sa tragi un fir cat de cat pana in parcare si o priza pe locul tau de parcare frumos cu acte. Intradevar multi se vor enerva ca nu mai pot parca pe trotuar in dreptul trecerii de pietoni ca nu vor avea priza aprobata de nimeni.

#49
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Am vaga impresie ca nu prea le ai cu electricitatea. Si ca nu ti-a placut fizica prin clasele a IX-a / a X-a. Altfel nu incurcai curentul cu tensiunea si nici nu debitai aberatiile astea - ma scuzi.

Zic sa mai studiati nitel problema "curent" [nu tensiune], ce necesita, ce inseamna asta cand vine vorba de incarcare, ce inseamna asta cand e vorba de solar / vant, cum e cu inmagazinarea lui, alea alea. Flecustete din astea pe care orice copchil care a terminat liceul si nu a chiulit de la fizica ar trebui sa le stie [inainte de a debita diverse].

Edited by dexterash, 04 August 2017 - 22:31.


#50
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Asta este titlul corect: "Este puțin probabil ca producătorii auto germani să dezvolte noi motoare cu combustie în șase ani", cu termenul "probabil".

#51
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Le ai,le ai, mi se părea mie ca stau de vb cu vreun olimpic...
Unde stocheaza sefu solarele si eolienele tale corentu ala ?
In galeti ?
In vreo baterie de acumulatori cumva ?

#52
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Maşinile din parcarea blocului ar consuma la încărcare de vreo zece ori mai mult decât tot blocul, "firele" ar trebui să fie cabluri în toată regula, parcarea cu propriul post de transformare.

#53
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostJPelorat, on 04 august 2017 - 23:16, said:

Le ai,le ai, mi se părea mie ca stau de vb cu vreun olimpic...
Unde stocheaza sefu solarele si eolienele tale corentu ala ?
In galeti ?
In vreo baterie de acumulatori cumva ?
Nu, el sufla in moristile-eoliene si "ilumineaza" panourile solare cu bricheta/lantera astfel incat sa debiteze [sustinut] 20-30KW * 6 statii de incarcare * 1-2-3 ore cat au nevoie masinile ca sa se incarce pentru 200-300km.

In versiunea "statie incarcare cu upgrade", debiteaza 90KW/statie astfel incat sa incarce un auto in juma' de ora dand la pedale si antrenand un generator / dinam ceva...

View Postmihaicozac, on 04 august 2017 - 23:38, said:

Maşinile din parcarea blocului ar consuma la încărcare de vreo zece ori mai mult decât tot blocul, "firele" ar trebui să fie cabluri în toată regula, parcarea cu propriul post de transformare.
Si infrastructura inainte de trafo bloc sa tina. Si sa tina cat toate blocurile din cartier. Oricum, nu-i problema, mai tragi un cablu, mai dai cu ceva banda izolatoare, nitel scotch si merge treaba!

---------

D'aia am zis ca este posibil asa ceva daca renuntam la dezvoltare [verticala] urbana si ne extindem orizontal.

#54
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,440
  • Înscris: 10.08.2005

View Postandreic, on 04 august 2017 - 21:47, said:

Normal... costa mult dezvoltarea lor si pentru cata viata o sa mai aibe nu mai merita... vrand sau nevrand nu conteaza... tranzitia e obligatorie, preturile la petrol nu vor sta la infinit la valorile actuale dictate de piata dar si de carteluri, deja extractia si prelucrarea e destul de costisitoare.
Renuntarea la proiectare nu inseamna renuntarea la fabricarea modelelor curente.
Daca ei isi planifica acest lucru tot ce pot eu face este sa le urez succes.
Tranzitia la motoare electrice nu se va face peste noapte, vezi programul Rabla.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate