Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Continental: În șase ani, producătorii auto germani nu vor mai dezvolta noi motoare cu combustie
#19
Posted 04 August 2017 - 21:11
Ann0nyym0us, on 04 august 2017 - 21:08, said:
Nici eu nu te-am luat la misto: https://www.tesla.com/charge-at-home Daca ai garajul tau propriu si personal. Daca nu, conform mistoului tau, la stalp. Cati din Bucuresti, de exemplu, au garajul propriu? Dispui de acest procent? Mai mult, cati au loc de parcare propriu? Cati din cei cu loc de parcare au loc personal si nu inchiriat de la ADP? Ce faci cu solutii antivandalism? Bai nene, daca nu aveti 14 ani, incetati sa mai postati pe forum. Edited by RealThing, 04 August 2017 - 21:12. |
#20
Posted 04 August 2017 - 21:12
Or dezvoltat destul.. Viitorul e hydrogen ca avem destul.. sau hybridele. totusi motoarele mari pt transport nu or sa moara asa usor, gen camioane
|
#22
Posted 04 August 2017 - 21:18
RealThing, on 04 august 2017 - 21:11, said:
Daca ai garajul tau propriu si personal. Daca nu, conform mistoului tau, la stalp. Cati din Bucuresti, de exemplu, au garajul propriu? Dispui de acest procent? Mai mult, cati au loc de parcare propriu? Cati din cei cu loc de parcare au loc personal si nu inchiriat de la ADP? Ce faci cu solutii antivandalism? Bai nene, daca nu aveti 14 ani, incetati sa mai postati pe forum. vorbea cineva ca e curent peste tot, asa este, dar la ce putere disponibila? ca daca isi pune fiecare casa cate un ac de 12K de btu si le pornesc concomitent, moare reteaua. |
#23
Posted 04 August 2017 - 21:19
RealThing, on 04 august 2017 - 21:11, said:
Daca ai garajul tau propriu si personal. Daca nu, conform mistoului tau, la stalp. https://www.agerpres...uminat-15-41-23 N-a zis nimeni ca totul e ca si rezolvat, dar dupa cum am spus mai sus, cand cererea creste, apare oferta. Si este timp, pentru ca daca in 6 ani nu se mai fabrica, inseamna ca mai raman cel putin 5 ani durata de viata al ultimului model de motor cu combustie creat, plus milioanele de masini benzinare si diesel care vor ramane in folosinta ani buni in tari din estul europei, america de sud, etc. Edited by Ann0nyym0us, 04 August 2017 - 21:20. |
#24
Posted 04 August 2017 - 21:21
Mda, deci vorbim si noi ca sa ne aflam in treaba. Chiar ma gandeam la un moment dat ca ar fi ok o jucarie d-asta, insa pe noi ne va ucide infrastructura, asa cum o face si acum.
|
#25
Posted 04 August 2017 - 21:22
RealThing, on 04 august 2017 - 20:58, said: Pe care o incarcam unde? Cum unde? La OMV, Petrom, ..... etc ca doar astia nu vor vinde motorina si benzina etern. Se trece pe curent, hop si ei pe curent. Peste 150 ani apare motorul cu zeama de varza, pac OMV si restul devin subit producatori de zeama de varza. Varza murata o vand la saormerii. Dar ce fac "arabii", asta este marea intrebare, ca din turism nu pot sa o duca asa bine ca acum. |
#26
Posted 04 August 2017 - 21:26
RealThing, on 04 august 2017 - 21:21, said:
insa pe noi ne va ucide infrastructura, asa cum o face si acum. Tocmai d-aia vom fi printre ultimele tari (cel putin din Europa) unde va fi pusa la punct infrastructura. Dar, eventual, fortati de circumstante, se va adopta trendul. Eu personal vad pe strada mai multe hibride de la an la an, si electricele nu mai sunt chiar o raritate. |
#27
Posted 04 August 2017 - 21:27
"Da ! azi nu scot masina din garaj ...ca ieri nu am avut curent electric...si nici azi !" In Romania pica curentul la greu de la cateva aparate de aer conditionat sau doua adieri de vant si o sa existe curent pentru milioanele de masini electrice ?
|
#28
Posted 04 August 2017 - 21:31
Pana va fi pusa la punct o s-o ardem feroce pe combustibili fosili (e adevarat, direct si nu indirect, ca in cazul electricelor). Si la gradul de civilizatie de la noi, o sa fie interesant.
exista doua probleme aici: 1. timpul de reincarcare (care versus facut un plin pe combustibili fosili e imens) 2. autonomia, care din nou n-are treaba cu ce se poate acum pe combustibili fosili Dupa cum s-a mai zis, marea problema sunt acumulatorii, si nu motoarele electrice (care de altfel sunt superioare ca performante si fiabilitate celor termice) Edited by RealThing, 04 August 2017 - 21:32. |
|
#29
Posted 04 August 2017 - 21:31
_-AppleS-_, on 04 august 2017 - 21:24, said:
Si daca se duc toti concomitent la benzinarie si isi fac plinul raman aia fara benzina/motorina. Dar daca raman fara benzina aia cu statiile, inca mai imi merge frigiderul acasa si inca mai pot aprinde becul la baie. In varianta ta... ne intoarcem temporar la combustibil sub forma de grasime animala. Ann0nyym0us, on 04 august 2017 - 21:19, said:
https://www.agerpres...uminat-15-41-23 N-a zis nimeni ca totul e ca si rezolvat, dar dupa cum am spus mai sus, cand cererea creste, apare oferta. Si este timp, pentru ca daca in 6 ani nu se mai fabrica, inseamna ca mai raman cel putin 5 ani durata de viata al ultimului model de motor cu combustie creat, plus milioanele de masini benzinare si diesel care vor ramane in folosinta ani buni in tari din estul europei, america de sud, etc. Am o vaga banuiala ca in Bucuresti sunt mai putini stalpi de iluminat decat locuri de parcare. Edited by Jammalan-the-Prophet, 04 August 2017 - 21:34. |
#30
Posted 04 August 2017 - 21:31
RealThing, on 04 august 2017 - 21:21, said:
Mda, deci vorbim si noi ca sa ne aflam in treaba. Chiar ma gandeam la un moment dat ca ar fi ok o jucarie d-asta, insa pe noi ne va ucide infrastructura, asa cum o face si acum. Ok... dar mixul "auto electric" + "locuit la oras" nu prea se pupa. Una e sa ai casa ta, garajul tau, parcarea ta in care iti poti gestiona incarcarea, alta e sa "indesesti" zonele urbane. Plus ca nu stiu daca a calculat careva impactul asupra capacitatii de transport a energiei necesare. Si sa nu mai zic de costurile cu infrastructura (creat / intretinut). Eh... P.S. Si Delphi cica tot spre electric tinde, cel putin pe auto mici. |
#31
Posted 04 August 2017 - 21:36
#32
Posted 04 August 2017 - 21:36
Nu stiu daca va fi chiar asa, dar oricum in ultimii ani nu prea s-au dezvoltat noi motoare, cel mult s-au "rafinat" cele vechi.
|
#33
Posted 04 August 2017 - 21:39
Jammalan-the-Prophet, on 04 august 2017 - 21:31, said:
Dar daca raman fara benzina aia cu statiile, inca mai imi merge frigiderul acasa si inca mai pot aprinde becul la baie. In varianta ta... ne intoarcem temporar la combustibil sub forma de grasime animala. |
|
#34
Posted 04 August 2017 - 21:43
_-AppleS-_, on 04 august 2017 - 21:39, said:
Panouri solare, eoliene, generatoare. Solutii exista. Pe langa faptul ca nu pot crede ca nu avem oameni capabili in toata tara sa faca reteaua sa reziste in final, mai ales ca trecerea nu o sa fie asa brusca cum vad ca dramatizati pe aici, cresterea va fi liniara si poate fi anticipata din timp, gandite si executate modificari ale retelei. Daca nu exista oameni capabili atunci ma mir ca am putut abandona caruta, ca e greu si cu combustibilu fosil de adus de pe nu stiu unde, de extras, de rafinat, e multe grele. E mai usor cu calu si caruta. Acum 2 ani in Februarie eolinele si panourile au produs fix 0 timp de 3 zile. Cu nu stiu ce centrala aflata in revizie Romania a reusit performanta sa importe energie. Sa te vad eu ce faci cand o sa ai o periaoda asemnatoare dar cu consum dublu. |
#35
Posted 04 August 2017 - 21:45
Quote
Ok... dar mixul "auto electric" + "locuit la oras" nu prea se pupa. Una e sa ai casa ta, garajul tau, parcarea ta in care iti poti gestiona incarcarea, alta e sa "indesesti" zonele urbane. Se pot face parcari supraetajate unde EV-urile sa se si incarce. Solutii sunt destule. Quote
Plus ca nu stiu daca a calculat careva impactul asupra capacitatii de transport a energiei necesare. Si sa nu mai zic de costurile cu infrastructura (creat / intretinut). Eh...[] Da, nimic nu e pe gratis. Dar nici in cazul petrolului nu e ieftina infrastructura. Deocamndata nu exista masini autonome, asa ca luna de luna o firma trebuie sa plateasca soferi la cisterne. Sa consume mult carburant ca sa transporte carburant. Si benzinariile sunt mai scump de intretinut decat superchargerele Tesla (cost angajati + masuri ridicate de siguranta ce trebuie luate pentru stocarea benzinei) |
#36
Posted 04 August 2017 - 21:47
max_01, on 04 august 2017 - 20:41, said:
,,Continental: În șase ani, producătorii auto germani nu vor mai dezvolta noi motoare cu combustie Edited by andreic, 04 August 2017 - 21:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users