Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Continental: În șase ani, producătorii auto germani nu vor mai dezvolta noi motoare cu combustie

- - - - -
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,Continental: În șase ani, producătorii auto germani nu vor mai dezvolta noi motoare cu combustie

Quote

Este puțin probabil ca producătorii auto germani să dezvolte noi motoare cu combustie în șase ani deoarece își concentrează investițiile în domeniul vehiculelor electrice și fără șofer, a afirmat joi Wolfgang Schaefer, directorul financiar al Continental AG, al doilea mare producător european de componente auto și anvelope, transmit DPA, Reuters și Automotive News.

Companii cum ar fi Volkswagen, Daimler și BMW se confruntă cu presiuni pentru reducerea emisiilor motoarelor diesel, în urma scandalului emisiilor (Dieselgate).
Miercuri, mai mulți miniștri și directori ai unor companii auto germane s-au întâlnit pentru a găsi metode prin care să se reducă poluarea în orașe, să fie eliminate interdicțiile care vizează autovehiculele diesel și să reabiliteze reputația industriei auto germane. De asemenea, acordul de miercuri include înființarea unui fond care va promova un transport sustenabil în orașe și subvenții pentru cei care renunță la vehiculele diesel mai vechi.
Producătorii auto Volkswagen, Daimler și BMW au acceptat să actualizeze în Germania sistemele software la 5,3 milioane de vehicule diesel, pentru a reduce nivelul poluării. Costurile sunt estimate la cel puțin 500 de milioane de euro (592 de milioane de dolari),
Continental, care produce regulatoare de motoare diesel pentru evacuarea gazelor de eșapament și senzori pentru măsurarea nivelului de oxid de azot, se așteaptă ca din 2023 firmele auto germane să renunțe la eforturile de a dezvolta noi motoare cu combustie.
"Va fi dezvoltată din nou o nouă generație de motoare cu combustie dar după aceea, aproximativ în jurul anului 2023, nu vor fi mai fi dezvoltate altele deoarece nu se justifică din punct de vedere economic deoarece accentul se va pune pe vehiculele electrice și fără șofer", a explicat Wolfgang Schaefer.
Marea Britanie și Franța intenționează să interzică vânzărilor de autoturisme pe benzină și motorină din 2040, când se vor comercializa doar vehicule electrice, ca parte a planului de reducere a poluării, în timp ce Tesla, cel mai mare producător auto în termeni de capitalizare bursieră, a livrat primilor 30 de clienți — toți angajați ai Tesla — cel mai nou model, sedanul Model 3, destinat să devină un automobil electric accesibil publicului larg.
Rezolvarea scandalului emisiilor va fi dificilă în Germania unde una din cinci slujbe depinde de industria auto, iar mai mult de jumătate din excedentul comercial al țării vine din acest sector. Aproximativ 800.000 de germani lucrează în domeniul auto.
Anul trecut, aproximativ 46% dintre mașinile vândute în Germania au avut un motor diesel, dar cererea este în scădere pe fondul scandalului emisiilor.
Începând din luna septembrie 2015, când Volkswagen a recunoscut că a manipulat emisiile poluante ale autovehiculelor diesel, Guvernul condus de Angela Merkel a fost criticat pentru că nu face suficient pentru a diminua poluarea mașinilor, dar și pentru legăturile strânse cu producătorii auto. Acest subiect a devenit o temă importantă înaintea alegerilor parlamentare de luna viitoare, iar Guvernul de la Berlin vrea să arate că ia măsuri pe măsură ce organizațiile de mediu încep să obțină câștig de cauză în justiție pentru a forța marile orașe să interzică circulația vehiculelor diesel. În același timp, miniștrii nu vor să prejudicieze o industrie care este cel mai mare exportator al Germaniei și de asemenea asigură 800.000 de locuri de muncă.
"Avem nevoie în continuare de o industrie auto puternică. Vrem ca producătorii noștri auto să aibă în continuare succes pe plan mondial și să continue să construiască cele mai bune autovehicule", a declarat Armin Laschet, premierul landului Renania de Nord-Westfalia, unde sunt amplasate mai multe uzine auto.
În prezent, pe drumurile din Germania circulă aproximativ 15 milioane de autovehicule diesel, care sunt responsabile pentru aproximativ 40% din emisiile de oxid de azot din marile orașe. ''

https://www.agerpres...bustie-21-59-26

In articol se precizeaza ca pana in anul 2023, va mai fi dezvoltata o noua generatie de motoare cu combustie interna care va fi si ultima generatie de motoare cu combustie interna.Existand acea generatie, vanzarile autoturismelor noi, cu combustie interna, va mai continua, din inertie, aproximativ inca 10 ani.Anul 2040, stabilit de britanici si francezi ca fiind momentul din care nu se vor mai produce si vinde autoturisme noi cu combustie interna desi pare foarte indepartat,  este unul foarte realist.

Edited by max_01, 04 August 2017 - 21:05.


#2
sSorsy

sSorsy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 24.03.2017
Baieti destepti, stiu ca masinile electrice sunt viitorul!

#3
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
Păi și eu ce mașină (nu mutații) nouă mai iau?

#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
E si normal! Dieselul este tot mai ingradit. Benzinarele sunt cu turbo si cilindree tot mai mica. Cat sa mai coboare si cum sa reinventezi roata. Are si fizica o limita.

Edited by arab, 04 August 2017 - 20:51.


#5
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
O să ajung să merg toată viața cu trenul.

#6
MateiEvi

MateiEvi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 792
  • Înscris: 17.07.2017
Mai putin noi din Romania, ca la noi trenul incepe sa mearga cu o viteza tot mai mica...

#7
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
Întocmai.

#8
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Esti sigur ca mai avem trenuri...adevarate?

#9
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,822
  • Înscris: 01.09.2006
Eu din textul respectiv inteleg doar ca in urmatorii 6 ani este putin probabil sa mai apara vreun nou motor termic.
Dar in 10 ani ... poate da.

#10
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Post_-AppleS-_, on 04 august 2017 - 20:48, said:

Normal de aia se uda haterii electricelor cand vad doar brelocul de Tesla:


Pe care o incarcam unde?

#11
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,518
  • Înscris: 30.10.2003
Vrajeala!!! Ceva actiuni se vrea a fi cumparate.

#12
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008

View Postarab, on 04 august 2017 - 20:56, said:

Esti sigur ca mai avem trenuri...adevarate?

Întocmai.
Când mă voi redresa cu marafeții nu o să am ce automobil să-mi iau. :(

#13
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
E cam abrupt 6 ani, la rata actuala de avans al tehnologiei EV. N-avem baterii suficient de bune sa inlocuiasca complet motoarele pe combustie.

View PostRealThing, on 04 august 2017 - 20:58, said:

Pe care o incarcam unde?

La stalpii de pe strada. Cand exista cerere, o sa existe si infrastructura/oferta. Si da, Tesla pune la dispozitie si prize de incarcare ce se pot instala la domiciliu.

View PostKyKyKyKy, on 04 august 2017 - 21:01, said:

Când mă voi redresa cu marafeții nu o să am ce automobil să-mi iau. Posted Image

Am inteles cu totii de la prima postare ca esti anti-EV. Te asigur ca s-a prins toata lumea.

Edited by Ann0nyym0us, 04 August 2017 - 21:04.


#14
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostKyKyKyKy, on 04 august 2017 - 20:48, said:

Păi și eu ce mașină (nu mutații) nouă mai iau?
Te asigur ca si peste 10 ani se vor mai fabrica autoturisme echipate cu motoare cu combustie interna.

#15
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
Combustie internă, manuală și diesel.
Altfel nu.

#16
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
vorbe in vant fratilor, la ora actuala, nu exista (cel putin public) tehnologie competitiva, nici macar pe aproape, motoarelor cu ardere interna. si eu as vrea sa conduc o masina electrica, dar nu cred ca se va intampla prea curand.

#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View PostAnn0nyym0us, on 04 august 2017 - 21:03, said:

La stalpii de pe strada. Cand exista cerere, o sa existe si infrastructura/oferta. Si da, Tesla pune la dispozitie si prize de incarcare ce se pot instala la domiciliu.

Dragul meu, eu nu te-am luat la misto, te-as ruga sa faci la fel. Tesla imi va instala pe locul meu de parcare ce anume, ca nu inteleg? Un fir, sau ce? O statie? Rili.

#18
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009

View PostRealThing, on 04 august 2017 - 21:06, said:


Dragul meu, eu nu te-am luat la misto, te-as ruga sa faci la fel. Tesla imi va instala pe locul meu de parcare ce anume, ca nu inteleg? Un fir, sau ce? O statie? Rili.

Nici eu nu te-am luat la misto: https://www.tesla.com/charge-at-home

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate