Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cinematograf Cinema City
Last Updated: Aug 04 2017 13:38, Started by
afacerist
, Aug 04 2017 11:01
·
0
#1
Posted 04 August 2017 - 11:01
Am cumparat bilet de la ei. Am primit "Confirmarea Rezervarii". "Tranzactia Dumneavoastra a fost finalizata."
Scrie de trei variante: "Cum iti ridici biletul de la ATM?" , printare QR si "Arata-le colegilor nostri codul rezervarii pentru a-l introduce in sistem si printa biletul." Am notat codul rezervarii. Acolo ATM-ul: Ne pare rau, ATM-ul este defect. Am mers pe a treia acolo am dat buletin, "Codul Rezervarii", numarul de telefon, sala, randul, locul, dar degeaba au spus ca nu au nici o dovada. Si nici banii inapoi nu au dat. Am mers o ora pe canicula inapoi sa printez biletul. Filmul incepe peste 45 minute. Acum am zburat. |
#2
Posted 04 August 2017 - 11:10
Si ai mai si platit in plus pt luxul de a lua biletul online... F***ing cinemacity.
Totusi, subforum gresit! Roaga un mod sa-l mute! De ex aici: https://forum.softpe...e-sau-servicii/ Edited by easy90rider, 04 August 2017 - 11:11. |
#3
Posted 04 August 2017 - 11:10
Dupa cum poti observa, scrie "arata-le colegilor codul", nu "spune-le colegilor codul".
|
#4
Posted 04 August 2017 - 11:25
Si daca a obosit pe canicula asta,doarme tot filmul.Pierdere totala
|
#5
Posted 04 August 2017 - 11:27
„Arată-le” ăla e pentru ca poate ți-ai notat undeva codul ca să nu-ți bați capul să-l reții. Eu când fac rezervări le arăt mailul de pe telefon, atât când am plătit (până să descopăr automatul de bilete) cât și când e simplă rezervare. Cinema City încă n-am auzit să aibă ca la Grand de la Băneasa Shopping City opțiunea să prezinți biletul pe telefon să-l scaneze ei la intrarea în sală.
În altă ordine de idei, nu mă miră foarte tare întâmplarea. Cinema City sunt ăia care, la opt ani de la intrarea în funcțiune a sălii IMAX de la AFI Cotroceni, nu aveau proceduri clare de remediere a unei defecțiuni apărute în timpul filmului. |
#6
Posted 04 August 2017 - 12:35
cumpara biletul prin aplicatia mobila Cinemagia - eu numai asa fac de ani de zile, de cel putin 2 ori pe luna - zero probleme pana acum.
|
#8
Posted 04 August 2017 - 12:59
Este in urma rau Romania in tot ceea ce tine de plata electronica/virtuala. Sistemele sunt fie cazute, fie au deficiente in functionare, fie, fie. Degeaba se tot bate moneda pe card si pe alte metode electronice/virtuale, daca nu sunt puse la punct. Cash-ul e sfant.
Edited by MembruAnonim, 04 August 2017 - 12:59. |
#9
Posted 04 August 2017 - 13:38
N-am mai platit cash de ani de zile decat cacaturi maruntele. Orice alta cumparatura o fac electronic.
Sigur, evit, cumparaturi electronice de pe site-uri sau de la institutii care au site-uri de cacat. Nu de alta, dar daca nu stii sa faci un site relativ ok, cu siguranta nu stii sa faci nici integrarea cu procesatori de plati. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users