Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bombita , masina de 400 euro ...
Last Updated: Apr 25 2018 06:29, Started by
Baxon
, Aug 03 2017 02:23
·
0
#37
Posted 06 August 2017 - 23:38
Acuma nu stiu ce scule ai pe acas' dar poate vopsesti capota aia din pensula, asa mai "pedant" si apoi o slefuiesti la mana si dai cu lac peste. Numa sa gasesti culoare apropriata. Sau o vopsesti toata cu niste vopsea.
Exista vopsea neagra sau maro pentru garduri, fero-nu-stiu cum, care prinde pe fier, in special direct pe rugina. Se foloseste la garduri, are si luciu. |
#38
Posted 06 August 2017 - 23:45
Aaa ,nu mai vopsesc capota , asa ramane ; decat sa m-apuc de vopsit mai bine cumpar o alta capota , la culoare , ca sunt destule 100-150 lei . Chiar ma gandeam la haion ca are putina rugina/chit pe langa chederul lunetei , decat sa slefuiesc si sa iau vopsea la cod mai bine alt haion direct ca e mai simplu si ala costa cu tot cu luneta si stergator cam 200 lei .
Cand ma intorc din mini-concediul planificat ma duc sa vad cat imi cer pt folie geamuri spate si haion desi imi place si fara , ca are geamurile verzui . |
#39
Posted 06 August 2017 - 23:49
Baxon, on 06 august 2017 - 23:45, said: Aaa ,nu mai vopsesc capota , asa ramane ; decat sa m-apuc de vopsit mai bine cumpar o alta capota , la culoare , ca sunt destule 100-150 lei . Chiar ma gandeam la haion ca are putina rugina/chit pe langa chederul lunetei , decat sa slefuiesc si sa iau vopsea la cod mai bine alt haion direct ca e mai simplu si ala costa cu tot cu luneta si stergator cam 200 lei . Cand ma intorc din mini-concediul planificat ma duc sa vad cat imi cer pt folie geamuri spate si haion desi imi place si fara , ca are geamurile verzui . |
#40
Posted 06 August 2017 - 23:58
Daca ma costa asa de mult folia pe geamuri ma rasucesc 180 de grade si m-apuc de cautat jante . Una din 2 , nu amandoua ca momentan nu am buget de prostii
Nu ma pricep sa pun folie si nici sa vopsesc din pacate . |
#41
Posted 11 August 2017 - 11:32
I-am luat niste bujii noi , schimbat niste clipsuri rupte , pus alt bec la portbagaj , un led de 9w ( poza e facuta la intuneric in garaj , io is multumit de lumina ) si am reglat inchiderile la toate portierele ca mi s-o parut ca nu se inchid perfect .
Attached Files |
#42
Posted 18 August 2017 - 23:43
Pe cand zambeam eu mai fericit ce bine se misca bombita , o noua boacana se ivi ... la o simpla parcare cu spatele nu observ ce frumoasa era bordura iesita din asfalt , cu colturile in sus ( era o straduta cu borduri noi frumoase proaspat aliniate , lustruite .. ) si execut o miscare energica din volan si pedale ( demonstrandu-mi maiestria ) si poc , ma infig zdravan cu rotile ( noroc cu tetiera ca altfel imi rupeam si gatul ) . Booon , ma dau jos , inspectez , totul parea la locul lui , bara neatinsa , rasuflu usurat ..... cand revin , ma sui frumusel la volan , pornesc intai muzica ( asa cum ii sade bine unui taran ca mine ) dau cheie si vroom plec in treaba mea . pe drum parca aud ceva mai tare " buuumul " din difuzoare , ma gandesc ca o fi sarit praful de pe ele si : canta " mai bine , insa remarc cu coada ochilui niste priviri dezaprobatoare pe drum . Dau muzica incet ca eram la semafor , " jamurile " jos ca era cald si transpiram ca un porc , cans sa plec de pe loc ma dumiresc care e baiul de fapt , la prima apasare a pedalei de acceleratie , sunetul suav al bombitei devine unul grav zici ca eram pe un chopper suparat de 1500 cc si ma lovii revelatia : NU mai am toba finala aaa !!
Boon , ajung ( cu rusine ) acasa dupa restul de drum in care bombita facea un zgomot infernal la turatii de peste 800 si toti care intorceau capul se asteptau la un evo 10 super tunat si cand colo ma vedeau pe mine inghesuit si transpirat ca dupa sauna si incep sa caut febril pe net , piesa lipsa . Bueeiii frate 150 de lei pt un rahat de toba de Saxo ??? Hai ca fac o romaneasca de data asta ce naiba , o toba e doar o toba ce conteaza de care e , numa noua sa fie si o iau frumos la picior ca bombita se odihnea dupa tambalaul sonor , supusa la umilinte ... asa si gasesc o toba de Dacia 1304 , atentie : pe injectie , la suma fabuloasa de 75 lei , pe raft cred ca era de cativa ani , atata praf era pe ea . Verific emotionat curburile , dimensiunile si super-fericit de afacere marchez banul sa nu care-cumva s-o ia altu ( era ultima ) . Vanzatorul cred ca era mai fericit ca mine ! Iau si un colier de esapament cu 5 lei ( ce ieftin, yuhuu ) . Asa ca ajung acasa , curat zona de imbinare , pun niste maglavais de ala de tevi de esapament ( care se intareste la caldura ) , il indes bine , bat si cu ciocanul de cauciuc sa fiu sigur ca se imbuca la maxim , croiesc rapid dintr-o bucata de brida galvanizata suportul cu care prind tampoanele si strang colierul ala de esapament , peste imbinare mai mai sa-mi rup cheia fixa . Fara sa mai am rabdare , testez , dau cheie si din nou reapare vocea suava a bombitei ! ( ce de bani am salvat , merit si io o bere-5 ) Attached FilesEdited by Baxon, 18 August 2017 - 23:49. |
#43
Posted 21 August 2017 - 13:24
Stii ce imi place la tine...ca esti inventiv si adaptezi lucrurile dupa situatie. Asa sunt si eu.
La Fordul meu la rampa de retur a motorinei i-am pus "sigurante de brad"...o sa revin cu o poza. O rampa noua costa vre-o 500 de lei...da-o in masa, aia veche ce are... |
#44
Posted 21 August 2017 - 13:28
Norocul meu e ca stau la casa si am garaj , groapa de acces , ceva scule , pricepere dar si multa lene cateodata ( cand is lucrari de anvergura , o duc la mecanicul meu , marchez banul dar am garantie reala ) .
|
#45
Posted 21 August 2017 - 17:01
#46
Posted 22 August 2017 - 08:15
|
#47
Posted 22 August 2017 - 15:54
Foarte tare !
Daca stau sa ma gandesc bine pot sa afirm ca am facut si eu o reparatie de asta acum ceva vreme : eram in Belgia la un prieten bun si avea ( culmea ) un Citroen Saxo de servici si o pocanise la usa de la garaj si-i vibra farul dreapta la denivelari + ca-i batea jos la 2 m in fata . Vreau sa-ti zic ca ne-am invartit duminica seara prin tot cartierul ala sa gasim ceva bucati de lemn , ca sa introducem batul intre far si suport ( era rupta o clema ) si nu gaseam , pana la urma am facut o magarie si am rupt un vreasc dintr-un gard viu din parcarea unui super-market si am indesat bucata aia la locul cu pricina . Imi aduc aminte ca dupa reparatia asta minune m-a sunat dupa ceva vreme sa-mi zica ca nici cei de la service nu faceau o reparatie mai buna ( l-a tinut vreo 2 ani pana a primit alta de la job ) si radeam ca prostii de " romaneasca " facuta . |
#48
Posted 23 August 2017 - 07:27
tehnics, on 21 august 2017 - 13:24, said:
Stii ce imi place la tine...ca esti inventiv si adaptezi lucrurile dupa situatie. Asa sunt si eu. La Fordul meu la rampa de retur a motorinei i-am pus "sigurante de brad"...o sa revin cu o poza. O rampa noua costa vre-o 500 de lei...da-o in masa, aia veche ce are... Tu chiar te refereai la lemn de brad .... Sincer la inceput ma gandeam la bradul de craciun, nu stiu de ce .... |
#49
Posted 23 August 2017 - 07:50
Baxon, on 22 august 2017 - 15:54, said:
Foarte tare ! Daca stau sa ma gandesc bine pot sa afirm ca am facut si eu o reparatie de asta acum ceva vreme : eram in Belgia la un prieten bun si avea ( culmea ) un Citroen Saxo de servici si o pocanise la usa de la garaj si-i vibra farul dreapta la denivelari + ca-i batea jos la 2 m in fata . Vreau sa-ti zic ca ne-am invartit duminica seara prin tot cartierul ala sa gasim ceva bucati de lemn , ca sa introducem batul intre far si suport ( era rupta o clema ) si nu gaseam , pana la urma am facut o magarie si am rupt un vreasc dintr-un gard viu din parcarea unui super-market si am indesat bucata aia la locul cu pricina . Imi aduc aminte ca dupa reparatia asta minune m-a sunat dupa ceva vreme sa-mi zica ca nici cei de la service nu faceau o reparatie mai buna ( l-a tinut vreo 2 ani pana a primit alta de la job ) si radeam ca prostii de " romaneasca " facuta . Quote Tu chiar te refereai la lemn de brad .... Sincer la inceput ma gandeam la bradul de craciun, nu stiu de ce ....Tu chiar te refereai la lemn de brad .... Sincer la inceput ma gandeam la bradul de craciun, nu stiu de ce .... |
#50
Posted 23 August 2017 - 09:46
Voi vi-l mai amintiti pe Iustin Capra ? Tipul ala care inventase tot felul de automobile ? Mie mi se pare ca incepeti sa aduceti mult cu el, la ce inovatii faceti
|
#51
Posted 23 August 2017 - 09:55
Pai lemnul e un material " sfant " si gratis folosibil in toate domeniile .
|
|
#52
Posted 25 August 2017 - 10:33
O noua zi despre Bombita ; vorba lui LauCalin , mereu mai bagi cate ceva intr-o vechitura dar cum nu am schimbat tot ce era de schimbat iaca a venit vremea ( am primit niste firfirei de la care imi luasem gandul demult ) si am zis sa schimb bieletele ( nu ca ar fi defecte , dar preventiv ) . Deci m-am holbat ca un peste pe uscat sa ma dumiresc unde naiba is montate bieletele la masina asta si surpriza is de fapt directia masinii ( a durat cam 2 zile pana sa ma dumiresc ca pozele pe net aratau cu totul altceva , probabil la modele cu facelift ) . deci la Bombita pe caseta de directie este un " colier " in care se prinde un soi de rotula dubla cu capete filetate ( care misca capetele de bara dpin niste bare cu filet interior - astea cica is bieletele ) .
Deci sistemul " minunat " este compus din : bieleta centrala , bare cu filet interior la capete si capete de bara ( care vin prinse de fuzete ) . Acuma stau si ma gandesc daca sa fac eu operatiunea de schimbare ( binenteles urmata de un reglaj geometrie profesionist ) sau sa-i dau mecanicului de lucru ; recunosc ca mi cam lene Am uitat sa dau preturi : 70 aia centrala si 28 lei un cap de bara , deci f rezonabil . Attached FilesEdited by Baxon, 25 August 2017 - 10:39. |
#53
Posted 25 August 2017 - 20:47
Si m-am apucat dupa o analiza " profunda " , stiind ca nu am nimic deosebit planificat pe week-end , am decis sa execut reparatia in “ regie proprie “ . asa ca am deschis capota ( gata echipat de lucru ) si am purces la lucru , Am scos capacul si filtrul de aer sa-mi fac loc de manevra si m-am poticnit : surub imbus/torx in stea de 11 cred , binenteles ca in sculele mele nu am asa ceva . Boon , pauza , sunat mecanicul meu trimis poze explicat ce am nevoie … raspunsul lui a fost sa pun sublerul sa vada daca are la dimensiunea aia , pun sublerul si-I trimit iar poza cu subleru ( habar n-am sa-l citesc ) , zice ca are si sa merg ca-mi da scula nu-i prblema ; ma dezechipez , ma sui pe mobret , gaz si ajung la service imi da torxul sau ce naiba e si Toyota acasa sa continui aventura .
Reusesc sa dau jos surubul apoi sa desfac capurile de bara de fuzete si surpriza un cap de bara nu vrea sa iasa ( pogor toti sfintii din cer pana reusesc ) dupa o lupta demna , reusesc si imposibilul si scot toata dracovenia afara . Apoi m-am apucat sa desfac capetele de bara de pe bare ( erau ruginite ca naiba ) dau cu pepsi pe ele si astept sa vad daca are ceva efect au ba ; am reusit cu capetele de bara insa la “ chestia “ aia centrala cu 2 filete ( daca stateam otara sa ma gandesc logic , stiam ca are filet invers - altfel nu ar avea cum sa le regleze la geometrie ) dar cu gandul ca sa nu m-apuce lenea da-I si da-I cu hei rup dar nu se miscau pilitele nici cum ( normal de altfel dat fiind sensul gresit ) .Pana la urma ma dumiresc cat de imbecil sunt si purced la desfacut , ei bine , piulitele s-au desfacut usor dar mizeria aia de rotul /cap de bara centrala se invartea in gol ; are loc de cheie de 13 pe ea dar atat de intepenite erau ca am rupt 2 chei ( niste gunoaie , oricum le pusesem gand rau ) si incep sa pogor din nou sfintii din ceruri …. Norocul meu ca apare un prieten care se plictisea si avea chef de interactiune sociala ( eu deja renuntasem la ideea de a recupera acele tevi de legatura si eram pe punctul sa merg la mag sa comand altele noi .Cand m-aude asta ce injur cu foc imi zice sa iau o pauza de bere ca le rezolva el ( le-a taiat cu flexul si le-a prins in menghina si le-a scos invartind in sensul corect ( era leoarca cand o gatat dar era fericit ca m-a ajutat . Boon l-am tratat si pe el cu niste berule si am purces la imbinari si la montajul la loc ( am masurat inainte distanta totala din cap in cap asa ca l-a refacut cu piesele noi , la “ putza de furnica “ => oricum urmeaza sa-I fac geometria ( si daca ma gandesc bine daca mergeam fara sa-I fac operatia asta , ala de acolo imi dadea un sut in fund ca nu le putea desface ) . Deci am salvat manopera ( habar n-am cat ar fi fost ) si ma bucur ca am gatat-o azi si maine is liber sa frec menta …. ia si niste poze : Attached Files |
#54
Posted 26 August 2017 - 14:13
Fuguta si fa geometria ca altfel "musca din roata". In general cand desfaci acele capete de bara ( bielete de directie ) numeri cate spire ai desfacut si apoi tot atatea spire infiletezi.
Inca un hint: cand ai de desfacut astfel de suruburi, le arzi cu un arator portabil sau incerci sa torni lichid de frana. Ca sa scoti bieletele din fuzeta, dai sanatos cu ciocanul in urechea fuzetei. Nu iti fie frica ca nu strici nimic. Dupa cateva ciocane sanatoase iese singura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users