Bombita , masina de 400 euro ...
Last Updated: Apr 25 2018 06:29, Started by
Baxon
, Aug 03 2017 02:23
·
0
#1
Posted 03 August 2017 - 02:23
Daca aveti rabdare :
Intr-un moment de nebunie , plictiseala cautand pe net cu totul alte chestii dau de un anunt pe olepix cu un Citroen Saxo la 400 euro inmatriculat . Zic sa merg sa-l vad ca demult ma batea gandul la o masinuta de oras ca m-am saturat sa merg cu hardughia dupa mine si la banii astia nu e nici o problema daca mai bag inca 5-700 dar macar bag piese noi si sper ca vreo 3 ani sa nu am batai de cap . Zis si facut , sun omul , ma sui pe motoret si bag mana in gaz ( era ora de varf ) , dupa vreo 30 de km ajung la fata locului si vad ceva foarte micut ca dimensiuni dar dragut . O testez : frane, pauza, zic ca le rezolv ieftin , uruit in mers , ma gandesc ca niste rulmenti noi rezolva cazul , geamurile electrice functioneaza ( minune mare ) , cam prafuita c-o stat pe dreapta vreo 7 luni zice proprietarul , se spala nu-I problema si brusc zic c-o iau ca si asa vroiam un proiect cu ce sa-mi umplu timpul . N-am negociat , am zis ca e ok si gata am luat-o a doua zi ca trebuia sa-i fac asigurare ( expirase de 7 luni .. ) . Booon , ajung la service-ul prietenului meu si o parchez acolo , face constatarea si incepe sa rada de mine si ma intreaba daca pot s-o duc inapoi ca are cam multe bube de rezolvat dar eu ma incapatanez maxim si-I zic ca nu se mai poate ca deja e trecuta la impozit pe mine ( ceea ce e adevarat ) . Deci trebuie sa recunosc ca am bagat bani in ea dar nimic de speriat : doar piese noi ! - discuri + placute frana pe fata , pe spate doar sabotii de frana au necesitat schimbare cu altii noi , oalele ( tamburii )erau aproape intacte - arcuri fata ( ca pe spate are bara de torsiune ) ca erau rupte ultima spira ( ciudat , n-am mai intalnit asa ceva ) , rulmenti de presiune telecop pe ambele parti - brate fata ( ca erau rupti suportii de bara stabilizatoare ) -rulmenti roata fata stanga , dreapta - semering planetara dinspre cutia de viteze partea stanga ( curgea, supura oloi ) - garnitura capac chiulasa ( supura oloi si pe acolo ) - kit distributie contitech - curea alternator - ulei cutie viteze schimbat integral - ulei motor + filtru ulei , filtru aer motor , polen si filtru combustibil Boon , pana aici am ajuns sa cheltui fara achizitia masinii 500 euro .Noroc ca puntea spate ( cica e o buba cunoscuta la modelele astea ) este in stare buna fara jocuri . Ii foarte distractiva la condus si desi are motor de 1124 cc si doar 40 kw e peste asteptari adica in rampa urc cu a 4 si a 5 la 50-70 km/ora si trage nesperat de ok , oricum e masina de facut cumparaturi prin oras de fataiala ici colo , drumuri scurte si dese , de luat , vorba aia o legatura de morcovi de la piata …. are porbagaj decent insa am fost la niste cumparaturi mai serioase de ale gurii si m-am panicat putin ca nu am loc suficient , dar are si banchete rabatabile fractionat deci face fata cu brio . Binenteles ca nefiind obisnuit cu masini usoare ca fulgul am facut si o boacana in prima luna , putina neatentie , soare puternic si n-am vazut ca nenea din fata franeaza , am franat si eu dar s-a dus ca sania desi s-au blocat rotile si am intrat in fundul unui Ford focus combi de fapt sub el ca era mult mai inalt ca mine si I-a sarit un “ ochi “ la bombita , am spart grila radiator , am indoit capota si putin aripa stanga . Nenea, de la impact a intrat in cel din fata lui , acela nu avea nimic . Imi venea sa plang cand am vazut cu s-a cocosat capota ( o vedeam din masina ) si ma gandeam cu groaza ca am facut-o praf , insa nu a fost asa . Vorba lunga , saracia omului , am mers la politie ca au fost 3 auto implicate in accident si am avut noroc ca nu mi-a dat amenda ci doar 3 pct ( era culmea sa mai platesc si amenda si reparatia bombitei ) . Apoi ce sa zic am recurs la dezmembrari pt capota , grila si far cu semnalizare cu tot , la suma fabuloasa de 300 lei ( cu tot cu transport prin curier ) le-am primit a doua zi , atata tot ca erau alta culoare ( am inteles ca pana la 30% din suprafata masinii poti sa pui alte culori ) . M-am apucat di-de -dimineata sa indrept ce era de indreptat sa aliniez tablele sa le nituiesc si sa pun piesele “ noi “ . Arata bine , zic eu , nu le mai vopsesc Hai ca pun si poze : Attached Files |
#2
Posted 03 August 2017 - 05:08
Ia bre doua spray-uri si vopseste elementele verzi
Aaa..vezi sa mergi si la militie s-o treci pe tine. Cu noua lege, in 3 luni daca nu faci asta....se radiaza temporar masina. Edited by mariovrs, 03 August 2017 - 05:09. |
#3
Posted 03 August 2017 - 06:13
Baxon, on 03 august 2017 - 02:23, said:
Apoi ce sa zic am recurs la dezmembrari pt capota , grila si far cu semnalizare cu tot , la suma fabuloasa de 300 lei ( cu tot cu transport prin curier ) le-am primit a doua zi , atata tot ca erau alta culoare ( am inteles ca pana la 30% din suprafata masinii poti sa pui alte culori ) . M-am apucat di-de -dimineata sa indrept ce era de indreptat sa aliniez tablele sa le nituiesc si sa pun piesele “ noi “ . Arata bine , zic eu , nu le mai vopsesc Hai ca pun si poze : Tico... ma uimesti! Era un post de documentare cu americani disperati care cautau tot felul de chilipiruri pe la dezmembrari, apoi le bagau in atelier si faceau masini din ele pe care le vindeau apoi cu 3000-10000 de dolari. In alta ordine de idei... cat timp poti plimba sacosa cu cumparaturi de colo, colo si nu mai folosesti ca pensionarii caruciorul... de ce nu? Prietenii se vor opri din ras la un moment dat...mai da-i in ma-sa... |
#4
Posted 03 August 2017 - 07:04
Credeam ca doar eu sunt bolnav. Nu mi-am dorit niciodata o masina noua, daca avem 2 in familie e clar ca eu merg tot timpul cu aia mai rablagita si nu vreau sa ma las de ea nici in ruptul capului.
Faina bombita, e buna pentru oras si distractie. Sa o folosesti sanatos si da cu spay pe capota aia. 3-4 ore de munca si iese acceptabil. Eu cu 120 de lei am vopsit integral masina. Lovitura de ciocan gri si lac de piatra/metal stiky PS: Eu conduc prin oras o masina de 3-400 de euro (Daewoo Cielo 97) si nu as schimba-o cu nimic desi e cam lacoma la benzina. Edited by PoeOvidiu, 03 August 2017 - 07:10. |
#5
Posted 03 August 2017 - 07:55
Sa o stapanesti sanatos. Pentru oras este intradevar foarte buna.
Ce nu inteleg eu este de ce i-ai acoperit numarul ? Ti-e frica ca ti-o furam ? |
#6
Posted 03 August 2017 - 08:04
deci ai dat 400 de euro pe o masina cu motor de 1.1 si 50 cp, din '97-98? si inca 500 de euro pe reparatii.
cam mult. nu stiu unde stai, dar in banat gasesti masini bune cu 500-600 de euro din 2000-2002, gen focus/astra cu motoare de 1.4 - 1.8. la unele merge si instalatia de aer condionat. mai bagi pana in 1000 de euro in ele si ai o masina ok cu care poti merge linistit pe oriunde timp de 2 ani. |
#8
Posted 03 August 2017 - 08:16
Doar citind titlul topicului, mă gândesc că te-ai inspirat de la Vlad Mușatescu. Ar fi prins bine un "ficățel" ca să fie în ton dar e bine și așa.
Să o stăpânești sănătos! |
#10
Posted 03 August 2017 - 08:28
Daca o va trece pe gaz va deveni bomba nu numai la figurat ci la propriu Plus ca ii va dubla valoarea.
|
|
#11
Posted 03 August 2017 - 08:37
Daca vopseai capota si grila in rosu...crede-ma ca te salutau toti stelistii.
Am avut in scuter de culoare albastra iar unele carene le-am reconditionat si le-am vopsit in rosu. Mamaaa, stii ce misto se asortau ? Sa o porti sanatos. Francezii sa stii ca au facut motoare foarte bune, durabile si de tavaleala. |
#12
Posted 03 August 2017 - 08:47
Cand te mai plictisesti si mai ai inca 500 de euro de cheltuit poti pune un motor de 1.6 pe ea. Cu RARul nu ar trebui sa fie probleme ca a fost echipata din fabrica cu asa ceva (versiunea VTS).
|
#13
Posted 03 August 2017 - 09:25
Multumesc de ganduri si urari .
E adevarat ca m-am grabit ca fata la maritat si probabil gaseam ceva mai bun la o suma de achizitie mai mare fara sa mai trebuiasca sa bag bani ulterior dar asa a fost sa fie . Are 217.000 km in bord , reali sau nu este irelevant atata timp cat motorasul merge brici . Am vrut neaparat masina cu 4-5 usi . La 3 usi gaseam mult mai multe si mai ok ... O intrebare la cunoscatori : ar merge vopsita cu plasti-dip ? Edited by Baxon, 03 August 2017 - 09:43. |
#14
Posted 03 August 2017 - 10:00
Baxon, on 03 august 2017 - 09:25, said:
Are 217.000 km in bord Aoleu... Ia vezi poti scoate picioarele prin podea, pe acolo pe unde sunt pedalele, in caz ca te lasa in drum...? Lasand gluma la o parte.. tre sa te gandesti serios ca va trebui sa mergi cu ea la ITP. Am auzit ca vor sa suspende inmatricularea pentru toate masinile fara ITP valabil. Iar acolo o pun aia pe aparate.. Deci nu e vorba numai de indreptat capota si de vopsea, e vorba si de noxe si de suspensii, de frane.. de toate alea. Apoi, si RCA-ul e o problema... nu? Edited by rosix, 03 August 2017 - 10:04. |
#15
Posted 03 August 2017 - 10:29
ITP-ul il ia daca merge unde trebuie
asta cum ca masinile vechi sunt sicrie pe roti este un mit des intalnit la noi. realitatea e ca daca ai grija de masina si o repari cand trebuie, e la fel de sigura si fiabila in trafic ca una mai noua. dar cum majoritatea romanilor cu masini noi nu au habar cum se intretine o masina, extrapoleaza de la probleme lor si la altii cu masini mai vechi dar care au grija de ele. |
|
#16
Posted 03 August 2017 - 10:40
#17
Posted 03 August 2017 - 10:42
Ooo! Misto! Are si turometru.
Lasand gluma la o parte, felicitari pentru curaj. Nu stiu de ce, dar cred ca masinile astea de cateva sute de euro, sunt precum un sac fara fund. Mereu au o problema si mereu ai ceva de reparat la ele... mai mult sau mai putin serios sau costisitor. Si da, eu trebuie sa fiu ala "mai cu mot": mie imi place cum arata capota verde, in contrast cu albastrul caroseriei. |
#18
Posted 03 August 2017 - 10:43
Are ITP valabil . Daca la urmatorul ma va " intoarce " pt ceva piesa sa zicem de la esapament ( ca in rest nu are baiuri ) , schimb tot esapamentul ( costa in jur de 1200 lei m-am documentat deja ) .
Masina nu are rugina multa pe dedesupt , oricum am curatat-o si i-am dat 3 straturi de Teroson peste tot ( am muncit destul de mult la ea , imi pare rau ca nu am facut si poze la fiecare etapa dar eram asa de " prins " cu restaurarea si emotionat , ca am uitat de poze ). O chestie care nu am precizat-o , roata rezerva pe langa faptul ca a trebuit sa tai cu flexul suportul de roata atat era de ruginit si intepenit , janta de la rezerva era extrem de ruginita si am renuntat la ea . Mi-am luat doua sprayuri reparatie roata in caz ca fac o pana , cat sa ajung la o vulcanizare . Holts 400 ml parca ( 21 lei bucata ) . Bogotta, on 03 august 2017 - 10:40, said:
De ce sa nu mearga ? Daca respecti culoarea din talon, e perfect ok. Are si un sunet demn cand accelerez cu a doua pana pe la 40-50 km/h , vrooooommmm Anvelopele sunt allseason si au inca carne pe ele ; o sa verific dot-ul , dar sper sa nu trebuiasca sa le schimb anul asta ca prea intru in gaura Surprinzator difuzoarele audio din portiere ca are si fata si spate se aud foarte ok ( m-au scapat de inca o invetitie ) , mi-am montat vechil mp3 cu bluetooth si is multumit de o auditie bunicica heheheh . Edited by Baxon, 03 August 2017 - 10:52. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users