Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
In cat timp se poate rezilia contractul de la data semnarii?
Last Updated: Aug 11 2017 16:38, Started by
pepsi80
, Aug 01 2017 15:50
·
0
#1
Posted 01 August 2017 - 15:50
Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar sunt in mare graba si panica si as vrea sa nu mai pierd timpul cu cautarea...
In data de 20 s-a incheiat un contract la Telekom pentru Internet Mobil pentru a putea fi utilizat in afara tarii. Acest lucru s-a specificat celor de la Telekom, au spus ca va merge, nicio problema. Abonament de 9 euro + modem USB. Persoana care a semnat contractul nu se pricepe si cred eu, a cazut in plasa. Plecata din tara persoana nu poate accesa internetul de pe cartela noua si nu poate apela serviciul clienti. Am incercat sa creez cont pe Telekom si sa activez roamingul din cont dar binenteles ca nu ma lasa pentru ca numarul trebuie verificat iar persoana nu are cum sa primeasca SMS pe acel numar... Inteligent. Totusi dupa ce am citit si eu in graba contractul mi-am dat seama ca pentru 9 euro primeste 5GB internet NATIONAL - deci inteleg ca doar in Romania pot fi folositi. Doresc sa stiu daca se poate rezilia contractul fara costuri suplimentare pentru ca in conditiile astea plateste degeaba si nu are ce sa faca ca cu el. Va multumesc! |
#2
Posted 01 August 2017 - 15:59
Nu merg relațiile cu clienții nici dacă sună la 0040214041234 folosind un telefon public?
Quote Poți consuma în roaming în UE/SEE 1.96 GB/lună din datele incluse sau, dacă nu mai ai date incluse, vei plăti tarifele din România. http://www.ancom.org...home-uesee_3767 |
#3
Posted 01 August 2017 - 16:00
ai termen de 14 zile de reziliere fara invocarea unui motiv.
daca trece termenul de 14 zile, atunci doar in momentul in care una dintre parti nu-si mai respecta termenii si conditiile din contract, cealalta parte isi poate invoca dreptul de reziliere fara costuri suplimentare. un exemplu in acest caz este cresterea taxei fara ca aceasta sa fie anexata vreunui contract si un acord din partea ta ca si utilizator ca accepti modificarile aduse. Edited by Dany_Darke, 01 August 2017 - 16:02. |
#4
Posted 01 August 2017 - 16:06
Dany_Darke, on 01 august 2017 - 16:00, said:
ai termen de 14 zile de reziliere fara invocarea unui motiv. daca trece termenul de 14 zile, atunci doar in momentul in care una dintre parti nu-si mai respecta termenii si conditiile din contract, cealalta parte isi poate invoca dreptul de reziliere fara costuri suplimentare. un exemplu in acest caz este cresterea taxei fara ca aceasta sa fie anexata vreunui contract si un acord din partea ta ca si utilizator ca accepti modificarile aduse. Buun, deci asta cu 14 zile e sigura, ar mai avea maine si poimaine (a 14-a zi) sa rezilieze contractul, nu? Se poate rezilia in orice magazin Telekom? |
#5
Posted 01 August 2017 - 16:09
Daca e incheiat la distanta trimite un mail cat mai rapid la ei cu notificarea de reziliere.
Daca nu e incheiat la distanta, o sa poti peste 12/24 luni in functie de cat ai semnat contractual initial. PS: vezi ca titularul trebuie sa faca asta, in magazine nici nu se uita la tine daca nu esti titularul si nu prezinti buletinul. Si cum titularul spui ca e plecat din tara... Edited by samebo, 01 August 2017 - 16:07. |
#6
Posted 01 August 2017 - 16:11
samebo, on 01 august 2017 - 16:06, said:
Daca e incheiat la distanta trimite un mail cat mai rapid la ei cu notificarea de reziliere. Daca nu, o sa poti peste 12/24 luni in functie de cat ai semnat contractual initial. Doamne fereste! Nici nu ma gandesc sa plateasca 2 ani 9 euro/luna pentru 5GB net doar! Una i s-a spus in magazin si apoi ne-am trezit cu alta... Contractul s-a incheiat intr-un shop. Pot trimite notificare pe mail? Daca va merge maine sa-l rezilieze nu mai trebuie asteptat 30 zile, nu? Il va rezilia direct? |
#7
Posted 01 August 2017 - 16:12
mda, cred ca are dreptate colegul, contractul incheiat la distanta, beneficiaza de acest termen.
|
#8
Posted 01 August 2017 - 16:14
Daca e in shop nu poti beneficia de dreptul de razgandire... doar la cele incheiate la distanta (prin telefon, mail, etc)
O sa trimiti degeaba, legal nu poti rezilia fara despagubiri decat peste 2 ani de cotizare 9euro/luna Poti cel mult contacta telekom sa iti activeze roamingul daca e o eroare, dar daca abonamentul a fost vandut ca fiind fara roaming in contract, nu ai ce face. |
#9
Posted 01 August 2017 - 16:18
pe de alta parte, a obtinut vreun beneficiu, adica: reducere x luni, telefon, gratuitati extra, etc? modemul usb este in chirie sau este beneficiu la abonament?
in temeiul legii 193/2000, daca un client nu a beneficiat de astfel de facilitati, nu i se poate imputa o taxa de reziliere insa in temeiul legii 296/2004, art 84, daca exista vreun beneficiu din cele amintite mai sus, atunci operatorul poate cere taxe de reziliere la renuntarea contractului. asadar, unde se afla persoana cu aceste beneficii? le are sau nu? |
#10
Posted 01 August 2017 - 16:22
samebo, on 01 august 2017 - 16:14, said:
Daca e in shop nu poti beneficia de dreptul de razgandire... doar la cele incheiate la distanta (prin telefon, mail, etc) O sa trimiti degeaba, legal nu poti rezilia fara despagubiri decat peste 2 ani de cotizare 9euro/luna Poti cel mult contacta telekom sa iti activeze roamingul daca e o eroare, dar daca abonamentul a fost vandut ca fiind fara roaming in contract, nu ai ce face. Aici nu iti dau dreptate. Am reziliat anul trecut un contract cu Orange desi mai aveam mult din contract si nu am platit nicio despagubire dupa ce i-am amenintat cu ANPC. Mi-au si dat o cartela de 5 euro gratis. Ilegal e sa-ti ceara ei despagubiri... |
|
#11
Posted 01 August 2017 - 16:25
Sunt exceptii, si eu am avut o experienta placuta cu un operator, desi legal puteau sa imi spuna "hai pa"... faptul ca sunt ei generosi in anumite situatii nu inseamna ca e ceva normal care se cuvine oricui.
|
#12
Posted 01 August 2017 - 16:27
Daca nu a folosit nici macar o secunda internetul pe cartela aia cred ca merge sa reziliezi, daca refuza ameninti cu ANPC-ul.
|
#13
Posted 01 August 2017 - 16:38
Dany_Darke, on 01 august 2017 - 16:18, said:
pe de alta parte, a obtinut vreun beneficiu, adica: reducere x luni, telefon, gratuitati extra, etc? modemul usb este in chirie sau este beneficiu la abonament? in temeiul legii 193/2000, daca un client nu a beneficiat de astfel de facilitati, nu i se poate imputa o taxa de reziliere insa in temeiul legii 296/2004, art 84, daca exista vreun beneficiu din cele amintite mai sus, atunci operatorul poate cere taxe de reziliere la renuntarea contractului. asadar, unde se afla persoana cu aceste beneficii? le are sau nu? Nu a beneficiat de nicio facilitate. Nu-mi dau seama daca e in chirie sau a platit pentru modem. A platit 70 lei cand a facut contractul (se pare ca e facut la Germanos) pe chitanta scrie asa: Depozit Activare Telekom Romania Mobile(GT Nu stiu, ce inseamna asta? I s-a spus ca dupa 3 luni sa mearga cu chitanta inapoi la magazin si va primi acesti bani inapoi, iar daca nu, banii se vor vira automat in cont dupa 6 luni (ce cont, iar nu stiu...) modoran, on 01 august 2017 - 16:27, said:
Daca nu a folosit nici macar o secunda internetul pe cartela aia cred ca merge sa reziliezi, daca refuza ameninti cu ANPC-ul. Acum am aflat ca a folosit aprox 100 MB atunci cand a luat cartela si ca roamingul l-ar fi activat, dar dincolo totusi nu reuseste sa-l foloseasca... Edited by pepsi80, 01 August 2017 - 16:40. |
#14
Posted 01 August 2017 - 16:45
in contul de utilizator, adica sa-si plateasca facturile din acei bani, ca o plata avans. pe de alta parte, acel depozit, de fapt asta e, o plata in avans, ca o arvuna ca nu pleci de la ei, ori daca pleci, sa castige o suma totusi, adica luna platita in avans, ca tu de fapt asa platesti la operatorii de genul, in avans.
pt chirie, terbuie sa aiba pe factura specificat in clar costul si destinatia costului, daca nu, ei pot considera ca ti-au facut un favor si ca din buzunarul lor au platit acel modem care ti l-au dat sa-l folosesti. au destule tertipuri de genul. daca este asa, atunci intervine legea 296 de care spuneam. ei invoca modemul ca si beneficiu si pot cere despagubiri. Clauzele abuzive din contractele de servicii, cum este cea care impune, în mod nejustificat, plata unei taxe de reziliere, pot fi reclamate la ANPC. Potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul autorităţii, reclamaţiile pot fi depuse de persoanele fizice numai după încercarea de a rezolva amiabil problemele direct cu firma care a prestat serviciul. În acelaşi timp, consumatorii mai pot reclama probleme şi la ANCOM, care "poate interveni în situaţiile în care furnizorii de comunicaţii electronice (telefonie, internet, televiziune) încalcă drepturile de informare, nu oferă serviciul de portabilitate a numerelor, nu includ anumite informaţii în contract sau nu respectă legislaţia specifică din domeniul comunicaţiilor electronice" |
#15
Posted 01 August 2017 - 16:46
Ala a fost depozitul "antiteapa", se cere la cei fara istoric ca o garantie ca nu fac abonamentul, iau terminalul (telefon/modem) la pret 0 sau aproape 0 si apoi nu platesc nici o luna.
|
|
#16
Posted 01 August 2017 - 16:48
Avand in vedere faptul ca a incheiat contractul la o reprezentata (shop) se presupune ca a luat cunostinta cu toate situatiile si problemele si a semnat in conostinta de cauza, nu se poate rezilia un contract inainte de termen, mai ales dupa atatea zile.
pepsi80, on 01 august 2017 - 16:38, said: [...]dar dincolo totusi nu reuseste sa-l foloseasca... 1. sa aiba serviciul de roaming de date activat (banuiesc ca-i activat) 2. sa aiba acoperire cel putin 3G al unui operator cu care are Telekomul parteneriat de roaming, caci pe 2G foarte putin probabil sa-i mearga ceva; 3. sa-si configureze corect modemul (software-ul pentru modem), caci e posibil a fie nevoie sa faca niste schimbari pentru roaming, avand in vedere ca nu mai foloseste reteaua de telefonie mobila Telekom, ci una straina in roaming. Ar trebui consultate paginile de la Telekom sau la relatii cu clientii sa i se transmita ce operator sa foloseasca si ce setari (APN si altele). Edited by Ciubex, 01 August 2017 - 16:50. |
#17
Posted 01 August 2017 - 17:32
Multumesc tuturor pentru informatii!
Nu stiam de treaba cu acel depozit... in cazul asta imi dau seama ca daca reziliaza nu mai vede nici acei bani. Voi incerca sa-mi dau seama cu acel modem cum sta treaba, daca totusi e in chirie sau platit... Lunile de abonament nu au cum sa te faca sa le platesti, probabil daca reziliaza pierde acel depozit + va trebui sa plateasca modemul... si asa e mai ok decat sa plateasca 24 luni un abonament cu care nu are ce sa faca. |
#18
Posted 01 August 2017 - 17:35
modemul mai mult ca sigur e primit subventionat la pret 0.
nu am auzit de modem in chirie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users