Consum electric in stationare
Last Updated: Feb 06 2018 10:16, Started by
SIG
, Jul 26 2017 19:38
·
0
#37
Posted 30 July 2017 - 17:26
gabimilo1, on 27 iulie 2017 - 07:29, said: salut, o tensiune de pornire a motorului sub 10 V arata o baterie pe duca.tu ai 10,4, pare pe aproape. @Tsunnnami a zis mai sus o metoda de gasire a ,,hotului,,de curent. nici varta nu pare sa mai fie ce a fost... personal, as schimba bateria asta prin noiembrie, maxim. |
#38
Posted 31 July 2017 - 13:11
"mase defectuoase"
Acesta e ultimul loc la care se gandeste cineva ...Dupa ce am suplimentat masa la compartimentul motor si caroserie totul a devenit altfel avand in vedere ca am o masina de "buget" la care s-a facut economie la greu mai ales la sarme si butoane . |
#39
Posted 09 August 2017 - 15:08
ldpe, on 31 iulie 2017 - 13:11, said:
"mase defectuoase" Acesta e ultimul loc la care se gandeste cineva ...Dupa ce am suplimentat masa la compartimentul motor si caroserie totul a devenit altfel avand in vedere ca am o masina de "buget" la care s-a facut economie la greu mai ales la sarme si butoane . |
#40
Posted 10 August 2017 - 15:01
Dupa mai bine de o saptamana de promisiuni la unii si la altii, serviceuri sau electricieni auto pe persoana fizica, nu am reusit sa dau de un electrician care sa-mi verifice consumul si sursa curentului de 125 mA in stationare.
Incerc sa vad care siguranta corespunde acestui consum. Pentru aceasta inteleg ca trebuie sa simulez inchiderea usii apasand ceva prin broasca ei. Mai exact, trebuie sa rotesc la max. prin impingere carligul din poza? M-am jucat acum cateva zile insa dupa ce am inchis si apoi deschis din telecomanda, carligul nu a revenit. O perioada nu am mai putut inchide usa din aceasta cauza. Dupa un timp am fost surprins sa vad ca, totusi, si-a revenit insa nu stiu ce-i facusem. Posibil la punerea chei in contact? Sau e temporizat? Habar nu am. Deci cum se simuleaza inchiderea usii? Attached FilesEdited by SIG, 10 August 2017 - 15:02. |
#41
Posted 11 August 2017 - 03:56
Da-i foc
Dupa ce arde pune ampermetru pe gunoi. Daca arata tot 125mA, inseamna ca-i aparatul de vina Ti-am mai scris de 2 ori, dar cred ca nu procesezi literele cum trebuie Am spus: Lasa aparatul si scoate PE RAND sigurantele si releele. Adica, scoti pe prima, citesti aparatul, daca arata tot 125, o pui inpoi si o scoti pe urmatoarea, si tot asa. NU ARE LEGATURA cu broasca |
#42
Posted 11 August 2017 - 04:40
125 mA, adică 0,125 Amperi oră, x 24 ore, = 3 Amperi haliți pe zi respectiv 42 Amperi la două săptămîni. Deci consumul este în mod cert foarte mare. Bună soluția cu siguranțele. Posibil vreun bec mic prin torpedou/portbagaj/plafonieră.
|
#43
Posted 12 August 2017 - 21:32
Ideea cu broasca era ca panoul de sigurante e in laterala bordului, nu pot umbla la el cu usa sofer inchisa. Daca blocam broasca puteam tine usa deschisa.
Am scos la sigurante intr-o veselie. Consumul ramane in plaja 110...125 mA cu fiecare siguranta scoasa pe rand. Am sa caut un electrician auto, sa verifice. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Edited by SIG, 12 August 2017 - 21:35. |
#44
Posted 13 August 2017 - 00:21
Scoti cate 2 sigurante pe rand
Cand termini scoti bateria Apoi dai foc la masina. Daca si atunci ai 125, e aparatul prost. iti cumperi altul. |
#45
Posted 13 August 2017 - 01:24
Unora cred ca le-ar prinde bine un concediu, dau rateuri de comportament.
|
#46
Posted 26 August 2017 - 14:15
Dupa mai multe incercari la diversi,am dat in cele din urma de un electrician care a si rezolvat problema. Switchul/limitator de la haion era defect iar computerul avea impresia ca acesta e deschis. Cam as ceva am inteles ca a fost problema.Acum am 125 mA timp de 5 minute dupa care masina intra in sleep mode cu un consum de 23 mA.
|
|
#48
Posted 27 August 2017 - 18:48
Cu grija.
@moderator Se poate inchide topicul. Edited by SIG, 27 August 2017 - 18:52. |
#49
Posted 28 August 2017 - 03:11
A facut exact cum ti-am zis, numai ca nu vrei sa recunosti, n-o mai aburi
|
#50
Posted 03 February 2018 - 21:09
am si eu o problema cu un consumator ascuns la un Logan 1.6 cu gpl, vechime 10 ani.
la masurare imi arata un consum de 250 mA. am recurs la metoda cu scosul sigurantelor. aici au aparut niste ciudatenii: -la scoaterea sigurantei ABS consumul a scazut la 110 mA -la scoaterea sigurantelor lumini spate (sunt 2) consumul a crescut la 800 mA, pe fiecare din cele 2 sigurante. ce poate insemna aceasta crestere? si la ABS ce sa verific? din cauza intunericului nu am reusit sa scot toate sigurantele. continui miine. |
#51
Posted 05 February 2018 - 07:38
deci nici o parere, sfat, ceva? de ce apare acel consum enorm pe circuitele lumini spate?
|
|
#52
Posted 05 February 2018 - 10:47
#53
Posted 05 February 2018 - 11:51
0.06A inseamna 60 mA. eu am un consum de 4 ori mai mari.
si eu stiam ca consumul maxim admis ar fi de 15 mA. Edited by blackiesasha, 05 February 2018 - 11:52. |
#54
Posted 05 February 2018 - 12:00
blackiesasha, on 05 februarie 2018 - 11:51, said:
0.06A inseamna 60 mA. eu am un consum de 4 ori mai mari. si eu stiam ca consumul maxim admis ar fi de 15 mA. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users