Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Consum electric in stationare

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#37
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 gabimilo1, on 27 iulie 2017 - 07:29, said:

salut,

o tensiune de pornire a motorului sub 10 V arata o baterie pe duca.tu ai 10,4, pare pe aproape.

@Tsunnnami a zis mai sus o metoda de gasire a ,,hotului,,de curent.

nici varta nu pare sa mai fie ce a fost...

personal, as schimba bateria asta prin noiembrie, maxim.
O tensiune asa mica la baterie poate fi cauzata si de un electromotor bolnav sau mase defectuoase. Sunt baterii noi care coboara la asa tensiuni la pornire.

#38
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
"mase defectuoase"
Acesta e ultimul loc la care se gandeste cineva ...Dupa ce am suplimentat masa la compartimentul motor si caroserie totul a devenit altfel avand in vedere ca am o masina de "buget" la care s-a facut economie la greu mai ales la sarme si butoane .

#39
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 ldpe, on 31 iulie 2017 - 13:11, said:

"mase defectuoase"
Acesta e ultimul loc la care se gandeste cineva ...Dupa ce am suplimentat masa la compartimentul motor si caroserie totul a devenit altfel avand in vedere ca am o masina de "buget" la care s-a facut economie la greu mai ales la sarme si butoane .
Nu trebuie sa se gandeasca "cineva" ci doar electricianul care lucreaza pe masina :)

#40
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Dupa mai bine de o saptamana de promisiuni la unii si la altii, serviceuri sau electricieni auto pe persoana fizica, nu am reusit sa dau de un electrician care sa-mi verifice consumul si sursa curentului de 125 mA in stationare.
Incerc sa vad care siguranta corespunde acestui consum.
Pentru aceasta inteleg ca trebuie sa simulez inchiderea usii apasand ceva prin broasca ei. Mai exact, trebuie sa rotesc la max. prin impingere carligul din poza? M-am jucat acum cateva zile insa dupa ce am inchis si apoi deschis din telecomanda, carligul nu a revenit. O perioada nu am mai putut inchide usa din aceasta cauza. Dupa un timp am fost surprins sa vad ca, totusi, si-a revenit insa nu stiu ce-i facusem. Posibil la punerea chei in contact? Sau e temporizat? Habar nu am. Deci cum se simuleaza inchiderea usii?

Attached Files


Edited by SIG, 10 August 2017 - 15:02.


#41
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,857
  • Înscris: 20.10.2015
Da-i foc
Dupa ce arde pune ampermetru pe gunoi.
Daca arata tot 125mA, inseamna ca-i aparatul de vina

Ti-am mai scris de 2 ori, dar cred ca nu procesezi literele cum trebuie
Am spus:
Lasa aparatul si scoate PE RAND sigurantele si releele.
Adica, scoti pe prima, citesti aparatul, daca arata tot 125, o pui inpoi si o scoti pe urmatoarea, si tot asa.
NU ARE LEGATURA cu broasca

#42
XAN

XAN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,303
  • Înscris: 01.09.2002
125 mA, adică 0,125 Amperi oră, x 24 ore, = 3 Amperi haliți pe zi respectiv 42 Amperi la două săptămîni. Deci consumul este în mod cert foarte mare. Bună soluția cu siguranțele. Posibil vreun bec mic prin torpedou/portbagaj/plafonieră.

#43
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Ideea cu broasca era ca panoul de sigurante e in laterala bordului, nu pot umbla la el cu usa sofer inchisa. Daca blocam broasca puteam tine usa deschisa.
Am scos la sigurante intr-o veselie. Consumul ramane in plaja 110...125 mA cu fiecare siguranta scoasa pe rand.
Am sa caut un electrician auto, sa verifice.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Edited by SIG, 12 August 2017 - 21:35.


#44
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,857
  • Înscris: 20.10.2015
Scoti cate 2 sigurante pe rand
Cand termini scoti bateria
Apoi dai foc la masina.
Daca si atunci ai 125, e aparatul prost.
iti cumperi altul.

#45
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Unora cred ca le-ar prinde bine un concediu, dau rateuri de comportament.

#46
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Dupa mai multe incercari la diversi,am dat in cele din urma de un electrician care a si rezolvat problema. Switchul/limitator de la haion era defect iar computerul avea impresia ca acesta e deschis. Cam as ceva am inteles ca a fost problema.Acum am 125 mA timp de 5 minute dupa care masina intra in sleep mode cu un consum de 23 mA.

#47
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,857
  • Înscris: 20.10.2015
Si cum a rezolvat problema?
hai sa te vedem acum

#48
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Cu grija.

@moderator
Se poate inchide topicul.

Edited by SIG, 27 August 2017 - 18:52.


#49
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,857
  • Înscris: 20.10.2015
A facut exact cum ti-am zis, numai ca nu vrei sa recunosti, n-o mai aburi

#50
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,987
  • Înscris: 21.01.2013
am si eu o problema cu un consumator ascuns la un Logan 1.6 cu gpl, vechime 10 ani.
la masurare imi arata un consum de 250 mA. am recurs la metoda cu scosul sigurantelor. aici au aparut niste ciudatenii:
-la scoaterea sigurantei ABS consumul a scazut la 110 mA
-la scoaterea sigurantelor lumini spate (sunt 2) consumul a crescut la 800 mA, pe fiecare din cele 2 sigurante.
ce poate insemna aceasta crestere? si la ABS ce sa verific?
din cauza intunericului nu am reusit sa scot toate sigurantele. continui miine.

#51
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,987
  • Înscris: 21.01.2013
deci nici o parere, sfat, ceva? de ce apare acel consum enorm pe circuitele lumini spate?

#52
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 blackiesasha, on 05 februarie 2018 - 07:38, said:

deci nici o parere, sfat, ceva? de ce apare acel consum enorm pe circuitele lumini spate?
consumul maxim admis este de 0.06A sau 600mA. Daca ai 250mA, nu ai nici o problema. De ce o cauti?

#53
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,987
  • Înscris: 21.01.2013
0.06A inseamna 60 mA. eu am un consum de 4 ori mai mari.
si eu stiam ca consumul maxim admis ar fi de 15 mA.

Edited by blackiesasha, 05 February 2018 - 11:52.


#54
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 blackiesasha, on 05 februarie 2018 - 11:51, said:

0.06A inseamna 60 mA. eu am un consum de 4 ori mai mari.
si eu stiam ca consumul maxim admis ar fi de 15 mA.
Asa este, greseala mea, dormeam. Consumul maxim admis este de 0.06A sau 60mA. Daca ai intradevar 250mA si te bazezi pe aparatul cu care ai masurat, inseamna ca bateria e in stare de descarcare dupa 24 de ore stationare. Ai alarma sau inchidere centralizata din fabrica? Prespun ca masuratoarea a fost facuta cu masina incuiata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate