Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Consum electric in stationare

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#19
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostSIG, on 26 iulie 2017 - 20:18, said:

Da, nu porneam aceste calcule/masuratori daca nu pateam sa nu-mi porneasca masina dupa 2 saptamani de stationare in plina vara.
Fie acel consum (125mA) e de vina, fie bateria...insa 2ani si jumatate nu ar trebui sa fie o varsta inaintata ptr. o baterie.

Nu-i o varsta inaintata. Am o VARTA BLACK din martie 2013. Conteaza insa foarte mult sa circuli cu masina la drum intins, astfel incat bateria sa poata sa se incarce bine, macar o data pe luna.
Am un vecin care si-a luat baterie noua dar tine masina parcata si se invarte pe langa ea.. Dupa 1 an, au inceput sa apara problemele la baterie.

Regimul normal de functionare al bateriei este pornit masina si mers cu ea, minim o jumatate de ora sa poata reincarca ce a pierdut la pornire.

#20
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Ar fi util de avut prin portbagaj un asemenea desulfator? Ptr. cei ce nu circula asa mult cu masina.
http://www.epsicom.c...ru acumulatoare
Daca da, cam cat de des ar trebui utilizat si cat sa dureze o sedinta?

#21
DeCeCe

DeCeCe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 20.07.2017
Pulsand la frecventa de rezonanta a cristalului de sulf....

Nu,  nu merita.
E bun chiar pe fun
http://www.epsicom.c...tcolectie29.pdf

Edited by DeCeCe, 26 July 2017 - 21:05.


#22
miron1947

miron1947

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,717
  • Înscris: 09.12.2006

View Postarab, on 26 iulie 2017 - 20:47, said:

Bateriile sunt capsulate acum! Nu ai ce umbla la ele.
Unele da, dar daca aveti un astfel Attached File  B12V-45-VB32_ml.jpg   31.08K   15 downloads de model de baterie, uitati-va de curiozitate ce este sub acel capac indicat de sageata rosie.

#23
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Legat de capota ridicata in timpul masurari curentului de sleep...

View Postxcit, on 26 iulie 2017 - 20:15, said:

degeaba ai masurat daca n-ai inchis masina, ea a stat treaza
la masina mea capota se elibereaza printr-o maneta interioara cu fir. Sa fie vre-un senzor pe traseu care depisteaza pozitia capotei?

Edited by SIG, 26 July 2017 - 21:28.


#24
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Consumul ala de 125 este mare.Cam 125 avea cand am schimbat bateria ,incepuse ala sa urle ca e defectiune pe electrica.Dupa vreo 3-5 min a scazut pe la 20.

#25
DeCeCe

DeCeCe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 20.07.2017
Cauta ceva ca un butonas pe care sta capota inchisa.

#26
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006

View Postionutz_joe2009, on 26 iulie 2017 - 21:27, said:

Cam 125 avea cand am schimbat bateria ,incepuse ala sa urle ca e defectiune pe electrica.Dupa vreo 3-5 min a scazut pe la 20.
Adica cum cand ai schimbat bateria? Bateria uzata iti genera un consum in jur de 125mA?
Scuze, nu am inteles.

#27
DeCeCe

DeCeCe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 20.07.2017
Reconectarea alimentarii masinii, pana a intrat in standby...blablabla...

#28
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Mi-am luat teapa cu 2 baterii.Una nu a tinut 2 ani, cealalta invartea greu cand era foarte  frig.Erau vechi, nefolosite, moarte ca amperaj de noi.Am explicat situatia unui electrician de la un centru pt vanzari baterii, de acolo am si cumparat bateria de acum.A testat bateria veche.Mai avea 50% din capacitate dupa nici un an de folosire.Apoi a testat daca exista  scurgeri.I-a dat initial un consum de 125-130, la 3-5 minute a scazut pe la 20.A crezut initial ca are masina o problema, se pregatea sa-mi explice ca masi a este de vina.Daca nu scapi de consumul ala de 125, inseamna ca masina chiar ar3 o problema care trebuie remediata.

#29
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,891
  • Înscris: 29.06.2006

View PostSIG, on 26 iulie 2017 - 21:26, said:

la masina mea capota se elibereaza printr-o maneta interioara cu fir. Sa fie vre-un senzor pe traseu care depisteaza pozitia capotei?

vezi daca in broasca ei nu ai cumva o mufa cu fire, daca ai ala e switchul, dar ca sa fii sigur apasa zavorul ala cu o surubelnita ca sa cum inchizi capota

#30
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,850
  • Înscris: 20.10.2015

View PostSIG, on 26 iulie 2017 - 19:38, said:

Am inchis masina din telecomanda iar ampermetru mi-a indicat constant 125 mA.
Multumesc anticipat.

P.S
Masina e o Skoda Fabia 1 74kw 1.4 din 2001

Deci masori 125mA
Bun
Acum mergi la zaseta cu sigurante si scoate-le pe rand, apoi cand ai gasit circuitul incepi si faci treaba asta cu consumatorii de pe circuitul ala
Asa o sa aflii care e consumatorul

Notta rocket science

#31
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Scoate afara becul de la portbagaj si masoara dupa , vei avea o surpriza...conform unor norme becul de la portbagaj trebuie sa stea aprins dupa inchidere xx minute(nu mai tin minte exact) , eu am pus led . Am avut si eu consum de peste 100mah si din gresala am descoperit "hotul" , era un contact de la usa spate defect , arcul de la lamela atingea in interior si avem rezistenta , am descoperit prin faptul ca inchidea sau nu aleeator lumina de avertizare usi deschise din bord . Daca nu umbli mult cu masina , aproximativ 10km dupa 1 pornire (teoretic) e bine sa o incarci periodic , eu o pun pe redresor odata lam 90 zile , iarna daca nu circul sta cu saptamanile la incarcat (redresor electronic nu cu traf) .
Un desulfator adevarat costa sute de euro, acela e o gluma care ocupa loc in masina si risc sa faci ceva minuni cu el , colegul nostru @robylup te poate lamuri despre astfel de scule in sensul sa nu arunci banii .
Poti eventual sa mergi la un centru de baterii (adevarat) care vor efectua o masuratoare si daca se poate sau este necesar sa-i faca o regenerare pe statiile lor .

Edited by ldpe, 27 July 2017 - 06:58.


#32
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Consumul maxim admis chiar si cu accesorii aftermarket e de 60mA. Ce trece de aceasta valoare dauneaza bateriei si chiar se risca pierderea garantiei la baterie.
La 125mA mai mult ca sigur e un contact prost pe undeva sau si tind sa cred asta, aparatul cu care s.a facut masuratoarea nu este etalonat.

#33
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Becul de la portbagaj e de 1.2W?  12v cu 100mA inseamna exact 1.2W(bec iluminare bord/buton)!

#34
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
salut,

o tensiune de pornire a motorului sub 10 V arata o baterie pe duca.tu ai 10,4, pare pe aproape.

@Tsunnnami a zis mai sus o metoda de gasire a ,,hotului,,de curent.

nici varta nu pare sa mai fie ce a fost...

personal, as schimba bateria asta prin noiembrie, maxim.

Edited by gabimilo1, 27 July 2017 - 07:43.


#35
SIG

SIG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 05.05.2006
Din pacate, modelul meu nu prevede niciun senzor la broasca capotei. Am facut cateva poze in care se vede ca nu exista niciun alt fir decat cablul otelos de deblocare care vine de la maneta din interior.
Mi-ar fi placut sa existe un senzor acolo si sa constat ca consumul in stationare e mai mic. Asa ramane valabil consumul constatat ieri, 125mA.
Am sa incerc sa vad de unde provine.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si idei.

Attached Files



#36
miron1947

miron1947

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,717
  • Înscris: 09.12.2006
Daca aveti un tabel cu sigurantele aferente fiacarui consumator permanent(computer, radio, ceas, eventual iluminarea torpedoului daca se aprinde independent de lumini), sau grup, puteti localiza macar linia respectiva scotand siguranta si masurand intre contactele soclului ei daca si ce consum de curent este pe linia respectiva.

Edited by miron1947, 27 July 2017 - 18:49.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate