Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema clima Golf 5 1.9 TDI 2008 !
Last Updated: Jul 07 2020 18:14, Started by
killer2015
, Jul 23 2017 19:33
·
0
#1
Posted 23 July 2017 - 19:33
Salutare am si eu o problema cu clima nu mai merge deci tin sa mentionetez am bagat freon, am facut vidu totu e ok am facut si diagnoza nu mi-a dat nici o eroare toate bune si frumoase pornesc frumos clima imi merge timp de 20 de secunde si bum nu mai merge.... din cate am citit am gasit o problema cica e posibil sa fie senzoru de temperatura interioara stie careva unde se afla.... sau daca stie careva care ar fi alta problema , tin sa mentionez ca am cumparat si compresor am zis ca poate o fi compresoru
|
#2
Posted 23 July 2017 - 19:42
Am o masina identica cu a ta, in 2015 a pierdut freonul pentru ca a cedat o supapa, dar de atunci merge OK si sunt heavy user de AC, doar ca acum clapeta de vacuum face zgomot la oprirea motorului, uneori portbagajul nu se deschide decat daca apas pe deblocarea usilor de pe usa soferului, pline de buguri aceste VW-uri, dar nu la fel de pline ca Peugeot-urile.
|
#3
Posted 23 July 2017 - 21:07
e foarte simplud e vazut ce se intampla cu AC... iti trebuie un VCDS sau un DElphi/ autocom sa faci o citire de parametri in timpul functionarii sistemului de AC
|
#4
Posted 23 July 2017 - 21:24
Killer2015, fa ce iti zic eu si scapi destul de ieftin, e o problema des intalnita:
da jos proiectorul sau grilajul de la proiectorul dreapta fata si pe acolo ai acces la un senzor de presiune freon pe o teava de aluminiu subtire, o vezi de sus cum ridici capota in partea stanga, intre lonjeron si compresor, e fix deasupra scutului la nivelul proiectorului. scoate mufa de pe senzorul ala, desfa senzorul cu o cheie (cred ca era 15 sau 17) si vezi daca e senzorul fisurat intre partea mecanica si partea electrica, daca este e dus senzorul, il schimbi si gata merge, am avut aceasi problema, plesneste senzorul si se corodeaza partea electrica. Nu iti fie teama, sub acel senzor este o supapa unisens, si nu pierzi freon. Daca nu e asta problema, atunci investigheaza electrovalva de pe compresor. |
#5
Posted 23 July 2017 - 22:17
Deenman am sa incerc maine cand am timp si revin dupa , multumesc frumos sper sa fie asta si scap ieftin !
|
#6
Posted 24 July 2017 - 17:59
revin am dat senzoru jos dar nu stiu sigur daca e ala... am scos senzoru am pornit clima fara el nu baga deloc rece.... am pus senzoru inapoi am dat drumu la clima tot asa imi baga maxim 1 minut rece bine nu foarte rece... se raceste conducta dar nu exagerat de tare si gata dupa se incalzeste... sa cumpar oare alt senzor nu stiu ce sa fac.... nu vreau sa dau bani aiurea
[ https://s4.postimg.org/67ytzxom1/20292227_1639875382701081_1106433814_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s4.postimg.org/u085bgqmx/20370332_1639875279367758_775675079_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s4.postimg.org/ugtcxwee1/20370802_1639875216034431_812588503_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s4.postimg.org/wk3s5ke6x/20401194_1639875339367752_1659505711_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s4.postimg.org/nnt01mnkp/20427835_1639875302701089_1719504552_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Scuze de double poste ! PS:///Defapt nu cred ca e fisurat... pare bun deci inseamna ca este electrovalva ? Edited by killer2015, 24 July 2017 - 18:03. |
#7
Posted 31 July 2017 - 18:29
Salutare revin din nou... am schimbat si electrovalva aceasi treaba... merge 20 de secunde si pa... ce poate sa aiba fratilor simt cu o iau razna... am pus-o si pe tester nu are nici cea mai mica eroare... am incercat de toate ce ii pot face ?
PS:/// Am citit tot aici pe softpedia spune cineva ca e posibil sa fie senzoru de la temperatura de apa de pe motor sa fie decalibrat si cum se incalzeste apa cum citeste aiurea compresoru si nu mai merge... sa fie oare si asta ? [ https://s1.postimg.org/d13gdaw3j/20526730_1646434455378507_1436383994_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by killer2015, 31 July 2017 - 18:46. |
#9
Posted 02 August 2017 - 23:16
Prietene, in ritmul asta te apuci sa schimbi masina. Nu asa se repara o masina. Se merge la cineva priceput. Ideal este sa mergi la cineva cu VCDS care stie sa verifice o instalatie de AC. Se poate si fara VCDS, insa meserias iti trebuie negresit.
- senzorul de temperatura este chiar pe panoul climatronicului, "ledul" ala din centru. Nu se schimba decat cu tot cu unitatea de comanda a climatronicului. Cum poti verifica instalatia fara VCDS: Imediat dupa ce pornesti motorul, tine apasat butonul de AC sau ECON (depinde ce scrie pe el) si apasa butonul cu sageata in sus. Daca rotesti rotita de temperatura din stanga ar trebui sa se schimbeniste numere mari pe afisasjul din stanga. Alea se numesc canale. Rotita din mijloc schimba alte numere mai mici, tot din stanga, care se numesc subcanale. Pe afisajul din dreapta ai rezultatul: presiune, temperatura, etc - du-te pe canalul 10, subcanalul 1. Acolo ai presiunea "freonului". Ar trebui sa fie intre 6-18 bari, in functie de temperatura de afara. Ea trebuie sa creasca usor imediat ce ai pornit motorul - pe canalul 10, subcanalul 0, ai temperatura evaporatorului. Ea ar trebuisa scada, pana pe la 2-6 grade. Verifica ce ti-am spus si revin-o cu feedback P.S. temperatura "apei" este pe canalul 19, subcanalul 2 Edited by valitudor, 02 August 2017 - 23:15. |
#10
Posted 03 August 2017 - 11:59
Canalul 10 -- > subcanalul 1 https://s2.postimg.o...l7fwp/image.jpg
Canalul 10 --> subcanul 0 https://s1.postimg.o...eanvj/image.jpg Temperatura apa 84 grade https://s4.postimg.o...203494874_n.jpg --- > si in bord arata 90 https://s4.postimg.o...375743285_n.jpg Edited by killer2015, 03 August 2017 - 12:03. |
|
#11
Posted 04 August 2017 - 23:15
Te rog să scrii valorile, nu sa pui poza, ca sunt pe telefon.
Apa e ok la 90 pe bord și 84 pe climatronic. Temperatura adevărată este cea de pe climatronic. 9 bari și 38C pe evaporator la mai mult de 2 minute de la Pornirea motorului înseamnă nefuncționale compresor. Mai fa un test la prima pornire pe zi a motorului. Pune contactul, du-te la canalul 11/0 și 11/1. Pe primul este puterea coma data de climatronic, pe a doilea este cea realizata de compresor. După ce pornești motorul ea trebuie sa fie la 820 sau pe aproape. Pornește motorul și vezi cum variază în timp de 10 minute următoarele canale; 10/0, 11/0 și 11/1, eventual și 10/1. Verifica-le la 30 secunde. Tureaza puțin motorul până pe la 2000-2500 rpm |
#12
Posted 08 August 2017 - 15:18
10/0 https://s2.postimg.o...510795931_o.jpg
11/0 https://s2.postimg.o...202815228_o.jpg 11/1 https://s2.postimg.o...zysk9/image.jpg 10/1 https://s2.postimg.o...043876498_o.jpg Credca e dus compresoru pana la urma nu ? |
#13
Posted 10 August 2017 - 12:56
Te rugasem să-mi scrii valorile, nu sa pui poze pentru ca sunt pe telefon
|
#14
Posted 10 August 2017 - 13:07
@valitudor
la modelul asta (golf 5 trendline )se pot interoga valorile din clima fara VCDS? [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2b/VW_Golf_VI_1.4_Comfortline_Deep_Black_Interieur.JPG/1024px-VW_Golf_VI_1.4_Comfortline_Deep_Black_Interieur.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by arg, 10 August 2017 - 13:09. |
#15
Posted 10 August 2017 - 13:50
10/0 ---> 32.0
11/0 ---> 82.0 11/1----> 82.5 10/1---->-06.4 |
|
#16
Posted 10 August 2017 - 14:09
Încă n-am ajuns acasă...
Compresorul nu lucrează deloc. Lucrurile nu se îmbunătățesc nici după 30-45 minute de folosit motorul cu ac-ul pornit pe auto? Tot la fel sunt parametrii? 820 arată comanda de maxim dată de climatronic compresorului, însă ori electrovalva acestuia ori compresorul sunt defecți. Verifică ambreiajul de siguranță al compresorului sa nu fie rupt. Ar putea fi și electrovalva, însă n-am întâlnit un asemenea comportament până acum P. S poți sa verifici și dimineața, când nu e foarte cald afara, lăsând motorul sa meargă turat la 2000 vreo 10 minute. Vezi dacă se modifică parametrii. Sa crească presiunea și să scadă temperatura evaporatorului. Măcar pana la 10C |
#17
Posted 10 August 2017 - 14:30
am schimbat si electrovalva de curand... si am fost si la mare cu masina si am lasat non-stop cat am mers ac-ul pornit nici o schimbare parca cate odata baga putin rece dar foarte putin si dimineata parca am dat odata drumu la ac dar nu porneau ventilatoarele... credca e compresoru , l-am si desfacut putin compresoru si am vazut ca au joc pistonasele alea... si eu cred totusi ca nu trebuie sa aiba deloc joc...
|
#18
Posted 10 August 2017 - 21:51
Daca l ai cumparat sh ai garantie 3-6 luni, daca e din dezmembrari il schomba cu altul, banii nu ii mai vezi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users