Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Peugeot 308 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 16.07.2017
[ https://www.4tuning.ro/images/peugeot-308-facelift/peugeot-308-facelift-00e5347cd15d8aaba4-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.4tuning.ro/images/peugeot-308-facelift/peugeot-308-facelift-8aa4447cd15f07bf1e-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://content.icarcdn.com/editors/2017/04/2017_308_body_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Peugeot 308 facelift primește câteva modificări minore la grilă și blocurile optice, însă noutatea principală este un motor diesel de 130 de cai putere, disponibil în premieră pe un model al Grupului PSA.
A trecut deja o lună de când pe internet au apărut câteva imagini neclare cu noul Peugeot 308 facelift, iar constructorul francez s-a gândit în sfârșit să ofere primele informații oficiale despre modelul compact.
În locul unei prezentări integrale, Peugeot s-a mulțumit însă să publice o singură fotografie din lateral față care confirmă ceea ce știam deja: grila are o formă diferită, în timp ce luminile LED de zi au fost de asemenea ușor modificate. Bara de protecție a fost la rândul ei ușor revizuită, iar în meniu au fost incluse și luminile de ceață.
De asemenea, din imaginile apărute recent pe internet știm că și stopurile au trecut printr-un tratament minor de îmbunătățiri, iar Peugeot a confirmat că la interior 308 facelift va primi prima generație de iCockpit cu funcție Mirror Screen, prin care șoferul poate accesa datele telefonului direct pe ecranul touch al mașinii. În plus, modelul include o nouă versiune a sistemului de navigație cu date în timp real furnizate de TomTom.
Schimbările cu adevărat interesante au loc însă sub capotă. Peugeot 308 facelift va fi primul model din Grupul PSA care va beneficia de un nou motor diesel BlueHDI cu 4 cilindri care generează 130 de cai putere și include funcția Start&Stop și sisteme de control pentru emisii atât la sursă, cât și la evacuare.

Acesta va fi acompaniat de un motor diesel BlueHDI cu Start&Stop de 180 de cai putere disponibil împreună cu o nouă generație a cutiei de viteze automată EAT8 cu 8 trepte. De asemenea, Peugeot anunță îmbunătățiri majore și la motorul pe benzină PureTech de 130 de cai putere, care oferă acum un consum mai mic și poate fi acompaniat de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.
Din punct de vedere al tehnologiilor de siguranță, Peugeot 308 facelift devine primul model PSA care oferă un sistem cruise control adaptiv cu funcție de oprire, disponibilă însă doar pe versiunile cu cutie de viteze automată. În plus, există alte 7 sisteme de siguranță, inclusiv Active Safety Brake și Active Lane Departure Warning.
O galerie foto mai detaliată și detaliile complete despre noul Peugeot 308 facelift vor fi făcute publice în aproximativ o lună, iar livrările vor debuta în luna septembrie. De asemenea, Peugeot a publicat și o fotografie cu versiunea break 308 SW facelift, care va primi practic aceleași îmbunătățiri.
[ http://static.automarket.ro/img/db/article/077/109/998150l.jpg?ts=1493969692 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://static.automarket.ro/img/db/article/077/109/998150l.jpg?ts=1493969692 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://static.automarket.ro/img/db/article/077/109/701099l.jpg?ts=1493969680 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.automarke...e-de-77109.html
In linkul de mai sus sunt fotografii cu Peugeot 308 facelift.
O completare la articolul de mai sus.
,,
La interior nu se observă modificări majore. Peugeot preferând doar să upgradeze interfața grafică a asistemului de infotainment, care oferă de-acum un mai facil acces la toate funcțiile principale de control. Sistemul integrat în i-Cockpit este compatibil Mirrorlink, Android Auto și Apple CarPlay.

Noutatea mahoră în privința gamei de motorizări este adusă de introducerea (în premieră pentru o mașină din Grupul PSA) noului propulsor 1.5 BlueHDi 130, unitate ce beneficiază de cele mai noi tehnologii de combustie și de reducere a emisiilor de noxe dezvoltate de francezi de-a lungul ultimilor ani - inclusiv în motorsport.

O altă noutate este reprezentată de posibilitatea configurării motorului 2.0 BlueHDi 180 alături de o cutie de viteze automată cu opt rapoarte, furnizată de japonezii de la Aisin. Combinația respectivă este disponibilă însă doar pentru Peugeot 308 GT.

Toate celelalte motoare PureTech și BlueHDi respectă cele mai recente norme de poluare Euro 6c.''
http://www.auto-test...u-motor-bluehdi

Cei de la PSA, cel putin cu acest model de Peugeot 308, au progresat foarte mult, scurtand distanta calitativa dintre ei si concurenta de la VAG.

Edited by freddy2017, 22 July 2017 - 17:48.


#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Urate mai pot fi ceasurile alea de bord.

#3
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Peugeot a avut întotdeauna linii fluide la caroserii şi a fost sursă de inspiraţie pt. alţii, ca de ex. modelul 206, spre deosebire de designul din topor de la Renault sau cutiile de conserve a la Volkswagen.

#4
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005
Asta e chestie de părere personală. La 206 botul căzut strică proporțiile caroseriei. Arată a golf 5 pe care s-a așezat ceva greu (elefantul din reclamă, poate...). Uite-le împreună:

Attached File  VW_Golf_5_front.jpg   2.78MB   35 downloads

Attached File  Peugeot_206_front.jpg   149.62K   34 downloads

#5
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
I-aș da un brânci pe scari in jos la idiotul care a avut ideea sa puna turometrul invers!

#6
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

 mihaicozac, on 22 iulie 2017 - 18:14, said:

... spre deosebire de designul din topor de la Renault sau cutiile de conserve a la Volkswagen.
Cazaciocule! A fermentat drojdia şi te simţi apăsat?
Recomandăm zeamă de Lada. Dacă totusi e prea mult, merge si un Moskvitch

Edited by Peter Blood, 22 July 2017 - 21:44.


#7
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,732
  • Înscris: 28.12.2008

 kodiak, on 22 iulie 2017 - 19:29, said:

I-aș da un brânci pe scari in jos la idiotul care a avut ideea sa puna turometrul invers!

Păi ca să zici că eşti în Aston Martin. :naughty:

#8
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

 radunic, on 22 iulie 2017 - 19:12, said:

Asta e chestie de părere personală. La 206 botul căzut strică proporțiile caroseriei. Arată a golf 5 pe care s-a așezat ceva greu (elefantul din reclamă, poate...). Uite-le Ă®mpreună:

VW_Golf_5_front.jpg

Peugeot_206_front.jpg

Mie si acum designul lui 206 mi se pare bun. Sunt masini in prezent care stau mai slab la capitolul asta, precum Mitsubishi Space Star, Skoda Fabia sau Toyota Yaris. Bine, totul tine de gusturi. 206 era o masina faina si la condus. Asta cand mergea.

#9
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Desigur că e problemă de gusturi. Nici Peugeot nu a reuşit întotdeauna să echilibreze aspectul, mă gândesc acum la 407 la care nu se mai termina botul.

#10
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Treaba cu Peugeot... defapt cu masinile frantuezesti in general, din cate am vazut e destul de simpla: ori le iubesti, ori le injuri in fiecare zi. Gasesti tu motive, pentru fiecare varianta. 407 a fost o senzatie la vremea lui. Cred ca jumatate din vanzari s-au datorat designului. Pe vremea aia lucram la un dealer Peugeot. Am avut 3 cazuri intr-o luna cand modelul ala a fost cumparat ca la piata. Cat costa, ce dotari, ce motor, termen de livrare, pret final. Test drive sa vezi cum e masina? Alta data. Suna-ma cand ajunge, ca sa vin sa o iau.
Cam asa se vindea de multe ori un Peugeot acum 10-15 ani. Mai ales 206, 307 (SW- chiar iti fura ochii plafonul ala de sticla) si 407. Sigur, existau si avantaje: tinuta de drum impecabila, finisaje bune, confort bun, ambianta foarte placuta. Daca masina aia avea o fiabilitate buna, cred ca era imbatabila in clasa ei. Sincer.

#11
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 16.07.2017

 LauCalin, on 22 iulie 2017 - 23:38, said:

Treaba cu Peugeot... defapt cu masinile frantuezesti in general, din cate am vazut e destul de simpla: ori le iubesti, ori le injuri in fiecare zi. Gasesti tu motive, pentru fiecare varianta. 407 a fost o senzatie la vremea lui. Cred ca jumatate din vanzari s-au datorat designului. Pe vremea aia lucram la un dealer Peugeot. Am avut 3 cazuri intr-o luna cand modelul ala a fost cumparat ca la piata. Cat costa, ce dotari, ce motor, termen de livrare, pret final. Test drive sa vezi cum e masina? Alta data. Suna-ma cand ajunge, ca sa vin sa o iau.
Cam asa se vindea de multe ori un Peugeot acum 10-15 ani. Mai ales 206, 307 (SW- chiar iti fura ochii plafonul ala de sticla) si 407. Sigur, existau si avantaje: tinuta de drum impecabila, finisaje bune, confort bun, ambianta foarte placuta. Daca masina aia avea o fiabilitate buna, cred ca era imbatabila in clasa ei. Sincer.
Interesant.Cel putin in exterior, modele de Peugeot mentionate de tine, au un aspect placut iar la vremea lor, au placut multora.
Crezi ca si acum Peugeot prezinta aceleasi probleme tehnice, in special la instalatia electrica sau electronica, ca in trecut?

#12
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 LauCalin, on 22 iulie 2017 - 23:38, said:

Pe vremea aia lucram la un dealer Peugeot.

La vanzari sau la tehnic ?

#13
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Eu am un 307SW facelift şi deşi acuma bate spre 280.000km nu am avut niciodată probleme electrice sau de ală natură. Odată făcută corect întreţinerea maşina e foarte fiabilă. Poate sunt unii care cred că maşina e ca şi calul ţ-iganului, l-ai luat trebuie să meargă fără să-i porţi de grijă şi au probleme după aceea.

#14
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Dintre rudele mele, doua au avut Peugeot cumparate de noi: una 307 SW, cealalta 3008.A fost primul si ultimul Peugeot pt ele, reorientandu-se catre Rav 4 si Passat datorita problemelor tehnice intampinate in jurul valorii de 100.000 km. Nu era luna sa nu aud ca erau in service cu ele din cauza problemelor electrice sau de alta natura tehnica. Eu personal am condus pt cateva mii de km 308, benzina, ca masina inchiriata si mi s-a parut masina tipic frantuzeasca: ergonomie precara, materiale slabe, imbinari sub germane sau japoneze, cutie de viteze cu joc in ea si care necesita obisnuita sa te inveti sa schimbi, greierasi enervanti peste tot. Am  condus si 206 SW  si in afara de consumul mic (1.4 Hdi) aceleasi pb ca la 307. Ce mi-a placut intotdeauna la Peugeot au fost scaunele, trapa din sticla si consumurile reduse la diesel, in rest nu pot spune de bine.

#15
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007
Cum vine asta " ergonomie precara " dar :

 edi10000, on 23 iulie 2017 - 12:08, said:

Ce mi-a placut intotdeauna la Peugeot au fost scaunele, trapa din sticla si consumurile reduse la diesel, in rest nu pot spune de bine.
???

Edited by rogedan, 24 July 2017 - 19:27.


#16
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ce treaba are ergonomia cu ce am spus ca mi-a placut? Ergonomia se refera la usurinta executarii sarcinilor si aici masina nu sta bine (la 308 majoritatea comenzilor se regleaza din tableta vs butoane fizice si sistemul are latenta mare, ceasurile dispuse anapoda, la 206 avea comenzile de la geamuri intre scaune etc) + usurinta intelegerii comenzilor masinii (de exemplu incearca sa intelegi rapid comenzile butoanelor de pe volan,  acestea nu sunt asezate pe zone logice ca la alte marci si nu au butoane/manete dedicate etc). De heptica nu-ti mai spun, in anumite zone (de ex schimbatorul de viteze, manetele in stil Logan etc.) masina se "simte" ieftina, nu-ti da senzatia de calitate. Seara buna!

#17
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 edi10000, on 23 iulie 2017 - 12:08, said:

Dintre rudele mele, doua au avut Peugeot cumparate de noi: una 307 SW, cealalta 3008.A fost primul si ultimul Peugeot pt ele, reorientandu-se catre Rav 4 si Passat datorita problemelor tehnice intampinate in jurul valorii de 100.000 km. Nu era luna sa nu aud ca erau in service cu ele din cauza problemelor electrice sau de alta natura tehnica. Eu personal am condus pt cateva mii de km 308, benzina, ca masina inchiriata si mi s-a parut masina tipic frantuzeasca: ergonomie precara, materiale slabe, imbinari sub germane sau japoneze, cutie de viteze cu joc in ea si care necesita obisnuita sa te inveti sa schimbi, greierasi enervanti peste tot. Am  condus si 206 SW  si in afara de consumul mic (1.4 Hdi) aceleasi pb ca la 307. Ce mi-a placut intotdeauna la Peugeot au fost scaunele, trapa din sticla si consumurile reduse la diesel, in rest nu pot spune de bine.
Peugeot 308 este alta masina cu o alta tehnologie fata de 307 sau 3008.Ca minus ii reprosez faptul ca aparatura de bord poate fi accesata doar prin intermediul ecranului, ca la tableta sau smartphone si modul cum este afisata turatia motorului.

Edited by dennis_2005, 25 July 2017 - 19:49.


#18
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
308 si 3008 sunt produse pe aceeasi platforma veche de 3 ani, pe care produc toate masinile din segmentele C, D si SUV-urile. Nu zic ca este bine sau rau, dar platforma este aceeasi si pentru Jumpy sau Berlingo.

Edited by edi10000, 26 July 2017 - 05:27.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate