Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW 318d 2014
Last Updated: Jun 29 2021 23:59, Started by
rogeralbu
, Jul 21 2017 22:03
·
0
#1
Posted 21 July 2017 - 22:03
Hello all,
cum deja am inscris o definitiv, am zis sa i deschid si aici un topic, cel de la sfaturi achizitie ajutandu ma mult in luarea deciziei. benzina doream, dar am renuntat cd am vazut ca nu gasesc si ce gasisem ori nu mi a placut ref dotari, ori s a vandut aproape imediat... in esenta, BMW 318 d break, aprilie 2014, 107.000 km, revizii clean doar bmw. Achizitie pe srl de la dealer bmw koln, cu returnare TVA-asta a fost un aspect care m a incurcat un pic, deoarece gasisem la privati variante f misto. Intre dotarile pe care le consider importante - piele Dakota venetto beige interior, tempomat, navigatie, climatronic, speed limit info, automata, incalz scaune, hi fi, scaune sport, pachet lumini, garantie bmw europlus 1 an. de cand am luat o am mers efectiv 2 spt cu ea, totalizand 4400 km - inclusiv 2300 pe drumul din germ spre bucursti, restul in tara. am fost la mare in primul wknd, in al doilea la poiana, f scurt insa, doar 2 zile. multumit de ea, f ok pe drum virajat, imi plac scaunele sport si pozitia pe care o dau. Attached Files |
#3
Posted 21 July 2017 - 22:11
ti-am corectat titlul, cel ales de tine f 31, 318d, 214 nu avea nici o treaba, mai era si gresit pe deasupra. cand pui titluri, fii mai intelept.
|
#5
Posted 21 July 2017 - 22:28
mersi.
masina a fost 18 k eur. tva returnat dupa cca 10 zile. |
#7
Posted 22 July 2017 - 00:17
Masina are vreo dotare de suspensie adaptabila sau s-au carat cartofi cu ea? Imi pare cam lasata de spate.
|
#8
Posted 22 July 2017 - 01:12
well..nu cred ca au carat cartofi..dar cd am pozat o aveam niste brosuri in portbagaj..tocmai mi le adusesera de la tipografie...si zona unde era pozata e denivelata..
suspensie adaptabila nu are |
#10
Posted 22 July 2017 - 08:17
Hai, bre, lasa omul in pace! Stii ce spun cercetatorii? Ca cei care se iau de persoanele care nu scriu sau nu vorbesc corect, au alte probleme. Bine, nu din acest punct de vedere. Dar intelegi tu.
Si revenind la masina, desi nu sunt fan BMW, nu prea ai cum sa ramai indiferent la o masina ca asta. Rulaj ok, dotari ok si pret, in opinia mea, acceptabil pentru o masina care noua a fost undeva pe la 40000 de euro. Drumuri bune si sa o conduci sanatos! |
|
#11
Posted 22 July 2017 - 10:25
LauCalin, on 22 iulie 2017 - 08:17, said:
Hai, bre, lasa omul in pace! Stii ce spun cercetatorii? Ca cei care se iau de persoanele care nu scriu sau nu vorbesc corect, au alte probleme. Bine, nu din acest punct de vedere. Dar intelegi tu. Si revenind la masina, desi nu sunt fan BMW, nu prea ai cum sa ramai indiferent la o masina ca asta. Rulaj ok, dotari ok si pret, in opinia mea, acceptabil pentru o masina care noua a fost undeva pe la 40000 de euro. Drumuri bune si sa o conduci sanatos! masina a fost 45 k noua, incl TVA. am vazut factura cd am luat o de la dealer. m a limitat f mult faptul ca am dorit sa fie cu unic proprietar, sa primesc garantie macar 1 an si sa fie cu interior piele bej..sunt f putine astfel de la firme..cele de la privat nu ma ajutau pt ca nu puteam deduce tva. |
#12
Posted 22 July 2017 - 16:12
nava mica, break, jante urate, culoare urata, fara trapa/panorma. Gaseai seria 3 GT in banii astia cu nava mare, jante ca lumea, panorma in banii tai an tot 2014
|
#13
Posted 22 July 2017 - 23:04
Istoricul + garantia + numarul mic de km costa cel mai mult.
Sa o stapanesti sanatos, eu ma bucur foarte mult ca ai ales un 3-ar vechi de 3 ani decat un Astra/Focus nou. Hai zi sincer, se uita femeile la tine la semafor ? |
#14
Posted 22 July 2017 - 23:41
InTech, on 22 iulie 2017 - 23:04, said:
Istoricul + garantia + numarul mic de km costa cel mai mult. Sa o stapanesti sanatos, eu ma bucur foarte mult ca ai ales un 3-ar vechi de 3 ani decat un Astra/Focus nou. Hai zi sincer, se uita femeile la tine la semafor ? well, stii ca voiam din prima f31, deci astra /focus samd ieseau.. am avut ani de zile VW..golf hatch, golf break, Passat..toate de noi..dar acum am zis sa incerc BMW si nu mi pare rau deloc..desi golful il mai am si n o sa l vand..imi place si el..garantia am ales o pentru cazurile nedorite -daca ar cadea ceva important in primul an..si in plus daca da garantie neamtul se poate apoi prelungi la noi.. nu stiu dc se uita, am condus o fix inainte de concediu cd eram full la sv si vorbeam aproape mereu la tel in trafic..dar pot spune ca daca am admirat eu ceva, a fost o cetateana pe motocicleta.. pt fatih - am vrut break, culoarea mi a placut, n am gasit mai multe dotari la acei km si conditii financiare. navi mare/mic mi se pare ca si fac treaba la fel..jentile ce au, by the way? ai o propunere mai buna? pls feel free.. |
#15
Posted 25 July 2017 - 12:07
Sa ai multi Km fara probleme si sa ne impartasesti cat mai multe pareri
|
|
#16
Posted 25 July 2017 - 12:11
Fatihh, on 22 iulie 2017 - 16:12, said:
nava mica, break, jante urate, culoare urata, fara trapa/panorma. Gaseai seria 3 GT in banii astia cu nava mare, jante ca lumea, panorma in banii tai an tot 2014 Da chiar asa, putea sa-si ia sheptar de banii astia, cu jante d-alea misto pa' 19, navigatie profesioanala, etc. ) Da' tu ce masinan conduci de asta e asa nasoala? Singurul minus din punctul meu de vedere este doar lipsa xenon-ului. Navigatia mica e foarte ok, si eu am la x1 sotiei si nu simtim lipsa celei profi. Jantele sunt ok, cauciucuri ieftine, confort sporit, o grija in minus pt gropi. Edited by cavaliere, 25 July 2017 - 12:13. |
#17
Posted 26 July 2017 - 00:54
thx Fotbal5
cavaliere, on 25 iulie 2017 - 12:11, said: Singurul minus din punctul meu de vedere este doar lipsa xenon-ului. Navigatia mica e foarte ok, si eu am la x1 sotiei si nu simtim lipsa celei profi. Jantele sunt ok, cauciucuri ieftine, confort sporit, o grija in minus pt gropi. subscriu, aveam de ales xenon si interior plus banal si scaune nasoale dpmdv, si aceasta f ok estetic la interior, cu piele si sport, dar fara xenon. de aceea, chiar vreau sa va intreb dc ar merita un upgrade la xenon si dc da, ce sa pun, unde si cam ce costuri implica? thx 4 help |
#18
Posted 26 July 2017 - 08:10
rogeralbu, on 26 iulie 2017 - 00:54, said:
thx Fotbal5 subscriu, aveam de ales xenon si interior plus banal si scaune nasoale dpmdv, si aceasta f ok estetic la interior, cu piele si sport, dar fara xenon. de aceea, chiar vreau sa va intreb dc ar merita un upgrade la xenon si dc da, ce sa pun, unde si cam ce costuri implica? thx 4 help nu lua în seamă toți experții. rămâi cu noi, ăștia mai prosți și necunoscători. Dacă folosești mașina 99% din timp în oraș, nu are rost upgrade-ul la xenon. Dar fiind toți o mașină de „familie” și de rulaj, bănuiesc că o vei folosi și în ieșiri de weekend și concedii. Diferența între faruri cu halogen și xenon este uriașă. Îți recomand să faci retrofit complet, respectiv să iei faruri originale de la dezmembrări, instalația electrică necesară și eventual brațele cu senzor pentru autoleveling. Nu costă foarte mult, dar este adevărat că mult mai mult decât să montezi o instalație aftermarket. Pentru componente, îți recomand allegro.pl dar trebuie să faci puțină cercetare și să vorbești cu cel care îți va face operațiunea pentru a identifica toate componentele de care ai nevoie (cu coduri). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users