Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

freelance web developer

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
lepnem

lepnem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 21.07.2017
Bună ziua.
Sunt începător ca și web developer.
Am învățat html/css/js pentru front-end și django pentru back-end.
Sunt interesat de freelance și am tot încercat să caut site-uri unde pot contacta clienți pentru a le face website-uri, gen: freelance, upwork etc.
Ideea e că nu prea „prind” niciun proiect (deloc) și habar n-am cum aș putea evolua, să zic așa, pentru a putea face bani din freelacing.
Nu am un portofoliu deoarece nu am idei de proiecte pe care le-aș putea face și m-am grăbit să obțin ceva experiență.
Sunt dornic și determinat să învăț în continuare pentru a-mi îmbunătăți priceperea, dar rămân blocat când vine vorba de idei sau metode prin care aș reuși să fac ceva util.
M-am gândit să-mi fac reclamă, dar nu dispun de bani pentru asta și nu am habar de modalități prin care aș putea face asta eficient.

Niște sfaturi pentru un începător ca mine?

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.

#2
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Inscrie-te pe mai multe site-uri de gen, fiverr.... etc.
Idei de portofoliu - nu ai, serios ?
Iei 10 proiecte de pe site-uri si le faci tu, chiar daca nu ai cistigat job-ul!
Si, voila, ai portofoliu.

#3