Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Taxa de pod Fetesti vs. Budapesta
Last Updated: Jul 25 2017 15:07, Started by
Rhesus
, Jul 21 2017 10:44
·
0
#19
Posted 22 July 2017 - 08:18
sdrc, on 21 iulie 2017 - 11:07, said:
In general, nu se percepe vreo taxa pentru traversarea unui pod care uneste doua zone ale aceleiasi localitati. In cazul traversarii de la Fetesti e vorba de o taxa de autostrada (nu de pod), instituita inca din '87 - '88 (pentru acel prim tronson pre-decembrist Fetesti - Cernavoda, app. 18 km.). Autoritatile locale/centrale pot decide unde/in ce mod sa perceapa diferite taxe, nu vom regasi uniformitate din acest punct de vedere. Nu exista "taxa de pod" nici in Viena/Bratislava (ca sa ma raportez la traversarea aceluiasi fluviu), nici in Paris / Londra etc. |
#20
Posted 22 July 2017 - 18:34
In Londra sunt o multime de poduri, practic orasul e taiat in doua de Tamisa. nici unul nu e cu taxa.
La iesirea din oras pe podul Dartford trecerea peste aceeasi Tamisa costa 2 lire 50. Marea majoritatea a marilor orase din europa sunt traversate de diverse rauri si au o multime de poduri si fara plata. Din cele din afara oraselor unele sunt cu plata, de exemplu in Franta traversarea pe podul de la Millau costa intre 10 si 15 euroi. Dar si in Ro mai sunt nenumarate alte poduri si sunt taote gratuite. Tot timpul va plangeti si va simtiti persecutati dar in loc sa studiati 2 minute ce se intampla prin lume veniti cu intrebari stupide. Internetul tau doar pana la Budapesta "bate"? Si binenteles aceesi placa uzata cum va fura politicienii. Da, exact de aia e taxa de la Fetesti ca sa va fure politicienii! |
#21
Posted 22 July 2017 - 19:31
Rhesus, on 21 iulie 2017 - 10:44, said:
Ceva imi da cu virugla. Traversare Dunare, pe orice pod din Budapesta = 0. Traversare Dunare pe un pod in Romanica = 13 lei (un singur fir). De unde pana unde? danaciu, on 22 iulie 2017 - 18:34, said:
In Londra sunt o multime de poduri, practic orasul e taiat in doua de Tamisa. nici unul nu e cu taxa. Hai nu o mai dati cu bata in balta ca nu e la noi cel mai rau.....la altii e mult mai rau dar romanul vede doar parul din ochii lui.... Edited by Clovis, 22 July 2017 - 19:32. |
#22
Posted 24 July 2017 - 15:25
Materium, on 22 iulie 2017 - 08:18, said:
Las-o ca macane! In primul rand nu e taxa de autostrada e de pod, apoi e de atata timp introdusa ca faceau tot drumul nu doar podul din aur si nu in ultimul rand mie ca dobrogean imi restrictioneaza libera circulatie in restul tarii! Pe unde o iau trebuie sa platesc! Toata lumea se dadea cu curul de pamant cand plateau taxa de acces in Mamaia uitand de unde veneau banii de festivaluri modernizare si alte rahaturi, dar nimeni nu s-a suparat pe taxa asta in conditiile in care nu exista varianta gratuita sa ajungi la mare, indiferent de scop. Imi mentin afirmatia, a fost instituita ca taxa de autostrada in 1987 pentru sectiunea Fetesti - Cernavoda (singurul tronson de atunci). Prima mentiune se regaseste in Decretul Consiliului de Stat nr. 489/1978, iar fundamentarea taxei actuale apare in Anexa nr. 1 la Legea nr. 375/10.07.2001. E adevarat ca multe publicatii si institutii utilizeaza expresia "taxa de trecere pe podul Fetesti - Cernavoda", de parca ar exista un asemenea pod (ar insemna sa aiba app. 21 km. lungime) intre cele 2 localitati din judete diferite ... Rog a se observa ca in documentele oficiale se vorbeste despre "Statia de taxare Fetesti - Autostrada A2) - a se vedea fisierul anexat (captura de pe site-ul CNADNR, actualmente CNAIR); daca ar fi fost o "taxa de pod", nu intra sub autoritatea CNADNR / CNAIR, iar sumele obtinute ar fi revenit autoritatilor locale din Fetesti / Ialomita. In ceea ce priveste afirmatia dvs. "...mie ca dobrogean imi restrictioneaza libera circulatie in restul tarii!", nu pot decat sa constat ca dvs. confundati "libera circulatie" cu gratuitatea circulatiei ! Nu e nicio restrictionare, e o taxa de utilizare a infrastructurii. In sens mai larg, sa inteleg ca CFR va "restrictioneaza libera circulatie" intrucat va solicita plata tarifului de calatorie pana la Bucuresti (de exemplu) ? Attached Files |
#23
Posted 25 July 2017 - 01:01
Iti mentii afirmatia prost, e taxa de pod. De pe site-ul lor e luat screenshotul. Pe cand Orban era la Transporturi a explicat de ce nu poate fi o taxa pe A2 la o inaugurare prin 2007.
Si da ca dobrogean sunt obligat sa platesc o taxa sa parasesec sau intru in zona. Attached Files |
#24
Posted 25 July 2017 - 08:05
Materium, on 25 iulie 2017 - 01:01, said:
Iti mentii afirmatia prost, e taxa de pod. De pe site-ul lor e luat screenshotul. Pe cand Orban era la Transporturi a explicat de ce nu poate fi o taxa pe A2 la o inaugurare prin 2007. Si da ca dobrogean sunt obligat sa platesc o taxa sa parasesec sau intru in zona. Ca dobrogean esti obligat sa platesti o taxa sa parasesti sau sa intri in zona cu masina personala. Putin modificat. |
#25
Posted 25 July 2017 - 14:56
Tren personal, avion elicopter, nu am. Dar pot sa o iau la pas sau cu bicla, numai sa imi arati pe unde. Si da cu masina teoretic pot fi cu totul la zi, rezervorul plin si sa nu mai am bani de taxa. Pe unde ies cu ea? Si nu vorbesc de o localitate, vorbesc de ditamai regiunea!
|
#26
Posted 25 July 2017 - 15:07
Pai revolta-te si impotriva vignettei, si impotriva TVA-ului, si a impozitului pe casa etc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users