Poate vorbi Dumnezeu cu oamenii?
Last Updated: Aug 21 2017 10:12, Started by
AlynutzTigerAtlantic
, Jul 20 2017 18:11
·
0
#163
Posted 18 August 2017 - 14:02
altnume, on 27 iulie 2017 - 04:03, said:
In ramurile dure ale stiintei, nu a fost deocamdata descoperit/recunoscut nici un fenomen care sa corespunda acestei criptari pure (a ceea numesti transcendenta) si prin urmare e considerata o iluzie; 1. Cine a definit „ramurile dure ale stiintei“ și după ce criterii? 2. Ce „știință dură“ s-a ocupat cu transcendența, pentru ca să afirmi că acea știință „deocamdată nu a descoperit/recunoscut-o“. 3. Și unde a consemnat acea „știință dură“ că prin urmare experimentarea transcendenței este o iluzie? 4. Despre ceea ce tu numești criptare ți-am pus mai multe întrebări, vezi #151, poți să mă lămurești în acest sens? Cele bune madhukar Edited by madhukar, 18 August 2017 - 14:04. |
#164
Posted 19 August 2017 - 18:14
altnume, on 27 iulie 2017 - 04:03, said:
In ramurile dure ale stiintei, nu a fost deocamdata descoperit/recunoscut nici un fenomen care sa corespunda acestei criptari pure (a ceea numesti transcendenta) si prin urmare e considerata o iluzie; totusi, intrucat eu imi dau seama ca nu este iluzie, am facut unica legatura ce poate fi facuta deocamdata intre religie (inclusiv spiritualitete, ezoterism, buddhism, yoga, ..) si stiinta dura, atribuind ceea (ce) stinta psihologica numeste facilitare inductiva de SCM, fenomenului numit comunicare datorata inseparabilitati cuanatice; 1. În mod evident nu ai o idee clară despre spiritualitate și de aceea crezi că religiile actuale, ezoterismul sau buddhismul ar avea de-a face cu spiritualitatea. În caz că tu crezi că poți dovedi acest lucru, te rog adu dovezi în acest sens. 2. Eu vorbesc despre spiritualitate, despre transcendență, ceea ce se află dincolo de universurile materiale. 2.1. Cine a demonstrat că Legătura dintre Transcedență și „stiinta dura“ (pe care te-am rugat să-i dai definiția, și baza acelei definiții) se numește facilitare inductivă de SCM. 2.2. Te rog prezintă acea demonstrație. 3. Dacă nimeni nu a demonstrat că Facilitarea Inductivă (hipnotică) a unei Stări de Conștiință Modificată ar putea fi atribuită fenomenului numit comunicare datorata Inseparabilitati Cuanatice, atunci te rog să prezinți tu experiențele care demonstrează ceea ce susții. Cele bune madhukar |
#165
Posted 21 August 2017 - 10:12
altnume, on 27 iulie 2017 - 20:31, said:
Prin cele “4 forme ale sunetului”, trimiti de fapt la ceea ce actualmente e asimilat drept cele 4 fecvente ale creierului: beta (stare de veghe), alfa (…), theta (…) delta (…). nu fac trimitere la "cele 4 fecvente ale creierului", care nu sunt "4 frecvențe" ci 5 intervale de frecvențe, vezi Link, și care după cercetarea medicală actuală ar fi associate cu anumite stări mentale. Eu m-am referit la puterea cuvântului, semnificația sa și la stări de conștiință pe care medicina nu le studiază. Cuvântul în ştiinţa Vedică este unul dintre principiile esenţiale ale existenţei, atât ca sursă a Creaţiei (lumii materiale) cât şi ca cheie pentru eliberarea din lumea materială. Cel ce înţelege pe deplin şi realizează cele patru categorii ale sunetului, aşa cum este explicat în literatura Vedică, poate folosi această ştiinţă pentru a se elibera din prizonieratul lumii materiale. Pentru aceasta ar trebui mai întâi să înţelegem ce înseamnă sunet, conform ştiinţei Vedice. Domnul Transcendental în forma sa de avatar Kapila Dev dă o definiţie a sunetului în prelegerea sa despre Adevărul Absolut, către mama sa Devahuti. Aceasta este înregistrată în Bhagavat Puran 3.26.33 de către Vyasa Dev: arthāśrayatvaḿ śabdasya draṣṭur lińgatvam eva ca tan-mātratvaḿ ca nabhaso lakṣaṇaḿ kavayo viduḥ Oameni învăţaţi care posedă cunoaşterea adevărată - kavayo viduḥ Definesc sunetul ca fiind forma subtilă a eterului (spaţiului) - lakṣaṇaḿ śabdasya tan-mātratvaḿ nabhaso (Care furnizează) ideea unui obiect - artha aśrayatvaḿ Şi desigur şi existenţa unui observator - ca eva lińgatvam draṣṭur Astfel in sensul Vedic, sunetul este cuvântul vorbit, şi astfel sunetul este definit ca adăpostul înţelesului (aśraya artha) – arthāśraya; şi astfel sunetele alfabetului sunt denumite seminţe ale existenţei. Astfel sunetul este descris ca având 50 de componente constituante începând cu a şi terminând cu kşa. De aceea alfabetul Sanskrit mai este denumit şi a-kşar, care de asemenea înseamnă „fără greşeală”, care este un atribut al absolutului. Sunetul pranav (AUM) care este suma tuturor sunetelor şi sursa tuturor imnurilor vedice este de asemenea denumit akşar. De remarcat că în cele cinci intervale de frecvențe descries nu cuprind întregul spectru descris în literartura Vedică. De Exemplu cel de-al cincilea Vers din Mandukya Upanişad este descrisă starea Conştiinţei neîntrerupte: yatra supto na kaJcana kāmam kāmayate na kaJcana svapnam paśyati tat sushuptam sushuptasthāna ekībhūtah prajñān-ghana evānandamayo hyānandabhuk cetomukhah prājñas-tritīyah pādah (Mandukya Upanishad 5) Cea de-a treia categorie (stare) de conştiinţă - tritīyah pādah prājñas Este conştiinţa neîntreruptă a somnului - prajñāna-ghana yatra supto Fără afecţiune (fără) dorinţe arzătoare - na kāmayate kañcana kāmam Nu se văd nici un fel de vise aurii - na paśyati svapnam kañcana Aceasta este starea somnului profund - tat şuşuptam În somnul profund situat într-o fiinţă (cu Domnul Suprem) – şuşupta sthāna eki-bhūtah Făcut din extaz atotcuprinzător, devii extatic – eva ananda mayo hy ananda bhuk (Şi satisfaci) gura conştiinţei – ceta mukhah. Pe baza acestui vers unii susţin că în somnul profund sufletul migrează în corpul Domnului Suprem şi devenind una cu acesta degustă extazul spiritual. În orice caz cert este că sufletele care nu au atins eliberarea, necalificându-se pentru a avea o relaţie cu Domnul Suprem în lumea spirituală, se cufundă în corpul Acestuia când lumea materială este distrusă şi aşteaptă în această cea de-a treia stare de conştiinţă neîntreruptă - prajñāna-ghana pînă la următoarea creaţie. La următoarea creaţie aceste suflete sunt transplantate în lumea materială pentru a-şi relua activităţile de acolo de unde le-au lăsat. O explicaţie la acest vers poate fi găsită în Bhagavat Puran 7.9.32 unde este înregistrată următoarea afirmaţie a devotului Prahlad, când se adresează Domnului Suprem Nrisimha. nyasyedam ātmani jagad vilayāmbu-madhye śeṣetmanā nija-sukhānubhavo nirīhaḥ yogena mīlitadṛgātmanipīta-nidras turye sthito na tu tamo na guṇāḿś ca yuńkṣe (O Doamne) cu ochi pe jumătate închişi şi cufundat în tine însuţi - tadṛg ātmanipīta Situat în starea de somn transcendental - sthito yoga nidra turye Nu în întunericul modurilor naturii materiale - na tu tamo guṇā Ai unit (fluidul) distrugerii cu sufletele adormite şi neactive din Tine - yuńkṣe śeṣetmanā ātmani nija nirīha Care au experimentat fericirea (extazului) – sukha anubhavo Prin aruncarea lor în mijlocul (apelor) Distrugerii (şi ale Creaţiei) (Oceanul Cauzal) - vilayāmbu-madhye jagad nyasyedam Faptul că această stare de conştiinţă neîntreruptă - prajñāna-ghana - are legătură cu Domnul Transcendental se poate vedea din versul următor din Mandukya Upanişad: eśa sarveśvara eśa sarvajña esho'ntaryāmyeśa yonih sarvasya prabhavāpyayau hi bhūtānaM (Mandukya Upanishad 6) Acesta este Cel ce controlează totul, Cel ce ştie totul - eśa sarveśvara eśa sarvajña Acesta este Controlorul interior (Suprasufletul) - eśa antaryāmya iśa Sursa tuturor, începutul şi sfârşitul tuturor fiinţelor - yonih sarvasya prabhavāpyayau hi bhūtānaM. cele bune madhukar Edited by madhukar, 21 August 2017 - 10:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users