Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Pâlpâie ecranul când se încarcă

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012
Salut! Am o tabletă Utok i800 cu Windows 8.1, și de ceva timp, cred că de câteva luni, îmi pâlpâie ecranul când e la încărcat. Nu pâlpâie de unul singur, ci dacă mișc puțin cablul usb. De la ce ar putea să fie?
Pe jos nu a căzut, dar cineva mi-a zis că poate s-a încins și s-a ars vreun pin sau ceva... Menționez că uneori dacă se mișcă mai tare cablul, se închide de tot ecranul, iar dacă închid și redeschid tableta (nu de tot, doar standby), se aprinde iar. Când nu e la încărcat nu e nicio problemă.  Touch-ul merge bine, și ceea ce aș vrea să știu e dacă la service ar repara tableta, să nu zică că am scăpat-o eu și să mă pună să plătesc reparația , sau să nu vadă asta ca pe o problemă. Se merită să o trimit în service? Oare ar repara tableta?

#2
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Probeaza alte 3-5 incarcatoare si cabluri, bineinteles.
Poti sa o trimit la garantie fara probleme.
Daca te costa ceva, te anunta inainte.

#3
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017
Ai scris Utok? ..asta spune totul despre calitatea ei. O multime de piese ansamblate pe un vapor sub "brandul" de Utok... ce calitate vrei sa ai? Crezi ca STIE cineva sa repare tabletele alea ..poate doar sa le duca inapoi pe vaporul unde au fost facute

Edited by bogdan181180, 19 July 2017 - 07:27.


#4
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012

View Postbogdan181180, on 19 iulie 2017 - 07:27, said:

Ai scris Utok? ..asta spune totul despre calitatea ei. O multime de piese ansamblate pe un vapor sub "brandul" de Utok... ce calitate vrei sa ai? Crezi ca STIE cineva sa repare tabletele alea ..poate doar sa le duca inapoi pe vaporul unde au fost facute
Te crezi mare și tare că știi tu calitatea tabletelor? Te simți mai bine dacă lași un răspuns total ignorant și nefolositor? Dacă nu ai nimic bun de spus, găsește altă treabă de făcut. Știu că utok nu e brand renumit sau ceva, dar când am luat-o aveam nevoie repede de o tabletă cu Windows. Cineva mai sus a venit cu un sfat bun și după ai apărut tu.

#5
b0by007

b0by007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 27.12.2014
Daca si cu alte incarcatoare face la fel, atunci e foarte probabil sa fie un contact imperfect la lipitura portului usb pe placa de baza.
Deci o problema hardware si numai la service o poti repara.

#6
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016

View Postalexutzu3, on 19 iulie 2017 - 22:26, said:

Te crezi mare și tare că știi tu calitatea tabletelor? Te simți mai bine dacă lași un răspuns total ignorant și nefolositor? Dacă nu ai nimic bun de spus, găsește altă treabă de făcut. Știu că utok nu e brand renumit sau ceva, dar când am luat-o aveam nevoie repede de o tabletă cu Windows. Cineva mai sus a venit cu un sfat bun și după ai apărut tu.
OK, si tu ai venit cu un comentariu relativ inutil.
Puteai sa-i dai PM sau report.
Ai probat alte incarcatoare/cabluri ?!

#7
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012

View PostroxanaRabinowitz, on 20 iulie 2017 - 13:49, said:


OK, si tu ai venit cu un comentariu relativ inutil.
Puteai sa-i dai PM sau report.
Ai probat alte incarcatoare/cabluri ?!
Da, am făcut asta înainte să pun întrebarea. Am probat cu 4 încărcătoare și 5 cabluri micro usb, și funcționează doar cu un anumit încărcător și un anumit cablu conectat, dar încărcătorul e mai slab decât trebuie. Deci asta nu este o soluție.


#8
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Deci, garantie sau service.
Sau, daca te pricepi, o desfaci singur.
Deci, in acest caz, cred ca nu mai intrebari aici care e defectul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate