Prima masina - Ford Mondeo MK4 2007-2008?
Last Updated: Jul 18 2017 11:32, Started by
Cristian_89
, Jul 16 2017 18:18
·
0
#19
Posted 16 July 2017 - 19:42
Acel tip de Mondeo cu motor diesel este excelent sa-ti toace banii pe schimbat injectoare, pompa si rezervor. Va porni doar cu motorul rece si asta vreo 3-4 luni dupa care te costa 2000 EUR reparatia. De ce crezi ca sunt multe la vanzare?
|
#20
Posted 16 July 2017 - 20:06
User107, on 16 iulie 2017 - 19:42, said:
Acel tip de Mondeo cu motor diesel este excelent sa-ti toace banii pe schimbat injectoare, pompa si rezervor. Va porni doar cu motorul rece si asta vreo 3-4 luni dupa care te costa 2000 EUR reparatia. De ce crezi ca sunt multe la vanzare? Aveam banuieli, mi se pareau oferte prea bune. De aia am si intrebat aici, ca sa aflu pareri de la oameni care cunosc mai mult decat mine (eu fiind aproape paralel cu domeniul). |
#21
Posted 16 July 2017 - 20:07
Mi-as lua masina cu volan pe dreapta doar ca sa o folosesc prin zona 3 luni cu numere rosii, iar apoi ca sa o dezmembrez si sa castig macar 500euro din ea
|
#22
Posted 17 July 2017 - 08:55
...am mai gasit inca un caz in care s-ar justifica: Iti faci un business cu plimbat oameni in natura si iti iei cateva Land Cruisere cu volan pe dreapta care o sa stea mai mult prin noroaie.
|
#23
Posted 17 July 2017 - 13:10
#24
Posted 17 July 2017 - 13:21
#25
Posted 17 July 2017 - 14:45
Pentru inceput cred ca e mai bine daca ti-ai lua o masina ieftina (care sa te coste putin reparatiile). Daca o lovesti, sa nu te usture buzunarul. Am un prieten care si-a cumparat cu Mercedes din afara, pentru ca i-a placut lui modelul, si acum o tine in parcare sa nu si-o mai permite. Si mai plateste si rate in continuare la ea.
|
#26
Posted 17 July 2017 - 15:05
Billa33, on 17 iulie 2017 - 14:45, said:
Pentru inceput cred ca e mai bine daca ti-ai lua o masina ieftina (care sa te coste putin reparatiile). Daca o lovesti, sa nu te usture buzunarul. Am un prieten care si-a cumparat cu Mercedes din afara, pentru ca i-a placut lui modelul, si acum o tine in parcare sa nu si-o mai permite. Si mai plateste si rate in continuare la ea. Chiar nu vreau sa ajung in situatia aia. Mondeo 2007 era ceva ce luam in calcul, dar nu eram convins daca merita (ma refer la ofertele de pe site-uri), Spre ce modele crezi ca ar trebui sa ma orientez? |
#28
Posted 17 July 2017 - 23:17
Zic si eu Focus, dar 2, îmi place mult, am mers si ma încîntat, apoi cînd nu am mai mers cu el am rămas cu gindul la el, iar cînd am luat mașina, de curînd, am luat altceva om sucit.
Dar si azi mă uit la orice hatch Ford 2, cu sau fara facelift, caroseria fluidă este o operă de artă. |
|
#29
Posted 18 July 2017 - 10:24
Urmeaza sa dai de permis, deci nici macar incepator nu esti. Nu stii ce inseamna condusul dar vrei o masina mare din clasa medie ( tie ti se va parea imensa, asta daca nu faci scoala pe Passat, Superb, Mondeo, E-Klasse..etc) cu motor diesel ( cuplu, cai putere, viteza, demaraje, fum, cox, impresii), nu mai veche de 10-11 ani, CU VOLAN PE DREAPTA, la 2500 de euro.
Ma bo$$, cum sa-ti spun, nu numai ca nu vei impresiona nici o pisi cu ea, doar le vei arata ca incerci sa-ti depasesti aiurea conditia..plus ca ele, in masini de fite, sunt obisnuite sa se aplece in partea stanga cu capul, nu in partea dreapta. 2500 nu's bani de masina de clasa medie fabricata dupa 2008...aia sunt bani de cauciucuri, revizie, motorina, placute de frana, becuri si asigurare la ea...eu aproape atat am cheltuit intr-un an pe 8 cauciucuri noi, de calitate ( iarna+vara), ulei de calitate, discuri si placute de calitate, filtre, distributie, accesorii, o umplere cu freon+igienizare ( asta ca nu am vrut sa umblu ca "baetii" cu numere de BG si/sau volan pe dreapta -cu mana atarnata pe geam pana la umar, in timp ce bubuie Salam si Vijelie din infernul de 60 de grade din masina "bengoasa")....si am o compacta care se vrea medie, nicidecum o clasa medie adevarata. Aia sunt bani de o masina decenta din clasa mini ( polo, ibiza, 206/7 ) sau ceva subcompact/compact mai vechi ( focus mk I, leon 1M, Fabia 1...etc) , cu motor pe benzina, fiabil, mai putin rulat si ieftin de intretinut comparativ cu un diesel mare si vechi ( nu mai vorbesc de RCA la cc+incepator, ca nu are rost). Daca ai 2500 de euro pentru masina, ma indoiesc ca dispui de finante pentru intretinerea uneia de clasa medie, diesel, de 10-11 ani vechime ( clar sub 400.000 reali nu are, nici macar cele din Anglia). MK4 e masina de flota, nu e achizitionata cu motor diesel sa faca 10.000 km pe an. P.S.: Bineinteles ca vei face tot cum te taie capul...ori diesel mare cu volan pe dreapta si inmatriculat in Bulgaria ( culmea ghiolbanismului si cocalarismului) ori vreo pisica inmatriculata pe Bulgaria ( aceeasi culme, dar macar are volan pe partea care trebuie) Edited by Darkage_, 18 July 2017 - 10:26. |
#30
Posted 18 July 2017 - 10:44
@Cristian_89: Darkage_ e un pic dur în mesaj, dar ai prins ideea. Cel mai important punct din mesajul lui este cel legat de buget. Dacă ai 2500 euro în buzunar, nu te hazarda. Mai aşteaptă un pic.
Cu nişte bănuţi în plus, poţi lua ceva de genul ăsta: https://www.autovit....html#48641dfbbd Sunt fan diesel, dar în cazul tău îţi recomand un benzinar. Nu are legătură cu faptul că eşti începător, are legătură cu bugetul. Costurile de revizie şi reparaţii sunt mai mici la benzină. Focusul din exemplul meu este euro4, Un diesel nu-l scoţi în banii ăştia mai sus de euro3. În curând se vor introduce taxe de poluare pe nivelul euro al maşinii, vei ieşi în avantaj la faza asta. Şi încă ceva, legat tot de exemplu. Caută o maşină cu nivel mare de dotări din fabrică. La Ford, Ghia sau Titanium. Dacă are mici probleme de ordin vizual, cu atât mai bine. Pentru o julitură - chiar dacă e prezentă în poze, poţi să spui că arată mai nasol în realitate - scazi preţul cu 200 EUR. Spor la cumpărat. Edited by Yoda, 18 July 2017 - 10:46. |
#31
Posted 18 July 2017 - 11:32
Darkage_, on 18 iulie 2017 - 10:24, said:
Urmeaza sa dai de permis, deci nici macar incepator nu esti. Nu stii ce inseamna condusul dar vrei o masina mare din clasa medie ( tie ti se va parea imensa, asta daca nu faci scoala pe Passat, Superb, Mondeo, E-Klasse..etc) cu motor diesel ( cuplu, cai putere, viteza, demaraje, fum, cox, impresii), nu mai veche de 10-11 ani, CU VOLAN PE DREAPTA, la 2500 de euro. Ma bo$$, cum sa-ti spun, nu numai ca nu vei impresiona nici o pisi cu ea, doar le vei arata ca incerci sa-ti depasesti aiurea conditia..plus ca ele, in masini de fite, sunt obisnuite sa se aplece in partea stanga cu capul, nu in partea dreapta. 2500 nu's bani de masina de clasa medie fabricata dupa 2008...aia sunt bani de cauciucuri, revizie, motorina, placute de frana, becuri si asigurare la ea...eu aproape atat am cheltuit intr-un an pe 8 cauciucuri noi, de calitate ( iarna+vara), ulei de calitate, discuri si placute de calitate, filtre, distributie, accesorii, o umplere cu freon+igienizare ( asta ca nu am vrut sa umblu ca "baetii" cu numere de BG si/sau volan pe dreapta -cu mana atarnata pe geam pana la umar, in timp ce bubuie Salam si Vijelie din infernul de 60 de grade din masina "bengoasa")....si am o compacta care se vrea medie, nicidecum o clasa medie adevarata. Aia sunt bani de o masina decenta din clasa mini ( polo, ibiza, 206/7 ) sau ceva subcompact/compact mai vechi ( focus mk I, leon 1M, Fabia 1...etc) , cu motor pe benzina, fiabil, mai putin rulat si ieftin de intretinut comparativ cu un diesel mare si vechi ( nu mai vorbesc de RCA la cc+incepator, ca nu are rost). Daca ai 2500 de euro pentru masina, ma indoiesc ca dispui de finante pentru intretinerea uneia de clasa medie, diesel, de 10-11 ani vechime ( clar sub 400.000 reali nu are, nici macar cele din Anglia). MK4 e masina de flota, nu e achizitionata cu motor diesel sa faca 10.000 km pe an. P.S.: Bineinteles ca vei face tot cum te taie capul...ori diesel mare cu volan pe dreapta si inmatriculat in Bulgaria ( culmea ghiolbanismului si cocalarismului) ori vreo pisica inmatriculata pe Bulgaria ( aceeasi culme, dar macar are volan pe partea care trebuie) Daca faceam cum ma taie capul, nu mai deschideam topicul. Yoda, on 18 iulie 2017 - 10:44, said:
@Cristian_89: Darkage_ e un pic dur în mesaj, dar ai prins ideea. Cel mai important punct din mesajul lui este cel legat de buget. Dacă ai 2500 euro în buzunar, nu te hazarda. Mai aşteaptă un pic. Cu nişte bănuţi în plus, poţi lua ceva de genul ăsta: https://www.autovit....html#48641dfbbd Sunt fan diesel, dar în cazul tău îţi recomand un benzinar. Nu are legătură cu faptul că eşti începător, are legătură cu bugetul. Costurile de revizie şi reparaţii sunt mai mici la benzină. Focusul din exemplul meu este euro4, Un diesel nu-l scoţi în banii ăştia mai sus de euro3. În curând se vor introduce taxe de poluare pe nivelul euro al maşinii, vei ieşi în avantaj la faza asta. Şi încă ceva, legat tot de exemplu. Caută o maşină cu nivel mare de dotări din fabrică. La Ford, Ghia sau Titanium. Dacă are mici probleme de ordin vizual, cu atât mai bine. Pentru o julitură - chiar dacă e prezentă în poze, poţi să spui că arată mai nasol în realitate - scazi preţul cu 200 EUR. Spor la cumpărat. Am deschis topicul in ideea de a afla si alte pareri. Da, la inceput ma tenta ideea unui mondeo diesel, chiar daca avea volanul pe dreapta. Acum, dupa sfaturile pe care le-am primit aici, voi alege una pe benzina (datorita motivelor enumerate), fie ca e Ford sau alta marca. P.S.: Focus-ul respectiv arata foarte bine, chiar daca are julitura respectiva. Cred ca merita sa mai astept un pic, sa mai strang ceva bani si sa iau un Focus 2 sau ceva similar. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users