Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Peugeot 308 versus Ford Focus 3 versus Opel Astra J
Last Updated: Jan 21 2021 11:25, Started by
freddy2017
, Jul 16 2017 13:05
·
0
#37
Posted 19 July 2017 - 07:26
@hex2fun
Referitor la 308, cum sta cu antifonarea, materialele sunt de calitate, este silentioasa, dinamica - ce punte are pe spate? Am vazut prezentari cu varianta facelift ce urmeaza sa apara si au pastrat acel ecran in mijlocul bordului, dar cred ca este altceva fata de ce ai tu pe masina. Ma intreb cat o consuma in conditii reale (masina incarcata la maxim) benzinarul de 1,2 pure tech de 130 CP si daca se descurca la munte in aceste conditii. |
#38
Posted 19 July 2017 - 08:41
Materialele și antifonarea sunt de foarte buna calitate, la egalitate cu Golf 7 și A3. Legat de asamblare, la fel, fără lufturi, totul este la locul lui.
Putere are suficienta, chiar este spre partea dinamica, te face sa bagi piciorul in acceleratie. Legat de consum, mers pe autostrada, 110-130 am avut consum mediu 5.8%. In oraș cam 8%. Cel mai puțin am avut când am fost in vacanța in Norvegia, 4.8%, dar acolo limita de viteza e 80-90%. Ecranul de la Facelift este la fel ca cel original (m-am uitat pe site-ul celor de la Peugeot). Diferența este ca la ultimul care îl am eu montat are butonul de navigație aprins (nu am cumpărat Navigația ca și extraopțiune, inițial butonul era stins ). Mașina am încărcat-o la maxim ca și volum, niciodată ca și greutate, dar considerând ca poate sa aibă remorca de 1t plus portbagajul plin nu îmi fac probleme. |
#39
Posted 19 July 2017 - 22:01
freddy2017, on 16 iulie 2017 - 13:05, said:
Doresc sa achizitionez un autoturism model combi si am luat in calcul, Peugeot 308, Ford Focus 3 si Opel Astra J,ultimele doua, facelift, an fabricatie 2014-2015, obligatoriu cu norma de poluare euro 6.In acest moment Astra K este mai scumpa asa ca iese din discutie. Pentru ca nu depasesc 13.000km/an, majoritatea facuti in afara localitatii, am luat in calcul motorizarile pe benzina insa nu exclud nici dieselul.Din ce am vazut pe net, ca motorizare, Peugeot pare mai ok.Parca sta mai bine ca cele doua marci, la raportul cilindree, cai putere si consum.Focusul ma atrage pentru puntea spate independenta si dinamica oferita de aceasta optiune. Calitativ, daca luam in calcul, pe langa motor, si partea electrica + caroseria(calitatea ei, a materialele folosite si antifonarii), putem spune ca cele trei marci si modele se afla aproape una fata de alta?La fiabilitate sunt la fel sau pe aproape?Ce recomandati? Edited by max_01, 19 July 2017 - 22:02. |
#40
Posted 19 July 2017 - 22:26
Pai daca le fac tot felul de sinistrii platiti cu cativa euroi pe luna, cum ai vrea sa fie? Fiabile? cutting costs baby
|
#41
Posted 20 July 2017 - 06:48
max_01, on 19 iulie 2017 - 22:01, said:
Ford Focus 3 facelift.De ce?Pentru tinuta sa de drum, pentru ca este mai usor decat Astra J si nu are problemele specifice Peugeotului 308 la plansa de bord.De ani buni masinile franceze sunt cunoscute pentru problemele lor la instalatia electrica si aparatura electronica de la bord. Intre bordurile Ford si Peugeot este o diferenta uriasa, cu un usor handicap in ceea ce priveste Peugeot, din cauza turometrului pe invers, ce necesita adaptare, si a comenzilor integrate in acea tableta, dar poate ca aceasta este tendinta. |
#42
Posted 20 July 2017 - 08:34
farausername, on 19 iulie 2017 - 22:26, said:
Pai daca le fac tot felul de sinistrii platiti cu cativa euroi pe luna, cum ai vrea sa fie? Fiabile? cutting costs baby Cu mențiunea ca Peugeot 308 este statistic o mașina mai fiabila decât Ford Focus (http://www.autoexpre...-to-buy-in-2017). Turometrul este la fel și la Aston Martin . Peste câțiva ani nu o sa mai ai nevoie sa te adaptezi, când o sa îți schimbi mașina. Eu personal nu ma uit la turometru când conduc, doar la vitezometrul digital. Are indicator de schimbat treapta, pentru mers la consum. |
#44
Posted 20 July 2017 - 10:21
De-acord, dar nu la mașini de familie. Eu schimb vitezele din reflex la 308, iar 508 e automat.
|
#45
Posted 20 July 2017 - 10:33
G-Ionel, on 20 iulie 2017 - 06:48, said:
Poate ca la facelift nu mai sunt probleme la bord, banuiesc ca au fost remediate, iar ca greutate 308 sta foarte bine. Intre bordurile Ford si Peugeot este o diferenta uriasa, cu un usor handicap in ceea ce priveste Peugeot, din cauza turometrului pe invers, ce necesita adaptare, si a comenzilor integrate in acea tableta, dar poate ca aceasta este tendinta. HEX2FUN, on 20 iulie 2017 - 08:34, said: Eu personal nu ma uit la turometru când conduc, doar la vitezometrul digital. Are indicator de schimbat treapta, pentru mers la consum. |
#46
Posted 20 July 2017 - 11:37
HEX2FUN, on 20 iulie 2017 - 08:34, said:
Cu mențiunea ca Peugeot 308 este statistic o mașina mai fiabila decât Ford Focus (http://www.autoexpre...-to-buy-in-2017). Turometrul este la fel și la Aston Martin . Peste câțiva ani nu o sa mai ai nevoie sa te adaptezi, când o sa îți schimbi mașina. Eu personal nu ma uit la turometru când conduc, doar la vitezometrul digital. Are indicator de schimbat treapta, pentru mers la consum. statistic vorbind poate este mai fiabil, practic vorbind nu. Motorul Ecoboost este unul dintre cele mai fiabile motoare din clasa lui, poate chiar cel mai fiabil, probleme pana in 150.000 nu face decat daca sunt ceva greseli in productie. Peugeot ul are avantajul consumului mult mai bun. Interioarele sunt ambele de proasta calitate doar technologiile difera si aici difera dorintele fiecaruia. |
|
#48
Posted 20 July 2017 - 12:50
HEX2FUN, on 20 iulie 2017 - 12:41, said:
La interiorul lui 308 te contrazic, interiorul este de foarte buna calitate. Nu este cel mai ergonomic, însă calitatea este peste Ford. eu m-am urcat in toate si interiorul mi se pare la fel ca si calitate. Stii cum testezi interiorul, te urci intr-o masina noua care nu are km in bord, dai bass-ul la maxim si pui o melodie cu bass si dai volumul mai tare, daca incep tot plasticul din interior sa tremure, atunci stii despre ce vorbim. In masiniile premium (testate de mine: A5/A6, seria 5, C-Class) niciodata nu vei intalni o asa problema. |
#49
Posted 20 July 2017 - 13:59
Ciudat, eu am avut A6 avant ca mașina de serviciu și zdrăngănea pilonul A și priza de la climatizare și fără muzica.
308 in echipare Allure are calitatea interiorului la egalitate cu Audi (2014). Nu am încercat modelul nou (A4), dar e mai bun ca la Q2 de exemplu. Probabil ca ai încercat o versiune inferioară. Când am avut mașina pentru service am primit un 308 in echipare de baza și mi s-a părut ciudat. Versiunea Allure vine cu alta consola mediana (frâna electrică, aluminiu și buton start-stop). In plus display-ul șoferului este mai mare și color. Eu si pachetul interior aluminiu, cu mai multe elemente de metal. |
#50
Posted 20 July 2017 - 14:00
da am mers pe o varianta mai standard, nu cunosc pachetele de echipare.
|
#51
Posted 20 July 2017 - 15:12
business11, on 20 iulie 2017 - 11:37, said:
statistic vorbind poate este mai fiabil, practic vorbind nu. Motorul Ecoboost este unul dintre cele mai fiabile motoare din clasa lui, poate chiar cel mai fiabil, probleme pana in 150.000 nu face decat daca sunt ceva greseli in productie. Peugeot ul are avantajul consumului mult mai bun. Interioarele sunt ambele de proasta calitate doar technologiile difera si aici difera dorintele fiecaruia. Publicatiile auto germane zic ca Peugeot 308 dar si Focus 3 facelift au in constructia lor, mai ales la partea interioara, materiale de calitate, comparabile cu cele ale grupului VAG.In cazul lui Focus 3 facelift, este apreciata si ergonomia plansei de bord dar si dotarea ei care este cu totul altceva fata de cea a versiunii Focus 3 care a fost lansata prima data. Edited by freddy2017, 20 July 2017 - 15:17. |
|
#52
Posted 20 July 2017 - 16:09
freddy2017, on 20 iulie 2017 - 15:12, said:
Publicatiile auto germane zic ca Peugeot 308 dar si Focus 3 facelift au in constructia lor, mai ales la partea interioara, materiale de calitate, comparabile cu cele ale grupului VAG.In cazul lui Focus 3 facelift, este apreciata si ergonomia plansei de bord dar si dotarea ei care este cu totul altceva fata de cea a versiunii Focus 3 care a fost lansata prima data. eu am prima versiune MK3 aparuta, dotarea titanium cu toate pachetele posibile, ce ma deranjeaza sunt plasticele de pe usa, care ma enerveaza maxim sunt ca si intr-o dacie, in schimb bordul este foarte ok, piele, plasticele mai bune, dar usiile sunt grave facut. Acum 1-2 luni m-am urcat in noul Focus, care mi se pare mult mai calitativ interior, astept pana apare noul model si cred ca trebuie sa ma agat de el. |
#53
Posted 20 July 2017 - 18:31
Marea problema a focusului e ca e mic! Are interiorul cam inghesuit pentru niste oameni de talie medie! Parca acu vreo doi ani am vazut cam toate break-urile compacte, si toate aveau chestii care ma nemultumeau, asa ca am ramas si acum cu vechea masina, care e sedan! Pur si simplu n-am gasit nici un break compact care sa ma convinga ca merita sa dau banii pe el! 308 era printre favorite, e si acum, dar ma enerveazaca nu au pus pe el motorul pe benzina de 1.6, stiu ca 1.2 lor e printre cele mai reusite din segment, dar tot ma enerveaza ideea de 3 cilindrii! In focus nu incap prea bine, dau cu piciorul in consola centrala si mi se pare incomod, nici spatiul in spate nu ma multumeste! Pentru satisfactia piticilor mei de pe creier la 308 exista dieselul, de 1.6 si 2.0, dar inca ma mai gandesc daca merita sa ma complic cu un diesel! Astept sa vad faceliftul la 308, desi intre timp a aparut o varianta la care nu m-am gandit pina acum, un suv compact, desi costa considerabil mai mult satisface toti piticii de pe creier, exceptand pe cel zgarcit, dar ala e in minoritate rau!
|
#54
Posted 20 July 2017 - 20:44
kodiak, on 20 iulie 2017 - 18:31, said:
Parca acu vreo doi ani am vazut cam toate break-urile compacte, si toate aveau chestii care ma nemultumeau, asa ca am ramas si acum cu vechea masina, care e sedan! Pur si simplu n-am gasit nici un break compact care sa ma convinga ca merita sa dau banii pe el! . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users