Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Peugeot 308 versus Ford Focus 3 versus Opel Astra J
#19
Posted 17 July 2017 - 12:01
Ford Focus este cam inghesuita pentru clasa din care face parte si motorul de 1.5 consuma cam mult pentru ce putere ofera.
Opel Astra J e cam ... veche... Asa ca as alege 308-ul sau as cauta un Seat Leon FR 1.4TSI 140CP |
#20
Posted 17 July 2017 - 12:45
Pe Ford Focus 1.5 ecoboost am un consum mediu de 7,8l la sută după 8000 km, cu oraș, autostrada și trecută printr-o iarna in care a circulat mai mult urban. Mie nu mi se pare mult pentru o mașină de 150 CP.
De înghesuită este mai înghesuită fata de alte compacte dar e cam la fel cu Opel. Compenseaza printr-o ținuta de drum mai bună decât la toate celelalte compacte. Golf are o ținuta de drum poate puțin mai bună dar numai pe modelele de la 1.8 Tsi in sus pe care are suspensie independenta. Peugeot 308 nu am condus că sa pot face o comparație. Edited by Ford3, 17 July 2017 - 12:50. |
#21
Posted 17 July 2017 - 13:50
Eu am Ford Focus 150cp ecoboost, dupa aproximativ 8000km in 4 luni, am un consum de 7,6. Masina trage nu gluma, fiind mai sport si cu o tinuta mai buna de drum decat celelalte 2 mentionate. Despre loc nu mi se pare foarte inghesuita, ci cam identica cu concurenta.
Eu am 183cm dau scaunul destul de in spate, in spatele meu sta in general o persoana mai mica cu picioare mai scurte si subtiri, inca o persoana de marimea mea nu ar avea loc, in stanga mea este prietena care sta mult mai in fata, astfel ca persoana din spatele ei are loc la greu. Si soferul si pasagerul au loc destul, consola mijlocie destul de mare care ocupa destul de mult loc te obisnuiesti cu ea si este ok. Recomand, pentru ca are cel mai fiabil motor in comparatie cu Peugeot sau Opel. |
#22
Posted 17 July 2017 - 14:57
Cand mi-am luat masina, eram hotarat pe 1.5EcoBoost dar cand m-am documentat am ajuns la concluzia ca acesta consuma cam cat 1.8TSI 180CP Si din ce ziceti voi mai sus, chiar asa e .
Iar ca spatiu, 308SW e cunoscut ca fiind cavernos, pe langa Focus Tournier. In ceea ce priveste puntea independenta pe spate... foarte faina. Pacat ca nu o simti decat atunci cand mergi foarte agresiv . |
#23
Posted 17 July 2017 - 15:38
StefanSC, on 17 iulie 2017 - 14:57, said:
Cand mi-am luat masina, eram hotarat pe 1.5EcoBoost dar cand m-am documentat am ajuns la concluzia ca acesta consuma cam cat 1.8TSI 180CP Si din ce ziceti voi mai sus, chiar asa e . Iar ca spatiu, 308SW e cunoscut ca fiind cavernos, pe langa Focus Tournier. In ceea ce priveste puntea independenta pe spate... foarte faina. Pacat ca nu o simti decat atunci cand mergi foarte agresiv . consumul este moderat, mi se pare ok, nu ma asteptam sa consum 4-5 sau 6 mai ales ca vorbim de un turbo benzinar. Am cunostinte care au scos 6,6 spre exemplu pe o distanta de 2000km. Modelul cu 180cp spre exemplu scoate pe autostrada 6,2 - 7,2 pe autopilot 130km/h, in oras in schimb urca undeva la 8-9 chiar. Edited by business11, 17 July 2017 - 15:39. |
#24
Posted 17 July 2017 - 15:42
#25
Posted 17 July 2017 - 22:00
freddy2017, on 16 iulie 2017 - 21:08, said:
Am observat aspectul plansei de bord.Are un aspect mai interesant insa nu neaparat in sens pozitiv.Trista si iritanta problema tehnica indicata de tine. Ce zici tu plus aspectul exterior al masinii ma atrag la Peugeot 308.Ma refer la modelul care se fabrica incapand cu anul 2014 si vechiul model. Multumesc frumos pentru opinie. E ok sa poata fi reglata climatizare si din touch dar sa aiba si comenzi fizice cum e la Land Rover de ex. Nu mi se pare mare risipa de resurse. Edited by underb, 17 July 2017 - 22:01. |
#26
Posted 17 July 2017 - 22:37
Un vanzator de reno : vreti tableta? Aia mare cu toate comenzile pe ea? Sa veniti iarna sa le vedeti cum fac inainte sa va decideti! Cand mergeti la gratar cu prietenii imaginati-va ce frumos va arata meniul pe ea....
Moment in care nu am putut decat sa ii dau dreptate Edited by farausername, 17 July 2017 - 22:39. |
#27
Posted 17 July 2017 - 23:09
Foarte exagerat. In realitate nu folosești touch screenul pentru ca temperatura o setezi o data, in rest merge pe automat. Iarna, butonul pentru dezaburire este fizic. Comenzile radio sunt fizice pe volan. Eu am 308 și nu folosesc touch-ul mai deloc pentru ca nu este ceva natural.
Cred ca l-am folosit când am configurat telefonul și când am vrut sa îmi setez senzorii de presiune. |
#28
Posted 18 July 2017 - 15:43
HEX2FUN, on 16 iulie 2017 - 18:48, said:
Nu chiar, eu am un 308 SW Allure 1.2 PureTech și motorul este foarte reușit. Pana acum am avut probleme cu touchscreen-ul, sunt la al treilea schimbat pe garanție. _Smiley_, on 17 iulie 2017 - 11:14, said:
la diesel ai si filtrul de motorina, iar restul consumabilelor (ulei, filtru de ulei) sunt putin mai scumpe decat la benzinare. oricum, mitul asta cu intretinerea mult mai scumpa la diesel era de pe vremea cand aproape toate dieselurile erau cu turbina, iar benzinarele erau cam toate aspirate. mai nou sunt o gramada de benzinare cu motor de cilindree mica si turbina, la care costurile de intretinere sunt ceva mai mari (aproape echivalente cu motoarele diesel supra-alimentate) Edited by freddy2017, 18 July 2017 - 15:40. |
|
#29
Posted 18 July 2017 - 16:07
Imi place 308 dar are cateva chestii care ma scot din minti:
-ecranul - cu comenzile cu touch -turometrul - m=as uita crucis in bord -motorul in trei cilindrii Am citit ca la facelift au continuat on aceeasi directie! Nasol! |
#30
Posted 18 July 2017 - 16:37
freddy2017, on 18 iulie 2017 - 15:43, said: Asa este.Ultima versiune de Peugeot 308, cu facelift, aparuta de circa 1-2 luni, are versiunea pe benzina prevazuta cu filtru de particule asa ca si aici dispare avantajul benzinarului fara filtru de particule fata de dieselul cu filtru de particule. Nu dispare. GPF-ul de la benzinare nu este sinonim cu DPF-ul de la diesel. Este un simplu filtru care nu face regenerari si costa de mai bine de 10 ori mai putin. |
#31
Posted 18 July 2017 - 17:10
#32
Posted 18 July 2017 - 21:25
Partea cu turometru nu am observat-o pana când niște colegi au făcut remarca.
In legătura cu 308, pentru mine a contat motorul, care este superior lui 1.2 TSI. In plus si farurile sunt foarte bund, full LED, upgrade clar fata de xenon. Portbagajul este mare, cam la fel de mare ca la A6 avant. Noi am luat 308-ul datorită dealerului Peugeot local, ma înțeleg foarte bine cu el. Ca și mașina de oraș este excelenta, încap doua cărucioare plus cumpărături, motorul foarte bun și dotări decente (senzori fata spate și radar pentru cruise control adaptativ și evitare de coliziuni). Sistemul multimedia are loc de inbunatatiri, însă ultima versiune funcționează OK. |
#33
Posted 18 July 2017 - 21:39
HEX2FUN, on 18 iulie 2017 - 21:25, said:
Partea cu turometru nu am observat-o pana când niște colegi au făcut remarca. In legătura cu 308, pentru mine a contat motorul, care este superior lui 1.2 TSI. In plus si farurile sunt foarte bund, full LED, upgrade clar fata de xenon. Portbagajul este mare, cam la fel de mare ca la A6 avant. Noi am luat 308-ul datorită dealerului Peugeot local, ma înțeleg foarte bine cu el. Ca și mașina de oraș este excelenta, încap doua cărucioare plus cumpărături, motorul foarte bun și dotări decente (senzori fata spate și radar pentru cruise control adaptativ și evitare de coliziuni). Sistemul multimedia are loc de inbunatatiri, însă ultima versiune funcționează OK. Cand te referi la ultima versiune a sistemului multimedia, te referi la ce ai acum montat pe autoturismul personal sau cu ce este echipata versiunea facelift aparuta acum 2 luni?Multumesc frumos. Edited by freddy2017, 18 July 2017 - 21:42. |
|
#34
Posted 18 July 2017 - 22:22
Ultimul touch care l-au instalat este puțin diferit de cel original: are un buton in plus dedicat navigației și culorile par mai saturate (in sens bun). Pana acum nu am mai avut probleme cu el.
Eu am avut doua probleme distincte : primul dădea un mesaj ca temperatura e prea scăzută pentru touch (deși mergea foarte bine). Al doilea se aburea iarna dacă mergeam mai mult de o ora. S-a întâmplat o singura data, i-am făcut poza și am arătat la dealer. L-au schimbat imediat. Edited by HEX2FUN, 18 July 2017 - 22:22. |
#35
Posted 18 July 2017 - 22:33
HEX2FUN, on 18 iulie 2017 - 22:22, said:
Ultimul touch care l-au instalat este puțin diferit de cel original: are un buton in plus dedicat navigației și culorile par mai saturate (in sens bun). Pana acum nu am mai avut probleme cu el. Eu am avut doua probleme distincte : primul dădea un mesaj ca temperatura e prea scăzută pentru touch (deși mergea foarte bine). Al doilea se aburea iarna dacă mergeam mai mult de o ora. S-a întâmplat o singura data, i-am făcut poza și am arătat la dealer. L-au schimbat imediat. Alte probleme tehnice ai avut cu masina ta? Edited by freddy2017, 18 July 2017 - 22:34. |
#36
Posted 18 July 2017 - 22:52
Nu, nu am avut alte probleme, dar mașina este noua (2015 - 29000 km).
Mai am un 508 SW din 2011, 90000 km și zero probleme. Peugeot sunt mașini OK, știu ca in general mașinile germane sunt "uber alles", dar pana acum singurul motiv pentru care as schimba marca este din plictiseala . In total am cotizat pana acum cam 60000 EUR la Peugeot : 508 SW, 308 SW și un 107 ( care l-am vândut, dar la fel, zero probleme). Pana acum doar 308 a avut problemele cu touch, dar au fost rezolvate pe garanție. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users