Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
interpretare articol metodologie
Last Updated: Jul 15 2017 20:27, Started by
LucianaD
, Jul 15 2017 19:17
·
0
#1
Posted 15 July 2017 - 19:17
Deschid aici subiectul pentru ca nu stiu in care alta sectiune s-ar potrivi. Daca in alta parte e locul lui sau considera moderatorii ca am mai multe sanse sa il vada cineva care ar putea sa imi raspunda ii rog sa il mute.
Am nevoie de o opinie legata de aplicarea unui articol din Metodologia de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul liceal de stat, Art. 11. (9) Candidații, care au susținut și promovat proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă și nu au fost repartizați la clase bilingve, vor putea opta, în cadrul liceului la care au fost repartizați, pentru clasele cu predare intensivă a unei limbi moderne, fără a mai susține altă probă de verificare a cunoștințelor de limbă. (10) Dacă, după repartizarea la clasele cu predare în regim intensiv a unei limbi moderne a candidaților care au susținut proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă, menționată la alin. (1), mai rămân locuri libere, unitățile de învățământ organizează o nouă probă de verificare a cunoștințelor de limbă. Cazul meu este asa: copilul a dat si a luat proba de limba engleza, fara a fi repartizat la o clasa de bilingv. In urma repartizarii computerizate a fost admis la specializarea stiintele naturii unde sunt 56 de locuri (un singur cod de specializare). Aici se vor forma doua clase. O clasa va fi intensiv engleză, cealalta nu. La depunerea dosarului de inscriere la liceu am solicitat conform articolului de mai sus din metodologie posibilitatea sa optam pentru clasa cu intensiv engleza. Ni s-a spus ca nu avem acest drept deoarece liceul inscrie in acea clasa primii 28 de elevi si doar ei au avut pe cererea de inscriere posibilitatea sa bifeze daca doresc engleza intensiv sau nu. Doresc sa stiu daca este corect, eu negasind nicaieri in legislatie ca acest articol se aplica diferit copiilor admisi la aceeasi specializare pentru ca asa este hotararea conducerii liceului sau a comitetului de administratie. Nu cred ca un regulament intern poate avea decizii care sa contravina legislatiei. Daca insa exista ceva in legislatie ce nu am gasit eu as vrea sa stiu. Sau poate interpretez eu gresit articolul ala. Poate cineva sa imi explice? Si daca am dreptate ce pot sa fac? Multumesc. |
#2
Posted 15 July 2017 - 20:16
Daca clasa de intensiv engleza are locuri libere, atunci se poate transfera. Atunci, altceva nu mai este de facut. Spun asta din perspectiva unui elev care a terminat liceul la clasa de intensiv engleza. Am ajuns in clasa a 12-a sa fim 21 in clasa, de la 29 la inceputul clasei a 9-a. Unii s-au mutat la alte licee, si s-au transferat de la alte clase pe locurile ramase libere. Daca clasa respectiva are 28 de elevi FIX, si nu mai accepta inca 1, atunci poate poate nu rezista vre-unul si se muta, ramanand un loc liber. Doar asa, altfel ramane la latitudinea liceului. Desi trebuia sa specifici liceul, asa, ca sa stiu la ce ma raportez.
Legile nu sunt interpretabile. Decat daca sunt scrise prost. Edited by Al3xandru35, 15 July 2017 - 20:17. |
#3
Posted 15 July 2017 - 20:27
Liceul nu este din Bucuresti. Stiu povestea cu transferul.
Doar ca eu vreau sa stiu daca articolul ala din lege imi da dreptate ce pot sa fac acum? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users