Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu pot vizualiza camerele de supraveghere pe telefon
Last Updated: Jul 18 2017 21:31, Started by
petre-vitan
, Jul 14 2017 15:13
·
0
#1
Posted 14 July 2017 - 15:13
Buna ziua la toata lumea.
Cu ceva timp in urma am instalat un sistem de supraveghere. La acea vreme aveam un Ip dinamic care se schimba ce-l putin odata la doua zile. Trebuie sa schimb Ip-ul la aplicatia de pe telefon cu care puteam sa vizualizez aceste camere. Pana la urma m-am decis si am trecut la Ip static. Au venit cei de la rcs-rds si mi-au adus si un router, echipament ce facea parte din pachetul care l-am achizitionat. Mi-au alocat un Ip static, au setat router-ul si au plecat lasandu-ma pe mine sa-mi bat capul cu configurarea router-ului pentru camerele de supraveghere. Am reusit sa vad camerele din explorer si pe aplicatia pentru pc insa nu pot vizualiza aceste camere pe telefonul mobil. Folosesc aceias aplicatie care o foloseam si inainte sa trec la Ip static. De fapt pot vizualiza camerele insa doar daca sunt conectat la netul de la router-ul care l-au aduc cei de la rds. Pe date mobile sau pe alt router nu functioneaza. La TCP am pus portul 34567. La http am pus portul 80. La MTU am pus portul 1428 si bineinteles am facut forward inca la 3 porturi, repespectiv 8009,1969 si 34567. Toate porturile functioneaza pe PC. Ca sa fiu mai clar, cand setez aplicatia, la Ip pun Ip-ul fix oferit de rds si la port folosesc 34567 insa cu toate astea aplicatia imi spune ca acele camere sau conectat cu succes insa nu afiseaza nimic. [ https://i.imgur.com/HjG1sAo.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/HjG1sAo.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 14 July 2017 - 15:37
probabil nu ai facut sau nu functioneaza cum trebuie port-forwarding-ul pe routerul rcs-rds ... testeaza online pe unul din site-urile dedicate (google it) pentru 'check open ports/nmap', sa vezi ce porturi sunt deschise pentru ip-ul tau fix, trebuie sa apara 34567 la open
ex. de la mine, cu un test online de nmap pentru open-ports: PORT STATE SERVICE VERSION 22/tcp open ssh OpenSSH 5.9 (protocol 2.0) 465/tcp open smtp netqmail smtpd 1.04 Device type: general purpose Running (JUST GUESSING): Roku Linux 2.6.X (98%), Linux 2.6.X (94%) OS CPE: cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6.32 cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6 Aggressive OS guesses: Roku 2 XS media player (Linux 2.6.32) (98%), Linux 2.6.32 - 2.6.36 (94%), Linux 2.6.32 (91%) No exact OS matches for host (test conditions non-ideal). Uptime guess: 5.267 days (since Sun Jul 9 10:03:35 2017) Network Distance: 7 hops TCP Sequence Prediction: Difficulty=204 (Good luck!) IP ID Sequence Generation: All zeros Service Info: OS: Unix |
#3
Posted 14 July 2017 - 15:37
fa un cont nou cu privilegii remote user!
dupa ce faci ce ti-a recomandat colegul @marco71 Edited by radu2014, 14 July 2017 - 15:38. |
#4
Posted 14 July 2017 - 15:45
marco71, on 14 iulie 2017 - 15:37, said:
probabil nu ai facut sau nu functioneaza cum trebuie port-forwarding-ul pe routerul rcs-rds ... testeaza online pe unul din site-urile dedicate (google it) pentru 'check open ports/nmap', sa vezi ce porturi sunt deschise pentru ip-ul tau fix, trebuie sa apara 34567 la open ex. de la mine, cu un test online de nmap pentru open-ports: PORT STATE SERVICE VERSION 22/tcp open ssh OpenSSH 5.9 (protocol 2.0) 465/tcp open smtp netqmail smtpd 1.04 Device type: general purpose Running (JUST GUESSING): Roku Linux 2.6.X (98%), Linux 2.6.X (94%) OS CPE: cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6.32 cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6 Aggressive OS guesses: Roku 2 XS media player (Linux 2.6.32) (98%), Linux 2.6.32 - 2.6.36 (94%), Linux 2.6.32 (91%) No exact OS matches for host (test conditions non-ideal). Uptime guess: 5.267 days (since Sun Jul 9 10:03:35 2017) Network Distance: 7 hops TCP Sequence Prediction: Difficulty=204 (Good luck!) IP ID Sequence Generation: All zeros Service Info: OS: Unix |
#6
Posted 14 July 2017 - 16:01
#7
Posted 14 July 2017 - 16:04
atunci configureaza iar aplicatia mobila ... cu un browser poti accesa din extern camerele (eventual printr-un proxy public)?
|
#8
Posted 14 July 2017 - 16:07
http://www.supravegh...ptop-calculator
http://www.supravegh...-sistemul-ideal [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Dk4fJGl4GgY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by exceswater, 14 July 2017 - 16:06. |
#9
Posted 14 July 2017 - 16:08
marco71, on 14 iulie 2017 - 16:04, said:
atunci configureaza iar aplicatia mobila ... cu un browser poti accesa din extern camerele (eventual printr-un proxy public)? Imi amintesc ca am mai intalnit in trecut problema asta insa nu-mi mai amintesc cum am rezolvat problema. Sa aiba vreo treaba ca portul 34567 are forward si poate fi folosit pentru vizualizare prin browser? |
#10
Posted 14 July 2017 - 16:08
http://www.supravegh...-sistemul-ideal
"OFERIM CONSULTANTA GRATUITA. TREBUIE DOAR SA NE SUNATI SAU SA NE TRIMITETI MAIL. porturile pe care trebuie sa le deschideti nu sunt toate porturile din tutorial. acolo sunt date mai multe exemple. trebuie sa deschideti doar porturile pe care dvr-ul dvs le foloseste. rugam pe toate persoanele care doresc ajutor la configurare sa apeleze numarul de telefon de pe site: 0728 08 70 08. Veti primi consultanta imediat." Edited by exceswater, 14 July 2017 - 16:09. |
|
#11
Posted 14 July 2017 - 16:12
exceswater, on 14 iulie 2017 - 16:08, said:
http://www.supravegh...-sistemul-ideal "OFERIM CONSULTANTA GRATUITA. TREBUIE DOAR SA NE SUNATI SAU SA NE TRIMITETI MAIL. porturile pe care trebuie sa le deschideti nu sunt toate porturile din tutorial. acolo sunt date mai multe exemple. trebuie sa deschideti doar porturile pe care dvr-ul dvs le foloseste. rugam pe toate persoanele care doresc ajutor la configurare sa apeleze numarul de telefon de pe site: 0728 08 70 08. Veti primi consultanta imediat." |
#12
Posted 14 July 2017 - 16:25
De nada. Bafta. Imi pare rau ca nu ma pricep sa te descurc
|
#13
Posted 14 July 2017 - 18:08
Sunt mai multe aplicatii in Google Play. Incearca alternativele, daca DVR/NVR-ul suporta.
|
#14
Posted 14 July 2017 - 19:15
radu2014, on 14 iulie 2017 - 18:08, said:
Sunt mai multe aplicatii in Google Play. Incearca alternativele, daca DVR/NVR-ul suporta. Edited by petre-vitan, 14 July 2017 - 19:17. |
#15
Posted 14 July 2017 - 19:21
la conectare pe intern -wifi, pe ip-ul dvr/nvr si portul 34567, afiseaza ceva aplicatia mobila sau e la fel?
s-ar putea ca dupa autentificarea pe portul tcp/34567, sa mai deschida ceva porturi (udp) pentru streaming (canal rtsp), care pe extern nu sunt 'allowed/fwd' |
|
#18
Posted 15 July 2017 - 06:55
bogdan181180, on 15 iulie 2017 - 06:33, said:
IP-ul static ti l-au dat pe persoana fizica? marco71, on 14 iulie 2017 - 19:21, said:
la conectare pe intern -wifi, pe ip-ul dvr/nvr si portul 34567, afiseaza ceva aplicatia mobila sau e la fel? s-ar putea ca dupa autentificarea pe portul tcp/34567, sa mai deschida ceva porturi (udp) pentru streaming (canal rtsp), care pe extern nu sunt 'allowed/fwd' O alta metoda de conectare este ca sa fac setarea aplicatiei prin GID nu prin Ip insa dureza foarte mult pana deschide camerele si de multe ori aplicatia imi spune ca device este offline (probabil in zonele unde am mai putin net) Edited by petre-vitan, 15 July 2017 - 06:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users