Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Nu pot vizualiza camerele de supraveghere pe telefon

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014
Buna ziua la toata lumea.
Cu ceva timp in urma am instalat un sistem de supraveghere. La acea vreme aveam un Ip dinamic care se schimba ce-l putin odata la doua zile. Trebuie sa schimb Ip-ul la aplicatia de pe telefon cu care puteam sa vizualizez aceste camere.
Pana la urma m-am decis si am trecut la Ip static. Au venit cei de la rcs-rds si mi-au adus si un router, echipament ce facea parte din pachetul care l-am achizitionat.
Mi-au alocat un Ip static, au setat router-ul si au plecat lasandu-ma pe mine sa-mi bat capul cu configurarea router-ului pentru camerele de supraveghere.
Am reusit sa vad camerele din explorer si pe aplicatia pentru pc insa nu pot vizualiza aceste camere  pe telefonul mobil. Folosesc aceias aplicatie care o foloseam si inainte sa trec la Ip static.
De fapt pot vizualiza camerele insa doar daca sunt conectat la netul de la router-ul care l-au aduc cei de la rds. Pe date mobile sau pe alt router nu functioneaza.
La TCP am pus portul 34567. La http am pus portul 80. La MTU am pus portul 1428 si bineinteles am facut forward inca la 3 porturi, repespectiv 8009,1969 si 34567. Toate porturile functioneaza pe PC.
Ca sa fiu mai clar, cand setez aplicatia, la Ip pun Ip-ul fix oferit de rds si la port folosesc 34567 insa cu toate astea aplicatia imi spune ca acele camere sau conectat cu succes insa nu afiseaza nimic.
[ https://i.imgur.com/HjG1sAo.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/HjG1sAo.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
marco71

marco71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,487
  • Înscris: 23.11.2004
probabil nu ai facut sau nu functioneaza cum trebuie port-forwarding-ul pe routerul rcs-rds ... testeaza online pe unul din site-urile dedicate (google it) pentru 'check open ports/nmap',  sa vezi ce porturi sunt deschise pentru ip-ul tau fix, trebuie sa apara 34567 la open :)

ex. de la mine, cu un test online de nmap pentru open-ports:
PORT	STATE SERVICE VERSION
22/tcp  open  ssh	 OpenSSH 5.9 (protocol 2.0)
465/tcp open  smtp	netqmail smtpd 1.04
Device type: general purpose
Running (JUST GUESSING): Roku Linux 2.6.X (98%), Linux 2.6.X (94%)
OS CPE: cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6.32 cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6
Aggressive OS guesses: Roku 2 XS media player (Linux 2.6.32) (98%), Linux 2.6.32 - 2.6.36 (94%), Linux 2.6.32 (91%)
No exact OS matches for host (test conditions non-ideal).
Uptime guess: 5.267 days (since Sun Jul  9 10:03:35 2017)
Network Distance: 7 hops
TCP Sequence Prediction: Difficulty=204 (Good luck!)
IP ID Sequence Generation: All zeros
Service Info: OS: Unix



#3
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,483
  • Înscris: 04.10.2007
fa un cont nou cu privilegii remote user!
dupa ce faci ce ti-a recomandat colegul @marco71

Edited by radu2014, 14 July 2017 - 15:38.


#4
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 marco71, on 14 iulie 2017 - 15:37, said:

probabil nu ai facut sau nu functioneaza cum trebuie port-forwarding-ul pe routerul rcs-rds ... testeaza online pe unul din site-urile dedicate (google it) pentru 'check open ports/nmap',  sa vezi ce porturi sunt deschise pentru ip-ul tau fix, trebuie sa apara 34567 la open Posted Image

ex. de la mine, cu un test online de nmap pentru open-ports:
PORT STATE SERVICE VERSION
22/tcp open ssh	 OpenSSH 5.9 (protocol 2.0)
465/tcp open smtp netqmail smtpd 1.04
Device type: general purpose
Running (JUST GUESSING): Roku Linux 2.6.X (98%), Linux 2.6.X (94%)
OS CPE: cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6.32 cpe:/o:linux:linux_kernel:2.6
Aggressive OS guesses: Roku 2 XS media player (Linux 2.6.32) (98%), Linux 2.6.32 - 2.6.36 (94%), Linux 2.6.32 (91%)
No exact OS matches for host (test conditions non-ideal).
Uptime guess: 5.267 days (since Sun Jul 9 10:03:35 2017)
Network Distance: 7 hops
TCP Sequence Prediction: Difficulty=204 (Good luck!)
IP ID Sequence Generation: All zeros
Service Info: OS: Unix

Am testat toate porturile pe ping.eu si absolut toate sunt dechise, inclusiv 34567.

#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
http://www.canyouseeme.org/

#6
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 exceswater, on 14 iulie 2017 - 15:58, said:

Am verificat si acolo si toate porturile sunt dechise.

#7
marco71

marco71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,487
  • Înscris: 23.11.2004
atunci configureaza iar aplicatia mobila ... cu un browser poti accesa din extern camerele (eventual printr-un proxy public)?

#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
http://www.supravegh...ptop-calculator

http://www.supravegh...-sistemul-ideal

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Dk4fJGl4GgY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by exceswater, 14 July 2017 - 16:06.


#9
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 marco71, on 14 iulie 2017 - 16:04, said:

atunci configureaza iar aplicatia mobila ... cu un browser poti accesa din extern camerele (eventual printr-un proxy public)?
Am reconfigurat dar nimic. Da, prin browser pot vizualiza de oriunde as fi.
Imi amintesc ca am mai intalnit in trecut problema asta insa nu-mi mai amintesc cum am rezolvat problema.
Sa aiba vreo treaba ca portul 34567 are forward si poate fi folosit pentru vizualizare prin browser?

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
http://www.supravegh...-sistemul-ideal

"OFERIM CONSULTANTA GRATUITA. TREBUIE DOAR SA NE SUNATI SAU SA NE TRIMITETI MAIL. porturile pe care trebuie sa le deschideti nu sunt toate porturile din tutorial. acolo sunt date mai multe exemple. trebuie sa deschideti doar porturile pe care dvr-ul dvs le foloseste. rugam pe toate persoanele care doresc ajutor la configurare sa apeleze numarul de telefon de pe site: 0728 08 70 08. Veti primi consultanta imediat."

Edited by exceswater, 14 July 2017 - 16:09.


#11
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 exceswater, on 14 iulie 2017 - 16:08, said:

http://www.supravegh...-sistemul-ideal

"OFERIM CONSULTANTA GRATUITA. TREBUIE DOAR SA NE SUNATI SAU SA NE TRIMITETI MAIL. porturile pe care trebuie sa le deschideti nu sunt toate porturile din tutorial. acolo sunt date mai multe exemple. trebuie sa deschideti doar porturile pe care dvr-ul dvs le foloseste. rugam pe toate persoanele care doresc ajutor la configurare sa apeleze numarul de telefon de pe site: 0728 08 70 08. Veti primi consultanta imediat."
Cred ca maine am sa apelez numarul de teleon din postul tau. Multumesc.

#12
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
De nada. Bafta. Imi pare rau ca nu ma pricep sa te descurc :(

#13
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,483
  • Înscris: 04.10.2007
Sunt mai multe aplicatii in Google Play. Incearca alternativele, daca DVR/NVR-ul suporta.

#14
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 radu2014, on 14 iulie 2017 - 18:08, said:

Sunt mai multe aplicatii in Google Play. Incearca alternativele, daca DVR/NVR-ul suporta.
Cred ca am incercat tot din magazin si nimic nu functioneaza in afara de aplicatia topsview

Edited by petre-vitan, 14 July 2017 - 19:17.


#15
marco71

marco71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,487
  • Înscris: 23.11.2004
la conectare pe intern -wifi, pe ip-ul dvr/nvr si portul 34567, afiseaza ceva aplicatia mobila sau e la fel?
s-ar putea ca dupa autentificarea pe portul tcp/34567, sa mai deschida ceva porturi (udp) pentru streaming (canal rtsp), care pe extern nu sunt 'allowed/fwd'

#16
red46

red46

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 06.03.2016
Ce ai de gând să faci cu 3G?

#17
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017
IP-ul static ti l-au dat pe persoana fizica?

#18
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 bogdan181180, on 15 iulie 2017 - 06:33, said:

IP-ul static ti l-au dat pe persoana fizica?
Nu, l-au dat pe persoana juritica.

 marco71, on 14 iulie 2017 - 19:21, said:

la conectare pe intern -wifi, pe ip-ul dvr/nvr si portul 34567, afiseaza ceva aplicatia mobila sau e la fel?
s-ar putea ca dupa autentificarea pe portul tcp/34567, sa mai deschida ceva porturi (udp) pentru streaming (canal rtsp), care pe extern nu sunt 'allowed/fwd'
Daca ma conectez pe Ip-ul DVR-ului prin portul 34567 imi spune ca adresa accesata este offline insa daca ma conectez prin Lan Search, gaseste automat codul GID si aplicatia incepe sa afiseze camerele insa insa doar cat sunt conectat la wifi de la router-ul care este conectat DVR-ul. Daca incerc pe date mobile sau alta retea, nu mai functioneaza.
O alta metoda de conectare este ca sa fac setarea aplicatiei prin GID nu prin Ip insa dureza foarte mult pana deschide camerele si de multe ori aplicatia imi spune ca device este offline (probabil in zonele unde am mai putin net)

Edited by petre-vitan, 15 July 2017 - 06:58.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate