Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Fabiz sectia germana

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Sori_Sori

Sori_Sori

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 17.05.2015
Halli Hallo meine Lieben,

M-ar interesa de la fosti absolventi ai acestei facultati daca toate obiectele de predau in lb germana iar materialele sunt de asemenea in germana, sau sunt profesori daca predau in engleza/romana/romgleza...pentru ca nivelul de germana e scazut?

Ma intereseaza si nivelul de limba al studentilor. Se vorbeste exclusiv in germana sau sunt foarte multi acolo care de fapt nu prea stiu sa raspunda in germana?

Ma intereseaza daca sa fac aici sectia in germana sau sa dau in Viena.

Danke im Voraus und Tschüss!!

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003

 Sori_Sori, on 14 iulie 2017 - 12:02, said:

Ma intereseaza si nivelul de limba al studentilor.
Al profesorilor poate.

#3
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014
Eu am facut FABIZ franceza acum mai multi ani. Totul se preda in limba straina aleasa in functie de sectie (engleza, franceza sau germana), insa nivelul nu este intotdeauna unul stralucit. Profesorii respectivi sunt specializati in materia pe care o predau, nu neaparat in limba straina in care predau. Deci pot fi surprize placute sau neplacute in ceea ce priveste nivelul de limba.