Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 

Ajutor-angajare

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
funnky1207

funnky1207

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 11.07.2017
Am 16 ani si voiam sa lucrez undeva pe timp de vara, am incercat la callcenter doar ca acolo trebuie 1-2 luni doar pregatire si timp nu am. Am incercat la zeci de terase (chelnar-ospatar) dar ori nu ma ia ca sunt deja alti elevi angajati ori ca e pe timp de noapte si nu am voie. Am incercat si la firma de curierat ca manipulator colete unde m-ar fi acceptat doar ca nu mai aveam posturi pe timp de zi, numai de noapte, si tot asa. Stiti cumva ce joburi mai pot gasi? Sunt din Sibiu daca aveti vrun link sau ceva cu un post de munca as fi tare recunoscator.

#2
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,924
  • Înscris: 02.02.2007
Nu pot decat sa te felicit pentru intentii!

#3
funnky1207

funnky1207

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 11.07.2017

View Postrichi_e, on 13 iulie 2017 - 20:48, said:

Nu pot decat sa te felicit pentru intentii!
Multumesc de incurajare.

#4
demaigret

demaigret

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 30.06.2017
La mare? Nu te lasa parintii?

#5
DJPocaitul

DJPocaitul

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 17.09.2014
Incearca in comert,intr-un magazin unde sa lucrezi part-time. La un supermarket,sau ceva de genu'