Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina noua 10.000 euro
Last Updated: Nov 01 2017 22:43, Started by
adidom
, Jul 13 2017 02:39
·
0
#145
Posted 10 August 2017 - 20:44
@Ford, eu inteleg ca tu esti fan Ford, dar scuza-ma, deja deraezi. Daca te-ai pricepe la masini, ai stii ca masina asta noua a fost cam 20000. Apoi, este o masina rosie si "cheala" sau aproape "cheala". Deci uite inca un argument serios ca pretul sa fie mai mic decat in mod normal. Masina mea noua a fost 10000 de euro. Dupa 6 ani si 20400 de km, a fost mai ieftina cu peste 50%. Beetle-ul a fost nou 16500. Eu am dat pe el 7500 dupa 2 ani si 25000 de km. Mai studiaza piata. Pretul e influentat de mai multi factori. Si nu ma raportez la samsari. Apropo. Coltul meu era pe numele unei femei. Cand l-am cumparat, a venit cu sotul. A vandut masina pt. ca i se pusese pata pe Renault Clio. Deci hai sa nu generalizam.
Eu nu as lua un Audi ca ala din principiu. Cred ca o Mazda mi-ar place mai mult. In plus, niciodata nu m-am dat in "vant" dupa motoarele diesel. Dar mai bine ii recomanzi un Focus nou si gata. |
#146
Posted 10 August 2017 - 21:28
Eu zic că dacă nu am recomandat un Ford să nu faci presupuneri despre ceea ce vreau eu să zic. Puteai sa scrii tot ce-ai scris acolo fără prima și ultima frază și atunci ai fi fost mai credibil. Așa pari prea pătimaș că sa judeci obiectiv. Deci zici că acel Audi a costat de nou vreo 20k euro. 'Vreo', poate însemna și 22-24k euro. Atunci nu am întrebat corect cine ar da la jumatate de preț un Audi care funcționează bine, la numai 35k km ?
Exemplul tău cu Coltul e irelevant deoarece această marcă este destul de exotică in România, deci are o valoare mica de revânzare si este o mașină mini cu motorizare slabuta, deci potrivită pentru o femeie, în timp ce alte mărci de pe autovit se văd de la o posta că nu au aparținut unor femei, cu exceptiile de rigoare, de asta i-am și zis sa sune și să se intereseze. |
#147
Posted 10 August 2017 - 22:34
Adevarul este ca te impiedici de A3 break si rosii la fiecare colt de strada. Deci nu-s exotice. ) Combinatia asta de A3 chiar este exotica. In plus, multi prefera Golf in loc de A3. Si apropo, Colt e o masina de clasa mica, nu mini. Asta demonstreaza cat de bine te pricepi la domeniul asta, atata timp cat nici clasele nu prea le cunosti. Iar la partea cu masinile mici pentru femei... prefer sa ma abtin de la comentarii. Eu stiu ca in 3 ani si 35000 de km nu am schimbat decat ulei, filtre, o curea si niste becuri. Daca aveam o masina "barbateasca", cu peste 150-160000 de km, mai puneam un ambreiaj, o caseta de directie, o pompa servo, un EGR, o volanta etc. Dar vezi tu, mie nu imi place sa ma imprietenesc cu mecanicii. Prefer sa ajung la ei o data pe an, cand schimb uleiul, filtrele si cureaua de accesorii si fac o verificare generala pe elevator. Dar na, nu prea am "coj--es" sa ma bag la chestii barbatesti" din moment ce o am mica si rosie.
Ah, iar daca ai fi citit cu atentie mesajele mele anterioare, ai fi vazut ca nu i-am zis omului sa o ia. Ci sa o VERIFICE daca i se pare interesanta. Pentru ca, desi poate ti se pare greu de crezut, nu orice masina sh e teapa. Asa cum am zis, din varii motive pretul poate fi mai mic. Uite, eu am 56000 de km si masina are 9 ani. Greu de crezut, asa-i? De-aia zic. Un sh inseamna sa casti ochii bine. Pt. ca poti sa faci o afacere buna sau sa-ti iei teapa. Decizia finala este fix a lui. Edited by LauCalin, 10 August 2017 - 22:39. |
#148
Posted 10 August 2017 - 23:18
Nu am zis de masina ta ca e proasta ci am zis doar ca are o valoare de revanzare mai mica si de aia poti sa gasesti cate un chilipir la jumatate de pret. Si Fordul meu are o valoare de revanzare destul de mica si n-am nici-o problema cu asta. In timp ce marcile din grupul VAG au o valoare de revanzare mai mare. De asta si trebuie sa casti bine ochii cand gasesti un chilipir la jumatate de pret, mai ales ca grupul VAG a inceput sa aiba o tradiție cu serii intregi de motoare cu probleme.
|
#149
Posted 10 August 2017 - 23:48
LauCalin, on 10 august 2017 - 22:34, said:
Adevarul este ca te impiedici de A3 break si rosii la fiecare colt de strada. Deci nu-s exotice. ) Combinatia asta de A3 chiar este exotica. In plus, multi prefera Golf in loc de A3. Si apropo, Colt e o masina de clasa mica, nu mini. Asta demonstreaza cat de bine te pricepi la domeniul asta, atata timp cat nici clasele nu prea le cunosti. Iar la partea cu masinile mici pentru femei... prefer sa ma abtin de la comentarii. Eu stiu ca in 3 ani si 35000 de km nu am schimbat decat ulei, filtre, o curea si niste becuri. Daca aveam o masina "barbateasca", cu peste 150-160000 de km, mai puneam un ambreiaj, o caseta de directie, o pompa servo, un EGR, o volanta etc. Dar vezi tu, mie nu imi place sa ma imprietenesc cu mecanicii. Prefer sa ajung la ei o data pe an, cand schimb uleiul, filtrele si cureaua de accesorii si fac o verificare generala pe elevator. Dar na, nu prea am "coj--es" sa ma bag la chestii barbatesti" din moment ce o am mica si rosie. Ah, iar daca ai fi citit cu atentie mesajele mele anterioare, ai fi vazut ca nu i-am zis omului sa o ia. Ci sa o VERIFICE daca i se pare interesanta. Pentru ca, desi poate ti se pare greu de crezut, nu orice masina sh e teapa. Asa cum am zis, din varii motive pretul poate fi mai mic. Uite, eu am 56000 de km si masina are 9 ani. Greu de crezut, asa-i? De-aia zic. Un sh inseamna sa casti ochii bine. Pt. ca poti sa faci o afacere buna sau sa-ti iei teapa. Decizia finala este fix a lui. Si tu te pricepi rau, ala nu e a3 break, e un fel de hatch in 5 usi de fapt. Si nu vad ce e asa exotic, culoarea aia laAudi e chiar misto, arata mai bine decat in poze rosul ala. Motorul e decent, nicidecum slab, consum foarte mic. Ma rog masina daca nu e dauna, merita in detrimentul oricarui Renault sau altceva lowcost nou. Edited by cavaliere, 10 August 2017 - 23:53. |
#150
Posted 11 August 2017 - 01:49
LauCalin, on 10 august 2017 - 20:44, said:
@Ford, eu inteleg ca tu esti fan Ford, dar scuza-ma, deja deraezi. Daca te-ai pricepe la masini, ai stii ca masina asta noua a fost cam 20000. Apoi, este o masina rosie si "cheala" sau aproape "cheala". Deci uite inca un argument serios ca pretul sa fie mai mic decat in mod normal. Masina mea noua a fost 10000 de euro. Dupa 6 ani si 20400 de km, a fost mai ieftina cu peste 50%. Beetle-ul a fost nou 16500. Eu am dat pe el 7500 dupa 2 ani si 25000 de km. Mai studiaza piata. Pretul e influentat de mai multi factori. Si nu ma raportez la samsari. Apropo. Coltul meu era pe numele unei femei. Cand l-am cumparat, a venit cu sotul. A vandut masina pt. ca i se pusese pata pe Renault Clio. Deci hai sa nu generalizam. Eu nu as lua un Audi ca ala din principiu. Cred ca o Mazda mi-ar place mai mult. In plus, niciodata nu m-am dat in "vant" dupa motoarele diesel. Dar mai bine ii recomanzi un Focus nou si gata. Focus nou pe dracu'! Am acum una ca masina provizorie, am luat-o la 9000 km, am facut 11000 cu ea in 3 luni, un cacat de masina, asta e... |
#151
Posted 11 August 2017 - 07:54
Hai sa nu exageram, totusi.
cavaliere, on 10 august 2017 - 23:48, said: Si tu te pricepi rau, ala nu e a3 break, e un fel de hatch in 5 usi de fapt. Si nu vad ce e asa exotic, culoarea aia laAudi e chiar misto, arata mai bine decat in poze rosul ala. Motorul e decent, nicidecum slab, consum foarte mic. Ma rog masina daca nu e dauna, merita in detrimentul oricarui Renault sau altceva lowcost nou. Un fel de hatchback... Poate ca ar trebui sa aibe forma lui Logan MCV ca sa fie considerat break.... Sa da, poate fi considerata o masina exotica, in aceasta combinatie. Nu zic ca arata rau, ci ma refer la cat de multe sunt la noi, in combinatia asta (A3, break, rosu.. si "chel sau aproape chel"). Edited by LauCalin, 11 August 2017 - 07:55. |
#152
Posted 11 August 2017 - 10:47
chel asa cum zici tu cu dubluclimatronic, bixenon, volan piele, scaune incalzite, jante aliaj, eu zic ca este suficient ca si dotari si e o masina premium, materiale de calitate, alt feeling, alta tinuta de drum, nu reno, Opel sau cine stie ce alt low cost poti lua cu 11 12 mii euroi. Si la 11 12 mii ceva nou, ala ce dotari are? xenon si incalzirea in scaune cred ca nici sa visezi nu poti la 11 12 mii pret de nou, asa-i? Un Reno la 12 mii nou nu e chel daca comparam cu audiul asta exotic si break? ) si repet, nu e break, este sportback, adica daca tie ti se pare ca a3 ul in 5 usi arata ca un break clasic..
Seria 1 in 5 usi o fi si ala break.. Sa nu fi fost dauna totala si sa fie tehnic de 30 k km, atunci e superafacere. Poate ii mai lasa cateva sute de euroi si merita. Dar na, e ce as face eu, nu suntem toti la fel, fiecare stie ce ii trebuie. |
#153
Posted 11 August 2017 - 11:15
Problema cu astea sh e ca nu prea am incredere in oamenii care le verifica, va zic din experienta, am fost sa cumpararam ceva cu 2 membri ai familiei acum ceva timp, iar vanzatorul dupa cum m-a vazut ca vorbesc cu ei, nu si-a dat seama ca suntem rude, iar la un moment dat cand a gasit momentul, mi-a zis clar ca imi da 5000 de euro daca ii conving sa cumpere.
Unde gasesc oameni de incredere care sa nu fie cumparati si sa inteleaga ca siguranta e mai importanta decat banii? |
#154
Posted 11 August 2017 - 11:26
|
#155
Posted 11 August 2017 - 11:37
Si cine ii plateste? Ca da merge colegul de aici si ii da "cu virgula", nu cred ca vrea sa plateasca el. Iar pe vanzator il doare in cot de verificari de genul asta. Mai ales daca e si pe bani si se pune problema sa plateasca el daca masina nu e ok. E un adevar general valabil. Se merge pe principiul verifici actele, o conduci, o testezi cum vrei tu (si pana la o limita de bun simt), pui si VAGCOM-ul pe ea si te decizi daca o iei sau nu. Daca testezi cum zici tu 5-6 masini si nici una nu e ok, iar pentru asta ajungi si la 1000 de euro... n-ai rezolvat nimic.
cavaliere, on 11 august 2017 - 10:47, said:
chel asa cum zici tu cu dubluclimatronic, bixenon, volan piele, scaune incalzite, jante aliaj, eu zic ca este suficient ca si dotari si e o masina premium, materiale de calitate, alt feeling, alta tinuta de drum, nu reno, Opel sau cine stie ce alt low cost poti lua cu 11 12 mii euroi. Si la 11 12 mii ceva nou, ala ce dotari are? xenon si incalzirea in scaune cred ca nici sa visezi nu poti la 11 12 mii pret de nou, asa-i? Un Reno la 12 mii nou nu e chel daca comparam cu audiul asta exotic si break? ) si repet, nu e break, este sportback, adica daca tie ti se pare ca a3 ul in 5 usi arata ca un break clasic.. Seria 1 in 5 usi o fi si ala break.. Sa nu fi fost dauna totala si sa fie tehnic de 30 k km, atunci e superafacere. Poate ii mai lasa cateva sute de euroi si merita. Dar na, e ce as face eu, nu suntem toti la fel, fiecare stie ce ii trebuie. Total de acord. Mai ales in privinta a ceea ce am bold-uit. Totusi eu cred ca e break. Desi Sportback suna mai bine. Asa zice si Audi. Edited by LauCalin, 11 August 2017 - 11:38. |
#156
Posted 11 August 2017 - 11:53
cavaliere, on 11 august 2017 - 10:47, said:
chel asa cum zici tu cu dubluclimatronic, bixenon, volan piele, scaune incalzite, jante aliaj, eu zic ca este suficient ca si dotari si e o masina premium, materiale de calitate, alt feeling, alta tinuta de drum, nu reno, Opel sau cine stie ce alt low cost poti lua cu 11 12 mii euroi. Si la 11 12 mii ceva nou, ala ce dotari are? xenon si incalzirea in scaune cred ca nici sa visezi nu poti la 11 12 mii pret de nou, asa-i? Un Reno la 12 mii nou nu e chel daca comparam cu audiul asta exotic si break? ) si repet, nu e break, este sportback, adica daca tie ti se pare ca a3 ul in 5 usi arata ca un break clasic.. Seria 1 in 5 usi o fi si ala break.. Sa nu fi fost dauna totala si sa fie tehnic de 30 k km, atunci e superafacere. Poate ii mai lasa cateva sute de euroi si merita. Dar na, e ce as face eu, nu suntem toti la fel, fiecare stie ce ii trebuie. Ceea ce am spus eu nu se referea la un nou vs. sh. E clar că dacă mașina ar fi buna merita acel Audi. Revin însă cu întrebarea mea : crezi că cineva da un Audi la numai 35k km la jumătate de preț fără că această sa aibă hibe ascunse ? Eu nu m-aș risca, mai ales că trebuie la mașinile din grupul VAG să fii un bun cunoscător al seriilor de motorizări cu probleme. |
#157
Posted 11 August 2017 - 12:08
https://listers.co.u...ed;RegYear:2015,
Cam asta e pretul in Uk a masinilor pe modelul asta din 2015, 20k euro +, putem sa mai scadem, sa mai adunam diverse variabile, dar tot la pretul asta ajungem. |
#158
Posted 11 August 2017 - 21:24
adidom, on 11 august 2017 - 12:08, said:
https://listers.co.u...ed;RegYear:2015, Cam asta e pretul in Uk a masinilor pe modelul asta din 2015, 20k euro +, putem sa mai scadem, sa mai adunam diverse variabile, dar tot la pretul asta ajungem. Eu zic ca 2 300 lei ca sa verifici masina aia e modic. Intai te duci cu cineva priceput sa o vezi, iar dupa o inspectie vizuala avizata iti dai seama daca merita si iei decizia sa o duci la Porsche sa ti-o verifice peste tot. Nu e bine sa presupunem aiurea cand nici nu vezi live masina. Sunt si masini bune si cinstite pe autovit sau olx care merita insa pana nu o vezi macar, vorbim sa ne aflam in treaba. O masina care noua e 20 mii, dupa 3 luni nu iei nici 18 mii pe ea. Dupa 1 an isi pierde cca 20-25% din valoare. dupa 2 ani deja mai iei cat, 14 mii? Asa cum zice laucalin, Audi ala e rosu, break, ce mai, urat, deci merita 12 k euro. ) ps: motorul de 1.6 tdi e aparut de ceva ani si e fiabil, nu e ceva nou. E si pe octavia, golf, polo, seat etc. Edited by cavaliere, 11 August 2017 - 21:25. |
#159
Posted 21 August 2017 - 19:22
Am primit astazi 2 oferte extrem de bune:
301 diesel 1.6 bluehdi 99cp 11.100 euro prima echipare ACTIVE(9500 cu rabla) Culoare: griul ala de Peugeot 3100euro reducere FIAT TIPO 1.3 Mjet 95cp 11.380 euro prima echipare TIPO cu geamuri spate electrice si oglinzi electrice (10.000 euro cu rabla) Culoare: alb pastel 3800euro reducere La Fiat nu sunt scaunele foarte confortabile pe toate modelele, iar la genunchiul dreapta cand il lasi relaxat poti sa te lovesti destul de bine, in rest masina arata bine. Maine am test drive Peugeot si poimaine ambele fiat, motorina si diesel. La Opel n-am nimic de comentat ca m-au scos din sarite si daca scriu ce am pe suflet aici, probabil ca ma aleg in cel mai bun caz cu "warning". |
|
#162
Posted 23 August 2017 - 19:05
dragilor, cel mai probabil maine 99% voi lua seat toledo 1l tsi 95cp cu multe optiuni pe ea si pachet iarna la 12500
am fost la Fiat azi, dupa test drive pe TIPO, am primit oferte sub 11 mii pe diesel si sub 10 mii pe benzina daca va vine sa credeti, iar la automata 1.6 110cp 12.500 mii cu cruise control, jante, senzor parcare, pack seat si calandru cromat + echiparea EASY ( a treia echipare) Ce parere aveti? Dintre toate masinile, SEATU se inchide cel mai bine, arata superb, design, calitatea din carcasa si tot arata net superior vs competitoare, n-am ce sa spun. Edited by adidom, 23 August 2017 - 19:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users