Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Alegere mașină compactă până în 23.000

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#1
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005
Salut.

Sunt în momentul în care trebuie să cumpăr o mașină nouă. Înainte de toate, trebuie să vă menționez condițiile în care va fi folosită această mașină. Famile de 2+1, drumuri scurte în oraș (maxim 4-5 km), drumuri de weekend de aproximativ 150-200 km și o dată la 2 luni drumuri mai lungi, cam de 1000-1500 km. Mașina nu va face mai mult de 12.000-15.000 km pe an și va fi utilizată pe drumuri de deal de munte și munte (mai ales), în condițiile în care am talpa mai grea. Așa că mă gândesc la următoarele opțiuni:

- Mazda 3 Revolution 165
- Opel Astra K 1,4
- Honda Civic Sedan 1,5 180 cp.

Practic, aș vrea o mașină pe benzină, cu un motor mai puternic pentru depășiri în scurt, cu un nivel de dotare aproape de maxim - nu vreau piele, însă vreau faruri cu xenon/LED și asta saltă prețul puternic.
Cum nu sunt foarte sigur de alegere, vă cer sfatul. Voi ce și de ce ați alege?

Edited by asul, 12 July 2017 - 14:15.


#2
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
1 sau 3.

#3
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,938
  • Înscris: 02.09.2005
Ca posesor de Mazda 3 iti recomand Honda Civic Posted Image dar hatch-ul mi se pare ca arata mult mai bine.... daca esti setat pe sedan, atunci Mazda 3 dar nu ai 165cp decat daca o softezi dupa.
Dpdv al performantelor, civicul e net superior http://www.zeperfs.c...el6667-4845.htm

Edited by jericho, 12 July 2017 - 14:52.


#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
Honda.
Dar la banii astia au muuuulte optiuni.
Nu te grabi.

#5
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Subscriu la ce au zis colegii mai sus, cu precizarea ca as renunta la niste dotari in favoarea unei cutii automate.

Edited by curentelectric, 12 July 2017 - 14:34.


#6
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Ca posesor de Mazda 6 și încă o Mazda 3 în familie îți recomand Honda. Ai zis ca vrei mașină de familie, iar Mazda 3 suferă la capitolul spațiu pasageri în spate și portbagaj dacă vrei G165. La sedan ai mai mult portbagaj dar ai doar 120 de cai. Asa ca din astea 3, clar Civic. Asta în caz ca iti place cum arata.

#7
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
poti alege doar dintre modelele de mai sus? sau esti liber la propuneri?

Masina care parerea mea este peste cele 3, Seat Leon. In 23.000, iti gasesc un Leon FR 1.8 TSI 180 CP DSG7 Start&Stop sau un Focus cu 180CP, nou sau masina de prezentare.

Ce zici?

- Daca restrictionam doar la cele 3 masini de mai sus, m-as duce pe Honda ca technologie si motorizare, in schimb pe Mazda ca aspect exterior.

Edited by business11, 12 July 2017 - 15:40.


#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Leon cu faruri xenon/led Posted Image

#9
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 TruculMagic, on 12 iulie 2017 - 15:51, said:

Leon cu faruri xenon/led Posted Image

exista full LED, prima compacta care ofera asa ceva.

#10
OvideluA

OvideluA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 27.10.2009
Daca as fi in locul tau as alege Civicul (dar hatchback).

Motivul e simplu, cuplu mare si pe o plaja larga: 240 Nm/1900-5000 rpm(pe cutie manuala) sau 220 Nm/1700-5500 rpm(pe cutie CVT).

Mazda 3 are cuplu mai mic si maximul e atins doar la 4000 rpm. Chiar daca acceleratia 0-100 e comparabila cu a celorlalte modele, motorul va trebui tinut mai sus in ture sa se simta la fel de vioi.
Opelul Astra K are cuplu marginal mai mare pe manuala fara start-stop (245 Nm), dar e pe o plaja mai ingusta(2000-4000 rpm pentru motorul de 150 de cai; 2000-3500 rpm pentru cel de 125). Pentru modelele cu start-stop sau automata cuplul scade la 230 Nm (iarasi va fi pe o plaja mult mai ingusta decat a Civicului: 2000-4000 rpm pentru motorul de 150 de cai; 2000-3500 rpm pentru cel de 125).

#11
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
La bugetul asta incape Kia Sportage 1.6 MT T-GDI (benzina 177 cp) GT Line (echiparea maxima cu piele, jante 19 etc) 4x2, cu Xenon autoadaptiv (necesita si spalator faruri) iesi la 23500, greu mai scoti inca 500 euro. Pt inca 1500 ai 4x4, mi se pare ca au si automata pe ea dar inca nu e in configurator. Masina e foarte fasneata cu aceasta motorizare. Vezi la Autonet.
http://www.kia.ro/configurator_step_5/

Vezi motorizarea aici:
http://www.turatii.r...ct-4x4-gt-line/

#12
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005
Mulțumesc pentru idei. Mi-am dat seama că nu am fost explicit dintr-un anume punct de vedere și am și greșit la postare: am greșit scriind Honda Civic Sedan   și nu am precizat la Mazda 3 că vorbesc despre Sport, nu de Sedan. Consider că pentru 2+1 (cum am scris mai sus) o compactă hatchback e suficientă.
@jericho, de ce recomanzi Honda?Ai avut probleme? Am citit o mare parte din jurnalul tău și nu mi-ai lăsat impresia că ai fi nemulțumit.
@stiinta82, ai recomandat Civic doar din punct de vedere al spațiului interior și al portbagajului?
Nu vreau cutie automată din mai multe considerente, așa că nu o iau în calcul pentru nici o mașină.
@business11 - am avut în vedere și Focus - pentru motor și ținută de drum, dar este o mașină inghesuită la interior și care, cu excepția motorului, își arată vârsta - e grea, consum mare...
Leon - îl am în vedere, dar nu îți pot da un argument de ce nu mă convinge, poate unde mi se pare că tot ce ține de nemți e supraevaluat? Dar sunt deschis la sugestii și argumente fundamentate.

 OvideluA, on 12 iulie 2017 - 16:00, said:

Daca as fi in locul tau as alege Civicul (dar hatchback).

Motivul e simplu, cuplu mare si pe o plaja larga: 240 Nm/1900-5000 rpm(pe cutie manuala) sau 220 Nm/1700-5500 rpm(pe cutie CVT).

Mazda 3 are cuplu mai mic si maximul e atins doar la 4000 rpm. Chiar daca acceleratia 0-100 e comparabila cu a celorlalte modele, motorul va trebui tinut mai sus in ture sa se simta la fel de vioi.
Opelul Astra K are cuplu marginal mai mare pe manuala fara start-stop (245 Nm), dar e pe o plaja mai ingusta(2000-4000 rpm pentru motorul de 150 de cai; 2000-3500 rpm pentru cel de 125). Pentru modelele cu start-stop sau automata cuplul scade la 230 Nm (iarasi va fi pe o plaja mult mai ingusta decat a Civicului: 2000-4000 rpm pentru motorul de 150 de cai; 2000-3500 rpm pentru cel de 125).

Foarte interesante precizările tale, sunt lucruri care mă interesează și chiar acum am găsit un site cu reprizele pe diverse intervale, site pe care îl voi studia atent în weekend. Varianta de 125 de la Astra nu intră în calcul și nu știu dacă se poate alege cu sau fără start-stop la Opel. Știam că a fost implementat de către toți.

 overseas, on 12 iulie 2017 - 16:23, said:

La bugetul asta incape Kia Sportage 1.6 MT T-GDI (benzina 177 cp) GT Line (echiparea maxima cu piele, jante 19 etc) 4x2, cu Xenon autoadaptiv (necesita si spalator faruri) iesi la 23500, greu mai scoti inca 500 euro. Pt inca 1500 ai 4x4, mi se pare ca au si automata pe ea dar inca nu e in configurator. Masina e foarte fasneata cu aceasta motorizare. Vezi la Autonet.
http://www.kia.ro/configurator_step_5/

Vezi motorizarea aici:
http://www.turatii.r...ct-4x4-gt-line/

Este corect ce spui și o variantă bună, dar nu sunt interesat de SUV-uri.

Edited by asul, 12 July 2017 - 16:28.


#13
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Mi-am dat seama ca vb de Mazda 3 sport și din motiv de spațiu am recomandat Civic-ul. In plus motorul e ceva mai puternic. Dar nu știu exact diferența ca nu am condus Civic ul, dar dacă ar fi sa ma iau după Robert Adam, merita din plin Honda. Urmărește review-urile făcute de Robert și la Mazda 3 și la Civic. Cel mai important este sa te duci sa faci test drive cu ele.


Si cred ca la banii astia Honda e mai dotata. Are si Android auto+Apple carplay, incarcare wireless.

Edited by stiinta82, 12 July 2017 - 16:42.


#14
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005

 stiinta82, on 12 iulie 2017 - 16:40, said:

Mi-am dat seama ca vb de Mazda 3 sport și din motiv de spațiu am recomandat Civic-ul. In plus motorul e ceva mai puternic. Dar nu știu exact diferența ca nu am condus Civic ul, dar dacă ar fi sa ma iau după Robert Adam, merita din plin Honda. Urmărește review-urile făcute de Robert și la Mazda 3 și la Civic. Cel mai important este sa te duci sa faci test drive cu ele.


Si cred ca la banii astia Honda e mai dotata. Are si Android auto+Apple carplay, incarcare wireless.

Am citit ce a scris Robert Adam, inclusiv răspunsurile la comentarii. Mai am de citit ultimul articol despre Civic. Despre modelul anterior am văzut că avea o părere foarte bună. Cât despre drive test, urmează să merg cu ele, dar eu drive testul îl văd util mai ales pentru a-ți da seama de senzația pe care o ai în mașină și poate despre reprize. Dar părerile posesorilor sau oamenilor cu experiență pot contribui cel puțin la fel de mult.

Edited by asul, 12 July 2017 - 16:57.


#15
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
https://forum.softpe...vtec-turbo-cvt/

#16
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005

 overseas, on 12 iulie 2017 - 16:59, said:

Jurnalul ăsta de bord m-a făcut să elimin Focus și să iau în calcul serios CIvic. Asta pentru că deși eram conștient că e o mașină bună, nu mă puteam și încă nu prea mă împac cu designul.

#17
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Honda nu a mers pe foarte multe extra-optionale de adăugat. Le-a pus pe toate in pachetul de baza, cu prețul aferent. Nu știu cum e la altele, dar Honda are radar si frânare automata pentru protecția pietonilor in dotare standard. Doar ca un exemplu... Dotări standard sunt multe. Adică Honda costa, însă de banii aia primești destule.

Care ar fi motivele pentru care nu vrei automata ? Mai ales ca zici ca mergi la munte, deci drumuri virajate, etc...

Edited by curentelectric, 12 July 2017 - 17:18.


#18
OvideluA

OvideluA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 27.10.2009

 asul, on 12 iulie 2017 - 16:33, said:

Foarte interesante precizările tale, sunt lucruri care mă interesează și chiar acum am găsit un site cu reprizele pe diverse intervale, site pe care îl voi studia atent în weekend. Varianta de 125 de la Astra nu intră în calcul și nu știu dacă se poate alege cu sau fără start-stop la Opel. Știam că a fost implementat de către toți.

Pe site-ul din Romania nu se precizeaza nimic de posibilitatea de a lua fara start-stop. Pe cel din Germania exista.
PS: Ford mai avea pe Focus optiunea de a lua cu sau fara start-stop (acum nu mai are nici el pe site-ul oficial).

www.zeperfs.com e un site bun de unde poti afla unele informatii legate de reprize (Jerico a dat link-ul in postul al 3-lea).
Alternativ, mai poti gasi informatii utile si pe https://www.auto-data.net/en/.

Edited by OvideluA, 12 July 2017 - 17:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate