Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Apartinatorii pacientilor internati intr-o sectie de terapie intensiva

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
adriela

adriela

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 23.11.2009
Sunt asistenta medicala si lucrez intr-o sectie de terapie intensiva -mai precis, ATI neurochirurgie.
  Cazuri grave (traumatisme, tumori, avc-uri hemoragice)...95% din pacienti mor.Si nu mor oricum.
Ci transformandu-se in fiecare zi putin cate putin, devenind de nerecunoscut pentru cei dragi.
Adica pentru apartinatori.Ca despre ei as vrea sa vorbim. Nu mai stiu cum sa ma port cu ei ca sa fie bine. Deci...daca ati avea pe cineva internat intr-o asemenea sectie ce asteptari aveti legate de cei care lucreaza acolo? Cum ar trebui sa se poarte?
Ce ar trebui sa faca si ce nu?Sunt multe de povestit.Nu doresc sa plictisesc.   
Poate ar trebui sa adaug ca pacientii pot sa fie vizitati doar 1 ora/zi.(ceea ce probabil,
pe langa diagnosticul grav contribuie la cresterea anxietatii apartinatorilor).Multumesc celor care raspund.

Edited by Barboso, 10 July 2017 - 21:23.
Nu-i nevoie de font de 18.


#2
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
Eu am fost vizitat, dar in cardio, nu neuro.