Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce face Vodafone mai nou cu clientii din roaming
Last Updated: May 23 2022 12:54, Started by
johnwayne
, Jul 10 2017 18:03
·
0
#19
Posted 10 July 2017 - 19:11
Operatorii telecom din Romania au transformat roaming like at home intr-un mare bullshit. Avand in vedere istoricul Orange si Vodafone, nu e nicio surpriza.
|
#21
Posted 10 July 2017 - 19:14
shogun1, on 10 iulie 2017 - 19:08, said:
Un link ceva? Nu că m-ar afecta pe mine, dar nu mi s-ar părea ok. Iti spun sigur,mi-a expirat mie abonamentul si am sunat pt o renegociere si mi-au dat de m-au julit,am preferat sa raman pe vechiul meu abonament de 7 eur ,insa cu roaming activ,caci pe asta (inca)n-au voie sa-l modifice.Eu i-am spus angajatului Vodafone ca asta este un abuz,adica EU imi ofera o facilitate prin eliminarea unor taxe de smecheri iar ei s-au gandit cum sa fenteze legea si uite asa,te obliga sa urci costurile la minim 10 eur/luna. |
#22
Posted 10 July 2017 - 19:20
johnwayne, on 10 iulie 2017 - 18:03, said:
Sunt absolut siderat de cata inteligenta a dat dovada Vodafone si cat pretuieste clientii (adica pe noi, prostii care le dam bani) ca urmare a trimiterii acestui tip de SMS-uri. Va rog sa fiti foarte atenti la exprimare: ATENTIE! Conform monitorizarii Vodafone Romania, serviciul de roaming este utilizat cu incalcarea prevederilor legale, activitatea SIM-ului tau fiind preponderent in Roaming. Conform legislatiei, oferta ta de roaming este disponibila doar pentru calatorii ocazionale in afara tarii, in limitele utilizarii rezonabile. Pentru a evita suprataxarea (euro credit: 0.032/minut apelat, 0.0108/minut primit, 0.0075/MB, 0.01/SMS), trebuie sa iti modifici imediat comportamentul de consum si sa faci dovada ca locuiesti in Romania prin prezentarea documentelor relevante si a SIM-ului intr-un magazin Vodafone Romania. Trimite SMS gratuit la 2828 in maxim 24h cu: DORESC PROGRAMARE si te vom contacta pentru a programa vizita intr-un magazin Vodafone Romania. Detalii aici: www.vodafone.ro/roaming-prepay Dupa cateva zile, alt SMS ATENTIE! Asa cum te-am avertizat, conform monitorizarii Vodafone Romania, serviciul de roaming este utilizat cu incalcarea prevederilor legale, activitatea SIM-ului tau fiind preponderent in Roaming. Pentru a evita aplicarea suprataxei (euro credit: 0.032/minut apelat, 0.0108/minut primit, 0.0075/MB, 0.01/SMS), trebuie sa iti modifici imediat comportamentul de consum si sa faci dovada ca locuiesti in Romania prin prezentarea documentelor relevante si a SIM-ului intr-un magazin Vodafone Romania. Trimite astazi SMS gratuit la 2828 cu: DORESC PROGRAMARE si te vom contacta pentru a programa vizita intr-un magazin Vodafone Romania. Detalii aici: www.vodafone.ro/roaming-prepay Nu mai spun ca marlania este la ea acasa, suni la *222 si este aproape imposibil sa vorbesti cu un operator. Suni la *555 cu tarif 0.65 EUR/minut si culmea tupeului, stai 3 minute sa asculti o melodie tampita sa ti se raspunda, evident, pe baniii tai. Cat tupeu sa ai sa cersesti bani in halul asta mizerabil dupa ce ani de zile ati luat cat ati putut, mai ales din roaming. Sa va reamintesc de acum 1 an "extraoptiunea" de 4 EUR/zi care fara sa stie nimeni, nu era valabila pentru "cine te suna" astfel incat daca primeai telefoane, vorbeai linistit crezand ca esti pe minute si hop... iti consuma din credit. Ba mai si "recomandati" sa ai credit pe telefon sa se re-innoiasca automat... vrajeala sparta, sa puteti debita automat daca prostul nu a citit toate paragrafele. Sa va reamintesc ca daca nu am 1 EUR pe cont nu pot primi SMS nici in ziua de astazi cu toata extra-ofertele voastre? Sa va reamintesc ca cel putin o data pe saptamana se aude execrabil ca si cum as avea telefonul stricat pentru ca nu va merge VOIP-ul? Voi luati bani pe infrastructura si vocea merge pe net moca, gratis, smecherilor. Sa va reamintesc de SMS-ul pe care il trimiteti la cartela pe care nu il intelege absolut NIMENI? De ce nu faceti un mesaj clar: - ai atatea minute nationale - atetea SMS-uri - atatia MB Chiar nu va duce capul sa le combinati, a faceti o adunate? Dar nu, asta este inca o hotie pe care o practicati, sa induceti omul in eroare. Asta nu ati citit in legislatia europeana? Poftim, hal de SMS cu cat credit mai am: Credit 4.00 Euro expira la 13/11/2018. Din Oferta Promo 7 cu roaming UE inclus(reinnoire la 12/08/2017) mai ai: Nelimitat min si SMS in retea + 0 min intl mobil + 2357 Ce Vrei Tu (MB/SMS/minute nationale si in roaming UE). Din Bonus 1000 MB (expira la 01/07/2017) mai ai: 385 MB. Din Bonus 10000 MB (expira la 11/07/2017) mai ai: 12000 MB. Din Bonus 6800 MB (expirare la 13/08/2017) mai ai: 6700 MB. Din Bonus 2200 MB national si roaming UE (expirare la 22/08/2017) mai ai: 1603 MB. Poti folosi bonusurile de pe cont doar cu o oferta de minim 5 euro. Chiar discutam cu colegii astazi, nici un alt operator nu a trimis astfel de mesaje nesimtite. Felicitari Vodafone! Astazi o sa trimit o cerere de re-alocare. |
#23
Posted 10 July 2017 - 19:23
Elenistic, on 10 iulie 2017 - 19:11, said:
Operatorii telecom din Romania au transformat roaming like at home intr-un mare bullshit. Avand in vedere istoricul Orange si Vodafone, nu e nicio surpriza. Telefonia este un serviciu , nu ajutor social ! |
#24
Posted 10 July 2017 - 19:23
#25
Posted 10 July 2017 - 19:24
#26
Posted 10 July 2017 - 19:25
Vodafone e firma aia la care o luna are doar 28 de zile? Unde e sediul central sa le trimit un calendar?
|
#27
Posted 10 July 2017 - 19:26
#28
Posted 10 July 2017 - 19:27
|
#29
Posted 10 July 2017 - 19:29
Quote
Condițiile de utilizare rezonabilă a serviciului de roaming în UE/SEE trebuie descrise, în mod detaliat, în contractele dintre furnizori și clienți. Eu unul nu am semnat nimic.. a, da, sunt convins ca o sa anuleze toate cartelele mai vechi si cand o primesti pe cea noua, iti dai acordul. Din pacate asta este singura arma de care (mai) poate beneficia un om obisnuit, sa scrie pe net ce-a patit. In primul rand formularea mi se pare injositoare si dovedeste inca o data cat de permisivi suntem noi romanii ca natie. RDS este mai breaz? Probabil nu, dar atitudinea macar face diferenta. Cel putin raspund la orice ora la telefon. Acum pe bune, cat de retardat sa fii sa trimiti astfel de mesaje la clienti? Vodafone nici nu isi imagineaza cat a pierdut la capitolul imagine din cauza probabil a unui oligofren sau a unei tute de pe la legal care a compus asemena ineptii. Cat era sa spui simplu: "Stimate client, conform dir. UE xx/xxx poti beneficia de aceleasi tarife in roaming, numai pentru calatorii mai mici de xx luni." "Va multumim si bine pa" |
#30
Posted 10 July 2017 - 19:38
Asa patesti cand iei de bune aburelile presei din Romania. Daca vrei sa fii informat, intri si cauti date exacte pe net, daca nu le intelegi, cauti pe cineva sa ti le "traduca" in limbajul priceput de tine si asa nu vei avea surprize si nici ocazia sa postezi balarii pe net. Iar chestia cu "cat de ....." e cu dus si intors, nu se poate stabile exact cine si ce e, pana nu cunosti ambele pareri.
Edited by myshyk, 10 July 2017 - 19:43. |
#31
Posted 10 July 2017 - 19:45
myshyk, on 10 iulie 2017 - 19:38, said:
Asa patesti cand iei de bune aburelile presei din Romania. Daca vrei sa fii informat, intri si cauti date exacte pe net, daca nu le intelegi, cauti pe cineva sa ti le "traduca" in limbajul priceput de tine si asa nu vei avea surprize si nici ocazia sa postezi balarii pe net. |
#32
Posted 10 July 2017 - 19:49
johnwayne, on 10 iulie 2017 - 18:03, said:
Dupa cateva zile, alt SMS ATENTIE! Asa cum te-am avertizat, conform monitorizarii Vodafone Romania,.... Vrei sa spui ca asta a fost exprimarea ad-literam intr-un SMS trimis de o companie catre clientul ei ? Daca o tin in felul asta , in scurt timp ne asteptam sa fim linsati pe strada de angajatii lor pe motiv ca nu am platit la timp vreo factura !! Mie imi suna a ultimatum ! Ai grija cum te comporti in continuare cu astia . Edited by ndor, 10 July 2017 - 19:52. |
#33
Posted 10 July 2017 - 19:54
Da, exact.
O sa fac imediat o captura de ecran si postez aici. |
|
#34
Posted 10 July 2017 - 20:03
#35
Posted 10 July 2017 - 20:12
ericmario, on 10 iulie 2017 - 20:03, said:
Imi place si mie aerul tau de superioritate... ps. Bine ti-au facut astia de la Voda. Eu sunt in afara tarii si folosesc doar Voda Ro, nu mi-au zis nimic. am comentat doar atitudinea unui X Vodafone in relatia cu un Y clientul care sunt eu. mai jos SMS-urile screen capture. https://i.imgur.com/Ldf86Fg.png https://i.imgur.com/7m1O8UO.png ps. o sa-ti faca la prima intrare in ro. |
#36
Posted 10 July 2017 - 20:15
De la Vodafone citire (cu privire la acele SMS-uri)
Quote Este vorba despre prevederile din Termenii si conditiile de utilizare a Cartelei Vodafone, cu care esti de acord din momentul in care o folosesti. Acestea sunt detaliate la pagina 2, aici https://www.vodafone...set/v204565.pdf Conditiile sunt valabile si pentru alte tari in prevenirea abuzurilor si a folosirii de cartele si abonamente exclusiv in alte tari pe toata perioada contractului. Roaming inseamna atunci cand calatoresti, iar daca locuiesti intr-o alta tara, ar trebui sa optezi pentru serviciile disponibile la operatorii de acolo. ... Edited by stlk, 10 July 2017 - 20:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users