Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Internet C.F.R ?
Last Updated: Oct 13 2017 17:35, Started by
dalu364
, Jul 09 2017 22:41
·
0
#1
Posted 09 July 2017 - 22:41
Pe Magistrala Feroviara 300, se fac lucrari pe diverse tronsoane, de reconstructie la propriu a cailor ferate, statiilor CFR, retea electrica de transport , reteaua de semnalizare SCB ,si de telecomunicatii cu fibra optica.
Ca sa fiu OnTopic, pe traseul Sighisoara - Medias - Copsa-Mica - si probabil Teius., am vazut in fiecare statie CFR, instalati piloni de telefonie mobila - asa numite site-uri. Interesant , ca aceste site-uri, se gasesc instalate si in plin camp, langa calea ferata, bine protejate antifrauda, probabil la distante suficiente incat sa aibe vizibilitate directa intre ele. Acum stau si ma intreb ? Or fi pentru Free Wi-Fi in vgoane, sau internet stabil in tren, sau pentru comunicatiile lor profesionale ? Pentru comunicatiile lor, eu din cate am vazut , au 2 fibre , suspundate pe stalpi, langa elementele din reteaua de 27 kV., cabluri subterane intre statii+ plus mai multe antene de diferite polarizari pe cladirile statiilor CFR. Vreo idee...vreun specialist tangent cu telecomunicatiile feroviare ? Edited by dalu364, 09 July 2017 - 22:51. |
#2
Posted 09 July 2017 - 23:14
Tare. Iti cresc stranepotii pana ajungi de la satu mare la mangalia, dar in loc de trenuri rapide, macar un net acolo s-avem in tren...
|
#3
Posted 09 July 2017 - 23:24
#4
Posted 10 July 2017 - 07:10
Si eu sunt curios sa aflu despre ce este vorba. Pilonii au aparut doar pe coridorul paneuropean IV (acum in constructie, care va fi de mare viteza), langa gari, statii si pe traseu.
Nu stiu daca au vreo legatura cu telefonia mobila. Sus sunt 3 ”antene” care nu seamana cu cele de telefonie mobila, ci mai degraba cu cele ale STS (http://www.orasulpeb...1c93c3d99ff.jpg) , iar jos langa pilon e construita o cladire mica de 4/3/2, unde probabil ca sunt echipamente. Zona este imprejmuita cu un gard si daca retin bine cu sarma ghimpata. Revin zilele urmatoare cu poze. Edited by MembruAnonim, 10 July 2017 - 07:18. |
#5
Posted 10 July 2017 - 07:16
Hamdoulillah, on 09 iulie 2017 - 23:14, said:
Tare. Iti cresc stranepotii pana ajungi de la satu mare la mangalia, dar in loc de trenuri rapide, macar un net acolo s-avem in tren... Cum ai vrea sa poti vedea cel 5 sezoane din Breaking Bad pe drumul spre mare daca ar circula mai repede trenurile? |
#6
Posted 10 July 2017 - 07:20
Hamdoulillah, on 09 iulie 2017 - 23:14, said:
Tare. Iti cresc stranepotii pana ajungi de la satu mare la mangalia, dar in loc de trenuri rapide, macar un net acolo s-avem in tren... Linia Curtici-Mangalia. |
#7
Posted 10 July 2017 - 07:38
MembruAnonim, on 10 iulie 2017 - 07:20, said:
Pai la asta se construieste de vreo 3 ani. Se vrea viteze de pana la 160 km/h pentru trenurile de calatori. Linia Curtici-Mangalia. |
#8
Posted 10 July 2017 - 08:28
CFR are o intrastructura de fibra optica folosita in mod exclusiv de operatori privati precum RCS-RDS la costuri minime.
Cred ca acesta a fost si scopul pentru care CFR a facut investitia aceasta din bani publici, sa asigure infrastructura la costuri minime pentru RCS-RDS si sa nu fie nevoita compania privata sa faca astfel de investitii din banii ei. Una din metodele clasice de furt in Romania: pe banii statului se construieste, privatul exploateaza la costuri minime, mimand niste contracte pe niste sume ridicol de mici. |
#9
Posted 10 July 2017 - 08:32
Ce-ai vazut sunt piloni de semnalizare ce folosesc standardul GSM-R, la randul lor conectati cu fibra pt a elimina interferentele.
CFRul detine retele de fibra optica de-a lungul magistralelor, si cel mult le inchiriaza, dar nu este furnizor de internet |
#10
Posted 10 July 2017 - 09:21
CFR detine si serverul Teletrans de pe speed test net din Pitesti. Iar SebyD a avut o vreme drept ISP pe cei de la Teletrans.
|
|
#11
Posted 10 July 2017 - 09:25
Hamdoulillah, on 09 iulie 2017 - 23:14, said:
Tare. Iti cresc stranepotii pana ajungi de la satu mare la mangalia, dar in loc de trenuri rapide, macar un net acolo s-avem in tren... Acum lasand gluma la o parte, se construieste intr-un ritm infernal !!! Am vazut luate sinele de cale ferata , traversele, terasamentul + excavat 1-2 metri pe fostul traseu al sinelor. Interesant ca terasamentul este reciclat !! Il duc si-l ciuruiesc , iar apoi adus si pus in locul de unde au excavat pamant !! De asemenea stalpii de beton ,, comunisti '' au disparut , fiind inlocuiti cu omologi din otel inox . Se schimba absolut toate cablurile subterane si semnalizarea SCB. O sa fie pe firul liniei cf. , semafoare, care au doar un singur ,, patrat'' negru( probabil cu LED) , disparand semafoarele cu 5 culori si afisari suplimentare. Mi se pare ireal, ca in locul unde cu ceva timp in urma nu puteam concepe prezenta unei masini, sa vad acum , buldozare , excavatoare, macarale si masini de mare tonaj, pick-hamer-e, oameni cu teodolite dand prin radio indicatii!! Din cate am inteles , inginerii-s nemti , si cica nu semneaza devize pana nu vad concret ,, ce si cum '' Monstruozitate, on 10 iulie 2017 - 08:32, said:
Ce-ai vazut sunt piloni de semnalizare ce folosesc standardul GSM-R, la randul lor conectati cu fibra pt a elimina interferentele. |
#12
Posted 10 July 2017 - 13:15
E un fel de telefonie între ei.
Pe lângă asta, ei au au și sistemul IRIS pentru monitorizarea trenurilor de pasageri. |
#13
Posted 11 July 2017 - 08:02
Cred ca este vorba despre sistemul ERTMS. Este un sistem de management al traficului feroviar.
Vedeti mai jos detalii. https://www.feroviar...-iv-paneuropean http://transporter.r...-IV-paneuropean |
#14
Posted 11 July 2017 - 08:19
Trenurile nu pot circula încă prea rapid deoarece se pierde conexiunea la internet. Astfel, CFR-ul așteaptă implementarea tehnologiei 6G pentru ca trenurile să poată circula cu 800 km/h, viteza de zbor a aeronavelor. Vă urez numai bine și zbor plăcut
|
#16
Posted 30 July 2017 - 07:55
MembruAnonim, on 29 iulie 2017 - 08:38, said: Intre Copsa-Mica si Micasasa , este amplasat unul in plin camp !! Dom`le, dar are un sistem de securitate de speriat !!! Gard inalt cu sarma ghimpata + camere video din toate unghiurile posibile !! Ce dracu-i asa valoros ? Aparatura ...sau accesul la informatia vehiculata pe acolo ? |
#17
Posted 30 July 2017 - 08:28
#18
Posted 13 August 2017 - 22:36
Am impresia ca mai conteaza si cine conduce. Prin satele alea extrem de sarace care sunt intre BV si Sighisoara sunt portiuni u de abia au modernizat cu stalpi noi, sine noi si ele merg ca ochiul mortului. Cand n-am dus la Craiova au fost portiuni unde mergea ca ochoul mortului pe niste poduri si numai iar seara la întoarcere cand era benza zbura de ziceai ca acum deraiaza. La fel am patit si de cateva ori cand m-am intors de la Brasov.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users