Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Constructie gard din teava amprentata
#19
Posted 09 July 2017 - 03:08
Da-l încolo de gard ca nu e mare filozofie. Ai nevoie de putina îndemânare, voință și îndrumare. Îndrumare a primit și mai primește aici și restul tine de el. Începe întâi cu panouri iar la urma faci porțile. Acolo e nevoie de sudura cât de cât bine făcută sa nu cedeze în timp
Dar pana faci panourile Îți formezi puțin mana și o sa iese bine și porțile. Ce aparat profesional? Ca eu fac garduri de aproape 4 ani cu o chinezărie. Totuși e gard nu vreo conducta de înaltă presiune sa pui poanson pe fiecare sudură . Dacă iese mai urat sudura ce are? O șlefuiește și gata. La nevoie mai da un strat. Electrozi de care trebuie? Ceva speciali? Dar ce gard face? Niște amărâți de rutilici de 2.5 sunt perfecți. Eu din garduri îmi câștig o parte din pâine dar îmi creste sufletul când văd ca cineva vrea sa își facă singur. Prefer sa îl ajut cu sfaturi și chiar cu lecții gratuite. Sunt destui dispuși sa bage mana adânc în buzunar pentru garduri așa ca nu pierd nici un client dar ajut un om. Sfat pentru inițiator : puțin curaj, nu te baza pe experiența, bazeaza-te pe logica și gândire și da-i bătaie. Fa-ți SDV uri la orice lucrare, te ajuta sa nu greșești. Mai baga un ochi pe topicul de confecții metalice ca suntem câțiva care am împărtășit din experiența noastră acolo. Ai link in primul meu post de pe topicul ăsta. Vezi și topicul de sudura, și ăla Îți este de mare ajutor și găsești îndrumare pe el. Și mai fa un efort și ia o masca de sudura automată. Pentru sănătatea ochilor tai și sa poți dormi noaptea după o zi de muncă la gard Edited by PoeOvidiu, 09 July 2017 - 03:34. |
#20
Posted 10 July 2017 - 14:36
Uitati ce vreau sa fac eu ( numai panourile si portile, restul sunt deja facute). Vreo parere despre schita? Ce ar putea sa fie gresit? In rest, succes tuturor!
Attached Files |
#21
Posted 10 July 2017 - 14:55
Nu folosi pladband. Sunt rectangulare de 20x cat vrei pana la 60mm. Sunt mai ok, nu flambeaza asa tare. La mijlocul panourilor pune un sprijin pana jos pe centura ca nu faca burta ca sunt lungi.Sau 2 sprijinein dreptul barilor verticale. In rest, spor la treaba
Vad tevi pe acolo. Care unde vine, la fel si pladbanda. Ca nu inteleg ce vrea sa fie P1, P2 L etc. Edited by PoeOvidiu, 10 July 2017 - 15:00. |
#22
Posted 10 July 2017 - 15:25
Am luat deja materialele inclusiv platbanda de 60x5. Am vazut si testat un panou de gard facut din ea si nu flambeaza deloc. Asa sper sa imi iasa si mie 1 sau 2 sprijunuri jos ma gandeam si eu. P1, P3 = porti culisante. P2 poarta pietonala. Cadru panouri din 30x30x3. Cadru porti din 50x30x3. Ma gandesc sa folosesc teava plina la portile rulante. Schita e la scara.
|
#23
Posted 10 July 2017 - 15:32
Nu trebuie teava plina. Eu as merge pe cadre din40x40x3 sau 40x50x3. De tinut o sa tina si 50x30x3 dare estetic arata mai bine cu ramele putin mai groase.
|
#24
Posted 10 July 2017 - 15:46
Ma refeream la teava pe care au sa calce rolele. Referitor la cadrul portilor (cel de 50x30x3) cum e mai bine sa fac imbinarile la colturi: pe latura de 50 sau pe cea de 30?
|
#25
Posted 10 July 2017 - 18:54
Pe cant le pui tevile la rama. Jos pune sina dedicata. Arata mai civilizatsi nu e tare scumpa. Torni beton la nivel si pui sina. Eventual folosesti la baza portii teava de 60x40 pe cant si pui role ingropate in profil. O sa ramana cam 2 cm intre poarta si sol, arata altfel decat cu 8 cm
https://www.trutzi.r...ier-forjat.html https://www.trutzi.r...tzi-fier-forjat Vezi jos distanta intre poarta si sol. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z-yBN5YdDuQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Lungimea totala a portii o imparti la 4. Lasi un sfert in stanga si un sfert in dreapa si acolo pui rolele. O sa stea ca pe balansoar pe role si nu face burta la mijloc oricat de lunga si de grea e poarta. Daca e de 5m lasi 1.25m de la fiecare cap si 2.5m intre role. Practic echilibrezi greutatea de o parte si alta a rolei. Edited by PoeOvidiu, 10 July 2017 - 19:00. |
#26
Posted 10 July 2017 - 20:35
Salut domnule Ovidiu,vad ca sunteti priceput la garduri metalice.Multumesc mult pentru sfaturi,exact ce aveam nevoie .Cum e mai bine de prins placa pe pari,ei fiind patrati,aplicat pe ei, sau sudata intre pari?
Si nu ar fi mai simplu daca as suda totul la pozitie?sa nu mai fac separat placile?E mai greu de realizat sudura la pozitie?Ma gandeam sa procedez asa:sudez platbandul sus si jos ,puse la cumpana, apoi pun pe temelie o scandura sau ceva care sa fie distanta dintre tevi si temelie si o alta scandura de 8,5cm latime care impreuna cu teava fac 10 cm si sa-mi mearga 20 de bucati in 2 metri parii find din 2 in 2 metri. |
#27
Posted 10 July 2017 - 20:47
Despre ce pari și ce placa e vorba?
Am înțeles cred. Nu ai stâlpii băgați în beton și trebuie fixați mecanic. Prinzi întâi placa pe beton și pe urma suedezi stâlpul pe ea. Dacă suedezi și pe urmă prinzi o sa te chinui sa îi pui drepți ca betonul mai are o pietricica ,o denivelare etc. Și Îți împinge parul. Dacă e diferența de 1mm de la o parte la alta a plăcii deja vârful parului merge câțiva cm. Sudura la poziție nu e grea pentru cine are putina experiență dar pentru un începător e cam dificila. Edited by PoeOvidiu, 10 July 2017 - 20:54. |
#28
Posted 10 July 2017 - 21:11
Nu m-ai inteles.Parii vor fi prinsi in temelie,cum e normal.Ma intrebam cum ar fi mai aspectuos ,placile sudate deja sa fie prinse intre pari sau pe latura din fata ,ei ramanand cumva in spatele placilor ceea ca ar da aspect de continuitate
Edited by nykusor, 10 July 2017 - 21:12. |
|
#29
Posted 10 July 2017 - 21:13
Panourile intre pari. Altfel nu prea da bine la aspect. Doar dacă e gard plin și nu se vede prin el în spate. Dar la astea cu bare se vede în spate și arata cumva improvizat.
Edited by PoeOvidiu, 10 July 2017 - 21:14. |
#30
Posted 18 July 2017 - 18:03
Salut,mai am cateva intrebari.Temelia gardului va avea 25 cm latime armatura fiind plasa de buzau asezata vertical .Este de ajuns un rand de plasa sau e nevoie de 2?
Stalpii pentru gard vor fi de 60x60x3mm.Pentru poarta culisanta este nevoie de stalpi mai rezistenti sau sant buni cei pt gard? Poarta va culisa pe cornier si m-am gandit sa-i sudez niste urechi gaurite si sa-l prind in beton cu conexpanduri,e buna varianta? Edited by nykusor, 18 July 2017 - 18:03. |
#31
Posted 18 July 2017 - 19:39
La poarta culisantă stâlpii nu sunt prea solicitați. Rezista 60*60*3 dar din motive estetice e bine sa fie mai gros 80*80 sau 100*100.
Șină ia una dedicată pe profil cornier. E vreo 150 de lei și are găuri și tot. Plus ca arata mult mai bine decât cornerul sie și galvanizata de nu ruginește. Dacă e model cu tepe pui o rola de ghidaj pe poarta la nivelul platbandei de sus a panourilor și pe acea platbanda faci o șină din un cornier. În felul ăsta nu mai faci jug peste poartă sa se vadă urat .practic rola se plimba cu poarta. Edited by PoeOvidiu, 18 July 2017 - 19:43. |
#32
Posted 18 July 2017 - 21:48
Bun pontul cu profilul cornier prins pe interiorul gardului pentru culisare,cred ca am inteles bine.Eu vazusem cu cornierul sudat pe poarta ,pe fata ei si rolele de ghidaj pe stalpi,sau cornierul sudat pe interior,dar in cazul asta ar mai fi nevoie de 2 stalpi pe care se prind rolele,tot pe interior.Dar cand poarta e la pozitia inchis nu e nevoie de sustinere si la capat ,la celalalt stalp?Asta cum o rezolv?
Edited by nykusor, 18 July 2017 - 21:50. |
#33
Posted 19 July 2017 - 06:32
La celalat capat faci un U din pladbanda si il sudezi pe stalp pe la mijlocul portii. De vapr nu chiar u, ii idoi putin varfurile sa fie mai lat la intrate , in caz ca gace poarta pirin balans sa o ghideze sa nu loveasca in margine.
Edited by PoeOvidiu, 19 July 2017 - 06:33. |
|
#35
Posted 10 August 2017 - 15:47
Eu de obicei folosesc role incastrate in profilul de baza. Eu sudez rolele, le pozitionez fix la 1/4 din lungimea totala a portii masurat de la fiecare catapt. Ideea e sa stea poarta oarrecum in echilibru sa nu stea tensionata. Adica daca e poarta de 5m las 1.25m de la fiecare capat si acolo pun rolele.
Eu de obicei folosesc asa ceva https://www.trutzi.r...ier-forjat.html |
#36
Posted 15 August 2017 - 06:26
Salut,in urmatoarele zile rtebuie sa sudez portile si nu stiu exact ordinea in care sa sudez.Mai mult ma intereseaza poarta culisanta care va avea 4,2 m.Cum fac sa nu se curbeze in urma sudurii?Cadrul portii e din rectangular adica o bucata jos ,unde prind rolele si stalpii laterali iar sus 2 platbanduri intre care sunt sudatetevile cu sulite.Ma intreb daca e solida poarta la lungimea respectiva sau e necesar sa mai pun la mijlocul ei un stalp din rectangular si sa fie formata din 2 placi a 2 metri?Si cum e mai bine ,sudez cadrul rectangular apoi platbanda pe care vin sudate tevile sau sa fac placa separat si o sudez pe cadru?Am observat,la placile de la gard,daca platbandurile erau un pic mai scurte,gen 2-3 mm ,in urma sudurii imi inclinau un pic parii in sensul ca mi-i tragea spre interior.Si cand sudam placile,pe "masa " de sudura la sfarsit erau curbate si trebuia sa le indrept cu ciocanul,si ma gandesc ca daca sudez placa pt poarta direct pe cadru sa nu traga sudura si sa-mi incline stalpii.
Edited by nykusor, 15 August 2017 - 06:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users